Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Havas

Havas

|
Indrykket 23-04-2019

Havas søger Programmatic Trader

Vi søger en analytisk Programmatic Trader, der brænder for digitale medier og har kendskab til annoncering på display og/eller social. Vi vokser meget i disse år, både globalt og i Danmark, hvor vi nærmer os 70 passionerede medarbejdere.

Kunne du tænke dig at arbejde med datadrevet digital annoncering for nogle af Nordens største annoncører og eksekvere tværnationale kampagner, på både display og sociale medier? Så har vi jobbet til dig!

En del af et stærkt team i hurtig udvikling

Du vil til daglig sidde i Havas Danmarks Paid Media Programmatic afdeling, hvor du som trader vil medvirke til, at vores kunder når deres digitale målsætninger ved at planlægge, eksekvere og optimere kampagner på tværs af medielandskabet. Du er helt sikkert skarp med tal og har en god teknisk forståelse for det digitale univers. Derudover har du lyst til at videreudvikle dine kompetencer indenfor det hurtigst voksende område i digital markedsføring.

Din nye hverdag vil bestå af

  • Strategisk sparring med vores digitale planners omkring strategi, data, målgrupper etc.
  • Eksekvering af digitale kampagner på tværs af display og sociale medier herunder valg af kanal, medie og investeringsniveau
  • Evaluering af medier, platforme og data-partnere i markedet
  • Optimering og rapportering af digitale kampagner op imod kampagnernes KPIer og strategi
  • Forhandling og løbende sparring med mediepartnere

Vi tror, at du vil trives og lykkes i dette job, hvis du..

  • har 1-2 års erfaring med digital annoncering, fra bureau, kundeside eller tilsvarende.
  • er analytisk stærk og struktureret
  • er forandringsvillig og lærenem
  • har arbejdet, eller er klar til at arbejde, med markedets bedste annonceringsplatforme erfaring med Adform, DV360, MediaMath etc. er en fordel, men ikke et krav.
  • ikke er bange for at takle et regneark eller to
  • har en systematisk tilgang til at finde den optimale løsning til kampagnerne
  • er præcis i din kommunikation og begår dig ubesværet på dansk og engelsk i såvel skrift som tale
  • er initiativrig og ser muligheder, snarere end begrænsninger

Erfaring med Programmatic fra lignende stilling er en fordel men ikke et krav. Vi sørger for grundig oplæring og introduktion!

Tiltrædelse snarest

Hvis du har spørgsmål til jobbet eller bare gerne vil have en snak om det, er du velkommen til at kontakte Head of Programmatic Mads Hantho, på tlf.: 30 91 15 67 eller www.linkedin.com/in/madshantho/.

Ansøgning og CV bedes du sende til blivendel@havas.com. Noter Programmatic Trader i emnefeltet.




Havas er et integreret bureau, der leverer kreative, digitale og mediebureau ydelser. Vi er et ambitiøst bureau i vækst - både globalt og i Danmark, hvor vi har rundet 60 dygtige medarbejdere. Vi lægger vægt på en fornuftig work/life balance og frihed under ansvar og arbejder hver dag for at skabe meningsfulde relationer mellem brands og forbrugere.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Virksomhedsinformation
Havas
Langebrogade 6E
1411 København K
3300098562019-04-23T14:21:11.210Havas søger Programmatic Trader

Vi søger en analytisk Programmatic Trader, der brænder for digitale medier og har kendskab til annoncering på display og/eller social. Vi vokser meget i disse år, både globalt og i Danmark, hvor vi nærmer os 70 passionerede medarbejdere.

Kunne du tænke dig at arbejde med datadrevet digital annoncering for nogle af Nordens største annoncører og eksekvere tværnationale kampagner, på både display og sociale medier? Så har vi jobbet til dig!

En del af et stærkt team i hurtig udvikling

Du vil til daglig sidde i Havas Danmarks Paid Media Programmatic afdeling, hvor du som trader vil medvirke til, at vores kunder når deres digitale målsætninger ved at planlægge, eksekvere og optimere kampagner på tværs af medielandskabet. Du er helt sikkert skarp med tal og har en god teknisk forståelse for det digitale univers. Derudover har du lyst til at videreudvikle dine kompetencer indenfor det hurtigst voksende område i digital markedsføring.

Din nye hverdag vil bestå af

  • Strategisk sparring med vores digitale planners omkring strategi, data, målgrupper etc.
  • Eksekvering af digitale kampagner på tværs af display og sociale medier herunder valg af kanal, medie og investeringsniveau
  • Evaluering af medier, platforme og data-partnere i markedet
  • Optimering og rapportering af digitale kampagner op imod kampagnernes KPIer og strategi
  • Forhandling og løbende sparring med mediepartnere

Vi tror, at du vil trives og lykkes i dette job, hvis du..

  • har 1-2 års erfaring med digital annoncering, fra bureau, kundeside eller tilsvarende.
  • er analytisk stærk og struktureret
  • er forandringsvillig og lærenem
  • har arbejdet, eller er klar til at arbejde, med markedets bedste annonceringsplatforme erfaring med Adform, DV360, MediaMath etc. er en fordel, men ikke et krav.
  • ikke er bange for at takle et regneark eller to
  • har en systematisk tilgang til at finde den optimale løsning til kampagnerne
  • er præcis i din kommunikation og begår dig ubesværet på dansk og engelsk i såvel skrift som tale
  • er initiativrig og ser muligheder, snarere end begrænsninger

Erfaring med Programmatic fra lignende stilling er en fordel men ikke et krav. Vi sørger for grundig oplæring og introduktion!

Tiltrædelse snarest

Hvis du har spørgsmål til jobbet eller bare gerne vil have en snak om det, er du velkommen til at kontakte Head of Programmatic Mads Hantho, på tlf.: 30 91 15 67 eller www.linkedin.com/in/madshantho/.

Ansøgning og CV bedes du sende til blivendel@havas.com. Noter Programmatic Trader i emnefeltet.

2019-05-24T02:00:20.347 Vi søger en analytisk Programmatic Trader, der brænder for digitale medier og har kendskab til annoncering på display og eller social. Vi vokser meget i disse år, både globalt og i Danmark, hvor vi nærmer os 70 passionerede medarbejdere. Kunne du tænke dig at arbejde med datadrevet digital annoncering for nogle af Nordens største annoncører og eksekvere tværnationale kampagner, på både display og sociale medier? Så har vi jobbet til dig! En del af et stærkt team i hurtig udvikling Du vil til daglig sidde i Havas Danmarks Paid Media Programmatic afdeling, hvor du som trader vil medvirke til, at vores kunder når deres digitale målsætninger ved at planlægge, eksekvere og optimere kampagner på tværs af medielandskabet. Du er helt sikkert skarp med tal og har en god teknisk forståelse for det digitale univers. Derudover har du lyst til at videreudvikle dine kompetencer indenfor det hurtigst voksende område i digital markedsføring. Din nye hverdag vil bestå af Strategisk sparring med vores digitale planners omkring strategi, data, målgrupper etc. Eksekvering af digitale kampagner på tværs af display og sociale medier herunder valg af kanal, medie og investeringsniveau Evaluering af medier, platforme og data-partnere i markedet Optimering og rapportering af digitale kampagner op imod kampagnernes KPIer og strategi Forhandling og løbende sparring med mediepartnere Vi tror, at du vil trives og lykkes i dette job, hvis du.. har 1-2 års erfaring med digital annoncering, fra bureau, kundeside eller tilsvarende. er analytisk stærk og struktureret er forandringsvillig og lærenem har arbejdet, eller er klar til at arbejde, med markedets bedste annonceringsplatforme erfaring med Adform, DV360, MediaMath etc. er en fordel, men ikke et krav. ikke er bange for at takle et regneark eller to har en systematisk tilgang til at finde den optimale løsning til kampagnerne er præcis i din kommunikation og begår dig ubesværet på dansk og engelsk i såvel skrift som tale er initiativrig og ser muligheder, snarere end begrænsninger Erfaring med Programmatic fra lignende stilling er en fordel men ikke et krav. Vi sørger for grundig oplæring og introduktion! Tiltrædelse snarest Hvis du har spørgsmål til jobbet eller bare gerne vil have en snak om det, er du velkommen til at kontakte Head of Programmatic Mads Hantho, på tlf.: 30 91 15 67 eller www.linkedin.com in madshantho . Ansøgning og CV bedes du sende til blivendel@havas.com. Noter Programmatic Trader i emnefeltet.1111000000000IDK_MFDKDanmark228DKK2019-05-23T00:00:0000010EuropaDanmark3084173Havas11Havas er et integreret bureau, der leverer kreative, digitale og mediebureau ydelser. Vi er et ambitiøst bureau i vækst - både globalt og i Danmark, hvor vi har rundet 60 dygtige medarbejdere. Vi lægger vægt på en fornuftig work/life balance og frihed under ansvar og arbejder hver dag for at skabe meningsfulde relationer mellem brands og forbrugere.Havas er et integreret bureau, der leverer kreative, digitale og mediebureau ydelser. Vi er et ambitiøst bureau i vækst - både globalt og i Danmark, hvor vi har rundet 60 dygtige medarbejdere. Vi lægger vægt på en fornuftig work/life balance og frihed under ansvar og arbejder hver dag for at skabe meningsfulde relationer mellem brands og forbrugere.Langebrogade 6E1411København KDKDanmarkDKDanmarknew1516654374_logo_large.jpgdk.havas.comnew1516654386_logo_small.jpg155.7060027012.56169700MadsHantho
Langebrogade 6E
1411maria.auchenberg@havas.com30 91 15 67København KDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid123-04-201923-05-201923-04-201923-05-20191Dansk3Læse/ tale2Engelsk3Læse/ tale246Programmering4EkspertIT114960409Online marketing4EkspertMarketing114964001Marketing, generelt4EkspertMarketing114964034Marketingkampagner4EkspertMarketing114968089Digitale medier, marketing4EkspertMarketing114968325Sociale medier4EkspertMarketing341915Marketingassistent341920Marketingmedarbejder938105Programmer938675Trader212Marketing & business213Marketing & reklame214Marketing & kommunikation235Strategi578Digital Marketing918Dataanalyse361555487MariaAuchenberg
Langebrogade 6E
1411maria.auchenberg@havas.comKøbenhavn KDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
23-04-2019
Udløber:
23-05-2019
Kviknummer:
330009856
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Marketing & business,
Marketing & reklame,
Marketing & kommunikation,
Strategi,
Digital Marketing,
Dataanalyse
Stillingsbetegnelse:
Marketingassistent
Marketingmedarbejder
Programmer
Trader
Erfaringer - I højere grad:
Programmering,
Online marketing,
Marketing, generelt,
Marketingkampagner,
Digitale medier, marketing,
Sociale medier
Sprog:
Dansk Læse/ tale
Engelsk Læse/ tale
Beliggenhed og ruter