Hilmar og Høgsberg

|
Aarhus
|
Indrykket 25-10-2019

HILMAR & HØGSBERG SØGER KUNDEANSVARLIG MED FOKUS PÅ NEWBIZZ

 BRÆNDER DU FOR AT RÅDGIVE KUNDERNE PÅ TVÆRS AF ALLE MEDIEGRUPPER?

Så er det nu du skal fatte pennen og skrive til os. Fortæl os hvad du brænder for og hvorfor vi bør mødes til en uformel snak.

Hos HILMAR & HØGSBERG brænder vi i dén grad for, at få mediernes styrker til at spille bedst muligt sammen - derfor søger vi en erfaren medieplanner, der også tænder på at lave Newbizz.

HILMAR & HØGSBERG er i en rivende udvikling og leder efter en person, der brænder for at løse opgaver for vores kunder, så de når længst muligt for deres marketingkroner - på tværs af mediegrupper og platforme.

OM JOBBET

Som kundeansvarlig kommer du til at være en del af et dynamisk og erfarent team på 7 kolleger, på skønt kontor i hjertet af Latinerkvarteret i Aarhus.

Vi arbejder tæt sammen med vores kunder og det vil du naturligvis blive en aktiv del af.

Vi arbejder dagligt med Gallup TV-Meter System, Gallup Index Danmark, Adform, Google Analytics, Danmarks Statistik, Marathon (mediebooking og økonomi system), Excel og

Power Point - kendskab hertil, samt mediebureauerfaring, er en klar fordel.

Du kommer til at drive og arbejde med opsøgende salg herunder afholdelse af kundebesøg, tilbudsgivning, afsluttende salg og ikke mindst forretnings udvikling og sparring.

Du skal være indstillet på at det kræver hårdt arbejde at opbygge sin egen portefølje men bare rolig, du kommer ikke til det alene du har et hold at dygtige kolleger der hellere end gerne hjælper dig.

Dit arbejde kommer også til at foregå en del på landevejen, hvilket af og til kan betyde nogle lange dage.

Du skal kunne lide at arbejde med projektstyring og have mange bolde i luften samtidig.

VI TILBYDER

Du får et spændende job indenfor medierådgivningsbranchen, der er i konstant forandring og udvikling. Hverdagen - som sjældent er ens byder derfor på mange nye udfordringer og opgaver.

Vi har et uformelt arbejdsmiljø med stor frihedsgrad og vi sætter pris på et godt humør.

Du får stor mulighed for selv at skabe og præge dit job.

Hos HILMAR & HØGSBERG har vi en meget uformel tone, en åben dialog og daglig sparring, så du bliver hurtigt involveret og udfordret.

Vi tilbyder et introduktionsforløb, for at sikre at du bliver fortrolig med alle værktøjer og får generel viden om mediemarkedet.

Vi tilbyder en god lønpakke, hvor du blandt andet får mulighed for pensionsordning, sundhedsforsikring og frokostordning. Vi stiller bærbar pc, mobil telefon og hjemmearbejdsplads til rådighed.

VI SØGER

En person der har stor nysgerrighed på kundernes forretning, mediernes styrker og sammenspil, rådgivnings- og salgserfaring, har god talforståelse, kan arbejde selvstændigt og har stor respekt for deadlines. Din tilgang til opgaverne er seriøs og du har lysten til at udvikle dig. Du er en udadvendt, ansvarsbevidst og glad person med hjertet på rette sted.

OM HILMAR & HØGSBERG

HILMAR & HØGSBERG A/S er et bureau der blev stiftet, ud fra målsætningen om, at gøre en forskel for vores kunder & samarbejdspartnere, indenfor medierådgivning og medieindkøb.

Vores mål er at være en professionel og proaktiv rådgiver fra første kontakt, til evaluering af kundernes kampagne.

Vi kan stå for hele kundens mediestrategi og tager udgangspunkt i deres situation. Vi arbejder kreativt med medieplanlægningen og rådgivning søger alternative medier, og går efter en løsning, hvor kunderne får mest muligt ud af budgettet.

Det vigtigste for os er, at levere det som interesserer kunderne mest nemlig eksponering i deres målgruppe! Vi kan de fleste smarte ord, men har et brændende ønske om, at kommunikere i øjenhøjde, så vores kunder er med i hele processen.

HVAD GØR DU NU?

Lyder ovenstående interessant, så kig forbi med din ansøgning eller mail den på martin@hilmarhogsberg.dk senest d.  15 november 2019.

Fortæl os hvorfor du søger jobbet og vedhæft kopi af dit CV.

Vi indkalder løbende til samtaler og ønsker, at du kan starte snarest muligt. Vi forbeholder os retten til at nedtage opslaget før ansøgningsfristens udløb, såfremt vi finder den rette.

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Save job

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Gem annonce
Kontakt
Virksomhedsinformation
Hilmar og Høgsberg
Flæsketorvet 28, 1. sal
1711 København V
Kontaktperson
Martin Høgsberg
Graven 20
8000 Aarhus C
Danmark
LJA-767994122019-10-25T15:06:29.690HILMAR & HØGSBERG SØGER KUNDEANSVARLIG MED FOKUS PÅ NEWBIZZ

 BRÆNDER DU FOR AT RÅDGIVE KUNDERNE PÅ TVÆRS AF ALLE MEDIEGRUPPER?

Så er det nu du skal fatte pennen og skrive til os. Fortæl os hvad du brænder for og hvorfor vi bør mødes til en uformel snak.

Hos HILMAR & HØGSBERG brænder vi i dén grad for, at få mediernes styrker til at spille bedst muligt sammen - derfor søger vi en erfaren medieplanner, der også tænder på at lave Newbizz.

HILMAR & HØGSBERG er i en rivende udvikling og leder efter en person, der brænder for at løse opgaver for vores kunder, så de når længst muligt for deres marketingkroner - på tværs af mediegrupper og platforme.

OM JOBBET

Som kundeansvarlig kommer du til at være en del af et dynamisk og erfarent team på 7 kolleger, på skønt kontor i hjertet af Latinerkvarteret i Aarhus.

Vi arbejder tæt sammen med vores kunder og det vil du naturligvis blive en aktiv del af.

Vi arbejder dagligt med Gallup TV-Meter System, Gallup Index Danmark, Adform, Google Analytics, Danmarks Statistik, Marathon (mediebooking og økonomi system), Excel og

Power Point - kendskab hertil, samt mediebureauerfaring, er en klar fordel.

Du kommer til at drive og arbejde med opsøgende salg herunder afholdelse af kundebesøg, tilbudsgivning, afsluttende salg og ikke mindst forretnings udvikling og sparring.

Du skal være indstillet på at det kræver hårdt arbejde at opbygge sin egen portefølje men bare rolig, du kommer ikke til det alene du har et hold at dygtige kolleger der hellere end gerne hjælper dig.

Dit arbejde kommer også til at foregå en del på landevejen, hvilket af og til kan betyde nogle lange dage.

Du skal kunne lide at arbejde med projektstyring og have mange bolde i luften samtidig.

VI TILBYDER

Du får et spændende job indenfor medierådgivningsbranchen, der er i konstant forandring og udvikling. Hverdagen - som sjældent er ens byder derfor på mange nye udfordringer og opgaver.

Vi har et uformelt arbejdsmiljø med stor frihedsgrad og vi sætter pris på et godt humør.

Du får stor mulighed for selv at skabe og præge dit job.

Hos HILMAR & HØGSBERG har vi en meget uformel tone, en åben dialog og daglig sparring, så du bliver hurtigt involveret og udfordret.

Vi tilbyder et introduktionsforløb, for at sikre at du bliver fortrolig med alle værktøjer og får generel viden om mediemarkedet.

Vi tilbyder en god lønpakke, hvor du blandt andet får mulighed for pensionsordning, sundhedsforsikring og frokostordning. Vi stiller bærbar pc, mobil telefon og hjemmearbejdsplads til rådighed.

VI SØGER

En person der har stor nysgerrighed på kundernes forretning, mediernes styrker og sammenspil, rådgivnings- og salgserfaring, har god talforståelse, kan arbejde selvstændigt og har stor respekt for deadlines. Din tilgang til opgaverne er seriøs og du har lysten til at udvikle dig. Du er en udadvendt, ansvarsbevidst og glad person med hjertet på rette sted.

OM HILMAR & HØGSBERG

HILMAR & HØGSBERG A/S er et bureau der blev stiftet, ud fra målsætningen om, at gøre en forskel for vores kunder & samarbejdspartnere, indenfor medierådgivning og medieindkøb.

Vores mål er at være en professionel og proaktiv rådgiver fra første kontakt, til evaluering af kundernes kampagne.

Vi kan stå for hele kundens mediestrategi og tager udgangspunkt i deres situation. Vi arbejder kreativt med medieplanlægningen og rådgivning søger alternative medier, og går efter en løsning, hvor kunderne får mest muligt ud af budgettet.

Det vigtigste for os er, at levere det som interesserer kunderne mest nemlig eksponering i deres målgruppe! Vi kan de fleste smarte ord, men har et brændende ønske om, at kommunikere i øjenhøjde, så vores kunder er med i hele processen.

HVAD GØR DU NU?

Lyder ovenstående interessant, så kig forbi med din ansøgning eller mail den på martin@hilmarhogsberg.dk senest d.  15 november 2019.

Fortæl os hvorfor du søger jobbet og vedhæft kopi af dit CV.

Vi indkalder løbende til samtaler og ønsker, at du kan starte snarest muligt. Vi forbeholder os retten til at nedtage opslaget før ansøgningsfristens udløb, såfremt vi finder den rette.

BRÆNDER DU FOR AT RÅDGIVE KUNDERNE PÅ TVÆRS AF ALLE MEDIEGRUPPER? Så er det nu du skal fatte pennen og skrive til os. Fortæl os hvad du brænder for og hvorfor vi bør mødes til en uformel snak. Hos HILMAR & HØGSBERG brænder vi i dén grad for, at få mediernes styrker til at spille bedst muligt sammen - derfor søger vi en erfaren medieplanner, der også tænder på at lave Newbizz. HILMAR & HØGSBERG er i en rivende udvikling og leder efter en person, der brænder for at løse opgaver for vores kunder, så de når længst muligt for deres marketingkroner - på tværs af mediegrupper og platforme. OM JOBBET Som kundeansvarlig kommer du til at være en del af et dynamisk og erfarent team på 7 kolleger, på skønt kontor i hjertet af Latinerkvarteret i Aarhus. Vi arbejder tæt sammen med vores kunder og det vil du naturligvis blive en aktiv del af. Vi arbejder dagligt med Gallup TV-Meter System, Gallup Index Danmark, Adform, Google Analytics, Danmarks Statistik, Marathon (mediebooking og økonomi system), Excel og Power Point - kendskab hertil, samt mediebureauerfaring, er en klar fordel. Du kommer til at drive og arbejde med opsøgende salg herunder afholdelse af kundebesøg, tilbudsgivning, afsluttende salg og ikke mindst forretnings udvikling og sparring. Du skal være indstillet på at det kræver hårdt arbejde at opbygge sin egen portefølje men bare rolig, du kommer ikke til det alene du har et hold at dygtige kolleger der hellere end gerne hjælper dig. Dit arbejde kommer også til at foregå en del på landevejen, hvilket af og til kan betyde nogle lange dage. Du skal kunne lide at arbejde med projektstyring og have mange bolde i luften samtidig. VI TILBYDER Du får et spændende job indenfor medierådgivningsbranchen, der er i konstant forandring og udvikling. Hverdagen - som sjældent er ens byder derfor på mange nye udfordringer og opgaver. Vi har et uformelt arbejdsmiljø med stor frihedsgrad og vi sætter pris på et godt humør. Du får stor mulighed for selv at skabe og præge dit job. Hos HILMAR & HØGSBERG har vi en meget uformel tone, en åben dialog og daglig sparring, så du bliver hurtigt involveret og udfordret. Vi tilbyder et introduktionsforløb, for at sikre at du bliver fortrolig med alle værktøjer og får generel viden om mediemarkedet. Vi tilbyder en god lønpakke, hvor du blandt andet får mulighed for pensionsordning, sundhedsforsikring og frokostordning. Vi stiller bærbar pc, mobil telefon og hjemmearbejdsplads til rådighed. VI SØGER En person der har stor nysgerrighed på kundernes forretning, mediernes styrker og sammenspil, rådgivnings- og salgserfaring, har god talforståelse, kan arbejde selvstændigt og har stor respekt for deadlines. Din tilgang til opgaverne er seriøs og du har lysten til at udvikle dig. Du er en udadvendt, ansvarsbevidst og glad person med hjertet på rette sted. OM HILMAR & HØGSBERG HILMAR & HØGSBERG A S er et bureau der blev stiftet, ud fra målsætningen om, at gøre en forskel for vores kunder & samarbejdspartnere, indenfor medierådgivning og medieindkøb. Vores mål er at være en professionel og proaktiv rådgiver fra første kontakt, til evaluering af kundernes kampagne. Vi kan stå for hele kundens mediestrategi og tager udgangspunkt i deres situation. Vi arbejder kreativt med medieplanlægningen og rådgivning søger alternative medier, og går efter en løsning, hvor kunderne får mest muligt ud af budgettet. Det vigtigste for os er, at levere det som interesserer kunderne mest nemlig eksponering i deres målgruppe! Vi kan de fleste smarte ord, men har et brændende ønske om, at kommunikere i øjenhøjde, så vores kunder er med i hele processen. HVAD GØR DU NU? Lyder ovenstående interessant, så kig forbi med din ansøgning eller mail den på martin@hilmarhogsberg.dk senest d. 15 november 2019. Fortæl os hvorfor du søger jobbet og vedhæft kopi af dit CV. Vi indkalder løbende til samtaler og ønsker, at du kan starte snarest muligt. Vi forbeholder os retten til at nedtage opslaget før ansøgningsfristens udløb, såfremt vi finder den rette.1001ADK_MFDKDanmark2019-11-15T00:00:000001EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3637116Hilmar og Høgsberg1Flæsketorvet 28, 1. sal1711København VDKDanmarkDKDanmark3637116_logo_large.jpghttps://hilmarhogsberg.dk/3637116_logo_small.jpg0363310044MartinHøgsberg
Graven 20
8000martin@hilmarhogsberg.dkAarhus CDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid125-10-201915-11-2019912Client Management579Kontakt & Kunde relationer363310044MartinHøgsberg
Flæsketorvet 28, 1. sal
1711martin@hilmarhogsberg.dkKøbenhavn VDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
25-10-2019
Udløber:
15-11-2019
Kviknummer:
LJA-76799412
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Client Management,
Kontakt & Kunde relationer
Beliggenhed og ruter