Telia

Telia

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 08-01-2020

Datadrevet Paid Search Specialist til Telia

Mestrer du paid search, og ved du hvordan man skaber den højeste værdi og kan du skrive meningsfulde og engagerende search annoncer, så har du nu muligheden for at blive en af de helt centrale spillere på det digitale hold omkring Telia og Call me.

Om jobbet
Som Paid Search Specialist får du en central rolle i Digital Performance teamet som er placeret i vores Digital & Analytics afdeling. Du får 28 engagerede og erfarne kollegaer, som hver dag arbejder på at skabe sublime og sammenhængende digitale brugerrejser på tværs af touchpoints. Vi har ansvaret for at drive den digitale agenda, sikre højest mulig effekt og at det digitale roadmap imødekommer forretningens behov. Ejerskab af Adtech og In-housing står derfor højt på agendaen og vi er allerede kommet langt.

Du kommer til at arbejde med to stærke og meget synlige brands, og dit primære ansvarsområde vil være at sørge for, at Telia og Call me altid er til stede med de rette budskaber på Google Search Ads, Display Ads, Local Campaign, Shopping, Smart Shopping og Bing Ads. Vi arbejder med et Omnichannel fokus og dit arbejde er en vigtig del af det.

Kan du genkende dig selv?
Vi leder efter én, der kan opfylde følgende:

  • Du kan arbejde med search strategi på tværs af kunderejsen
  • Du er rutineret og har blik for selv de mindste detaljer, der kan gøre vores search endnu mere brugerengagerende og bedre konverterende
  • Du er praktikeren, der via data holder en fornuftig balance mellem Konverteringer, CPA og andre KPIer som du selv er med til at definere.
  • Du har en stærk forretningsmæssig forståelse og kan formidle og forsimple search på tværs af et premium- og et fighting brand.
  • Du kan arbejde selvstændigt og finde de rigtige snitflader overmod de digitale bureauer.

 Opgaver og ansvarsområder
Din rolle inkluderer blandt andet:

  • Skrive og eksekvere SEMkampagner med fangende budskaber alt afhængig af, hvor kunden er på sin rejse.
  • Opsætte Shopping og Smart Shopping via produktfeeds
  • Ansvar for en stor del af Telia og Call mes samlede digitale budget
  • Erfaring med Google Local Campaign, er en fordel men ikke et krav
  • I samarbejde med resten af teamet og Google at teste nye ting

Dine kvalifikationer

  • Har afsluttet en videregående uddannelse, fx inden for Handel, Digital Marketing eller Kommunikation
  • Har minimum 2 års erhvervserfaring enten fra digitalt bureau eller tilsvarende stilling
  • Certificeret i Google Ads og Google Analytics
  • Kendskab til CRO og Feed-optimering
  • Arbejder rutineret i en til tider travl hverdag
  • Du er drevet af at skabe resultater
  • Trives med at arbejde i en større organisation, hvor ambitionerne er høje og stakeholder mangement derfor er en vigtig disciplin

Eksempler på tidligere arbejde skal fremgå ved ansøgning.

Som person er du initiativrig og god for fællesskabet. Du udfordrer gerne vores brug af de digitale medier, sådan at vi konstant rykker os. Du ser en travl og foranderlig hverdag som en god udfordring og tager selvstændigt ansvar for dine opgaver, og du trives med, at der til tider er skarpe deadlines.

Som Datadrevet Digital Paid Search Specialist lover vi dig et spændende job i en dynamisk virksomhed. Du kommer til at præge virksomhedens digitale retning, og du kan være med til at definere den rolle, som din stilling skal varetage fremover. Du vil referere til vores Digital Manager.

Som ansat bliver du også tilbudt mobiltelefon, internetopkobling, pension og sundhedsforsikring. Vi har en fremragende kantine og derudover har Telia en lang række andre aktiviteter såsom sportsklub, kunstforening, sociale arrangementer m.m. Vi holder til på Holmbladsgade på Amager.

Ansøgning og kontakt
Vi holder løbende samtaler, så send allerede i dag din ansøgning og dit CV, som fortæller hvorfor du skal være del af holdet, ved at trykke på send ansøgning. Sidste frist er den 31. januar. Har du spørgsmål inden da, så kontakt Digital Manager Rasmus Jakobsen på mobil 22 83 93 32.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

 




Telias kerneforretning er mobil- og fastnettelefoni samt bredbåndsforbindelser. Det er Telia's klare strategi altid at levere konkurrencedygtige produkter til både virksomheder og private. Telia beskæftiger ca. 1.100 medarbejdere, som arbejder sammen i et ungt og dynamisk arbejdsmiljø. Hverdagen er præget af travlhed, og humor indgår som et vigtigt element i dagligdagen. Telia prioriterer medarbejdertrivsel højt og er kendt for vores mange sociale tiltag. Hovedkontoret ligger på Amager, hvor vi arbejder i et åbent miljø.

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Save job

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Gem annonce
Kontakt
Virksomhedsinformation
Telia
Holmbladsgade 139
2300 København S
Kontaktperson
Rasmus Jakobsen
Danmark
Tlf:
22 83 93 32
3301519092020-01-08T14:11:18.110Datadrevet Paid Search Specialist til Telia

Mestrer du paid search, og ved du hvordan man skaber den højeste værdi og kan du skrive meningsfulde og engagerende search annoncer, så har du nu muligheden for at blive en af de helt centrale spillere på det digitale hold omkring Telia og Call me.

Om jobbet
Som Paid Search Specialist får du en central rolle i Digital Performance teamet som er placeret i vores Digital & Analytics afdeling. Du får 28 engagerede og erfarne kollegaer, som hver dag arbejder på at skabe sublime og sammenhængende digitale brugerrejser på tværs af touchpoints. Vi har ansvaret for at drive den digitale agenda, sikre højest mulig effekt og at det digitale roadmap imødekommer forretningens behov. Ejerskab af Adtech og In-housing står derfor højt på agendaen og vi er allerede kommet langt.

Du kommer til at arbejde med to stærke og meget synlige brands, og dit primære ansvarsområde vil være at sørge for, at Telia og Call me altid er til stede med de rette budskaber på Google Search Ads, Display Ads, Local Campaign, Shopping, Smart Shopping og Bing Ads. Vi arbejder med et Omnichannel fokus og dit arbejde er en vigtig del af det.

Kan du genkende dig selv?
Vi leder efter én, der kan opfylde følgende:

  • Du kan arbejde med search strategi på tværs af kunderejsen
  • Du er rutineret og har blik for selv de mindste detaljer, der kan gøre vores search endnu mere brugerengagerende og bedre konverterende
  • Du er praktikeren, der via data holder en fornuftig balance mellem Konverteringer, CPA og andre KPIer som du selv er med til at definere.
  • Du har en stærk forretningsmæssig forståelse og kan formidle og forsimple search på tværs af et premium- og et fighting brand.
  • Du kan arbejde selvstændigt og finde de rigtige snitflader overmod de digitale bureauer.

 Opgaver og ansvarsområder
Din rolle inkluderer blandt andet:

  • Skrive og eksekvere SEMkampagner med fangende budskaber alt afhængig af, hvor kunden er på sin rejse.
  • Opsætte Shopping og Smart Shopping via produktfeeds
  • Ansvar for en stor del af Telia og Call mes samlede digitale budget
  • Erfaring med Google Local Campaign, er en fordel men ikke et krav
  • I samarbejde med resten af teamet og Google at teste nye ting

Dine kvalifikationer

  • Har afsluttet en videregående uddannelse, fx inden for Handel, Digital Marketing eller Kommunikation
  • Har minimum 2 års erhvervserfaring enten fra digitalt bureau eller tilsvarende stilling
  • Certificeret i Google Ads og Google Analytics
  • Kendskab til CRO og Feed-optimering
  • Arbejder rutineret i en til tider travl hverdag
  • Du er drevet af at skabe resultater
  • Trives med at arbejde i en større organisation, hvor ambitionerne er høje og stakeholder mangement derfor er en vigtig disciplin

Eksempler på tidligere arbejde skal fremgå ved ansøgning.

Som person er du initiativrig og god for fællesskabet. Du udfordrer gerne vores brug af de digitale medier, sådan at vi konstant rykker os. Du ser en travl og foranderlig hverdag som en god udfordring og tager selvstændigt ansvar for dine opgaver, og du trives med, at der til tider er skarpe deadlines.

Som Datadrevet Digital Paid Search Specialist lover vi dig et spændende job i en dynamisk virksomhed. Du kommer til at præge virksomhedens digitale retning, og du kan være med til at definere den rolle, som din stilling skal varetage fremover. Du vil referere til vores Digital Manager.

Som ansat bliver du også tilbudt mobiltelefon, internetopkobling, pension og sundhedsforsikring. Vi har en fremragende kantine og derudover har Telia en lang række andre aktiviteter såsom sportsklub, kunstforening, sociale arrangementer m.m. Vi holder til på Holmbladsgade på Amager.

Ansøgning og kontakt
Vi holder løbende samtaler, så send allerede i dag din ansøgning og dit CV, som fortæller hvorfor du skal være del af holdet, ved at trykke på send ansøgning. Sidste frist er den 31. januar. Har du spørgsmål inden da, så kontakt Digital Manager Rasmus Jakobsen på mobil 22 83 93 32.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

 

Mestrer du paid search, og ved du hvordan man skaber den højeste værdi og kan du skrive meningsfulde og engagerende search annoncer, så har du nu muligheden for at blive en af de helt centrale spillere på det digitale hold omkring Telia og Call me. Om jobbet Som Paid Search Specialist får du en central rolle i Digital Performance teamet som er placeret i vores Digital & Analytics afdeling. Du får 28 engagerede og erfarne kollegaer, som hver dag arbejder på at skabe sublime og sammenhængende digitale brugerrejser på tværs af touchpoints. Vi har ansvaret for at drive den digitale agenda, sikre højest mulig effekt og at det digitale roadmap imødekommer forretningens behov. Ejerskab af Adtech og In-housing står derfor højt på agendaen og vi er allerede kommet langt. Du kommer til at arbejde med to stærke og meget synlige brands, og dit primære ansvarsområde vil være at sørge for, at Telia og Call me altid er til stede med de rette budskaber på Google Search Ads, Display Ads, Local Campaign, Shopping, Smart Shopping og Bing Ads. Vi arbejder med et Omnichannel fokus og dit arbejde er en vigtig del af det. Kan du genkende dig selv? Vi leder efter én, der kan opfylde følgende: Du kan arbejde med search strategi på tværs af kunderejsen Du er rutineret og har blik for selv de mindste detaljer, der kan gøre vores search endnu mere brugerengagerende og bedre konverterende Du er praktikeren, der via data holder en fornuftig balance mellem Konverteringer, CPA og andre KPIer som du selv er med til at definere. Du har en stærk forretningsmæssig forståelse og kan formidle og forsimple search på tværs af et premium- og et fighting brand. Du kan arbejde selvstændigt og finde de rigtige snitflader overmod de digitale bureauer. Opgaver og ansvarsområder Din rolle inkluderer blandt andet: Skrive og eksekvere SEMkampagner med fangende budskaber alt afhængig af, hvor kunden er på sin rejse. Opsætte Shopping og Smart Shopping via produktfeeds Ansvar for en stor del af Telia og Call mes samlede digitale budget Erfaring med Google Local Campaign, er en fordel men ikke et krav I samarbejde med resten af teamet og Google at teste nye ting Dine kvalifikationer Har afsluttet en videregående uddannelse, fx inden for Handel, Digital Marketing eller Kommunikation Har minimum 2 års erhvervserfaring enten fra digitalt bureau eller tilsvarende stilling Certificeret i Google Ads og Google Analytics Kendskab til CRO og Feed-optimering Arbejder rutineret i en til tider travl hverdag Du er drevet af at skabe resultater Trives med at arbejde i en større organisation, hvor ambitionerne er høje og stakeholder mangement derfor er en vigtig disciplin Eksempler på tidligere arbejde skal fremgå ved ansøgning. Som person er du initiativrig og god for fællesskabet. Du udfordrer gerne vores brug af de digitale medier, sådan at vi konstant rykker os. Du ser en travl og foranderlig hverdag som en god udfordring og tager selvstændigt ansvar for dine opgaver, og du trives med, at der til tider er skarpe deadlines. Som Datadrevet Digital Paid Search Specialist lover vi dig et spændende job i en dynamisk virksomhed. Du kommer til at præge virksomhedens digitale retning, og du kan være med til at definere den rolle, som din stilling skal varetage fremover. Du vil referere til vores Digital Manager. Som ansat bliver du også tilbudt mobiltelefon, internetopkobling, pension og sundhedsforsikring. Vi har en fremragende kantine og derudover har Telia en lang række andre aktiviteter såsom sportsklub, kunstforening, sociale arrangementer m.m. Vi holder til på Holmbladsgade på Amager. Ansøgning og kontakt Vi holder løbende samtaler, så send allerede i dag din ansøgning og dit CV, som fortæller hvorfor du skal være del af holdet, ved at trykke på send ansøgning. Sidste frist er den 31. januar. Har du spørgsmål inden da, så kontakt Digital Manager Rasmus Jakobsen på mobil 22 83 93 32. Vi glæder os til at høre fra dig.1011000000000aDK_MFDKDanmark228DKK2020-01-31T00:00:000000https://www.teliacompany.com/en/careers/join-us/open-positions/job_posting-3-23339/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn2084542Telia10Telias kerneforretning er mobil- og fastnettelefoni samt bredbåndsforbindelser. Det er Telia's klare strategi altid at levere konkurrencedygtige produkter til både virksomheder og private. Telia beskæftiger ca. 1.100 medarbejdere, som arbejder sammen i et ungt og dynamisk arbejdsmiljø. Hverdagen er præget af travlhed, og humor indgår som et vigtigt element i dagligdagen. Telia prioriterer medarbejdertrivsel højt og er kendt for vores mange sociale tiltag. Hovedkontoret ligger på Amager, hvor vi arbejder i et åbent miljø.Telias kerneforretning er mobil- og fastnettelefoni samt bredbåndsforbindelser. Det er Telia's klare strategi altid at levere konkurrencedygtige produkter til både virksomheder og private. Telia beskæftiger ca. 1.100 medarbejdere, som arbejder sammen i et ungt og dynamisk arbejdsmiljø. Hverdagen er præget af travlhed, og humor indgår som et vigtigt element i dagligdagen. Telia prioriterer medarbejdertrivsel højt og er kendt for vores mange sociale tiltag. Hovedkontoret ligger på Amager, hvor vi arbejder i et åbent miljø.Holmbladsgade 1392300København SDKDanmarkDKDanmark2084542_logo_large.pngwww.telia.dk/2084542_logo_small.png155.6681910012.62049100RasmusJakobsen22 83 93 32DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid108-01-202031-01-202008-01-202031-01-2020Datadrevet Paid Search Specialist til Telia1Dansk3Læse/ tale123409Marketingkoordinator933454CRM-ansvarlig937858CRM Manager899Content Management900CRM Management904Traffic Management905Adwords/SEO/SEM907CRM og kunderelationer918Dataanalyse363884700RasmusJakobsen
Holmbladsgade 139
2300rasmus.jakobsen@teliacompany.com4522839332København SDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
08-01-2020
Udløber:
31-01-2020
Kviknummer:
330151909
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Content Management,
CRM Management,
Traffic Management,
Adwords/SEO/SEM,
CRM og kunderelationer,
Dataanalyse
Stillingsbetegnelse:
Marketingkoordinator
CRM-ansvarlig
CRM Manager
Sprog:
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed og ruter