3

3

|
København
|
Indrykket 05-12-2018

3 søger ny Digital Planning Manager

Kunne du tænke dig at videreudvikle vores digitale kommunikation og programmatiske aktiviteter, så de er relevante for vores målgrupper? Som Digital Planning Manager vil du få ansvaret for, at kommunikationen skaber værdi for kunderne på det private marked for 3.

Opbygning af audiences med erfaring inden for digitale og sociale medier 
Vi er ambitiøse, og som et led i arbejdet med at øge effekten af vores markedsrettede kommunikation på de digitale og sociale medier, søger vi en Digital Planning Manager til en ny oprettet stilling. Dine primære opgaver bliver at højne kvaliteten af vores digitale marketing aktiviteter gennem en fokuseret indsats og planlægge med afsæt i kundernes behov kombineret med vores kommercielle muligheder.  

 
Dette gør du ved at: 
 - Analysere og definere segmenter samt planlægge user journeys 
 - Omsætte målgruppens behov til konkret kommunikation  
 - Definere indkøbs og kommunikationsmålgrupper og prioritere indsatsen overfor disse 
 - Definere indhold der skal produceres og koordinere med interne og eksterne partnere 
 - Allokere det rette budget til at drive ønsket effekt 

Du har specialistviden omkring opbygning af audiences, forstår dataindkøb via medier, netværk og andre indholdsleverandører og er i stand til at omsætte data til konkrete planer og kommunikationsinitiativer.
 
Proaktiv med gennemslagskraft 
Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse på kandidatniveau, minimum 3-5 års erfaring fra et lignende job på et mediebureau, hos en publisher eller annoncør, og at du er nu klar til at sætte dit talent og dine erfaringer i spil og være en afgørende del af vores fremadrettede succes! 
 
Programmatisk indkøb, private deals, I/O indkøb, audience data, partnerskaber, content marketing og native advertising er alle discipliner, du intuitivt forstår og naturligt opererer i for at skabe de bedste resultater. 
 
Som person er du proaktiv med gennemslagskraft og navigerer let mellem at analysere data og derigennem omsætte det til konkrete handlinger. 
 
Bliv en del af et faglig dygtigt og engageret team 

Du kommer til at arbejde i vores egen full stack fra Adform, suppleret af dagligt opdateret salgsmodel med tilhørende fulde transparens og effektbeskrivelse. Du bliver en del af et fagligt dygtigt team på 18 kolleger i Marketing, bestående af projektledere, grafiske designere, kampagnespecialister, analytikere og social media-specialister. I dit udvidede team finder du Online Sales Manager, Digital Marketing Specialist samt UX og e-Commerce projektledere. Du vil få direkte reference til Head of Marketing & CRM.  
 
Kan du matche ovenstående profil, og har du lyst til at være vores nye Digital Planning Manager, så send din ansøgning og CV allerede i dag, da vi løbende indkalder til samtaler. Ønsker du yderligere information om jobbet, er du velkommen til at kontakte Head of Marketing & CRM Frederik Scholten på e-mail frederik.scholten@3.dk
 
Hvor der er vilje, er der vej!    
Det er medarbejderne, som skaber vores succes med hver deres personligheder. Vi er mulighedernes arbejdsplads der hvor alt kan lade sig gøre.

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Save job

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Gem annonce
Kontakt
Virksomhedsinformation
3
Scandiagade 8
2450 København SV
Kontaktperson
Frederik Scholten
Scandiagade 8
2450 København SV
Danmark
Tlf:
31200102
LJA-685834762018-12-05T11:20:24.7773 søger ny Digital Planning ManagerKunne du tænke dig at videreudvikle vores digitale kommunikation og programmatiske aktiviteter, så de er relevante for vores målgrupper? Som Digital Planning Manager vil du få ansvaret for, at kommunikationen skaber værdi for kunderne på det private marked for 3.

Opbygning af audiences med erfaring inden for digitale og sociale medier 
Vi er ambitiøse, og som et led i arbejdet med at øge effekten af vores markedsrettede kommunikation på de digitale og sociale medier, søger vi en Digital Planning Manager til en ny oprettet stilling. Dine primære opgaver bliver at højne kvaliteten af vores digitale marketing aktiviteter gennem en fokuseret indsats og planlægge med afsæt i kundernes behov kombineret med vores kommercielle muligheder.  

 
Dette gør du ved at: 
 - Analysere og definere segmenter samt planlægge user journeys 
 - Omsætte målgruppens behov til konkret kommunikation  
 - Definere indkøbs og kommunikationsmålgrupper og prioritere indsatsen overfor disse 
 - Definere indhold der skal produceres og koordinere med interne og eksterne partnere 
 - Allokere det rette budget til at drive ønsket effekt 

Du har specialistviden omkring opbygning af audiences, forstår dataindkøb via medier, netværk og andre indholdsleverandører og er i stand til at omsætte data til konkrete planer og kommunikationsinitiativer.
 
Proaktiv med gennemslagskraft 
Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse på kandidatniveau, minimum 3-5 års erfaring fra et lignende job på et mediebureau, hos en publisher eller annoncør, og at du er nu klar til at sætte dit talent og dine erfaringer i spil og være en afgørende del af vores fremadrettede succes! 
 
Programmatisk indkøb, private deals, I/O indkøb, audience data, partnerskaber, content marketing og native advertising er alle discipliner, du intuitivt forstår og naturligt opererer i for at skabe de bedste resultater. 
 
Som person er du proaktiv med gennemslagskraft og navigerer let mellem at analysere data og derigennem omsætte det til konkrete handlinger. 
 
Bliv en del af et faglig dygtigt og engageret team 

Du kommer til at arbejde i vores egen full stack fra Adform, suppleret af dagligt opdateret salgsmodel med tilhørende fulde transparens og effektbeskrivelse. Du bliver en del af et fagligt dygtigt team på 18 kolleger i Marketing, bestående af projektledere, grafiske designere, kampagnespecialister, analytikere og social media-specialister. I dit udvidede team finder du Online Sales Manager, Digital Marketing Specialist samt UX og e-Commerce projektledere. Du vil få direkte reference til Head of Marketing & CRM.  
 
Kan du matche ovenstående profil, og har du lyst til at være vores nye Digital Planning Manager, så send din ansøgning og CV allerede i dag, da vi løbende indkalder til samtaler. Ønsker du yderligere information om jobbet, er du velkommen til at kontakte Head of Marketing & CRM Frederik Scholten på e-mail frederik.scholten@3.dk
 
Hvor der er vilje, er der vej!    
Det er medarbejderne, som skaber vores succes med hver deres personligheder. Vi er mulighedernes arbejdsplads der hvor alt kan lade sig gøre.
Kunne du tænke dig at videreudvikle vores digitale kommunikation og programmatiske aktiviteter, så de er relevante for vores målgrupper? Som Digital Planning Manager vil du få ansvaret for, at kommunikationen skaber værdi for kunderne på det private marked for 3. Opbygning af audiences med erfaring inden for digitale og sociale medier Vi er ambitiøse, og som et led i arbejdet med at øge effekten af vores markedsrettede kommunikation på de digitale og sociale medier, søger vi en Digital Planning Manager til en ny oprettet stilling. Dine primære opgaver bliver at højne kvaliteten af vores digitale marketing aktiviteter gennem en fokuseret indsats og planlægge med afsæt i kundernes behov kombineret med vores kommercielle muligheder. Dette gør du ved at: - Analysere og definere segmenter samt planlægge user journeys - Omsætte målgruppens behov til konkret kommunikation - Definere indkøbs og kommunikationsmålgrupper og prioritere indsatsen overfor disse - Definere indhold der skal produceres og koordinere med interne og eksterne partnere - Allokere det rette budget til at drive ønsket effekt Du har specialistviden omkring opbygning af audiences, forstår dataindkøb via medier, netværk og andre indholdsleverandører og er i stand til at omsætte data til konkrete planer og kommunikationsinitiativer. Proaktiv med gennemslagskraft Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse på kandidatniveau, minimum 3-5 års erfaring fra et lignende job på et mediebureau, hos en publisher eller annoncør, og at du er nu klar til at sætte dit talent og dine erfaringer i spil og være en afgørende del af vores fremadrettede succes! Programmatisk indkøb, private deals, I O indkøb, audience data, partnerskaber, content marketing og native advertising er alle discipliner, du intuitivt forstår og naturligt opererer i for at skabe de bedste resultater. Som person er du proaktiv med gennemslagskraft og navigerer let mellem at analysere data og derigennem omsætte det til konkrete handlinger. Bliv en del af et faglig dygtigt og engageret team Du kommer til at arbejde i vores egen full stack fra Adform, suppleret af dagligt opdateret salgsmodel med tilhørende fulde transparens og effektbeskrivelse. Du bliver en del af et fagligt dygtigt team på 18 kolleger i Marketing, bestående af projektledere, grafiske designere, kampagnespecialister, analytikere og social media-specialister. I dit udvidede team finder du Online Sales Manager, Digital Marketing Specialist samt UX og e-Commerce projektledere. Du vil få direkte reference til Head of Marketing & CRM. Kan du matche ovenstående profil, og har du lyst til at være vores nye Digital Planning Manager, så send din ansøgning og CV allerede i dag, da vi løbende indkalder til samtaler. Ønsker du yderligere information om jobbet, er du velkommen til at kontakte Head of Marketing & CRM Frederik Scholten på e-mail frederik.scholten@3.dk. Hvor der er vilje, er der vej! Det er medarbejderne, som skaber vores succes med hver deres personligheder. Vi er mulighedernes arbejdsplads der hvor alt kan lade sig gøre.Hos 3 tilbyder vi mobiltelefoni og dataforbindelser via vores 3G, 4G og 4G+ mobilnetværk. 3 er stadig det mindste af de fire store teleselskaber i Danmark. Vores kultur er præget af en gejst og vilje til at ville vokse og udfordre konkurrenterne.1011ADK_MFDKDanmark2019-01-04T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationForm/SinglePageApplicationForm.aspx?cid=1328&departmentId=19008&ProjectId=145010&MediaId=5EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3410853311Scandiagade 82450København SVDKDanmarkDKDanmark3410853_logo_large.jpgwww.3.dk3410853_logo_small.jpg0359561420FrederikScholten
Scandiagade 8
2450frederik.scholten@3.dk31200102København SVDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid105-12-201804-01-2019918Dataanalyse578Digital Marketing245Forretningsudvikling228Management214Marketing & kommunikation902Online Management235Strategi359561420FrederikScholten
Scandiagade 8
2450frederik.scholten@3.dk31200102København SVDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
05-12-2018
Udløber:
04-01-2019
Kviknummer:
LJA-68583476
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Dataanalyse,
Digital Marketing,
Forretningsudvikling,
Management,
Marketing & kommunikation,
Online Management,
Strategi
Beliggenhed og ruter