Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Berlingske Media

Berlingske Media

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 09-01-2020

Bliv Online Traffic Manager og opbyg Berlingske Medias model for online marketing

Nyoprettet stilling som Online Traffic Manager, med masser af ansvar og indflydelse, til dig der arbejder med online marketing - og har spidskompetencer inden for performance marketing.

Indledning/baggrund for jobopslaget:
Vi er i gang med en digital omstilling, hvor vi i fremtiden skal have flere digitale abonnenter. Som en del af den rejse, søger vi nu efter en kollega, som skal skabe trafik, og salg, til Berlingske Medias brands: Berlingske, Weekendavisen, B.T. og Euroinvestor.

Beskrivelse af jobbet:
Du får ansvaret for at skaffe trafik, og salg, til vores sites via bl.a. performance marketing, og sikre at vi bruger budgettet bedst muligt i vores always-on-aktiviteter. Du skal teste og optimere medier, spendniveauer, kreativt materiale, målgrupper, strategier, partnerskaber mv. I samarbejde med afdelingens to andre Online Traffic Managere, og den digitale salgschef, skal du konstant arbejde på at sikre, at vi når vores salgs- og trafikmål. Dette udfører du enten selv eller i samarbejde med in- eller eksterne specialister.

Om dig:
Vi leder efter en kollega, der brænder for digitalt salg og systematisk opfølgning på indsatser og resultater. Du skal kunne udfordre os, og vi tager det som en selvfølge, at du er i besiddelse af forretningsmæssig forståelse og købmandskab.

  • Du har en analytisk tilgang til digital marketing, hvor test, data, trends og indsigter er en naturlig del af din hverdag
  • Du har aktuel viden om online marketingkanaler og -strategier, og kan skabe værdifuld synlighed for Berlingske Media
  • Du har erfaring med Google Ads (search, display mv.), programmatic samt Social Ads (Facebook og Instagram)
  • Som person er du nysgerrig, selvkørende og har et stærkt drive, der gør, at du konstant forsøger at optimere vores betalte onlinetrafik ud fra ROAS, CPA mv.

Din baggrund:

  • Relevant marketinguddannelse
  • To-tre års erfaring med online marketing og/eller performance marketing fra bureau- eller kundesiden
  • Vi har samarbejdspartnere til at sætte kampagnerne op i de forskellige systemer, så det er ikke nødvendigt, at du i dag arbejder hands-on. I stedet forventer vi, at du har et stort kendskab til mekanismerne bag og samspillet mellem medier og kanaler

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Anders Kristensen, chef for Digitalt Salg, på mobil: 60535480.

Ansøgningsfrist:
Ansøgningsfristen er den 29. februar 2020.

Tiltrædelse:
Snarest muligt

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontaktperson
Anders Kristensen
Danmark
Tlf:
60 53 54 80
LJA-788112542020-01-09T10:00:00.360Bliv Online Traffic Manager og opbyg Berlingske Medias model for online marketing

Nyoprettet stilling som Online Traffic Manager, med masser af ansvar og indflydelse, til dig der arbejder med online marketing - og har spidskompetencer inden for performance marketing.

Indledning/baggrund for jobopslaget:
Vi er i gang med en digital omstilling, hvor vi i fremtiden skal have flere digitale abonnenter. Som en del af den rejse, søger vi nu efter en kollega, som skal skabe trafik, og salg, til Berlingske Medias brands: Berlingske, Weekendavisen, B.T. og Euroinvestor.

Beskrivelse af jobbet:
Du får ansvaret for at skaffe trafik, og salg, til vores sites via bl.a. performance marketing, og sikre at vi bruger budgettet bedst muligt i vores always-on-aktiviteter. Du skal teste og optimere medier, spendniveauer, kreativt materiale, målgrupper, strategier, partnerskaber mv. I samarbejde med afdelingens to andre Online Traffic Managere, og den digitale salgschef, skal du konstant arbejde på at sikre, at vi når vores salgs- og trafikmål. Dette udfører du enten selv eller i samarbejde med in- eller eksterne specialister.

Om dig:
Vi leder efter en kollega, der brænder for digitalt salg og systematisk opfølgning på indsatser og resultater. Du skal kunne udfordre os, og vi tager det som en selvfølge, at du er i besiddelse af forretningsmæssig forståelse og købmandskab.

  • Du har en analytisk tilgang til digital marketing, hvor test, data, trends og indsigter er en naturlig del af din hverdag
  • Du har aktuel viden om online marketingkanaler og -strategier, og kan skabe værdifuld synlighed for Berlingske Media
  • Du har erfaring med Google Ads (search, display mv.), programmatic samt Social Ads (Facebook og Instagram)
  • Som person er du nysgerrig, selvkørende og har et stærkt drive, der gør, at du konstant forsøger at optimere vores betalte onlinetrafik ud fra ROAS, CPA mv.

Din baggrund:

  • Relevant marketinguddannelse
  • To-tre års erfaring med online marketing og/eller performance marketing fra bureau- eller kundesiden
  • Vi har samarbejdspartnere til at sætte kampagnerne op i de forskellige systemer, så det er ikke nødvendigt, at du i dag arbejder hands-on. I stedet forventer vi, at du har et stort kendskab til mekanismerne bag og samspillet mellem medier og kanaler

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Anders Kristensen, chef for Digitalt Salg, på mobil: 60535480.

Ansøgningsfrist:
Ansøgningsfristen er den 29. februar 2020.

Tiltrædelse:
Snarest muligt

101IDK_MFDKDanmark2020-02-08T00:00:000000https://www.berlingskemedia.dk/ledige-stillinger/1879EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn3613698Berlingske Media1Pilestræde 341147København KDKDanmarkDKDanmark3613698_logo_large.pnghttps://www.berlingskemedia.dk/3613698_logo_small.png0362747854AndersKristensen60 53 54 80DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid109-01-202008-02-2020905Adwords/SEO/SEM578Digital Marketing2Salg903Sociale Medier904Traffic Management362747854AnnaLindberg
Pilestræde 34
1147anld@berlingskemedia.dkKøbenhavn KDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
09-01-2020
Udløber:
08-02-2020
Kviknummer:
LJA-78811254
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Adwords/SEO/SEM,
Digital Marketing,
Salg,
Sociale Medier,
Traffic Management
Beliggenhed og ruter