Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Danske Spil A/S

Danske Spil A/S

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 20-11-2018

Danske Lotteri Spil søger Head of Digital Marketing

Vil du være med til at drive og markedsføre nogle af Danmarks stærkeste brands? Og synes du det er spændende med en udfordrende arbejdsdag, hvor du med ledelse af 9 digitale eksperter sætter nye standarder for vores digitale marketing performance, så kan vi tilbyde dig et spændende job, hvor du bliver et vigtigt omdrejningspunkt for vores digitale transformation af marketing i Danske Lotteri Spil A/S.

Danske Lotteri Spil søger Head of Digital Marketing
Vi søger en energisk, ambitiøs og visionær Head of Digital Marketing, som skal hjælpe med at drive vores digitale aktiviteter på tværs af vores brands (Lotto, Eurojackpot, Vikinglotto & Quick). Du kommer til at stå i spidsen for vores digitale transformation og udvikling, herunder strategisk planlægning og udarbejdelse af digitalt roadmap, digitale performanceprogrammer og salgsfremmende digitale aktiviteter. Det er derfor vigtigt, at du færdes hjemmevant med ledelse og kender til SoMe, CRM (bl.a livscyklusprogrammer), programmatic med begreber som DMP, TMS, adserving, og har en lyst til at flytte os til næste digitale niveau og skabe den bedste brugeroplevelse for vores kunder og spillere.

Du bliver et vitalt og centralt omdrejningspunkt i vores marketingafdeling med 18 entusiastiske kollegaer, der sidder med ansvaret for at forvalte, drive og markedsføre nogle af Danmarks mest spændende og fremgangsrige brands.

Ansvarsområder

  • Ansvarlig for vores digitale roadmap og digitale marketing-transformation
  • Leder for et team med 9 specialister på tværs af digitale kanaler (bl.a CRM, programmatic og SoMe) 
  • Ansvarlig for vores løbende digitale performance og tværgående digitale medieindkøb
  • Eksekvering af effektive salgsfremmende digitale kampagner mhp. at øge salg, engagement og loyalitet 
  • Koordinering med og bindeled til vores eCommerce team i Digitalt Salg
  • Opbygning af digital strategi inkl. livscyklus- og loyalitetsprogrammer samt optimale digitale brugerrejser 

Hvem er du?
Du har et digitalt mindset og en stærk digital værktøjskasse med dig, og har samtidig evnen til at lede en gruppe af ambitiøse digitale specialister. Derudover har du en stærk kommerciel marketing forståelse, så du kan hjælpe med at binde vores digitale kanaler sammen på den helt rigtige måde. 
Du har en relevant videregående kommerciel uddannelse med fokus på kommunikation og markedsføring. Du har samlet 7-8 års digital-/marketingerfaring og min. 3-4 års ledelseserfaring.

Kan du sætte flueben ved følgende punkter, kan det være en fordel for, at du lykkes i jobbet

  • Du er kreativ og innovativ og kan se nye digitale muligheder (før alle andre) 
  • Du er kommunikerende og udadvendt og evner at lede specialister og skaber følgeskab
  • Som person er du positiv og imødekommende. 
  • Du er resultatorienteret, ambitiøs og har lyst til at sætte retning
  • Du er proaktiv, evner at have mange bolde i luften, og en stor lyst til at være med på vores digitale rejse og hastige transformation

Her har du altså muligheden for at få et spændende lederjob, hvor du selv kan være med til at sætte retning og få et stort ansvar fra dag et.

Her vinder du ikke alene
Du bliver en del af en arbejdsplads, som er i spil til at være én af Danmarks bedste. Vi tror på, at det er holdet, der gør forskellen. Og vi har gjort os særligt umage med at finde de skarpeste kolleger til dig. Du bliver et vitalt og centralt omdrejningspunkt i vores marketingafdeling med 18 entusiastiske kollegaer, der sidder med ansvaret for at forvalte, drive og markedsføre nogle af Danmarks mest spændende og fremgangsrige brands. Vi er en afdeling hvor humor og samarbejde på tværs er en vigtig del af hverdagen. I samarbejde skaber vi et stort samfundsmæssigt overskud og gennem os får danskerne mulighed for at spille hos en spiludbyder, hvor vi tager vores ansvar overfor både spillere og samfund alvorligt. Hver en krone, vi har i overskud, går tilbage til det danske samfund, enten i form af udlodningsmidlerne eller som skatter og afgifter. I alt har vi et samfundsmæssigt overskud på over 2,5 mia. kroner årligt.

Ansøgning
Har du spørgsmål til stillingen er velkommen til at kontakte Marketing Director, Martin Dalsgaard Andersen på 52 21 36 93, såfremt du har spørgsmål til rekrutteringsprocessen, kan du kontakte People & Organisation Consultant, Mette Overgaard Holm / MEHO@danskespil.dk. 

Du starter ansøgningsprocessen ved at klikke på Ansøg via link. Send din ansøgning så vi har den senest den 9. december 2018.

Vi holder samtaler løbende, og med ansættelse hurtigst muligt.

Da vi ser mangfoldighed i medarbejdersammensætningen som en styrke, opfordrer vi alle uanset personlig baggrund til at ansøge. Som medarbejder får du gode og fleksible arbejdsvilkår, herunder pensionsordning og sundhedsforsikring, 5 ugers ferie og 8 ekstra fridage, feriegodtgørelse, barnets 1. og 2. sygedag samt frokostordning og mulighed for at blive en del af bl.a. vores sportsforening.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontaktperson
Martin Dalsgaard Andersen
Korsdalsvej 135
2605 Brøndby
Danmark
Tlf:
52213693
LJA-680616292018-11-20T22:41:31.637Danske Lotteri Spil søger Head of Digital Marketing

Vil du være med til at drive og markedsføre nogle af Danmarks stærkeste brands? Og synes du det er spændende med en udfordrende arbejdsdag, hvor du med ledelse af 9 digitale eksperter sætter nye standarder for vores digitale marketing performance, så kan vi tilbyde dig et spændende job, hvor du bliver et vigtigt omdrejningspunkt for vores digitale transformation af marketing i Danske Lotteri Spil A/S.

Danske Lotteri Spil søger Head of Digital Marketing
Vi søger en energisk, ambitiøs og visionær Head of Digital Marketing, som skal hjælpe med at drive vores digitale aktiviteter på tværs af vores brands (Lotto, Eurojackpot, Vikinglotto & Quick). Du kommer til at stå i spidsen for vores digitale transformation og udvikling, herunder strategisk planlægning og udarbejdelse af digitalt roadmap, digitale performanceprogrammer og salgsfremmende digitale aktiviteter. Det er derfor vigtigt, at du færdes hjemmevant med ledelse og kender til SoMe, CRM (bl.a livscyklusprogrammer), programmatic med begreber som DMP, TMS, adserving, og har en lyst til at flytte os til næste digitale niveau og skabe den bedste brugeroplevelse for vores kunder og spillere.

Du bliver et vitalt og centralt omdrejningspunkt i vores marketingafdeling med 18 entusiastiske kollegaer, der sidder med ansvaret for at forvalte, drive og markedsføre nogle af Danmarks mest spændende og fremgangsrige brands.

Ansvarsområder

  • Ansvarlig for vores digitale roadmap og digitale marketing-transformation
  • Leder for et team med 9 specialister på tværs af digitale kanaler (bl.a CRM, programmatic og SoMe) 
  • Ansvarlig for vores løbende digitale performance og tværgående digitale medieindkøb
  • Eksekvering af effektive salgsfremmende digitale kampagner mhp. at øge salg, engagement og loyalitet 
  • Koordinering med og bindeled til vores eCommerce team i Digitalt Salg
  • Opbygning af digital strategi inkl. livscyklus- og loyalitetsprogrammer samt optimale digitale brugerrejser 

Hvem er du?
Du har et digitalt mindset og en stærk digital værktøjskasse med dig, og har samtidig evnen til at lede en gruppe af ambitiøse digitale specialister. Derudover har du en stærk kommerciel marketing forståelse, så du kan hjælpe med at binde vores digitale kanaler sammen på den helt rigtige måde. 
Du har en relevant videregående kommerciel uddannelse med fokus på kommunikation og markedsføring. Du har samlet 7-8 års digital-/marketingerfaring og min. 3-4 års ledelseserfaring.

Kan du sætte flueben ved følgende punkter, kan det være en fordel for, at du lykkes i jobbet

  • Du er kreativ og innovativ og kan se nye digitale muligheder (før alle andre) 
  • Du er kommunikerende og udadvendt og evner at lede specialister og skaber følgeskab
  • Som person er du positiv og imødekommende. 
  • Du er resultatorienteret, ambitiøs og har lyst til at sætte retning
  • Du er proaktiv, evner at have mange bolde i luften, og en stor lyst til at være med på vores digitale rejse og hastige transformation

Her har du altså muligheden for at få et spændende lederjob, hvor du selv kan være med til at sætte retning og få et stort ansvar fra dag et.

Her vinder du ikke alene
Du bliver en del af en arbejdsplads, som er i spil til at være én af Danmarks bedste. Vi tror på, at det er holdet, der gør forskellen. Og vi har gjort os særligt umage med at finde de skarpeste kolleger til dig. Du bliver et vitalt og centralt omdrejningspunkt i vores marketingafdeling med 18 entusiastiske kollegaer, der sidder med ansvaret for at forvalte, drive og markedsføre nogle af Danmarks mest spændende og fremgangsrige brands. Vi er en afdeling hvor humor og samarbejde på tværs er en vigtig del af hverdagen. I samarbejde skaber vi et stort samfundsmæssigt overskud og gennem os får danskerne mulighed for at spille hos en spiludbyder, hvor vi tager vores ansvar overfor både spillere og samfund alvorligt. Hver en krone, vi har i overskud, går tilbage til det danske samfund, enten i form af udlodningsmidlerne eller som skatter og afgifter. I alt har vi et samfundsmæssigt overskud på over 2,5 mia. kroner årligt.

Ansøgning
Har du spørgsmål til stillingen er velkommen til at kontakte Marketing Director, Martin Dalsgaard Andersen på 52 21 36 93, såfremt du har spørgsmål til rekrutteringsprocessen, kan du kontakte People & Organisation Consultant, Mette Overgaard Holm / MEHO@danskespil.dk. 

Du starter ansøgningsprocessen ved at klikke på Ansøg via link. Send din ansøgning så vi har den senest den 9. december 2018.

Vi holder samtaler løbende, og med ansættelse hurtigst muligt.

Da vi ser mangfoldighed i medarbejdersammensætningen som en styrke, opfordrer vi alle uanset personlig baggrund til at ansøge. Som medarbejder får du gode og fleksible arbejdsvilkår, herunder pensionsordning og sundhedsforsikring, 5 ugers ferie og 8 ekstra fridage, feriegodtgørelse, barnets 1. og 2. sygedag samt frokostordning og mulighed for at blive en del af bl.a. vores sportsforening.

101IDK_MFDKDanmark2018-12-09T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1516&ProjectId=143723&DepartmentId=18958&MediaId=5EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn1986299Danske Spil A/S10Korsdalsvej 1352605BrøndbyDKDanmarkDKDanmark1986299_logo_large.jpgwww.danskespil.dk/1986299_logo_small.jpg155.6705946012.43694470359107272MartinDalsgaard Andersen
Korsdalsvej 135
2605mdan@danskespil.dk52213693BrøndbyDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid120-11-201809-12-2018907CRM og kunderelationer578Digital Marketing910Kundeklubber/loyalitet228Management214Marketing & kommunikation903Sociale Medier235Strategi359107272MetteHolm
Korsdalsvej 135
2605meho@danskespil.dk31176157BrøndbyDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
20-11-2018
Udløber:
09-12-2018
Kviknummer:
LJA-68061629
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
CRM og kunderelationer,
Digital Marketing,
Kundeklubber/loyalitet,
Management,
Marketing & kommunikation,
Sociale Medier,
Strategi
Beliggenhed og ruter