Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Bonnier Publications A/S

Bonnier Publications A/S

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 03-09-2019

Bonnier Publications søger Digital kampagnechef

Kan du sikre målrettet eksekvering af digitale kampagner? Og har du lyst til at arbejde for en ambitiøs og succesrig medievirksomhed? Så har vi jobbet til dig.

Bonnier er en medievirksomhed i rivende udvikling, som det seneste år har investeret massivt i at sikre væksten af magasin- og digitale abonnementer via digitale kanaler. I rollen som digital kampagnechef er du omdrejningspunktet for kampagnerne på flere af Bonniers brands.

Dine arbejdsopgaver:

  • Du får det overordnede ansvar for planlægningen og eksekveringen af digitale kampagner for Bonniers magasiner på tværs af lande. Du bliver projektleder på kampagnerne fra start til slut - lige fra de indledende opstartsmøder til den kreative udvikling, optimering og efterfølgende evaluering. Derfor vil du være i løbende dialog med produktchefer, redaktioner og specialister - kommunikation og samarbejde er afgørende for kampagnens succes.
  • Kampagnerne er forskellige fra magasin til magasin, hvor målgrupper, kampagnemateriale og valg af kommunikationskanaler varierer. Du skal have et kreativt blik og have idéer til det visuelle udtryk af kampagnerne, som kan være i form af foto, grafikker, videomateriale etc.

Dine kvalifikationer:

  • Mindst 3-5 års relevant erfaring med digitale kanaler
  • Stærk i kommunikation til forskellige målgrupper. Kommunikationsbaggrund er en fordel.
  • Skarp til at definere KPIer og evaluere resultater på baggrund af data
  • Kunne evaluere undervejs og tage nye tiltag, når det er nødvendigt for at nå i mål
  • Kunne holde det overordnede overblik og holde styr på projekter fra start til slut.
  • Initiativrig og drives af at opnå resultater og få indsatser frem i organisationen
  • Det er en fordel, hvis du kan forstå både svensk og norsk.

Vores digitale team:

I rollen som digital kampagnechef bliver du en del af et stærkt Performance Marketing team, der motiveres af at skabe resultater og fremdrift. Teamet består af specialister inden for bl.a. analyse, CRO, SoMe, SEM, e-mail marketing og øvrige kampagnechefer, der tilsammen har ansvaret for det digitale forretningsområde på det nordiske marked.

Vi tilbyder:

  • Plads til at lære og udvikle dig i et positivt og socialt miljø
  • Stor frihed under ansvar og fleksible arbejdstider. Stillingen er på 37,5 timer om ugen inkl. frokostpause.
  • Attraktive personalegoder i form af fx motionsrum, kantine- og frugtordning, yoga og massage.
  • 6 ugers ferie + betalt fri mellem jul og nytår.

Har du spørgsmål til stillingen eller gerne vil høre mere, er du velkommen til at kontakte Head of Digital Sales Lars Fannikke på lars.fannikke@bonnier.dk eller 60 37 08 86.

Ansøgningsfristen er 17. september 2019, men send gerne din ansøgning snarest muligt via linket, da vi løbende afholder samtaler.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontaktperson
Lars Fannikke
Strandboulevarden 130
2100 København Ø
Danmark
Tlf:
60 37 08 86
LJA-753198882019-09-03T12:35:46.913Bonnier Publications søger Digital kampagnechef

Kan du sikre målrettet eksekvering af digitale kampagner? Og har du lyst til at arbejde for en ambitiøs og succesrig medievirksomhed? Så har vi jobbet til dig.

Bonnier er en medievirksomhed i rivende udvikling, som det seneste år har investeret massivt i at sikre væksten af magasin- og digitale abonnementer via digitale kanaler. I rollen som digital kampagnechef er du omdrejningspunktet for kampagnerne på flere af Bonniers brands.

Dine arbejdsopgaver:

  • Du får det overordnede ansvar for planlægningen og eksekveringen af digitale kampagner for Bonniers magasiner på tværs af lande. Du bliver projektleder på kampagnerne fra start til slut - lige fra de indledende opstartsmøder til den kreative udvikling, optimering og efterfølgende evaluering. Derfor vil du være i løbende dialog med produktchefer, redaktioner og specialister - kommunikation og samarbejde er afgørende for kampagnens succes.
  • Kampagnerne er forskellige fra magasin til magasin, hvor målgrupper, kampagnemateriale og valg af kommunikationskanaler varierer. Du skal have et kreativt blik og have idéer til det visuelle udtryk af kampagnerne, som kan være i form af foto, grafikker, videomateriale etc.

Dine kvalifikationer:

  • Mindst 3-5 års relevant erfaring med digitale kanaler
  • Stærk i kommunikation til forskellige målgrupper. Kommunikationsbaggrund er en fordel.
  • Skarp til at definere KPIer og evaluere resultater på baggrund af data
  • Kunne evaluere undervejs og tage nye tiltag, når det er nødvendigt for at nå i mål
  • Kunne holde det overordnede overblik og holde styr på projekter fra start til slut.
  • Initiativrig og drives af at opnå resultater og få indsatser frem i organisationen
  • Det er en fordel, hvis du kan forstå både svensk og norsk.

Vores digitale team:

I rollen som digital kampagnechef bliver du en del af et stærkt Performance Marketing team, der motiveres af at skabe resultater og fremdrift. Teamet består af specialister inden for bl.a. analyse, CRO, SoMe, SEM, e-mail marketing og øvrige kampagnechefer, der tilsammen har ansvaret for det digitale forretningsområde på det nordiske marked.

Vi tilbyder:

  • Plads til at lære og udvikle dig i et positivt og socialt miljø
  • Stor frihed under ansvar og fleksible arbejdstider. Stillingen er på 37,5 timer om ugen inkl. frokostpause.
  • Attraktive personalegoder i form af fx motionsrum, kantine- og frugtordning, yoga og massage.
  • 6 ugers ferie + betalt fri mellem jul og nytår.

Har du spørgsmål til stillingen eller gerne vil høre mere, er du velkommen til at kontakte Head of Digital Sales Lars Fannikke på lars.fannikke@bonnier.dk eller 60 37 08 86.

Ansøgningsfristen er 17. september 2019, men send gerne din ansøgning snarest muligt via linket, da vi løbende afholder samtaler.

101IDK_MFDKDanmark2019-09-17T00:00:000000https://emp.jobylon.com/jobs/46007-bonnier-publications-as-digital-kampagnechef/EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn1894494Bonnier Publications A/S11Strandboulevarden 1302100København Ø3917 2000DKDanmarkDKDanmark1894494_logo_large.pngbonnierpublications.com/1894494_logo_small.png155.7094180012.58377300354871786LarsFannikke
Strandboulevarden 130
2100lars.fannikke@bonnier.dk60 37 08 86København ØDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid103-09-201917-09-2019896Brand Management578Digital Marketing914Kreativ produktion228Management212Marketing & business214Marketing & kommunikation213Marketing & reklame235Strategi354871786BenteAsmussen
Strandboulevarden 130
2100Bente.asmussen@bonnier.dk+45 2835 9772København ØDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
03-09-2019
Udløber:
17-09-2019
Kviknummer:
LJA-75319888
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Brand Management,
Digital Marketing,
Kreativ produktion,
Management,
Marketing & business,
Marketing & kommunikation,
Marketing & reklame,
Strategi
Beliggenhed og ruter