Jutlander Bank A/S

Jutlander Bank A/S

|
Nordjylland
|
Indrykket 13-03-2020

Brand- og Marketingchef til Jutlander Bank

Til nyoprettet stilling i Jutlander Bank søger vi i en Brand- og Marketingchef.

Som bankens nye Brand- og Marketingchef, får du ansvaret for at udvikle vores brand, både internt og eksternt, og udfolde vores brand koncept Åben Bank samt bidrage til fortsat udvikling af vores Employer  Brand som en attraktiv arbejdsplads.

Din profil og dine kompetencer
Du brænder for at udvikle brands og har bevist, at du kan arbejde med markedsføring som et middel til at skabe resultater. Du har en relevant uddannelse og stor erfaring med markedsføring af stærke brands, hvor du kan dokumentere dine resultater.

Du er vant til at styre dit eget marketingbudget og har formentligt arbejdet selvstændigt med både medie- og reklamebureauer. Samtidig har du også en evne til at bruge interne ressourcer til at udkomme med relevante og autentiske historier. Du har erfaring med succesfuldt at benytte dig af digitale platforme og medier, som er omdrejningspunktet i markedsføringen.

Kendskab til den finansielle verden er en fordel, men det vigtigste er, at du har en passion for og erfaring i at arbejde med kunden i centrum og har arbejdet med segmentering, kunderejser og udvikling af kundeoplevelser på tværs af kanaler.

En vigtig kvalifikation, som også er en af bankens kerneværdier, er evnen til at samarbejde. Du vil skulle trække på og koordinere indsatser på tværs af kundeservice og rådgivning, HR, produkt og forretningsudvikling, lokale afdelingschefer etc. Hos os er branding nemlig meget mere end kommunikation, og du vil være den katalysator der får ting til at ske i en dynamisk hverdag.

Du arbejder analytisk og struktureret med dine marketingindsatser og forstår at sætte kreativitet i spil for at fortælle historier og ramme følelser. Du kan styre dine projekter sikkert i mål både dine egne projekter og teamets projekter. Som leder er du inspirerende og involverende og god til at uddelegere ansvar og opgaver.

Ansvarsområder
Du får ansvar for positionering og markedsføring af Jutlander Bank med udgangspunkt i bankens strategi om at være Danmarks mest personlige og tilgængelige bank.

Ansvaret dækker over at udvikle og styrke bankens brand position både internt i forhold til bankens medarbejdere samt eksternt i forhold til bankens nuværende og potentielle kunder og de lokalsamfund, som vi er en del af.

Banken lancerede i 2018 et nyt brand koncept, Åben Bank, som er blevet implementeret i en række kundevendte tiltag, og vi er nu i gang med at udleve og kommunikere konceptet. Det skal blandt andet ske med en yderligere professionalisering og udvikling af content samt brug af kanaler.

Herudover følger et ansvar som leder af bankens marketingafdeling på 4 dedikerede medarbejdere, hvor bankens samlede markedsføringsbudget er forankret.

Du får selv reference direkte til bankens Direktion.

Opgaver
Det bliver din opgave at sikre yderligere professionalisering af vores tilgang til marketing og udvikle marketing-, content- og kampagneplaner.

Du får til opgave at styre og koordinere produktion og publikation af content på bankens sociale kanaler, samt sikre løbende opfølgning og tracking på kampagner.

Du får ansvar for vores samlede marketingbudget herunder styring af såvel budget, bureauer og eksterne samarbejdspartnere på området.

Du bliver det centrale omdrejningspunkt for udvikling af en brand position som en Åben Bank, der er Danmarks mest tilgængelige og personlige.

Du bliver en naturlig sparringspartner for bankens direktion.

Jutlander Bank som arbejdsplads:
Vi tilbyder dig et spændende job med mulighed for at du kan sætte dit præg på, hvordan vi udvikler vores brand, men også for at sætte agendaen for gode kundeoplevelser og god service i den finansielle sektor.
Vi stimulerer nytænkning og lytter til dine gode ideer.

Du vil blive en del af en ambitiøs organisation, hvor vi alle arbejder målrettet på at give vores kunder oplevelsen af, at vi er Danmarks mest personlige og tilgængelige bank.

Vi har høje ambitioner for vores bank, for vores kunder, og for dig som medarbejder - derfor gør vi i fællesskab også dét ekstra for, at du trives og udvikler dig i jobbet - både fagligt og personligt.

Vi tilbyder gode ansættelsesvilkår og et godt positivt arbejdsmiljø, hvor mennesket er i centrum.

Vores fælles mål understøttes af Åben Bank og vores 6 åbenhedsprincipper. Netop de 6 åbenhedsprincipper lever også i vores relationer internt i banken. Det vil du opleve i din kontakt til dine nærmeste kolleger, din leder, de forskellige stabsfunktioner og direktionen.

Arbejdssted
Bankens hovedsæde i Aars
Lønvilkår
Afstemt efter kvalifikationer
Ansøgning
Vi samarbejder med Storm & Co om at finde den helt rigtige profil til stillingen og beder dig derfor sende din ansøgning direkte til Jens Lernø Storm, som også står til rådighed for yderligere oplysninger.

Kontaktoplysninger
Mail:jens@stormco.io
Mobil: 2452 8000

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Save job

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Gem annonce
Kontakt
Virksomhedsinformation
Jutlander Bank A/S
Markedsvej 5 -7
9600 Aars
Kontaktperson
Jens Lernø Storm Storm
Danmark
Tlf:
2452 8000
3302099552020-03-13T15:56:28.563Brand- og Marketingchef til Jutlander Bank

Til nyoprettet stilling i Jutlander Bank søger vi i en Brand- og Marketingchef.

Som bankens nye Brand- og Marketingchef, får du ansvaret for at udvikle vores brand, både internt og eksternt, og udfolde vores brand koncept Åben Bank samt bidrage til fortsat udvikling af vores Employer  Brand som en attraktiv arbejdsplads.

Din profil og dine kompetencer
Du brænder for at udvikle brands og har bevist, at du kan arbejde med markedsføring som et middel til at skabe resultater. Du har en relevant uddannelse og stor erfaring med markedsføring af stærke brands, hvor du kan dokumentere dine resultater.

Du er vant til at styre dit eget marketingbudget og har formentligt arbejdet selvstændigt med både medie- og reklamebureauer. Samtidig har du også en evne til at bruge interne ressourcer til at udkomme med relevante og autentiske historier. Du har erfaring med succesfuldt at benytte dig af digitale platforme og medier, som er omdrejningspunktet i markedsføringen.

Kendskab til den finansielle verden er en fordel, men det vigtigste er, at du har en passion for og erfaring i at arbejde med kunden i centrum og har arbejdet med segmentering, kunderejser og udvikling af kundeoplevelser på tværs af kanaler.

En vigtig kvalifikation, som også er en af bankens kerneværdier, er evnen til at samarbejde. Du vil skulle trække på og koordinere indsatser på tværs af kundeservice og rådgivning, HR, produkt og forretningsudvikling, lokale afdelingschefer etc. Hos os er branding nemlig meget mere end kommunikation, og du vil være den katalysator der får ting til at ske i en dynamisk hverdag.

Du arbejder analytisk og struktureret med dine marketingindsatser og forstår at sætte kreativitet i spil for at fortælle historier og ramme følelser. Du kan styre dine projekter sikkert i mål både dine egne projekter og teamets projekter. Som leder er du inspirerende og involverende og god til at uddelegere ansvar og opgaver.

Ansvarsområder
Du får ansvar for positionering og markedsføring af Jutlander Bank med udgangspunkt i bankens strategi om at være Danmarks mest personlige og tilgængelige bank.

Ansvaret dækker over at udvikle og styrke bankens brand position både internt i forhold til bankens medarbejdere samt eksternt i forhold til bankens nuværende og potentielle kunder og de lokalsamfund, som vi er en del af.

Banken lancerede i 2018 et nyt brand koncept, Åben Bank, som er blevet implementeret i en række kundevendte tiltag, og vi er nu i gang med at udleve og kommunikere konceptet. Det skal blandt andet ske med en yderligere professionalisering og udvikling af content samt brug af kanaler.

Herudover følger et ansvar som leder af bankens marketingafdeling på 4 dedikerede medarbejdere, hvor bankens samlede markedsføringsbudget er forankret.

Du får selv reference direkte til bankens Direktion.

Opgaver
Det bliver din opgave at sikre yderligere professionalisering af vores tilgang til marketing og udvikle marketing-, content- og kampagneplaner.

Du får til opgave at styre og koordinere produktion og publikation af content på bankens sociale kanaler, samt sikre løbende opfølgning og tracking på kampagner.

Du får ansvar for vores samlede marketingbudget herunder styring af såvel budget, bureauer og eksterne samarbejdspartnere på området.

Du bliver det centrale omdrejningspunkt for udvikling af en brand position som en Åben Bank, der er Danmarks mest tilgængelige og personlige.

Du bliver en naturlig sparringspartner for bankens direktion.

Jutlander Bank som arbejdsplads:
Vi tilbyder dig et spændende job med mulighed for at du kan sætte dit præg på, hvordan vi udvikler vores brand, men også for at sætte agendaen for gode kundeoplevelser og god service i den finansielle sektor.
Vi stimulerer nytænkning og lytter til dine gode ideer.

Du vil blive en del af en ambitiøs organisation, hvor vi alle arbejder målrettet på at give vores kunder oplevelsen af, at vi er Danmarks mest personlige og tilgængelige bank.

Vi har høje ambitioner for vores bank, for vores kunder, og for dig som medarbejder - derfor gør vi i fællesskab også dét ekstra for, at du trives og udvikler dig i jobbet - både fagligt og personligt.

Vi tilbyder gode ansættelsesvilkår og et godt positivt arbejdsmiljø, hvor mennesket er i centrum.

Vores fælles mål understøttes af Åben Bank og vores 6 åbenhedsprincipper. Netop de 6 åbenhedsprincipper lever også i vores relationer internt i banken. Det vil du opleve i din kontakt til dine nærmeste kolleger, din leder, de forskellige stabsfunktioner og direktionen.

Arbejdssted
Bankens hovedsæde i Aars
Lønvilkår
Afstemt efter kvalifikationer
Ansøgning
Vi samarbejder med Storm & Co om at finde den helt rigtige profil til stillingen og beder dig derfor sende din ansøgning direkte til Jens Lernø Storm, som også står til rådighed for yderligere oplysninger.

Kontaktoplysninger
Mail:jens@stormco.io
Mobil: 2452 8000

Til nyoprettet stilling i Jutlander Bank søger vi i en Brand- og Marketingchef. Som bankens nye Brand- og Marketingchef, får du ansvaret for at udvikle vores brand, både internt og eksternt, og udfolde vores brand koncept Åben Bank samt bidrage til fortsat udvikling af vores Employer Brand som en attraktiv arbejdsplads. Din profil og dine kompetencer Du brænder for at udvikle brands og har bevist, at du kan arbejde med markedsføring som et middel til at skabe resultater. Du har en relevant uddannelse og stor erfaring med markedsføring af stærke brands, hvor du kan dokumentere dine resultater. Du er vant til at styre dit eget marketingbudget og har formentligt arbejdet selvstændigt med både medie- og reklamebureauer. Samtidig har du også en evne til at bruge interne ressourcer til at udkomme med relevante og autentiske historier. Du har erfaring med succesfuldt at benytte dig af digitale platforme og medier, som er omdrejningspunktet i markedsføringen. Kendskab til den finansielle verden er en fordel, men det vigtigste er, at du har en passion for og erfaring i at arbejde med kunden i centrum og har arbejdet med segmentering, kunderejser og udvikling af kundeoplevelser på tværs af kanaler. En vigtig kvalifikation, som også er en af bankens kerneværdier, er evnen til at samarbejde. Du vil skulle trække på og koordinere indsatser på tværs af kundeservice og rådgivning, HR, produkt og forretningsudvikling, lokale afdelingschefer etc. Hos os er branding nemlig meget mere end kommunikation, og du vil være den katalysator der får ting til at ske i en dynamisk hverdag. Du arbejder analytisk og struktureret med dine marketingindsatser og forstår at sætte kreativitet i spil for at fortælle historier og ramme følelser. Du kan styre dine projekter sikkert i mål både dine egne projekter og teamets projekter. Som leder er du inspirerende og involverende og god til at uddelegere ansvar og opgaver. Ansvarsområder Du får ansvar for positionering og markedsføring af Jutlander Bank med udgangspunkt i bankens strategi om at være Danmarks mest personlige og tilgængelige bank. Ansvaret dækker over at udvikle og styrke bankens brand position både internt i forhold til bankens medarbejdere samt eksternt i forhold til bankens nuværende og potentielle kunder og de lokalsamfund, som vi er en del af. Banken lancerede i 2018 et nyt brand koncept, Åben Bank, som er blevet implementeret i en række kundevendte tiltag, og vi er nu i gang med at udleve og kommunikere konceptet. Det skal blandt andet ske med en yderligere professionalisering og udvikling af content samt brug af kanaler. Herudover følger et ansvar som leder af bankens marketingafdeling på 4 dedikerede medarbejdere, hvor bankens samlede markedsføringsbudget er forankret. Du får selv reference direkte til bankens Direktion. Opgaver Det bliver din opgave at sikre yderligere professionalisering af vores tilgang til marketing og udvikle marketing-, content- og kampagneplaner. Du får til opgave at styre og koordinere produktion og publikation af content på bankens sociale kanaler, samt sikre løbende opfølgning og tracking på kampagner. Du får ansvar for vores samlede marketingbudget herunder styring af såvel budget, bureauer og eksterne samarbejdspartnere på området. Du bliver det centrale omdrejningspunkt for udvikling af en brand position som en Åben Bank, der er Danmarks mest tilgængelige og personlige. Du bliver en naturlig sparringspartner for bankens direktion. Jutlander Bank som arbejdsplads: Vi tilbyder dig et spændende job med mulighed for at du kan sætte dit præg på, hvordan vi udvikler vores brand, men også for at sætte agendaen for gode kundeoplevelser og god service i den finansielle sektor. Vi stimulerer nytænkning og lytter til dine gode ideer. Du vil blive en del af en ambitiøs organisation, hvor vi alle arbejder målrettet på at give vores kunder oplevelsen af, at vi er Danmarks mest personlige og tilgængelige bank. Vi har høje ambitioner for vores bank, for vores kunder, og for dig som medarbejder - derfor gør vi i fællesskab også dét ekstra for, at du trives og udvikler dig i jobbet - både fagligt og personligt. Vi tilbyder gode ansættelsesvilkår og et godt positivt arbejdsmiljø, hvor mennesket er i centrum. Vores fælles mål understøttes af Åben Bank og vores 6 åbenhedsprincipper. Netop de 6 åbenhedsprincipper lever også i vores relationer internt i banken. Det vil du opleve i din kontakt til dine nærmeste kolleger, din leder, de forskellige stabsfunktioner og direktionen. Arbejdssted Bankens hovedsæde i Aars Lønvilkår Afstemt efter kvalifikationer Ansøgning Vi samarbejder med Storm & Co om at finde den helt rigtige profil til stillingen og beder dig derfor sende din ansøgning direkte til Jens Lernø Storm, som også står til rådighed for yderligere oplysninger. Kontaktoplysninger Mail:jens@stormco.io Mobil: 2452 80001011000000000aDK_MFDKDanmark228DKK2020-04-12T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjylland3725974Jutlander Bank A/S10Markedsvej 5 -79600AarsDKDanmarkDKDanmark3725974_logo_large.gifhttps://jutlander.dk/?3725974_logo_small.gif0Jens Lernø StormStormjens@stormco.io2452 8000DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid113-03-202012-04-202013-03-202012-04-2020Brand- og Marketingchef til Jutlander Bank1Dansk3Læse/ tale123403Marketingchef933364Marketing Manager934754Brand Manager937600Digital Marketing Manager214Marketing & kommunikation237Topledelse896Brand Management364443777ClausJohansen
Markedsvej 5 -7
9600cj@jutlander.dk3050 8716AarsDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
13-03-2020
Udløber:
12-04-2020
Kviknummer:
330209955
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Marketing & kommunikation,
Topledelse,
Brand Management
Stillingsbetegnelse:
Marketingchef
Marketing Manager
Brand Manager
Digital Marketing Manager
Sprog:
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed og ruter