Forca A/S

Forca A/S

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 29-11-2019

Erfaren Dialogkonsulent med kommercielt mindset

Er du ekspert i dialog markedsføring? Og stortrives du i spændingsfeltet mellem CRM, kommunikation, kunderejser, data og it? Så er det dig, vi søger til at drive og udvikle medlemsdialog til pensions-medlemmerne - primært for vores kunde PKA. Vi søger en person, der har solid erfaring, så der hurtigt kan skabes værdi på området.

Du bliver primært ansvarlig for medlemsdialog-indsatser, der har til formål at øge medlemmernes frivillige indbetalinger samt at fastholde dem, når de ikke længere indbetaler via deres arbejdsgiver. Dine opgaver vil bl.a. favne følgende:

  • Udvikle, projektlede, koordinere og eksekvere trigger baserede dialog-indsatser
  • Være Trusted Advisor for PKA på dialog markedsføring og CRM-områderne
  • Bidrage til at sikre den røde tråd gennem kommunikationen på tværs af kanaler
  • Løbende evaluere, optimere og vedligeholde trigger baserede dialog-indsatser
  • Projektlede og koordinere batch kampagner med service- og pligtinformation

Fagligt stærkt team med god stemning

Du bliver en del af afdelingen Medlemsdialog & CRM, hvor vi arbejder med medlemsdialog-indsatser på tværs af digitale og analoge kanaler og kontaktpunkter. Vi er ambitiøse og har konkrete mål om at henvende os proaktivt til medlemmerne ved bl.a. livs- og jobhændelser samt følge op på adfærd, der har betydning for medlemmernes pension. Desuden driver vi udsendelse af nyhedsbreve samt service- og pligtinformationer. Vi bruger bl.a. e-mail, websites, e-Boks, fysiske breve, outbound opkald og ekstern annoncering.

Vi arbejder tæt sammen med vores to søsterafdelinger: Servicedesign & UX og Datadrevet medlems-udvikling. Vi har daglig kontakt til afdelingen Medlemsservice, Forcas agile udviklingsteam, vores kunder (PKA, Pædagogernes Pension og Lærernes Pension) og eksterne samarbejdspartnere.

Overbevisende rådgiver, der kan skabe forretningsværdi

Du har tidligere skabt langvarige og værdifulde medlems- eller kunderelationer gennem dialog markedsføring og CRM disciplinerne. Du har et kommercielt mindset og er vant til at nedbryde forretningsmål til datadrevne kommunikationsindsatser med stor værdi for forretningen. Du trives med at være hands on gennem hele processen fra planlægning, udvikling, eksekvering og evaluering af både batch kampagner og trigger-baserede indsatser. Og så har du også gerne stor indsigt i den praktiske anvendelse af marketing automation platforme, så du kan navigere i og forstår kompleksiteten i datagrundlag m.m.

Du har hellere bred erfaring med mange kanaler og marketing discipliner end dyb erfaring med få. Du er derfor i stand til at forholde dig kritisk til værdi, anvendelse og samspillet mellem både digitale og analoge kanaler.

Som person genkendes du ved:

  • Du analyserer og handler derefter. Du sætter dig grundigt ind i forretningsbehov, medlemsbehov og datagrundlag. Derigennem skaber du den rette kommunikation til medlemmerne.
  • Du elsker struktur. Dine evner med to-do-lister skal gavne os alle. Hovedessensen i dit arbejde bliver at sikre vores fremdrift. Du viser flair for at arbejde metodisk og med mange opgaver ad gangen.
  • Du ledes af din gode samvittighed og er detaljens mester. Det, vi påvirker medlemmerne med, skal være af høj kvalitet. Gennem høj kvalitet sikrer vi, at medlemmerne forstår og handler.
  • Du er god til at stille undersøgende og afklarende spørgsmål. Du stiller spørgsmål, indtil du forstår og bliver i stand til at handle på din viden.
  • Du er ikke til at komme uden om. Din stil er afpasset anmassende. Du skal være er Trusted Advisor, så dine sociale kompetencer og anbefalingsevner er helt i top. Du bringer dig selv i spil og bliver tilvalgt.
  • Du har en veludviklet humoristisk sans. Du bidrager med dit gode humør og er udadvendt af natur.

Lad os høre fra dig

Send os din ansøgning hurtigst muligt. Vi inviterer løbende til samtale. Har du spørgsmål eller andet til stillingen så kontakt endelig Chef for Medlemsdialog & CRM Pia Bentved på
telefon 39 45 46 42.

 

 

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Save job

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Gem annonce
Kontakt
Virksomhedsinformation
Forca A/S
Tuborg Boulevard 3
2900 Hellerup
Tlf:
39457300
Kontaktperson
Pia Bentved
Tuborg Boulevard 3
2900 Hellerup
Danmark
Tlf:
39 45 46 42.
LJA-779094462019-11-29T14:09:47.743Erfaren Dialogkonsulent med kommercielt mindset

Er du ekspert i dialog markedsføring? Og stortrives du i spændingsfeltet mellem CRM, kommunikation, kunderejser, data og it? Så er det dig, vi søger til at drive og udvikle medlemsdialog til pensions-medlemmerne - primært for vores kunde PKA. Vi søger en person, der har solid erfaring, så der hurtigt kan skabes værdi på området.

Du bliver primært ansvarlig for medlemsdialog-indsatser, der har til formål at øge medlemmernes frivillige indbetalinger samt at fastholde dem, når de ikke længere indbetaler via deres arbejdsgiver. Dine opgaver vil bl.a. favne følgende:

  • Udvikle, projektlede, koordinere og eksekvere trigger baserede dialog-indsatser
  • Være Trusted Advisor for PKA på dialog markedsføring og CRM-områderne
  • Bidrage til at sikre den røde tråd gennem kommunikationen på tværs af kanaler
  • Løbende evaluere, optimere og vedligeholde trigger baserede dialog-indsatser
  • Projektlede og koordinere batch kampagner med service- og pligtinformation

Fagligt stærkt team med god stemning

Du bliver en del af afdelingen Medlemsdialog & CRM, hvor vi arbejder med medlemsdialog-indsatser på tværs af digitale og analoge kanaler og kontaktpunkter. Vi er ambitiøse og har konkrete mål om at henvende os proaktivt til medlemmerne ved bl.a. livs- og jobhændelser samt følge op på adfærd, der har betydning for medlemmernes pension. Desuden driver vi udsendelse af nyhedsbreve samt service- og pligtinformationer. Vi bruger bl.a. e-mail, websites, e-Boks, fysiske breve, outbound opkald og ekstern annoncering.

Vi arbejder tæt sammen med vores to søsterafdelinger: Servicedesign & UX og Datadrevet medlems-udvikling. Vi har daglig kontakt til afdelingen Medlemsservice, Forcas agile udviklingsteam, vores kunder (PKA, Pædagogernes Pension og Lærernes Pension) og eksterne samarbejdspartnere.

Overbevisende rådgiver, der kan skabe forretningsværdi

Du har tidligere skabt langvarige og værdifulde medlems- eller kunderelationer gennem dialog markedsføring og CRM disciplinerne. Du har et kommercielt mindset og er vant til at nedbryde forretningsmål til datadrevne kommunikationsindsatser med stor værdi for forretningen. Du trives med at være hands on gennem hele processen fra planlægning, udvikling, eksekvering og evaluering af både batch kampagner og trigger-baserede indsatser. Og så har du også gerne stor indsigt i den praktiske anvendelse af marketing automation platforme, så du kan navigere i og forstår kompleksiteten i datagrundlag m.m.

Du har hellere bred erfaring med mange kanaler og marketing discipliner end dyb erfaring med få. Du er derfor i stand til at forholde dig kritisk til værdi, anvendelse og samspillet mellem både digitale og analoge kanaler.

Som person genkendes du ved:

  • Du analyserer og handler derefter. Du sætter dig grundigt ind i forretningsbehov, medlemsbehov og datagrundlag. Derigennem skaber du den rette kommunikation til medlemmerne.
  • Du elsker struktur. Dine evner med to-do-lister skal gavne os alle. Hovedessensen i dit arbejde bliver at sikre vores fremdrift. Du viser flair for at arbejde metodisk og med mange opgaver ad gangen.
  • Du ledes af din gode samvittighed og er detaljens mester. Det, vi påvirker medlemmerne med, skal være af høj kvalitet. Gennem høj kvalitet sikrer vi, at medlemmerne forstår og handler.
  • Du er god til at stille undersøgende og afklarende spørgsmål. Du stiller spørgsmål, indtil du forstår og bliver i stand til at handle på din viden.
  • Du er ikke til at komme uden om. Din stil er afpasset anmassende. Du skal være er Trusted Advisor, så dine sociale kompetencer og anbefalingsevner er helt i top. Du bringer dig selv i spil og bliver tilvalgt.
  • Du har en veludviklet humoristisk sans. Du bidrager med dit gode humør og er udadvendt af natur.

Lad os høre fra dig

Send os din ansøgning hurtigst muligt. Vi inviterer løbende til samtale. Har du spørgsmål eller andet til stillingen så kontakt endelig Chef for Medlemsdialog & CRM Pia Bentved på
telefon 39 45 46 42.

 

 

Er du ekspert i dialog markedsføring? Og stortrives du i spændingsfeltet mellem CRM, kommunikation, kunderejser, data og it? Så er det dig, vi søger til at drive og udvikle medlemsdialog til pensions-medlemmerne - primært for vores kunde PKA. Vi søger en person, der har solid erfaring, så der hurtigt kan skabes værdi på området. Du bliver primært ansvarlig for medlemsdialog-indsatser, der har til formål at øge medlemmernes frivillige indbetalinger samt at fastholde dem, når de ikke længere indbetaler via deres arbejdsgiver. Dine opgaver vil bl.a. favne følgende: Udvikle, projektlede, koordinere og eksekvere trigger baserede dialog-indsatser Være Trusted Advisor for PKA på dialog markedsføring og CRM-områderne Bidrage til at sikre den røde tråd gennem kommunikationen på tværs af kanaler Løbende evaluere, optimere og vedligeholde trigger baserede dialog-indsatser Projektlede og koordinere batch kampagner med service- og pligtinformation Fagligt stærkt team med god stemning Du bliver en del af afdelingen Medlemsdialog & CRM, hvor vi arbejder med medlemsdialog-indsatser på tværs af digitale og analoge kanaler og kontaktpunkter. Vi er ambitiøse og har konkrete mål om at henvende os proaktivt til medlemmerne ved bl.a. livs- og jobhændelser samt følge op på adfærd, der har betydning for medlemmernes pension. Desuden driver vi udsendelse af nyhedsbreve samt service- og pligtinformationer. Vi bruger bl.a. e-mail, websites, e-Boks, fysiske breve, outbound opkald og ekstern annoncering. Vi arbejder tæt sammen med vores to søsterafdelinger: Servicedesign & UX og Datadrevet medlems-udvikling. Vi har daglig kontakt til afdelingen Medlemsservice, Forcas agile udviklingsteam, vores kunder (PKA, Pædagogernes Pension og Lærernes Pension) og eksterne samarbejdspartnere. Overbevisende rådgiver, der kan skabe forretningsværdi Du har tidligere skabt langvarige og værdifulde medlems- eller kunderelationer gennem dialog markedsføring og CRM disciplinerne. Du har et kommercielt mindset og er vant til at nedbryde forretningsmål til datadrevne kommunikationsindsatser med stor værdi for forretningen. Du trives med at være hands on gennem hele processen fra planlægning, udvikling, eksekvering og evaluering af både batch kampagner og trigger-baserede indsatser. Og så har du også gerne stor indsigt i den praktiske anvendelse af marketing automation platforme, så du kan navigere i og forstår kompleksiteten i datagrundlag m.m. Du har hellere bred erfaring med mange kanaler og marketing discipliner end dyb erfaring med få. Du er derfor i stand til at forholde dig kritisk til værdi, anvendelse og samspillet mellem både digitale og analoge kanaler. Som person genkendes du ved: Du analyserer og handler derefter. Du sætter dig grundigt ind i forretningsbehov, medlemsbehov og datagrundlag. Derigennem skaber du den rette kommunikation til medlemmerne. Du elsker struktur. Dine evner med to-do-lister skal gavne os alle. Hovedessensen i dit arbejde bliver at sikre vores fremdrift. Du viser flair for at arbejde metodisk og med mange opgaver ad gangen. Du ledes af din gode samvittighed og er detaljens mester. Det, vi påvirker medlemmerne med, skal være af høj kvalitet. Gennem høj kvalitet sikrer vi, at medlemmerne forstår og handler. Du er god til at stille undersøgende og afklarende spørgsmål. Du stiller spørgsmål, indtil du forstår og bliver i stand til at handle på din viden. Du er ikke til at komme uden om. Din stil er afpasset anmassende. Du skal være er Trusted Advisor, så dine sociale kompetencer og anbefalingsevner er helt i top. Du bringer dig selv i spil og bliver tilvalgt. Du har en veludviklet humoristisk sans. Du bidrager med dit gode humør og er udadvendt af natur. Lad os høre fra dig Send os din ansøgning hurtigst muligt. Vi inviterer løbende til samtale. Har du spørgsmål eller andet til stillingen så kontakt endelig Chef for Medlemsdialog & CRM Pia Bentved på telefon 39 45 46 42.1011ADK_MFDKDanmark2019-12-29T00:00:000000https://forca-candidate.talent-soft.com/Pages/Offre/detailoffre.aspx?idOffre=123&idOrigine=&LCID=1030&offerReference=2019-123EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn2125972Forca A/S1Tuborg Boulevard 32900Hellerup39457300DKDanmarkDKDanmark2125972_logo_large.jpgwww.forca.dk2125972_logo_small.jpg155.7273897012.57955600363640766PiaBentved
Tuborg Boulevard 3
290039 45 46 42.HellerupDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid129-11-201929-12-2019907CRM og kunderelationer918Dataanalyse245Forretningsudvikling579Kontakt & Kunde relationer909Salg & projektledelse235Strategi363640766HannePonsaing Bing
Tuborg Boulevard 3
2900hbi@forca.dkHellerupDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
29-11-2019
Udløber:
29-12-2019
Kviknummer:
LJA-77909446
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
CRM og kunderelationer,
Dataanalyse,
Forretningsudvikling,
Kontakt & Kunde relationer,
Salg & projektledelse,
Strategi
Beliggenhed og ruter