Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Azets Insight A/S

Azets Insight A/S

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 27-05-2019

Boligselskabet Sjælland søger Kunde- og kommunikationschef med politisk flair

Boligselskabet Sjælland søger en kunde- og kommunikationschef med politisk flair, drive og gennemslagskraft.

Forening og forretning i ét
Boligselskabet Sjælland er en kombineret forening og forretning, hvilket kræver kompetent og proaktiv kommunikation parallelt. Du er en stærk kommunikatør, som kan tilrettelægge og eksekvere formidling, så den rammer rigtigt hos målgruppen. Målgruppen spænder lige fra vores 45.000 boligsøgere og vores nuværende beboere, til andre boligselskaber, kommuner og politikere, som vi samarbejder med.

Vores medarbejdere, kunder og deres oplevelse af vores leverance har din fulde opmærksomhed. Du anvender aktivt resultaterne fra vores tilfredshedsundersøgelser og er dygtig til at fortælle den gode historie. Du er ansvarlig for vores public relations og public affairs og har en innovativ tilgang til dine ansvarsområder. Både kunder og samarbejdspartnere er i fokus, når du udvikler strategisk langsigtet kommunikation.



Din profil
Du er udadvendt og retorisk stærk. Du har en udpræget forretningsforståelse og trives i et politisk miljø, med en bred kontaktflade såvel internt som eksternt. Du har solid erfaring med kommunikation og gerne en merkantil eller journalistisk uddannelsesbaggrund. Du er selvstændig og har integritet, drive og gennemslagskraft - både i samarbejdet med direktøren og ledergruppen, men også i samarbejdet med eksterne samarbejdspartnere. Du har erfaring fra lederrollen gerne fra en mindre eller mellemstor virksomhed. 

Din fremtid hos os
Boligselskabet Sjælland er et anderledes boligselskab. Vi er ambitiøse og på forkant. Vi vil gerne sætte almene boliger på agendaen og udfører allerede i dag politisk påvirkning af stat og kommune. Derfor arbejder vi i høj grad med dialog og inddragelse. Vi er drevet af at gøre en forskel. Vi formidler ikke kun boliger vi skaber et hjem, i fællesskab.

I stillingen som kunde- og kommunikationschef får du mulighed for at gøre en forskel og for at fylde stillingen ud. Du får reference til direktøren og træder ind i ledergruppen. Derudover får du det direkte medarbejderansvar for 5 medarbejdere i kommunikationsteamet og for ledelses- og kulturudviklingen i selskabet.

Boligselskabet Sjælland tilbyder en spændende stilling med udvikling og stor mulighed for positiv indflydelse på andre menneskers hjem og liv. Hvis du brænder for at gøre en forskel er dette en spændende stilling i en virksomhed med stærke værdier.

Der afholdes ansættelsessamtaler i juni og stillingen ønskes besat snarest muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Bo Jørgensen på tlf. 46304740. Rekruttering varetages af Azets Insight A/S, som ser frem til at modtage din ansøgning.

Klik her for at søge stillingen.

Om Boligselskabet Sjælland
Boligselskabet Sjælland er et alment boligselskab, der har opført og administrerer ca. 12.500 boliger på Sjælland.
Vi beskæftiger ca. 250 medarbejdere, og vores hovedkontor i Roskilde er placeret godt i forhold til motorvejen og kun 25 minutter fra Københavns Hovedbanegård. 
Vi har 4 områdekontorer i henholdsvis Roskilde, Holbæk, Ringsted og Køge.
Læs mere på www.bosj.dk.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontaktperson
Bo Jørgensen
Lyskær 3 CD
2730 Herlev
Danmark
Tlf:
46304740
LJA-736356952019-05-27T15:05:37.860Boligselskabet Sjælland søger Kunde- og kommunikationschef med politisk flair

Boligselskabet Sjælland søger en kunde- og kommunikationschef med politisk flair, drive og gennemslagskraft.

Forening og forretning i ét
Boligselskabet Sjælland er en kombineret forening og forretning, hvilket kræver kompetent og proaktiv kommunikation parallelt. Du er en stærk kommunikatør, som kan tilrettelægge og eksekvere formidling, så den rammer rigtigt hos målgruppen. Målgruppen spænder lige fra vores 45.000 boligsøgere og vores nuværende beboere, til andre boligselskaber, kommuner og politikere, som vi samarbejder med.

Vores medarbejdere, kunder og deres oplevelse af vores leverance har din fulde opmærksomhed. Du anvender aktivt resultaterne fra vores tilfredshedsundersøgelser og er dygtig til at fortælle den gode historie. Du er ansvarlig for vores public relations og public affairs og har en innovativ tilgang til dine ansvarsområder. Både kunder og samarbejdspartnere er i fokus, når du udvikler strategisk langsigtet kommunikation.



Din profil
Du er udadvendt og retorisk stærk. Du har en udpræget forretningsforståelse og trives i et politisk miljø, med en bred kontaktflade såvel internt som eksternt. Du har solid erfaring med kommunikation og gerne en merkantil eller journalistisk uddannelsesbaggrund. Du er selvstændig og har integritet, drive og gennemslagskraft - både i samarbejdet med direktøren og ledergruppen, men også i samarbejdet med eksterne samarbejdspartnere. Du har erfaring fra lederrollen gerne fra en mindre eller mellemstor virksomhed. 

Din fremtid hos os
Boligselskabet Sjælland er et anderledes boligselskab. Vi er ambitiøse og på forkant. Vi vil gerne sætte almene boliger på agendaen og udfører allerede i dag politisk påvirkning af stat og kommune. Derfor arbejder vi i høj grad med dialog og inddragelse. Vi er drevet af at gøre en forskel. Vi formidler ikke kun boliger vi skaber et hjem, i fællesskab.

I stillingen som kunde- og kommunikationschef får du mulighed for at gøre en forskel og for at fylde stillingen ud. Du får reference til direktøren og træder ind i ledergruppen. Derudover får du det direkte medarbejderansvar for 5 medarbejdere i kommunikationsteamet og for ledelses- og kulturudviklingen i selskabet.

Boligselskabet Sjælland tilbyder en spændende stilling med udvikling og stor mulighed for positiv indflydelse på andre menneskers hjem og liv. Hvis du brænder for at gøre en forskel er dette en spændende stilling i en virksomhed med stærke værdier.

Der afholdes ansættelsessamtaler i juni og stillingen ønskes besat snarest muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Bo Jørgensen på tlf. 46304740. Rekruttering varetages af Azets Insight A/S, som ser frem til at modtage din ansøgning.

Klik her for at søge stillingen.

Om Boligselskabet Sjælland
Boligselskabet Sjælland er et alment boligselskab, der har opført og administrerer ca. 12.500 boliger på Sjælland.
Vi beskæftiger ca. 250 medarbejdere, og vores hovedkontor i Roskilde er placeret godt i forhold til motorvejen og kun 25 minutter fra Københavns Hovedbanegård. 
Vi har 4 områdekontorer i henholdsvis Roskilde, Holbæk, Ringsted og Køge.
Læs mere på www.bosj.dk.

101IDK_MFDKDanmark2019-06-26T00:00:000000https://www.azets.axp.dk/index.php?axp_act=adetails&version=1&axp_recruitment_references[]=10357EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn3535629Azets Insight A/S1Lyskær 3 CD2730HerlevDKDanmarkDKDanmark3535629_logo_large.jpghttps://bosj.dk/3535629_logo_small.jpg0361932333BoJørgensen
Lyskær 3 CD
273046304740HerlevDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid127-05-201926-06-2019912Client Management907CRM og kunderelationer579Kontakt & Kunde relationer214Marketing & kommunikation14Media220Organisation & ledelse216PR & kommunikation361932333IngeBungum
Lyskær 3 CD
2730inge.bungum@azets.comHerlevDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
27-05-2019
Udløber:
26-06-2019
Kviknummer:
LJA-73635695
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Client Management,
CRM og kunderelationer,
Kontakt & Kunde relationer,
Marketing & kommunikation,
Media,
Organisation & ledelse,
PR & kommunikation
Beliggenhed og ruter