GYLDENDAL

GYLDENDAL

|
København
|
Indrykket 08-02-2020

Gyldendal Uddannelse søger Digital Content Manager

Brænder du for Content Marketing og digitale platforme? Vil du være med til at udvikle Gyldendal Uddannelses digitale markedsføring? Og opfatter du uddannelse som en væsentlig brik i en bæredygtig samfundsudvikling?

Gyldendal Uddannelse er Danmarks største udgiver af læremidler til børnehaver, grundskole, gymnasier, læreruddannelser samt erhvervs- og videregående uddannelser. Det er marketingafdelingens fornemmeste opgave i tæt samarbejde med redaktionerne og salgsafdelingen at sikre den rigtige marketingindsats for de forskellige læremidler, så kommercielle og indholdsmæssige aspekter balanceres optimalt for Gyldendal Uddannelse.

ROLLEN

Du bliver en del af Gyldendal Uddannelses grundskole team og medansvarlig for hands-on udvikling, produktion og projektstyring af content til platforme og kanaler for grundskoleområdet.

Herudover får du en tværgående rolle, hvor du i samarbejde med vores digitale team og de øvrige brand teams i marketing vil arbejde med optimering af content, samt af standarder og processer for contentudvikling og -distribution.

Dit ansvar vil således være todelt mellem drift og udvikling, og det er vigtigt, at du trives med begge dele, ligesom det er centralt, at du har lyst og evner til at samarbejde bredt og respektere de stærke fagligheder, som huset kendetegnes af.

Du kommer til at referere til marketingchefen for Gyldendal Uddannelse.

DU ER EN MULIG KANDIDAT, HVIS DU

  • Bibringer os kreative formidlingsevner og digital forståelse.
  • Har kreative kompetencer til at være medproducerende af visuals/grafik og er erfaren bruger af InDesign/Photoshop.
  • Er god til at skrive henholdsvis kortere tekster til SoMe, men også gerne længere formater til f.eks. white papers og nyhedsbreve.
  • Du har strategisk og praktisk erfaring med markedsføring via sociale kanaler, har arbejdet med bruger- og købsrejser og har kendskab til arbejde med SEO og CMS (gerne Sitecore).
  • Har lyst til at holde dig opdateret og skabe forandring. Du er ambitiøs på dit marketingfags vegne og indstillet på at opsamle en ny faglighed indenfor undervisningens verden.
  • Har en kommerciel uddannelse med i bagagen og 3-5 års professionel erfaring med marketing.

Det er nødvendigt, at du besidder et stærkt projektledergen og formår at skabe struktur i dine opgaver og dit samarbejde, både eksternt med bureauer og internt på tværs af marketing, redaktioner og salg.

DERFOR SKAL DU SØGE

  • Du får en inspirerende arbejdsplads med engagerede medarbejdere på tværs af hele det gamle, charmerende hus i indre by.
  • Du får stor frihed til at udvikle og forandre. Her er intet hugget i sten, hvis du har dine argumenter i orden.
  • Du bliver en del af et ambitiøst team, som påskønner at udfordre sig selv og hinanden, således den faglige rejse altid er spændende.

 VIL DU VIDE MERE?

Så er du velkommen til at kontakte marketingchef Linda Frøkjær på mobil 20902211 eller mail LFR@gyldendal.dk

INTERESSERET?

Send CV og ansøgning i en samlet PDF til ansoegning5@gyldendal.dk senest den 23. februar 2020 og gerne før, da vi løbende evaluerer ansøgningerne.

OM GYLDENDAL UDDANNELSE

Gyldendal blev grundlagt i 1770 og er dermed landets ældste og største forlag. Gyldendal A/S tæller også datterselskaberne Guide2Know, Systime, MentorDanmark og Publizon.

I Gyldendal får du en alsidig og kreativ arbejdsplads med mange forskellige medarbejderprofiler. Det fælles kendetegn på tværs af organisationen er en høj grad af arbejdsrelateret stolthed såvel som indlevelse og engagement i arbejdet samt en menneskeorienteret tilgang og sidst men ikke mindst en stor kærlighed til bøger.

Du får din daglige gang i Klareboderne i indre København i Gyldendals historiske lokaler, som huser ca. 380 medarbejdere. Gyldendal Uddannelse tæller i dag mere end 100 medarbejdere. I hele koncernen er vi lidt over 500 ansatte.

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Save job

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Gem annonce
Kontakt
Kontaktperson
Linda Frøkjær
Klareboderne 3
1115 København K
Danmark
Tlf:
20902211
LJA-792942392020-02-08T10:31:59.267Gyldendal Uddannelse søger Digital Content Manager

Brænder du for Content Marketing og digitale platforme? Vil du være med til at udvikle Gyldendal Uddannelses digitale markedsføring? Og opfatter du uddannelse som en væsentlig brik i en bæredygtig samfundsudvikling?

Gyldendal Uddannelse er Danmarks største udgiver af læremidler til børnehaver, grundskole, gymnasier, læreruddannelser samt erhvervs- og videregående uddannelser. Det er marketingafdelingens fornemmeste opgave i tæt samarbejde med redaktionerne og salgsafdelingen at sikre den rigtige marketingindsats for de forskellige læremidler, så kommercielle og indholdsmæssige aspekter balanceres optimalt for Gyldendal Uddannelse.

ROLLEN

Du bliver en del af Gyldendal Uddannelses grundskole team og medansvarlig for hands-on udvikling, produktion og projektstyring af content til platforme og kanaler for grundskoleområdet.

Herudover får du en tværgående rolle, hvor du i samarbejde med vores digitale team og de øvrige brand teams i marketing vil arbejde med optimering af content, samt af standarder og processer for contentudvikling og -distribution.

Dit ansvar vil således være todelt mellem drift og udvikling, og det er vigtigt, at du trives med begge dele, ligesom det er centralt, at du har lyst og evner til at samarbejde bredt og respektere de stærke fagligheder, som huset kendetegnes af.

Du kommer til at referere til marketingchefen for Gyldendal Uddannelse.

DU ER EN MULIG KANDIDAT, HVIS DU

  • Bibringer os kreative formidlingsevner og digital forståelse.
  • Har kreative kompetencer til at være medproducerende af visuals/grafik og er erfaren bruger af InDesign/Photoshop.
  • Er god til at skrive henholdsvis kortere tekster til SoMe, men også gerne længere formater til f.eks. white papers og nyhedsbreve.
  • Du har strategisk og praktisk erfaring med markedsføring via sociale kanaler, har arbejdet med bruger- og købsrejser og har kendskab til arbejde med SEO og CMS (gerne Sitecore).
  • Har lyst til at holde dig opdateret og skabe forandring. Du er ambitiøs på dit marketingfags vegne og indstillet på at opsamle en ny faglighed indenfor undervisningens verden.
  • Har en kommerciel uddannelse med i bagagen og 3-5 års professionel erfaring med marketing.

Det er nødvendigt, at du besidder et stærkt projektledergen og formår at skabe struktur i dine opgaver og dit samarbejde, både eksternt med bureauer og internt på tværs af marketing, redaktioner og salg.

DERFOR SKAL DU SØGE

  • Du får en inspirerende arbejdsplads med engagerede medarbejdere på tværs af hele det gamle, charmerende hus i indre by.
  • Du får stor frihed til at udvikle og forandre. Her er intet hugget i sten, hvis du har dine argumenter i orden.
  • Du bliver en del af et ambitiøst team, som påskønner at udfordre sig selv og hinanden, således den faglige rejse altid er spændende.

 VIL DU VIDE MERE?

Så er du velkommen til at kontakte marketingchef Linda Frøkjær på mobil 20902211 eller mail LFR@gyldendal.dk

INTERESSERET?

Send CV og ansøgning i en samlet PDF til ansoegning5@gyldendal.dk senest den 23. februar 2020 og gerne før, da vi løbende evaluerer ansøgningerne.

OM GYLDENDAL UDDANNELSE

Gyldendal blev grundlagt i 1770 og er dermed landets ældste og største forlag. Gyldendal A/S tæller også datterselskaberne Guide2Know, Systime, MentorDanmark og Publizon.

I Gyldendal får du en alsidig og kreativ arbejdsplads med mange forskellige medarbejderprofiler. Det fælles kendetegn på tværs af organisationen er en høj grad af arbejdsrelateret stolthed såvel som indlevelse og engagement i arbejdet samt en menneskeorienteret tilgang og sidst men ikke mindst en stor kærlighed til bøger.

Du får din daglige gang i Klareboderne i indre København i Gyldendals historiske lokaler, som huser ca. 380 medarbejdere. Gyldendal Uddannelse tæller i dag mere end 100 medarbejdere. I hele koncernen er vi lidt over 500 ansatte.

Brænder du for Content Marketing og digitale platforme? Vil du være med til at udvikle Gyldendal Uddannelses digitale markedsføring? Og opfatter du uddannelse som en væsentlig brik i en bæredygtig samfundsudvikling? Gyldendal Uddannelse er Danmarks største udgiver af læremidler til børnehaver, grundskole, gymnasier, læreruddannelser samt erhvervs- og videregående uddannelser. Det er marketingafdelingens fornemmeste opgave i tæt samarbejde med redaktionerne og salgsafdelingen at sikre den rigtige marketingindsats for de forskellige læremidler, så kommercielle og indholdsmæssige aspekter balanceres optimalt for Gyldendal Uddannelse. ROLLEN Du bliver en del af Gyldendal Uddannelses grundskole team og medansvarlig for hands-on udvikling, produktion og projektstyring af content til platforme og kanaler for grundskoleområdet. Herudover får du en tværgående rolle, hvor du i samarbejde med vores digitale team og de øvrige brand teams i marketing vil arbejde med optimering af content, samt af standarder og processer for contentudvikling og -distribution. Dit ansvar vil således være todelt mellem drift og udvikling, og det er vigtigt, at du trives med begge dele, ligesom det er centralt, at du har lyst og evner til at samarbejde bredt og respektere de stærke fagligheder, som huset kendetegnes af. Du kommer til at referere til marketingchefen for Gyldendal Uddannelse. DU ER EN MULIG KANDIDAT, HVIS DU Bibringer os kreative formidlingsevner og digital forståelse. Har kreative kompetencer til at være medproducerende af visuals grafik og er erfaren bruger af InDesign Photoshop. Er god til at skrive henholdsvis kortere tekster til SoMe, men også gerne længere formater til f.eks. white papers og nyhedsbreve. Du har strategisk og praktisk erfaring med markedsføring via sociale kanaler, har arbejdet med bruger- og købsrejser og har kendskab til arbejde med SEO og CMS (gerne Sitecore). Har lyst til at holde dig opdateret og skabe forandring. Du er ambitiøs på dit marketingfags vegne og indstillet på at opsamle en ny faglighed indenfor undervisningens verden. Har en kommerciel uddannelse med i bagagen og 3-5 års professionel erfaring med marketing. Det er nødvendigt, at du besidder et stærkt projektledergen og formår at skabe struktur i dine opgaver og dit samarbejde, både eksternt med bureauer og internt på tværs af marketing, redaktioner og salg. DERFOR SKAL DU SØGE Du får en inspirerende arbejdsplads med engagerede medarbejdere på tværs af hele det gamle, charmerende hus i indre by. Du får stor frihed til at udvikle og forandre. Her er intet hugget i sten, hvis du har dine argumenter i orden. Du bliver en del af et ambitiøst team, som påskønner at udfordre sig selv og hinanden, således den faglige rejse altid er spændende. VIL DU VIDE MERE? Så er du velkommen til at kontakte marketingchef Linda Frøkjær på mobil 20902211 eller mail LFR@gyldendal.dk INTERESSERET? Send CV og ansøgning i en samlet PDF til ansoegning5@gyldendal.dk senest den 23. februar 2020 og gerne før, da vi løbende evaluerer ansøgningerne. OM GYLDENDAL UDDANNELSE Gyldendal blev grundlagt i 1770 og er dermed landets ældste og største forlag. Gyldendal A S tæller også datterselskaberne Guide2Know, Systime, MentorDanmark og Publizon. I Gyldendal får du en alsidig og kreativ arbejdsplads med mange forskellige medarbejderprofiler. Det fælles kendetegn på tværs af organisationen er en høj grad af arbejdsrelateret stolthed såvel som indlevelse og engagement i arbejdet samt en menneskeorienteret tilgang og sidst men ikke mindst en stor kærlighed til bøger. Du får din daglige gang i Klareboderne i indre København i Gyldendals historiske lokaler, som huser ca. 380 medarbejdere. Gyldendal Uddannelse tæller i dag mere end 100 medarbejdere. I hele koncernen er vi lidt over 500 ansatte.1010ADK_MFDKDanmark2020-02-23T00:00:000001EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn2979678GYLDENDAL10Klareboderne 31115København KDKDanmarkDKDanmark2979678_logo_large.pngwww.gyldendal.dk2979678_logo_small.png155.6809700012.57814600364147101LindaFrøkjær
Klareboderne 3
1115LFR@gyldendal.dk20902211København KDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid108-02-202023-02-2020905Adwords/SEO/SEM899Content Management900CRM Management219Design914Kreativ produktion214Marketing & kommunikation364147101Tilde MarieBundgaard Jensen
Klareboderne 3
1115PERTJ@gyldendal.dkKøbenhavn KDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
08-02-2020
Udløber:
23-02-2020
Kviknummer:
LJA-79294239
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Adwords/SEO/SEM,
Content Management,
CRM Management,
Design,
Kreativ produktion,
Marketing & kommunikation
Beliggenhed og ruter