Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Hjaltelin Stahl

Hjaltelin Stahl

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 13-12-2018

HJALTELIN STAHL SØGER SR. CRM CONSULTANT

Har du kunderejseforståelse, og kan du omdanne analyse og strategi til stærke direct marketing og CRM-anbefalinger for vores kunder?

Stillingen

Vi leder efter en skarp og nysgerrig profil, der kan indgå som en del af vores team og, i samarbejde med bureauets øvrige fagledelse, tage ansvar for bureauets fortsatte vækst og fokus på udvikling af direct-disciplinen.

Som Sr. Consultant bliver du ansvarlig for at omdanne strategiske, medie-, kanal- og kreative indsigter, til konkrete anbefalinger, løsninger og services for vores kunder. Udover at udvikle CRM-projekter, processer og produkter sammen med dine dygtige kolleger skal du være en dygtig kommunikatør og evne, at forklare de komplekse sammenhænge, så både kunder og dine kollegaer får en fælles forståelse af, hvor der er huller i deres CRM og marketingsystem.  Du ved også hvordan de skal lukkes, med hvilke budskaber, type af indhold og hvordan den optimale distribution på tværs af kanaler skal se ud for at nå målet. Alt dette, så overbevisende, at kunderne har tillid til din analyse og finder tryghed ved at følge dine anbefalinger.

Vi forventer, at du selvstændigt kan køre projekter og ikke mindst involvere de specialister, lige fra kreative, strateger til udviklere, som det kræver for at løse opgaven. Som Sr. CRM Consultant hos Hjaltelin Stahl skal du have minimum 5 års erfaring på et dialogbureau. Du har allerede omfattende erfaring med direct marketing, herunder loyalty management, CRM & CLM og erfaring med journey mapping - og med det skabt resultater for dine kunder. Det vigtigste er, at du har en dyb forståelse for at arbejde kundecentrisk og sætter lighedstegn mellem CRM i den digitale infrastruktur og kundeoplevelsen på tværs af medier. Og anser det som en central del af marketingopgaven anno 2019. Du har en up-to-date viden om kanalernes sammenhæng og har erfaring med at binde dem sammen, og derved skabe unikke resultatskabende kundeoplevelser.

Profilen vi søger

  • Har en stærk forståelse for CRM-disciplinen og kommunikation på tværs af medier
  • Kan dokumentere resultater og cases som har rykket kunders forretning strategisk og operationelt
  • Er klar på at løbe med CRM-stafetten i tæt samarbejde med bureauets øvrige ledelse inden for web, search, social, cx og martech
  • Er en holdspiller der er udadvendt og som kan tale med både kunder, kreative og udviklere
  • Er parat til at lægge både energi og tid i, at udvikle endnu stærkere CRM-services for vores kunder
  • Vi forventer at du
  • Har minimum 5 års bureauerfaring med fokus på direct, CRM og digital
  • Har en relevant uddannelse inden for marketing og/eller kommunikation (gerne en kandidatgrad)
  • Formår at sammensætte og fremføre visuelle og kommercielt overbevisende præsentationer
  • Har forretningsforståelse og kan identificere udfordringer for kunderne og formår at transformere det til anbefalinger og procesdesign
  • Tænker selvstændigt strategisk, analytisk og kreativt, og omsætter det til handling

Hvem er vi?

Hjaltelin Stahl er et cross-media bureau med mere end 150 samarbejdende specialister. Vi arbejder med kommunikation på tværs af medier og platforme for kunder som IKEA, Telia, Arla, Nykredit, Københavns Lufthavn, COOP, Hjerteforeningen, Røde Kors og mange flere. Hjaltelin Stahl er en ung og levende arbejdsplads, der konstant udvikler sig for at være blandt de bedste bureauer i branchen. Vi er for 3. år i træk udnævnt til Danmarks bedste bureau, herunder med fokus på vores evne til at skabe målbare resultater og sammenhængende kommunikationsløsninger for vores kunder. Vi kalder det Logic and Magic in any Media og det har vi gjort siden 2003.

Sådan søger du

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Partner Jonas Sylvest på js@hjaltelinstahl.com eller tlf. 60400032. Stillingen besættes, når den rigtige kandidat er fundet og samtaler afholdes løbende. Send din ansøgning og CV til jobapplication@hjaltelinstahl.com

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontaktperson
Jonas Sylvest
Vestergade 10B
1456 København K
Danmark
Tlf:
60400032
3299270522018-12-13T09:07:46.740HJALTELIN STAHL SØGER SR. CRM CONSULTANT

Har du kunderejseforståelse, og kan du omdanne analyse og strategi til stærke direct marketing og CRM-anbefalinger for vores kunder?

Stillingen

Vi leder efter en skarp og nysgerrig profil, der kan indgå som en del af vores team og, i samarbejde med bureauets øvrige fagledelse, tage ansvar for bureauets fortsatte vækst og fokus på udvikling af direct-disciplinen.

Som Sr. Consultant bliver du ansvarlig for at omdanne strategiske, medie-, kanal- og kreative indsigter, til konkrete anbefalinger, løsninger og services for vores kunder. Udover at udvikle CRM-projekter, processer og produkter sammen med dine dygtige kolleger skal du være en dygtig kommunikatør og evne, at forklare de komplekse sammenhænge, så både kunder og dine kollegaer får en fælles forståelse af, hvor der er huller i deres CRM og marketingsystem.  Du ved også hvordan de skal lukkes, med hvilke budskaber, type af indhold og hvordan den optimale distribution på tværs af kanaler skal se ud for at nå målet. Alt dette, så overbevisende, at kunderne har tillid til din analyse og finder tryghed ved at følge dine anbefalinger.

Vi forventer, at du selvstændigt kan køre projekter og ikke mindst involvere de specialister, lige fra kreative, strateger til udviklere, som det kræver for at løse opgaven. Som Sr. CRM Consultant hos Hjaltelin Stahl skal du have minimum 5 års erfaring på et dialogbureau. Du har allerede omfattende erfaring med direct marketing, herunder loyalty management, CRM & CLM og erfaring med journey mapping - og med det skabt resultater for dine kunder. Det vigtigste er, at du har en dyb forståelse for at arbejde kundecentrisk og sætter lighedstegn mellem CRM i den digitale infrastruktur og kundeoplevelsen på tværs af medier. Og anser det som en central del af marketingopgaven anno 2019. Du har en up-to-date viden om kanalernes sammenhæng og har erfaring med at binde dem sammen, og derved skabe unikke resultatskabende kundeoplevelser.

Profilen vi søger

  • Har en stærk forståelse for CRM-disciplinen og kommunikation på tværs af medier
  • Kan dokumentere resultater og cases som har rykket kunders forretning strategisk og operationelt
  • Er klar på at løbe med CRM-stafetten i tæt samarbejde med bureauets øvrige ledelse inden for web, search, social, cx og martech
  • Er en holdspiller der er udadvendt og som kan tale med både kunder, kreative og udviklere
  • Er parat til at lægge både energi og tid i, at udvikle endnu stærkere CRM-services for vores kunder
  • Vi forventer at du
  • Har minimum 5 års bureauerfaring med fokus på direct, CRM og digital
  • Har en relevant uddannelse inden for marketing og/eller kommunikation (gerne en kandidatgrad)
  • Formår at sammensætte og fremføre visuelle og kommercielt overbevisende præsentationer
  • Har forretningsforståelse og kan identificere udfordringer for kunderne og formår at transformere det til anbefalinger og procesdesign
  • Tænker selvstændigt strategisk, analytisk og kreativt, og omsætter det til handling

Hvem er vi?

Hjaltelin Stahl er et cross-media bureau med mere end 150 samarbejdende specialister. Vi arbejder med kommunikation på tværs af medier og platforme for kunder som IKEA, Telia, Arla, Nykredit, Københavns Lufthavn, COOP, Hjerteforeningen, Røde Kors og mange flere. Hjaltelin Stahl er en ung og levende arbejdsplads, der konstant udvikler sig for at være blandt de bedste bureauer i branchen. Vi er for 3. år i træk udnævnt til Danmarks bedste bureau, herunder med fokus på vores evne til at skabe målbare resultater og sammenhængende kommunikationsløsninger for vores kunder. Vi kalder det Logic and Magic in any Media og det har vi gjort siden 2003.

Sådan søger du

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Partner Jonas Sylvest på js@hjaltelinstahl.com eller tlf. 60400032. Stillingen besættes, når den rigtige kandidat er fundet og samtaler afholdes løbende. Send din ansøgning og CV til jobapplication@hjaltelinstahl.com

2019-01-13T02:00:16.797 Har du kunderejseforståelse, og kan du omdanne analyse og strategi til stærke direct marketing og CRM-anbefalinger for vores kunder? Stillingen Vi leder efter en skarp og nysgerrig profil, der kan indgå som en del af vores team og, i samarbejde med bureauets øvrige fagledelse, tage ansvar for bureauets fortsatte vækst og fokus på udvikling af direct-disciplinen. Som Sr. Consultant bliver du ansvarlig for at omdanne strategiske, medie-, kanal- og kreative indsigter, til konkrete anbefalinger, løsninger og services for vores kunder. Udover at udvikle CRM-projekter, processer og produkter sammen med dine dygtige kolleger skal du være en dygtig kommunikatør og evne, at forklare de komplekse sammenhænge, så både kunder og dine kollegaer får en fælles forståelse af, hvor der er huller i deres CRM og marketingsystem. Du ved også hvordan de skal lukkes, med hvilke budskaber, type af indhold og hvordan den optimale distribution på tværs af kanaler skal se ud for at nå målet. Alt dette, så overbevisende, at kunderne har tillid til din analyse og finder tryghed ved at følge dine anbefalinger. Vi forventer, at du selvstændigt kan køre projekter og ikke mindst involvere de specialister, lige fra kreative, strateger til udviklere, som det kræver for at løse opgaven. Som Sr. CRM Consultant hos Hjaltelin Stahl skal du have minimum 5 års erfaring på et dialogbureau. Du har allerede omfattende erfaring med direct marketing, herunder loyalty management, CRM & CLM og erfaring med journey mapping - og med det skabt resultater for dine kunder. Det vigtigste er, at du har en dyb forståelse for at arbejde kundecentrisk og sætter lighedstegn mellem CRM i den digitale infrastruktur og kundeoplevelsen på tværs af medier. Og anser det som en central del af marketingopgaven anno 2019. Du har en up-to-date viden om kanalernes sammenhæng og har erfaring med at binde dem sammen, og derved skabe unikke resultatskabende kundeoplevelser. Profilen vi søger Har en stærk forståelse for CRM-disciplinen og kommunikation på tværs af medier Kan dokumentere resultater og cases som har rykket kunders forretning strategisk og operationelt Er klar på at løbe med CRM-stafetten i tæt samarbejde med bureauets øvrige ledelse inden for web, search, social, cx og martech Er en holdspiller der er udadvendt og som kan tale med både kunder, kreative og udviklere Er parat til at lægge både energi og tid i, at udvikle endnu stærkere CRM-services for vores kunder Vi forventer at du Har minimum 5 års bureauerfaring med fokus på direct, CRM og digital Har en relevant uddannelse inden for marketing og eller kommunikation (gerne en kandidatgrad) Formår at sammensætte og fremføre visuelle og kommercielt overbevisende præsentationer Har forretningsforståelse og kan identificere udfordringer for kunderne og formår at transformere det til anbefalinger og procesdesign Tænker selvstændigt strategisk, analytisk og kreativt, og omsætter det til handling Hvem er vi? Hjaltelin Stahl er et cross-media bureau med mere end 150 samarbejdende specialister. Vi arbejder med kommunikation på tværs af medier og platforme for kunder som IKEA, Telia, Arla, Nykredit, Københavns Lufthavn, COOP, Hjerteforeningen, Røde Kors og mange flere. Hjaltelin Stahl er en ung og levende arbejdsplads, der konstant udvikler sig for at være blandt de bedste bureauer i branchen. Vi er for 3. år i træk udnævnt til Danmarks bedste bureau, herunder med fokus på vores evne til at skabe målbare resultater og sammenhængende kommunikationsløsninger for vores kunder. Vi kalder det Logic and Magic in any Media og det har vi gjort siden 2003. Sådan søger du Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Partner Jonas Sylvest på js@hjaltelinstahl.com eller tlf. 60400032. Stillingen besættes, når den rigtige kandidat er fundet og samtaler afholdes løbende. Send din ansøgning og CV til jobapplication@hjaltelinstahl.com1010000000000IDK_MFDKDanmark228DKK2019-01-12T00:00:000000https://hjaltelinstahl.com/da/job/hjaltelin-stahl-soger-sr-crm-consultant/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn2837873Hjaltelin Stahl10Vestergade 10B1456København K4533137090DKDanmarkDKDanmarknew1487860426_logo_large.pngwww.hjaltelinstahl.comnew1487860434_logo_small.png155.6780420012.57032000JonasSylvest
Vestergade 10B
1456js@hjaltelinstahl.com60400032København KDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid113-12-201812-01-201913-12-201812-01-20191Dansk3Læse/ tale114000128CRM (Customer Relation Management)4EkspertMarketing114820153Direct marketing4EkspertMarketing114964001Marketing, generelt4EkspertMarketing114968297Digital kommunikation4EkspertMedia937857CRM Consultant214Marketing & kommunikation579Kontakt & Kunde relationer900CRM Management907CRM og kunderelationer914Kreativ produktion359710049JonasSylvest
Vestergade 10B
1456js@hjaltelinstahl.comKøbenhavn KDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
13-12-2018
Udløber:
12-01-2019
Kviknummer:
329927052
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Marketing & kommunikation,
Kontakt & Kunde relationer,
CRM Management,
CRM og kunderelationer,
Kreativ produktion
Stillingsbetegnelse:
CRM Consultant
Erfaringer - I højere grad:
CRM (Customer Relation Management),
Direct marketing,
Marketing, generelt,
Digital kommunikation
Sprog:
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed og ruter