Berlingske Media

Berlingske Media

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 04-10-2019

Berlingske Media søger CRM manager til nyoprettet stilling

Vi skal lykkes med en digital omstilling, hvor vi i fremtiden skal have langt flere digitale abonnenter. Som en del af den rejse, skal vi implementere fastholdelsesstrategier, med tilhørende planer og aktiviteter, så vi bliver bedre til at skabe værdi for, og holde på, vores kunder.

Derfor søger vi en CRM Manager, der kan drive fastholdelsen af brugere på Berlingske Medias brands: Berlingske, Weekendavisen, B.T. og Euroinvestor.

Beskrivelse af jobbet:

Som CRM Manager er det dit ansvar at udvikle, implementere og eksekvere Berlingske Medias fastholdelsesstrategi. Du skal udvikle strategi og planer fra bunden, og identificere hvilke aktiviteter vi skal igangsætte. Du bliver en del af et dedikeret team i Marketing, der arbejder på tværs i huset med aktiviteter, der kan forbedre loyaliteten hos vores kunder.

Om dig:

Vi søger en strategisk funderet CRM Manager med entreprenørånd, der brænder for kundefastholdelse og trives med en hverdag, hvor du - sammen med det digitale bureau - i høj grad selv skal opfinde de løsninger, der bringer os i mål. Du har et strategisk perspektiv, men kan samtidig køre projekter selv. Derudover skal du have et blik for løsninger på både kort og lang sigt, og tænke optimal udnyttelse af data ind i alt, hvad vi gør.

  • Du er vant til at omsætte strategier til konkrete planer og leverancer, der skaber værdi for både kunde og virksomhed
  • Det er afgørende, at du har en analytisk og datadrevet tilgang til fastholdelse, hvor du kan omsætte data til indsigter og konkrete initiativer
  • Du skal være i stand til selv at eksekvere, justere samt evaluere indsatser. Det sker bl.a. i samarbejde med afdelingens projektleder og CRM-koordinator
  • Som person er du udadvendt, selvkørende og har et stærkt drive. Du lader dig ikke slå ud af, at den nemme vej til målet ikke er tilgængelig; så finder du bare en ny måde at nå målet
  • Du er en erfaren projektleder, og har formentlig mindst fem års erfaring fra enten bureau- eller kundesiden, hvor du har arbejdet med avancerede dialogprogrammer og fastholdelsesstrategi

Henvendelse:

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Anders Kristensen, chef for Digitalt salg, på mobil +45 60 53 54 80

Ansøgning:

Send din ansøgning og dit CV ved at trykke "Søg denne stilling" nederst på siden hurtigst muligt og senest d. 31. oktober 2019.

Tiltrædelse:
Snarest muligt.

Ansøgningsfrist: 31. oktober 2019

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Save job

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Gem annonce
Kontakt
Kontaktperson
Anders Kristensen
Pilestræde 34
1147 København K
Danmark
Tlf:
+45 60 53 54 80
LJA-761908382019-10-04T13:38:14.700Berlingske Media søger CRM manager til nyoprettet stilling

Vi skal lykkes med en digital omstilling, hvor vi i fremtiden skal have langt flere digitale abonnenter. Som en del af den rejse, skal vi implementere fastholdelsesstrategier, med tilhørende planer og aktiviteter, så vi bliver bedre til at skabe værdi for, og holde på, vores kunder.

Derfor søger vi en CRM Manager, der kan drive fastholdelsen af brugere på Berlingske Medias brands: Berlingske, Weekendavisen, B.T. og Euroinvestor.

Beskrivelse af jobbet:

Som CRM Manager er det dit ansvar at udvikle, implementere og eksekvere Berlingske Medias fastholdelsesstrategi. Du skal udvikle strategi og planer fra bunden, og identificere hvilke aktiviteter vi skal igangsætte. Du bliver en del af et dedikeret team i Marketing, der arbejder på tværs i huset med aktiviteter, der kan forbedre loyaliteten hos vores kunder.

Om dig:

Vi søger en strategisk funderet CRM Manager med entreprenørånd, der brænder for kundefastholdelse og trives med en hverdag, hvor du - sammen med det digitale bureau - i høj grad selv skal opfinde de løsninger, der bringer os i mål. Du har et strategisk perspektiv, men kan samtidig køre projekter selv. Derudover skal du have et blik for løsninger på både kort og lang sigt, og tænke optimal udnyttelse af data ind i alt, hvad vi gør.

  • Du er vant til at omsætte strategier til konkrete planer og leverancer, der skaber værdi for både kunde og virksomhed
  • Det er afgørende, at du har en analytisk og datadrevet tilgang til fastholdelse, hvor du kan omsætte data til indsigter og konkrete initiativer
  • Du skal være i stand til selv at eksekvere, justere samt evaluere indsatser. Det sker bl.a. i samarbejde med afdelingens projektleder og CRM-koordinator
  • Som person er du udadvendt, selvkørende og har et stærkt drive. Du lader dig ikke slå ud af, at den nemme vej til målet ikke er tilgængelig; så finder du bare en ny måde at nå målet
  • Du er en erfaren projektleder, og har formentlig mindst fem års erfaring fra enten bureau- eller kundesiden, hvor du har arbejdet med avancerede dialogprogrammer og fastholdelsesstrategi

Henvendelse:

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Anders Kristensen, chef for Digitalt salg, på mobil +45 60 53 54 80

Ansøgning:

Send din ansøgning og dit CV ved at trykke "Søg denne stilling" nederst på siden hurtigst muligt og senest d. 31. oktober 2019.

Tiltrædelse:
Snarest muligt.

Ansøgningsfrist: 31. oktober 2019

Vi skal lykkes med en digital omstilling, hvor vi i fremtiden skal have langt flere digitale abonnenter. Som en del af den rejse, skal vi implementere fastholdelsesstrategier, med tilhørende planer og aktiviteter, så vi bliver bedre til at skabe værdi for, og holde på, vores kunder. Derfor søger vi en CRM Manager, der kan drive fastholdelsen af brugere på Berlingske Medias brands: Berlingske, Weekendavisen, B.T. og Euroinvestor. Beskrivelse af jobbet: Som CRM Manager er det dit ansvar at udvikle, implementere og eksekvere Berlingske Medias fastholdelsesstrategi. Du skal udvikle strategi og planer fra bunden, og identificere hvilke aktiviteter vi skal igangsætte. Du bliver en del af et dedikeret team i Marketing, der arbejder på tværs i huset med aktiviteter, der kan forbedre loyaliteten hos vores kunder. Om dig: Vi søger en strategisk funderet CRM Manager med entreprenørånd, der brænder for kundefastholdelse og trives med en hverdag, hvor du - sammen med det digitale bureau - i høj grad selv skal opfinde de løsninger, der bringer os i mål. Du har et strategisk perspektiv, men kan samtidig køre projekter selv. Derudover skal du have et blik for løsninger på både kort og lang sigt, og tænke optimal udnyttelse af data ind i alt, hvad vi gør. Du er vant til at omsætte strategier til konkrete planer og leverancer, der skaber værdi for både kunde og virksomhed Det er afgørende, at du har en analytisk og datadrevet tilgang til fastholdelse, hvor du kan omsætte data til indsigter og konkrete initiativer Du skal være i stand til selv at eksekvere, justere samt evaluere indsatser. Det sker bl.a. i samarbejde med afdelingens projektleder og CRM-koordinator Som person er du udadvendt, selvkørende og har et stærkt drive. Du lader dig ikke slå ud af, at den nemme vej til målet ikke er tilgængelig så finder du bare en ny måde at nå målet Du er en erfaren projektleder, og har formentlig mindst fem års erfaring fra enten bureau- eller kundesiden, hvor du har arbejdet med avancerede dialogprogrammer og fastholdelsesstrategi Henvendelse: Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Anders Kristensen, chef for Digitalt salg, på mobil 45 60 53 54 80 Ansøgning: Send din ansøgning og dit CV ved at trykke Søg denne stilling nederst på siden hurtigst muligt og senest d. 31. oktober 2019. Tiltrædelse: Snarest muligt. Ansøgningsfrist: 31. oktober 20191010ADK_MFDKDanmark2019-10-31T00:00:000000https://www.berlingskemedia.dk/ledige-stillinger/1868EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn3613698Berlingske Media1Pilestræde 341147København KDKDanmarkDKDanmark3613698_logo_large.pnghttps://www.berlingskemedia.dk/3613698_logo_small.png0362747854AndersKristensen
Pilestræde 34
1147+45 60 53 54 80København KDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid896Brand Management912Client Management900CRM Management907CRM og kunderelationer918Dataanalyse228Management212Marketing & business214Marketing & kommunikation2Salg235Strategi362747854AnnaLindberg
Pilestræde 34
1147anld@berlingskemedia.dkKøbenhavn KDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
04-10-2019
Udløber:
31-10-2019
Kviknummer:
LJA-76190838
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Brand Management,
Client Management,
CRM Management,
CRM og kunderelationer,
Dataanalyse,
Management,
Marketing & business,
Marketing & kommunikation,
Salg,
Strategi
Beliggenhed og ruter