Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Dansk Magisterforening

Dansk Magisterforening

|
Frederiksberg
|
Indrykket 21-01-2020

Digital marketingkonsulent til Dansk Magisterforening

DM søger en kreativ og nytænkende marketingkonsulent til en nyoprettet stilling, der især skal bringe vores digitale markedsføring videre til næste niveau.

DM skal i foråret 2020 udvikle og vedtage ny marketing- og kommunikationsstrategi, der sætter retning for fremtidens kommunikation med både medlemmer og den brede offentlighed. Samtidig skal vi udvikle vores brand og design, så vi fremstår ensartet og professionelt.

Vores nye marketingkonsulent skal udarbejde og eksekvere marketingplaner og kampagner, udvikle og kontrollere DMs digitale annoncering, være up to date på alle sociale platforme, velformuleret på skrift, og nyde en varieret arbejdsdag med mange forskellige interne og eksterne samarbejdspartnere.

Vi forventer, at du er knivskarp på online marketing og brænder for at skabe udvikling for vores medlemmer. Du har en sund interesse for alt, hvad der rører sig digitalt, er god til at fange nye rigtige tendenser og omsætte dem til noget værdifuldt i praksis.

 
Arbejdsopgaver:

  • Udarbejdelse og eksekvering af marketingplaner/kampagner på tværs af kanaler.
  • Annoncering på de sociale platforme.
  • Kontakt til mediebureauer i samarbejde med vores Brand Manager.
  • Tovholder på SEO og øvrig online annoncering i samarbejde med vores webteam.
  • Opfølgning på budget og godkendelse af fakturaer inden for et afstemt område.

Vi forventer af dig, at

  • Du har viden og erfaring med sociale platforme.
  • Du er nytænkende og kreativ anlagt, samt god til at formulere dig på skrift.
  • Du er struktureret, organiseret og arbejder godt både selvstændigt og i et team.
  • Du er udadvendt, smilende og hjælpsom og kan lide en varieret og til tider uforudsigelig arbejdsdag.
  • Du forstår organisationen og ved, hvad der skal til for at tiltrække medlemmer.
  • Du er handlekraftig, omstillingsklar og har et højt drive.
  • Du har erfaring med Google Analytics, Google Tag Manager, Google Ads, SEO, SoMe annoncering herunder Facebook Business Manager osv. er en fordel.
  • Det er en stor fordel, men ikke et krav, hvis du har erfaring med InDesign og Photoshop.
  • Du har en relevant uddannelses- eller erfaringsmæssig baggrund, og brænder generelt for markedsføring.

Du skal referere til DMs kommunikations- og marketingchef og vil blive en del af vores markedsførings- og hverveteam, som er i samme afdeling som:

  • Kommunikation
  • Web
  • Analyse
  • Medlemsservice og callcenter

Vi tilbyder

Hos DM får du gode faglige og personlige udviklingsmuligheder i et job med udfordrende og meget varierende arbejdsopgaver. Vi lægger vægt på et uformelt arbejdsmiljø med gode kolleger.

Stillingen er på 37 timer om ugen og ønskes besat snarest muligt. Aflønning sker efter intern overenskomst.

Ansøgning

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte brand manager Nadia Fischer Guld på nfg@dm.dk eller telefon 38 15 67 35.

Vil du vide mere om forholdene som ansat i DM, kan du kontakte tillidsrepræsentant Lise Ryberg Hoffmann på lh@dm.dk eller telefon 38 15 67 20.

Send din ansøgning med CV og eksamenspapirer til os på linket nedenfor senest den 4. februar 2020. Du kan kun ansøge online via dette link.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 17. februar 2020.

Om Dansk Magisterforening

Dansk Magisterforening (DM) er fagforening for 50.000 medlemmer, der er kandidater eller studerende inden for især humaniora, naturvidenskab og samfundsvidenskab. I DM er stærke relationer, faglige fællesskaber og organisering på arbejdspladsen og studiet nøglen til politiske resultater og medlemstilfredshed. DM arbejder for et godt og udviklende arbejdsliv i balance, gode løn- og ansættelsesforhold og nye jobmuligheder for medlemmerne.

 

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Virksomhedsinformation
Dansk Magisterforening
Peter Bangsvej 30
2000 Frederiksberg
Kontaktperson
Nadia Fischer Guld
Danmark
Tlf:
38 15 67 35
3301614252020-01-21T12:24:42.243Digital marketingkonsulent til Dansk Magisterforening

DM søger en kreativ og nytænkende marketingkonsulent til en nyoprettet stilling, der især skal bringe vores digitale markedsføring videre til næste niveau.

DM skal i foråret 2020 udvikle og vedtage ny marketing- og kommunikationsstrategi, der sætter retning for fremtidens kommunikation med både medlemmer og den brede offentlighed. Samtidig skal vi udvikle vores brand og design, så vi fremstår ensartet og professionelt.

Vores nye marketingkonsulent skal udarbejde og eksekvere marketingplaner og kampagner, udvikle og kontrollere DMs digitale annoncering, være up to date på alle sociale platforme, velformuleret på skrift, og nyde en varieret arbejdsdag med mange forskellige interne og eksterne samarbejdspartnere.

Vi forventer, at du er knivskarp på online marketing og brænder for at skabe udvikling for vores medlemmer. Du har en sund interesse for alt, hvad der rører sig digitalt, er god til at fange nye rigtige tendenser og omsætte dem til noget værdifuldt i praksis.

 
Arbejdsopgaver:

  • Udarbejdelse og eksekvering af marketingplaner/kampagner på tværs af kanaler.
  • Annoncering på de sociale platforme.
  • Kontakt til mediebureauer i samarbejde med vores Brand Manager.
  • Tovholder på SEO og øvrig online annoncering i samarbejde med vores webteam.
  • Opfølgning på budget og godkendelse af fakturaer inden for et afstemt område.

Vi forventer af dig, at

  • Du har viden og erfaring med sociale platforme.
  • Du er nytænkende og kreativ anlagt, samt god til at formulere dig på skrift.
  • Du er struktureret, organiseret og arbejder godt både selvstændigt og i et team.
  • Du er udadvendt, smilende og hjælpsom og kan lide en varieret og til tider uforudsigelig arbejdsdag.
  • Du forstår organisationen og ved, hvad der skal til for at tiltrække medlemmer.
  • Du er handlekraftig, omstillingsklar og har et højt drive.
  • Du har erfaring med Google Analytics, Google Tag Manager, Google Ads, SEO, SoMe annoncering herunder Facebook Business Manager osv. er en fordel.
  • Det er en stor fordel, men ikke et krav, hvis du har erfaring med InDesign og Photoshop.
  • Du har en relevant uddannelses- eller erfaringsmæssig baggrund, og brænder generelt for markedsføring.

Du skal referere til DMs kommunikations- og marketingchef og vil blive en del af vores markedsførings- og hverveteam, som er i samme afdeling som:

  • Kommunikation
  • Web
  • Analyse
  • Medlemsservice og callcenter

Vi tilbyder

Hos DM får du gode faglige og personlige udviklingsmuligheder i et job med udfordrende og meget varierende arbejdsopgaver. Vi lægger vægt på et uformelt arbejdsmiljø med gode kolleger.

Stillingen er på 37 timer om ugen og ønskes besat snarest muligt. Aflønning sker efter intern overenskomst.

Ansøgning

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte brand manager Nadia Fischer Guld på nfg@dm.dk eller telefon 38 15 67 35.

Vil du vide mere om forholdene som ansat i DM, kan du kontakte tillidsrepræsentant Lise Ryberg Hoffmann på lh@dm.dk eller telefon 38 15 67 20.

Send din ansøgning med CV og eksamenspapirer til os på linket nedenfor senest den 4. februar 2020. Du kan kun ansøge online via dette link.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 17. februar 2020.

Om Dansk Magisterforening

Dansk Magisterforening (DM) er fagforening for 50.000 medlemmer, der er kandidater eller studerende inden for især humaniora, naturvidenskab og samfundsvidenskab. I DM er stærke relationer, faglige fællesskaber og organisering på arbejdspladsen og studiet nøglen til politiske resultater og medlemstilfredshed. DM arbejder for et godt og udviklende arbejdsliv i balance, gode løn- og ansættelsesforhold og nye jobmuligheder for medlemmerne.

 

2020-02-05T02:00:12.750 DM søger en kreativ og nytænkende marketingkonsulent til en nyoprettet stilling, der især skal bringe vores digitale markedsføring videre til næste niveau. DM skal i foråret 2020 udvikle og vedtage ny marketing- og kommunikationsstrategi, der sætter retning for fremtidens kommunikation med både medlemmer og den brede offentlighed. Samtidig skal vi udvikle vores brand og design, så vi fremstår ensartet og professionelt. Vores nye marketingkonsulent skal udarbejde og eksekvere marketingplaner og kampagner, udvikle og kontrollere DMs digitale annoncering, være up to date på alle sociale platforme, velformuleret på skrift, og nyde en varieret arbejdsdag med mange forskellige interne og eksterne samarbejdspartnere. Vi forventer, at du er knivskarp på online marketing og brænder for at skabe udvikling for vores medlemmer. Du har en sund interesse for alt, hvad der rører sig digitalt, er god til at fange nye rigtige tendenser og omsætte dem til noget værdifuldt i praksis. Arbejdsopgaver: Udarbejdelse og eksekvering af marketingplaner kampagner på tværs af kanaler. Annoncering på de sociale platforme. Kontakt til mediebureauer i samarbejde med vores Brand Manager. Tovholder på SEO og øvrig online annoncering i samarbejde med vores webteam. Opfølgning på budget og godkendelse af fakturaer inden for et afstemt område. Vi forventer af dig, at Du har viden og erfaring med sociale platforme. Du er nytænkende og kreativ anlagt, samt god til at formulere dig på skrift. Du er struktureret, organiseret og arbejder godt både selvstændigt og i et team. Du er udadvendt, smilende og hjælpsom og kan lide en varieret og til tider uforudsigelig arbejdsdag. Du forstår organisationen og ved, hvad der skal til for at tiltrække medlemmer. Du er handlekraftig, omstillingsklar og har et højt drive. Du har erfaring med Google Analytics, Google Tag Manager, Google Ads, SEO, SoMe annoncering herunder Facebook Business Manager osv. er en fordel. Det er en stor fordel, men ikke et krav, hvis du har erfaring med InDesign og Photoshop. Du har en relevant uddannelses- eller erfaringsmæssig baggrund, og brænder generelt for markedsføring. Du skal referere til DMs kommunikations- og marketingchef og vil blive en del af vores markedsførings- og hverveteam, som er i samme afdeling som: Kommunikation Web Analyse Medlemsservice og callcenter Vi tilbyder Hos DM får du gode faglige og personlige udviklingsmuligheder i et job med udfordrende og meget varierende arbejdsopgaver. Vi lægger vægt på et uformelt arbejdsmiljø med gode kolleger. Stillingen er på 37 timer om ugen og ønskes besat snarest muligt. Aflønning sker efter intern overenskomst. Ansøgning Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte brand manager Nadia Fischer Guld på nfg@dm.dk eller telefon 38 15 67 35. Vil du vide mere om forholdene som ansat i DM, kan du kontakte tillidsrepræsentant Lise Ryberg Hoffmann på lh@dm.dk eller telefon 38 15 67 20. Send din ansøgning med CV og eksamenspapirer til os på linket nedenfor senest den 4. februar 2020. Du kan kun ansøge online via dette link. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 17. februar 2020. Om Dansk Magisterforening Dansk Magisterforening (DM) er fagforening for 50.000 medlemmer, der er kandidater eller studerende inden for især humaniora, naturvidenskab og samfundsvidenskab. I DM er stærke relationer, faglige fællesskaber og organisering på arbejdspladsen og studiet nøglen til politiske resultater og medlemstilfredshed. DM arbejder for et godt og udviklende arbejdsliv i balance, gode løn- og ansættelsesforhold og nye jobmuligheder for medlemmerne.1011000000000IDK_MFDKDanmark228DKK2020-02-04T00:00:000000https://km2job.emply.net/recruitment/vacancyAd.aspx?publishingId=a60cedd7-b6d0-4e2f-87a8-156c64f781df0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3695464Dansk Magisterforening10Peter Bangsvej 302000FrederiksbergDKDanmarkDKDanmark3695464_logo_large.pnghttp://km2job.dk/3695464_logo_small.png0NadiaFischer Guldnfg@dm.dk38 15 67 35DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid121-01-202004-02-202021-01-202004-02-2020Digital marketingkonsulent til Dansk Magisterforening1Dansk3Læse/ tale123409Marketingkoordinator241918Marketingkonsulent938798Digital konsulent213Marketing & reklame214Marketing & kommunikation903Sociale Medier904Traffic Management905Adwords/SEO/SEM915Medieproduktion363967987TineJunget
Agern Alle 24
2970tj@km2job.dk+45 51 86 00 81HørsholmDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
21-01-2020
Udløber:
04-02-2020
Kviknummer:
330161425
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Marketing & reklame,
Marketing & kommunikation,
Sociale Medier,
Traffic Management,
Adwords/SEO/SEM,
Medieproduktion
Stillingsbetegnelse:
Marketingkoordinator
Marketingkonsulent
Digital konsulent
Sprog:
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed og ruter