Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Børnecancerfonden

Børnecancerfonden

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 17-04-2019

Børnecancerfonden søger CRM Konsulent

Vi leder efter en sød og skarp kollega, som har passion for CRM og kommunikation. 

Som CRM konsulent i Børnecancerfonden får du ansvar for at sikre en optimal "customer-life-cycle" på tværs af målgrupper. Du brænder for kundeloyalitet og har styr på din værktøjskasse.

Der er rift om de godgørende midler, og Børnecancerfonden skal sikre den fortsatte støtte til forskning i børnekræft. Vores formål står helt klart og fondens virke er solidt og mangeårigt. Vi ønsker at skærpe fokus på loyalitet det skal bl.a. ske gennem en sublim og innovativ oplevelse ved at støtte netop Børnecancerfondens formål. Derfor har vi brug for dig!

Om jobbet?
Stillingen er nyoprettet og du bliver en del af en lille organisation med højt tempo og store ambitioner. Din primære opgave vil være at sikre grundlaget for et professionelt CRM setup, samt at udvikle og vedligeholde Børnecancerfondens CRM-strategi.

Du vil få ansvar for, at udvikle, opsætte og sikre segmenterede dialogflows med henblik på øget loyalitet og nye indtægter til fondens formål, baseret på fondens CRM strategi. 

Du vil også være projektleder på implementering af Microsoft Dynamics CRM, i samarbejde med relevante IT ressourcer.  

Herunder vil du skulle:

  • Implementere automatiserede flows i tæt samarbejde med resten af fundraising teamet
  • Identificere potentielle kampagne-, fastholdelses- og "win-back" muligheder 
  • Udvikle flows til lead-generering

Lidt om dig og din baggrund
Du skal have din værktøjskasse i orden og have flere års erfaring med CRM og loyalitet. For at få succes i stillingen, skal du kunne tage selvstændigt ansvar for at udvikle og drive projekter.? Du er forretningsorienteret og har en naturlig end-to-end forståelse. Og så har du en positiv attitude og en teamorienteret tilgang til dit arbejde.

Vi forestiller os, at du har følgende kvalifikationer og erfaring:

  • Minimum 3-5 års erfaring med CRM, kommunikation og loyalitet
  • Erfaring med OnlineFundraising eller tilsvarende systemer
  • Erfaring med Microsoft Dynamics CRM eller tilsvarende systemer 
  • Analytisk og datadrevet tilgang til opgaverne
  • Hands-on erfaring med at udvikle og opsætte loyalitetsflows
  • God data-, segmenterings- og systemforståelse

Børnecancerfonden er i udvikling og har fokus på kommercielle indsatser som en del af fondens fremtidige succes. Du får i høj grad indflydelse på dit arbejde og vil refererer til Indsamlings- & kommunikationschefen. 

Vi opfører os altid ordentligt. Vi arbejder for børn med kræft. Børn der kæmper en kamp de ikke kan vinde alene. Selvom de er stærkere end vi aner, så er børnekræft et voksenproblem, der skal løses gennem ny forskning og nye behandlingsmetoder.

Du har som CRM konsulent mulighed for at blive en del af styrken for børnene.

Stillingen er på 37 timer ugentligt. Hvis du har spørgsmål til stillingen, så er du velkommen til at kontakte Indsamlings- & kommunikationschef, Nicolai Eisenreich på telefon 3080 6515. Hvis du har spørgsmål til rekrutteringsprocessen, er du velkommen til at kontakte Lars Kure Juul på Lars@boernecancerfonden.dk.

Hvis denne stilling passer til dig, så søg gerne med det samme. Vi gennemgår ansøgninger løbende og håber at have vores ny kollega på plads snarest muligt.




Om os

Hvert år får 200 børn i Danmark kræft. Heldigvis er behandlingen gennem årene forbedret, og i dag helbreder vi 80 pct. af alle børn med kræft. Vi er kommet langt, men vi er stadig langt fra målet.

Henrik Hertz stiftede Børnecancerfonden i 1995 med det mål, at alle børn skal overleve kræft til et godt liv uden varige skader efter sygdommen og behandlingen. Siden har fonden ydet en betydelig støtte til forskning i diagnostik og behandling af kræft hos børn.

Fonden støtter også børnene og deres familier direkte med eksempelvis psykologbistand, socialrådgiver, sorggrupper, børne- og søskende grupper, oplevelser og informationsmateriale. Og vi støtter læger og sygeplejersker, der vil dygtiggøre sig.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontaktperson
Nicolai Eisenreich
Vester Farimagsgade 1, 3. sal
1606 København
Danmark
Tlf:
30 80 65 15
LJA-726321212019-04-17T19:37:46.993Børnecancerfonden søger CRM Konsulent

Vi leder efter en sød og skarp kollega, som har passion for CRM og kommunikation. 

Som CRM konsulent i Børnecancerfonden får du ansvar for at sikre en optimal "customer-life-cycle" på tværs af målgrupper. Du brænder for kundeloyalitet og har styr på din værktøjskasse.

Der er rift om de godgørende midler, og Børnecancerfonden skal sikre den fortsatte støtte til forskning i børnekræft. Vores formål står helt klart og fondens virke er solidt og mangeårigt. Vi ønsker at skærpe fokus på loyalitet det skal bl.a. ske gennem en sublim og innovativ oplevelse ved at støtte netop Børnecancerfondens formål. Derfor har vi brug for dig!

Om jobbet?
Stillingen er nyoprettet og du bliver en del af en lille organisation med højt tempo og store ambitioner. Din primære opgave vil være at sikre grundlaget for et professionelt CRM setup, samt at udvikle og vedligeholde Børnecancerfondens CRM-strategi.

Du vil få ansvar for, at udvikle, opsætte og sikre segmenterede dialogflows med henblik på øget loyalitet og nye indtægter til fondens formål, baseret på fondens CRM strategi. 

Du vil også være projektleder på implementering af Microsoft Dynamics CRM, i samarbejde med relevante IT ressourcer.  

Herunder vil du skulle:

  • Implementere automatiserede flows i tæt samarbejde med resten af fundraising teamet
  • Identificere potentielle kampagne-, fastholdelses- og "win-back" muligheder 
  • Udvikle flows til lead-generering

Lidt om dig og din baggrund
Du skal have din værktøjskasse i orden og have flere års erfaring med CRM og loyalitet. For at få succes i stillingen, skal du kunne tage selvstændigt ansvar for at udvikle og drive projekter.? Du er forretningsorienteret og har en naturlig end-to-end forståelse. Og så har du en positiv attitude og en teamorienteret tilgang til dit arbejde.

Vi forestiller os, at du har følgende kvalifikationer og erfaring:

  • Minimum 3-5 års erfaring med CRM, kommunikation og loyalitet
  • Erfaring med OnlineFundraising eller tilsvarende systemer
  • Erfaring med Microsoft Dynamics CRM eller tilsvarende systemer 
  • Analytisk og datadrevet tilgang til opgaverne
  • Hands-on erfaring med at udvikle og opsætte loyalitetsflows
  • God data-, segmenterings- og systemforståelse

Børnecancerfonden er i udvikling og har fokus på kommercielle indsatser som en del af fondens fremtidige succes. Du får i høj grad indflydelse på dit arbejde og vil refererer til Indsamlings- & kommunikationschefen. 

Vi opfører os altid ordentligt. Vi arbejder for børn med kræft. Børn der kæmper en kamp de ikke kan vinde alene. Selvom de er stærkere end vi aner, så er børnekræft et voksenproblem, der skal løses gennem ny forskning og nye behandlingsmetoder.

Du har som CRM konsulent mulighed for at blive en del af styrken for børnene.

Stillingen er på 37 timer ugentligt. Hvis du har spørgsmål til stillingen, så er du velkommen til at kontakte Indsamlings- & kommunikationschef, Nicolai Eisenreich på telefon 3080 6515. Hvis du har spørgsmål til rekrutteringsprocessen, er du velkommen til at kontakte Lars Kure Juul på Lars@boernecancerfonden.dk.

Hvis denne stilling passer til dig, så søg gerne med det samme. Vi gennemgår ansøgninger løbende og håber at have vores ny kollega på plads snarest muligt.

101IDK_MFDKDanmark2019-05-17T00:00:000000https://boernecancerfonden.emply.net/recruitment/vacancyAd.aspx?publishingId=bf91456f-24df-4004-92fb-fe0845481dad&fbclid=IwAR2mVz1NSqOlccWnc5ysZ1HrbMgvCcYVnJtjYEGqRNQnORQ3qIRmzeQjgLIEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn3510758Børnecancerfonden1Om os

Hvert år får 200 børn i Danmark kræft. Heldigvis er behandlingen gennem årene forbedret, og i dag helbreder vi 80 pct. af alle børn med kræft. Vi er kommet langt, men vi er stadig langt fra målet.

Henrik Hertz stiftede Børnecancerfonden i 1995 med det mål, at alle børn skal overleve kræft til et godt liv uden varige skader efter sygdommen og behandlingen. Siden har fonden ydet en betydelig støtte til forskning i diagnostik og behandling af kræft hos børn.

Fonden støtter også børnene og deres familier direkte med eksempelvis psykologbistand, socialrådgiver, sorggrupper, børne- og søskende grupper, oplevelser og informationsmateriale. Og vi støtter læger og sygeplejersker, der vil dygtiggøre sig.
Om os

Hvert år får 200 børn i Danmark kræft. Heldigvis er behandlingen gennem årene forbedret, og i dag helbreder vi 80 pct. af alle børn med kræft. Vi er kommet langt, men vi er stadig langt fra målet.

Henrik Hertz stiftede Børnecancerfonden i 1995 med det mål, at alle børn skal overleve kræft til et godt liv uden varige skader efter sygdommen og behandlingen. Siden har fonden ydet en betydelig støtte til forskning i diagnostik og behandling af kræft hos børn.

Fonden støtter også børnene og deres familier direkte med eksempelvis psykologbistand, socialrådgiver, sorggrupper, børne- og søskende grupper, oplevelser og informationsmateriale. Og vi støtter læger og sygeplejersker, der vil dygtiggøre sig.
Vester Farimagsgade 1, 3. sal1606KøbenhavnDKDanmarkDKDanmark3510758_logo_large.pngwww.boernecancerfonden.dk3510758_logo_small.png0
361501157NicolaiEisenreich
Vester Farimagsgade 1, 3. sal
160630 80 65 15KøbenhavnDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid117-04-201917-05-2019900CRM Management907CRM og kunderelationer918Dataanalyse241Fundraising910Kundeklubber/loyalitet214Marketing & kommunikation895Marketing & projektledelse361501157LarsKure Juul Nielsen
Vester Farimagsgade 1, 3. sal
1606lars@boernecancerfonden.dkKøbenhavnDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
17-04-2019
Udløber:
17-05-2019
Kviknummer:
LJA-72632121
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
CRM Management,
CRM og kunderelationer,
Dataanalyse,
Fundraising,
Kundeklubber/loyalitet,
Marketing & kommunikation,
Marketing & projektledelse
Beliggenhed og ruter