Bonnier Publications A/S

Bonnier Publications A/S

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 18-09-2019

Bonnier Publications søger en CRM koordinator/specialist

  •  Har du en holdning til den perfekte kunderejse for vores abonnenter?
  • Kan du lide at samarbejde på tværs i en organisation og kan du sikre at projekter, bliver ført helt til dørs?
  • Forstår du data og kan agere på dem, og forstår du at automatisere kunderejsen?
  • Har du brændende lyst til at arbejde for en ambitiøs og succesrig medievirksomhed?
  • Og er du kommercielt tænkende som i drevet af målbare indsatser?

......Så har vi jobbet til dig.

Dine arbejdsopgaver:
Bonnier er en medievirksomhed i rivende udvikling, som det seneste år har investeret massivt i at sikre væksten af magasin- og digitale abonnementer. Du bliver afgørende for at tage vores indsatser til næste niveau.

Du får ansvar for hele kunderejsen på alle vores titler, både de indsatser som skal styrke loyaliteten og dem der omhandler winback af abonnenter.

Du skal kunne lide at have hands on på projekterne fra start til slut. Derfor er det vigtigt, at du har øje for detaljen, planlægning og eksekvering - lige fra de indledende opstartsmøder til den kreative udvikling, optimering og efterfølgende evaluering med udgangspunkt i data.

Du vil også være den, der sikrer drift og vedligehold af projekter, som er blevet implementeret i et fast flow.

Derfor vil du være i løbende dialog med mange interessenter i huset: produktchefer, redaktioner, kundeservice og specialister - kommunikation og samarbejde er afgørende for projekternes succes.

Kunderejsen er forskellige fra magasin til magasin, hvor målgrupper, kommunikationen og indsatser varierer. Du skal have et kreativt blik og din opgaver drejer sig derfor også om at have idéer til det visuelle udtryk og tekst, som kan favne hver enkelt titels DNA.

Du kommer til at arbejde i vores CRM system (Portrait dialogue) hvor mails og SMS opsættes, samt håndtere vores interne placeringer på websites, girokort, og øvrig kommunikation der rammer abonnenterne.

Dine kvalifikationer:

  • Stærk i kommunikation til forskellige målgrupper. Kommunikationsbaggrund er en fordel.
  • Forståelse for kunderejsen
  • Håndtering af mange projekter, men stadig have overblik.
  • Skarp til at definere KPIer og evaluere resultater på baggrund af data
  • Kunne evaluere undervejs og tage nye tiltag, når det er nødvendigt for at nå i mål.
  • Initiativrig og drives af at opnå resultater og få indsatser frem i organisationen
  • Det er en fordel, hvis du er vant til at arbejde med data i Google Analytics.

Vores CRM team:
I rollen som CRM koordinator/specialist bliver du en del af et stærkt team, der har kunden i centrum og som støtter op om hinanden. Teamet består af specialister og analytikere. Vi er 10 i alt.

Vi tilbyder:

  • Plads til at lære og udvikle dig i et positivt og socialt miljø
  • Stor frihed under ansvar og fleksible arbejdstider. Stillingen er på 37,5 timer om ugen inkl. frokostpause.
  • Attraktive personalegoder i form af fx motionsrum, kantine- og frugtordning, yoga og massage.
  • 6 ugers ferie + betalt fri mellem jul og nytår.

Har du spørgsmål til stillingen eller gerne vil høre mere, er du velkommen til at kontakte Head of Data and CRM Marie Lykke Lützhøft på marie.lykke@bonnier.dk.

Ansøgningsfristen udløber når den rette er fundet, så send gerne din ansøgning snarest muligt via linket, da vi løbende afholder samtaler.

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Save job

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Gem annonce
Kontakt
Virksomhedsinformation
Bonnier Publications A/S
Strandboulevarden 130
2100 København Ø
Tlf:
3917 2000
Kontaktperson
Marie Lykke Lützhøft
Strandboulevarden 130
2100 København Ø
Danmark
LJA-757326282019-09-18T07:45:39.693Bonnier Publications søger en CRM koordinator/specialist
  •  Har du en holdning til den perfekte kunderejse for vores abonnenter?
  • Kan du lide at samarbejde på tværs i en organisation og kan du sikre at projekter, bliver ført helt til dørs?
  • Forstår du data og kan agere på dem, og forstår du at automatisere kunderejsen?
  • Har du brændende lyst til at arbejde for en ambitiøs og succesrig medievirksomhed?
  • Og er du kommercielt tænkende som i drevet af målbare indsatser?

......Så har vi jobbet til dig.

Dine arbejdsopgaver:
Bonnier er en medievirksomhed i rivende udvikling, som det seneste år har investeret massivt i at sikre væksten af magasin- og digitale abonnementer. Du bliver afgørende for at tage vores indsatser til næste niveau.

Du får ansvar for hele kunderejsen på alle vores titler, både de indsatser som skal styrke loyaliteten og dem der omhandler winback af abonnenter.

Du skal kunne lide at have hands on på projekterne fra start til slut. Derfor er det vigtigt, at du har øje for detaljen, planlægning og eksekvering - lige fra de indledende opstartsmøder til den kreative udvikling, optimering og efterfølgende evaluering med udgangspunkt i data.

Du vil også være den, der sikrer drift og vedligehold af projekter, som er blevet implementeret i et fast flow.

Derfor vil du være i løbende dialog med mange interessenter i huset: produktchefer, redaktioner, kundeservice og specialister - kommunikation og samarbejde er afgørende for projekternes succes.

Kunderejsen er forskellige fra magasin til magasin, hvor målgrupper, kommunikationen og indsatser varierer. Du skal have et kreativt blik og din opgaver drejer sig derfor også om at have idéer til det visuelle udtryk og tekst, som kan favne hver enkelt titels DNA.

Du kommer til at arbejde i vores CRM system (Portrait dialogue) hvor mails og SMS opsættes, samt håndtere vores interne placeringer på websites, girokort, og øvrig kommunikation der rammer abonnenterne.

Dine kvalifikationer:

  • Stærk i kommunikation til forskellige målgrupper. Kommunikationsbaggrund er en fordel.
  • Forståelse for kunderejsen
  • Håndtering af mange projekter, men stadig have overblik.
  • Skarp til at definere KPIer og evaluere resultater på baggrund af data
  • Kunne evaluere undervejs og tage nye tiltag, når det er nødvendigt for at nå i mål.
  • Initiativrig og drives af at opnå resultater og få indsatser frem i organisationen
  • Det er en fordel, hvis du er vant til at arbejde med data i Google Analytics.

Vores CRM team:
I rollen som CRM koordinator/specialist bliver du en del af et stærkt team, der har kunden i centrum og som støtter op om hinanden. Teamet består af specialister og analytikere. Vi er 10 i alt.

Vi tilbyder:

  • Plads til at lære og udvikle dig i et positivt og socialt miljø
  • Stor frihed under ansvar og fleksible arbejdstider. Stillingen er på 37,5 timer om ugen inkl. frokostpause.
  • Attraktive personalegoder i form af fx motionsrum, kantine- og frugtordning, yoga og massage.
  • 6 ugers ferie + betalt fri mellem jul og nytår.

Har du spørgsmål til stillingen eller gerne vil høre mere, er du velkommen til at kontakte Head of Data and CRM Marie Lykke Lützhøft på marie.lykke@bonnier.dk.

Ansøgningsfristen udløber når den rette er fundet, så send gerne din ansøgning snarest muligt via linket, da vi løbende afholder samtaler.

Har du en holdning til den perfekte kunderejse for vores abonnenter? Kan du lide at samarbejde på tværs i en organisation og kan du sikre at projekter, bliver ført helt til dørs? Forstår du data og kan agere på dem, og forstår du at automatisere kunderejsen? Har du brændende lyst til at arbejde for en ambitiøs og succesrig medievirksomhed? Og er du kommercielt tænkende som i drevet af målbare indsatser? ......Så har vi jobbet til dig. Dine arbejdsopgaver: Bonnier er en medievirksomhed i rivende udvikling, som det seneste år har investeret massivt i at sikre væksten af magasin- og digitale abonnementer. Du bliver afgørende for at tage vores indsatser til næste niveau. Du får ansvar for hele kunderejsen på alle vores titler, både de indsatser som skal styrke loyaliteten og dem der omhandler winback af abonnenter. Du skal kunne lide at have hands on på projekterne fra start til slut. Derfor er det vigtigt, at du har øje for detaljen, planlægning og eksekvering - lige fra de indledende opstartsmøder til den kreative udvikling, optimering og efterfølgende evaluering med udgangspunkt i data. Du vil også være den, der sikrer drift og vedligehold af projekter, som er blevet implementeret i et fast flow. Derfor vil du være i løbende dialog med mange interessenter i huset: produktchefer, redaktioner, kundeservice og specialister - kommunikation og samarbejde er afgørende for projekternes succes. Kunderejsen er forskellige fra magasin til magasin, hvor målgrupper, kommunikationen og indsatser varierer. Du skal have et kreativt blik og din opgaver drejer sig derfor også om at have idéer til det visuelle udtryk og tekst, som kan favne hver enkelt titels DNA. Du kommer til at arbejde i vores CRM system (Portrait dialogue) hvor mails og SMS opsættes, samt håndtere vores interne placeringer på websites, girokort, og øvrig kommunikation der rammer abonnenterne. Dine kvalifikationer: Stærk i kommunikation til forskellige målgrupper. Kommunikationsbaggrund er en fordel. Forståelse for kunderejsen Håndtering af mange projekter, men stadig have overblik. Skarp til at definere KPIer og evaluere resultater på baggrund af data Kunne evaluere undervejs og tage nye tiltag, når det er nødvendigt for at nå i mål. Initiativrig og drives af at opnå resultater og få indsatser frem i organisationen Det er en fordel, hvis du er vant til at arbejde med data i Google Analytics. Vores CRM team: I rollen som CRM koordinator specialist bliver du en del af et stærkt team, der har kunden i centrum og som støtter op om hinanden. Teamet består af specialister og analytikere. Vi er 10 i alt. Vi tilbyder: Plads til at lære og udvikle dig i et positivt og socialt miljø Stor frihed under ansvar og fleksible arbejdstider. Stillingen er på 37,5 timer om ugen inkl. frokostpause. Attraktive personalegoder i form af fx motionsrum, kantine- og frugtordning, yoga og massage. 6 ugers ferie betalt fri mellem jul og nytår. Har du spørgsmål til stillingen eller gerne vil høre mere, er du velkommen til at kontakte Head of Data and CRM Marie Lykke Lützhøft på marie.lykke@bonnier.dk. Ansøgningsfristen udløber når den rette er fundet, så send gerne din ansøgning snarest muligt via linket, da vi løbende afholder samtaler.1011ADK_MFDKDanmark2019-10-18T00:00:000000https://emp.jobylon.com/jobs/46782-bonnier-publications-as-crm-koordinatorspecialist/EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn1894494Bonnier Publications A/S11Strandboulevarden 1302100København Ø3917 2000DKDanmarkDKDanmark1894494_logo_large.pngbonnierpublications.com/1894494_logo_small.png155.7094180012.58377300354871786MarieLykke Lützhøft
Strandboulevarden 130
2100marie.lykke@bonnier.dkKøbenhavn ØDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid118-09-201918-10-2019900CRM Management907CRM og kunderelationer579Kontakt & Kunde relationer239Markedsanalyse212Marketing & business214Marketing & kommunikation354871786BenteAsmussen
Strandboulevarden 130
2100Bente.asmussen@bonnier.dk+45 2835 9772København ØDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
18-09-2019
Udløber:
18-10-2019
Kviknummer:
LJA-75732628
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
CRM Management,
CRM og kunderelationer,
Kontakt & Kunde relationer,
Markedsanalyse,
Marketing & business,
Marketing & kommunikation
Beliggenhed og ruter