Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Bonnier Publications A/S

Bonnier Publications A/S

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 03-09-2019

Bonnier Publications søger Webanalytiker

Behersker du Google Analytics på specialist niveau, og er din kernekompetence analyse med fokus på konverteringsoptimering og salg? Og vil du være med til at udvikle Bonnier Publications analysearbejde? Så har du nu muligheden for at arbejde med et ambitiøst data- og analysesetup i GA360 og BigQuery hos os.

Bonnier er en abonnementsvirksomhed i rivende udvikling, som det seneste år har investeret i et nyt, unikt data setup, der skal sikre væksten af magasin- og digitale abonnementer.

I rollen som webanalytiker bliver du en del af et stærkt Performance Marketing team af ekstraordinære mennesker, der motiveres af at skabe resultater og fremdrift. Teamet består af specialister inden for bl.a. Web analytics, CRO, SoMe, SEM og e-mail marketing og kampagnechefer, der tilsammen har ansvaret for det digitale forretningsområde på det nordiske marked.

Dine arbejdsopgaver:

  • Udvikle et stærkt analyse setup, der kan skaleres til vores forskellige forretningsområder.
  • Strukturering af datagrundlag til understøttelse af de strategiske og taktiske KPIer
  • Analyse som bidrager til udvikling af eksisterende og nye digitale abonnements services
  • Optimering af funnel- og user journeys
  • Identificering af indsatsområder til CRO tests
  • Proaktivt drive optimeringsprojekter på baggrund af analyser.

Dine kvalifikationer:

  • Du har stærke kompetencer indenfor web- / dataanalyse
  • Du kan med udgangspunkt i analysearbejdet identificere indsatsområder og på proaktiv vis tage ansvar for, at der igangsættes aktiviteter, der optimerer og forbedrer effekterne.
  • Du har erfaring med at definere og arbejde efter målbare KPIer
  • Du forstår værdien af løbende afrapporteringer og kan tage ansvar for en systematiseret proces for området, samtidig med at du kan præsentere nøgleindsigter for ledelse og kolleger.
  • Du er initiativrig og driver gerne indsatser frem i organisationen
  • Du behersker værktøjer som Google Analytics evt. GA 360, Google Tag Manager, Data Studio, Hotjar og Wordpress.
  • Du har 3-5 års relevant erfaring
  • Vi arbejder nordisk, så det er en fordel, hvis du kan forstå både svensk og norsk.

I teamet vil du:

  • Få plads til at lære og udvikle dig i et positivt og socialt miljø
  • Have stor frihed under ansvar og fleksible arbejdstider. Stillingen er på 37,5 timer om ugen inkl. frokostpause
  • Få attraktive personalegoder i form af fx motionsrum, kantine- og frugtordning, yoga og massage.

Brænder du for udvikling af analyser og at bruge data til at skabe resultater, så send os din ansøgning og CV senest 15. september 2019 via linket. Samtaler afholdes løbende.

Kontakt evt. Nikolaj Foght, Team Lead - Web Analytics på nikolaj.foght@bonnier.dk eller +45 2835 9772.

Bonnier Publications implementering af Google Analytics360 og BigQuery, hvor alle kunde- og adfærdsdata er samlet et sted, har bl.a. medført, at Bonnier Publications A/S er nomineret til flere anerkendte awards.

Heriblandt "Årets Digitale Organisation" ved Danish Digital Awards, og er med i finalen i 2019 EMEA Google Partner Awards i kategorien "Growing Business Online" sammen med IIH Nordic.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontaktperson
Nikolaj Foght
Strandboulevarden 130
2100 København Ø
Danmark
LJA-753195602019-09-03T09:14:48.330Bonnier Publications søger Webanalytiker

Behersker du Google Analytics på specialist niveau, og er din kernekompetence analyse med fokus på konverteringsoptimering og salg? Og vil du være med til at udvikle Bonnier Publications analysearbejde? Så har du nu muligheden for at arbejde med et ambitiøst data- og analysesetup i GA360 og BigQuery hos os.

Bonnier er en abonnementsvirksomhed i rivende udvikling, som det seneste år har investeret i et nyt, unikt data setup, der skal sikre væksten af magasin- og digitale abonnementer.

I rollen som webanalytiker bliver du en del af et stærkt Performance Marketing team af ekstraordinære mennesker, der motiveres af at skabe resultater og fremdrift. Teamet består af specialister inden for bl.a. Web analytics, CRO, SoMe, SEM og e-mail marketing og kampagnechefer, der tilsammen har ansvaret for det digitale forretningsområde på det nordiske marked.

Dine arbejdsopgaver:

  • Udvikle et stærkt analyse setup, der kan skaleres til vores forskellige forretningsområder.
  • Strukturering af datagrundlag til understøttelse af de strategiske og taktiske KPIer
  • Analyse som bidrager til udvikling af eksisterende og nye digitale abonnements services
  • Optimering af funnel- og user journeys
  • Identificering af indsatsområder til CRO tests
  • Proaktivt drive optimeringsprojekter på baggrund af analyser.

Dine kvalifikationer:

  • Du har stærke kompetencer indenfor web- / dataanalyse
  • Du kan med udgangspunkt i analysearbejdet identificere indsatsområder og på proaktiv vis tage ansvar for, at der igangsættes aktiviteter, der optimerer og forbedrer effekterne.
  • Du har erfaring med at definere og arbejde efter målbare KPIer
  • Du forstår værdien af løbende afrapporteringer og kan tage ansvar for en systematiseret proces for området, samtidig med at du kan præsentere nøgleindsigter for ledelse og kolleger.
  • Du er initiativrig og driver gerne indsatser frem i organisationen
  • Du behersker værktøjer som Google Analytics evt. GA 360, Google Tag Manager, Data Studio, Hotjar og Wordpress.
  • Du har 3-5 års relevant erfaring
  • Vi arbejder nordisk, så det er en fordel, hvis du kan forstå både svensk og norsk.

I teamet vil du:

  • Få plads til at lære og udvikle dig i et positivt og socialt miljø
  • Have stor frihed under ansvar og fleksible arbejdstider. Stillingen er på 37,5 timer om ugen inkl. frokostpause
  • Få attraktive personalegoder i form af fx motionsrum, kantine- og frugtordning, yoga og massage.

Brænder du for udvikling af analyser og at bruge data til at skabe resultater, så send os din ansøgning og CV senest 15. september 2019 via linket. Samtaler afholdes løbende.

Kontakt evt. Nikolaj Foght, Team Lead - Web Analytics på nikolaj.foght@bonnier.dk eller +45 2835 9772.

Bonnier Publications implementering af Google Analytics360 og BigQuery, hvor alle kunde- og adfærdsdata er samlet et sted, har bl.a. medført, at Bonnier Publications A/S er nomineret til flere anerkendte awards.

Heriblandt "Årets Digitale Organisation" ved Danish Digital Awards, og er med i finalen i 2019 EMEA Google Partner Awards i kategorien "Growing Business Online" sammen med IIH Nordic.

101IDK_MFDKDanmark2019-09-15T00:00:000000https://emp.jobylon.com/jobs/45949-bonnier-publications-as-webanalytiker/EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn1894494Bonnier Publications A/S11Strandboulevarden 1302100København Ø3917 2000DKDanmarkDKDanmark1894494_logo_large.pngbonnierpublications.com/1894494_logo_small.png155.7094180012.58377300354871786NikolajFoght
Strandboulevarden 130
2100nikolaj.foght@bonnier.dkKøbenhavn ØDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid103-09-201915-09-2019905Adwords/SEO/SEM918Dataanalyse228Management235Strategi901Web Management354871786BenteAsmussen
Strandboulevarden 130
2100Bente.asmussen@bonnier.dk+45 2835 9772København ØDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
03-09-2019
Udløber:
15-09-2019
Kviknummer:
LJA-75319560
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Adwords/SEO/SEM,
Dataanalyse,
Management,
Strategi,
Web Management
Beliggenhed og ruter