Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
IDA

IDA

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 29-08-2019

IDA søger chef for Marketing & Kommunikation

Kan du skabe de marketing-, content- og brand-planer, som sikrer kommercielle resultater og synlighed af vores brand og ydelser? Er du resultatorienteret og har fokus på at sikre eksekvering? Og har du lyst til at arbejde for en ambitiøs og succesrig interesseorganisation? Så har vi jobbet til dig i IDA.

IDA er en succesrig interesseorganisation i vækst med over 120.000 medlemmer og med en strategisk ambition om at runde 175.000 medlemmer i 2025. For at fastholde og accelerere vores vækst er vi på jagt efter en resultatorienteret og erfaren chef for Marketing & Kommunikation, som får en nøglerolle ift. at realisere vores fortsatte ambitioner.

Som chef for Marketing & Kommunikation vil du operere på et strategisk og taktisk niveau, hvor der vil være særligt fokus på at realisere IDAs kommercielle og brandmæssige strategiske målsætninger. Du bliver personaleleder for vores marketing-, content- og designteams og skal være den spillende træner, der udstikker retningslinjerne og gør, at vores indsatser på marketingfronten går op i en højere enhed.

Marketing & Kommunikation er samtidig en del af det samlede Digitalisering & Marketing-område i IDA på omkring 60 mennesker, hvor vi opererer som fullservice internt bureau for IDAs forretningssøjler. Området består derfor af alt fra udviklere, data-analytikere og system-arkitekter til e-mail marketing managers, UX'ere og journalister. Du vil referere til direktøren for området og vil indgå i ledelsesteamet for Digitalisering & Marketing.

I området har vi en kultur, der bygger på tillid, transparens, sømløst samarbejde og fælles ansvarlighed. Som afdelingschef vil du have en vigtig rolle i at hjælpe med at føre denne kultur ud i livet.

Som chef for Marketing & Kommunikation vil du have følgende ansvarsområder:

  • At videreudvikle og sikre eksekvering af IDAs brand-, content- og marketingplaner med udgangspunkt i den overordnede vision og strategi
  • At være med til at skabe og sikre eksekvering af integrerede marketing- og kommunikationstiltag, der driver kommerciel vækst og understøtter strategiske målsætninger
  • Personaleledelse for vores marketing-, design- og content-teams (i alt 10 fuldtidsansatte + 5 studerende)
  • Det samlede ansvar for alle marketing- og kommunikationsaktiviteter på budget- og resultatniveau.

Vi forventer, at du:

  • Har minimum 5 års dokumenteret erfaring med succesrig planlægning og eksekvering af marketing-strategier og -planer
  • Har minimum 3 års personaleerfaring
  • Har en ledelsesstil, der er baseret på frihed under ansvar og inddragelse
  • Er resultatorienteret og bliver drevet af målsætninger
  • Har fokus på relationer i samarbejdet med interne og eksterne samarbejdspartnere
  • Har arbejdet enten på bureausiden eller for en virksomhed med fokus på salg af komplekse produkter. Om det er B2B eller B2C betyder ikke det store
  • Har arbejdet strategisk og taktisk med Content Marketing og permissionbaseret marketing.

Kontakt:

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør for Digitalisering & Marketing Lasse Schelbeck på tlf: 2148 6237 eller mail: las@ida.dk.

Der er ansøgningsdeadline søndag den 15. september og forventet tiltrædelse senest 1. december.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Virksomhedsinformation
IDA
Kalvebod Brygge 31-33
1780 København V
Kontaktperson
Lasse Schelbeck
Kalvebod Brygge 31-33
1780 København V
Danmark
Tlf:
2148 6237
3300809582019-08-29T18:38:47.383IDA søger chef for Marketing & Kommunikation

Kan du skabe de marketing-, content- og brand-planer, som sikrer kommercielle resultater og synlighed af vores brand og ydelser? Er du resultatorienteret og har fokus på at sikre eksekvering? Og har du lyst til at arbejde for en ambitiøs og succesrig interesseorganisation? Så har vi jobbet til dig i IDA.

IDA er en succesrig interesseorganisation i vækst med over 120.000 medlemmer og med en strategisk ambition om at runde 175.000 medlemmer i 2025. For at fastholde og accelerere vores vækst er vi på jagt efter en resultatorienteret og erfaren chef for Marketing & Kommunikation, som får en nøglerolle ift. at realisere vores fortsatte ambitioner.

Som chef for Marketing & Kommunikation vil du operere på et strategisk og taktisk niveau, hvor der vil være særligt fokus på at realisere IDAs kommercielle og brandmæssige strategiske målsætninger. Du bliver personaleleder for vores marketing-, content- og designteams og skal være den spillende træner, der udstikker retningslinjerne og gør, at vores indsatser på marketingfronten går op i en højere enhed.

Marketing & Kommunikation er samtidig en del af det samlede Digitalisering & Marketing-område i IDA på omkring 60 mennesker, hvor vi opererer som fullservice internt bureau for IDAs forretningssøjler. Området består derfor af alt fra udviklere, data-analytikere og system-arkitekter til e-mail marketing managers, UX'ere og journalister. Du vil referere til direktøren for området og vil indgå i ledelsesteamet for Digitalisering & Marketing.

I området har vi en kultur, der bygger på tillid, transparens, sømløst samarbejde og fælles ansvarlighed. Som afdelingschef vil du have en vigtig rolle i at hjælpe med at føre denne kultur ud i livet.

Som chef for Marketing & Kommunikation vil du have følgende ansvarsområder:

  • At videreudvikle og sikre eksekvering af IDAs brand-, content- og marketingplaner med udgangspunkt i den overordnede vision og strategi
  • At være med til at skabe og sikre eksekvering af integrerede marketing- og kommunikationstiltag, der driver kommerciel vækst og understøtter strategiske målsætninger
  • Personaleledelse for vores marketing-, design- og content-teams (i alt 10 fuldtidsansatte + 5 studerende)
  • Det samlede ansvar for alle marketing- og kommunikationsaktiviteter på budget- og resultatniveau.

Vi forventer, at du:

  • Har minimum 5 års dokumenteret erfaring med succesrig planlægning og eksekvering af marketing-strategier og -planer
  • Har minimum 3 års personaleerfaring
  • Har en ledelsesstil, der er baseret på frihed under ansvar og inddragelse
  • Er resultatorienteret og bliver drevet af målsætninger
  • Har fokus på relationer i samarbejdet med interne og eksterne samarbejdspartnere
  • Har arbejdet enten på bureausiden eller for en virksomhed med fokus på salg af komplekse produkter. Om det er B2B eller B2C betyder ikke det store
  • Har arbejdet strategisk og taktisk med Content Marketing og permissionbaseret marketing.

Kontakt:

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør for Digitalisering & Marketing Lasse Schelbeck på tlf: 2148 6237 eller mail: las@ida.dk.

Der er ansøgningsdeadline søndag den 15. september og forventet tiltrædelse senest 1. december.

2019-09-16T02:00:18.073 Kan du skabe de marketing-, content- og brand-planer, som sikrer kommercielle resultater og synlighed af vores brand og ydelser? Er du resultatorienteret og har fokus på at sikre eksekvering? Og har du lyst til at arbejde for en ambitiøs og succesrig interesseorganisation? Så har vi jobbet til dig i IDA. IDA er en succesrig interesseorganisation i vækst med over 120.000 medlemmer og med en strategisk ambition om at runde 175.000 medlemmer i 2025. For at fastholde og accelerere vores vækst er vi på jagt efter en resultatorienteret og erfaren chef for Marketing & Kommunikation, som får en nøglerolle ift. at realisere vores fortsatte ambitioner. Som chef for Marketing & Kommunikation vil du operere på et strategisk og taktisk niveau, hvor der vil være særligt fokus på at realisere IDAs kommercielle og brandmæssige strategiske målsætninger. Du bliver personaleleder for vores marketing-, content- og designteams og skal være den spillende træner, der udstikker retningslinjerne og gør, at vores indsatser på marketingfronten går op i en højere enhed. Marketing & Kommunikation er samtidig en del af det samlede Digitalisering & Marketing-område i IDA på omkring 60 mennesker, hvor vi opererer som fullservice internt bureau for IDAs forretningssøjler. Området består derfor af alt fra udviklere, data-analytikere og system-arkitekter til e-mail marketing managers, UX ere og journalister. Du vil referere til direktøren for området og vil indgå i ledelsesteamet for Digitalisering & Marketing. I området har vi en kultur, der bygger på tillid, transparens, sømløst samarbejde og fælles ansvarlighed. Som afdelingschef vil du have en vigtig rolle i at hjælpe med at føre denne kultur ud i livet. Som chef for Marketing & Kommunikation vil du have følgende ansvarsområder: At videreudvikle og sikre eksekvering af IDAs brand-, content- og marketingplaner med udgangspunkt i den overordnede vision og strategi At være med til at skabe og sikre eksekvering af integrerede marketing- og kommunikationstiltag, der driver kommerciel vækst og understøtter strategiske målsætninger Personaleledelse for vores marketing-, design- og content-teams (i alt 10 fuldtidsansatte 5 studerende) Det samlede ansvar for alle marketing- og kommunikationsaktiviteter på budget- og resultatniveau. Vi forventer, at du: Har minimum 5 års dokumenteret erfaring med succesrig planlægning og eksekvering af marketing-strategier og -planer Har minimum 3 års personaleerfaring Har en ledelsesstil, der er baseret på frihed under ansvar og inddragelse Er resultatorienteret og bliver drevet af målsætninger Har fokus på relationer i samarbejdet med interne og eksterne samarbejdspartnere Har arbejdet enten på bureausiden eller for en virksomhed med fokus på salg af komplekse produkter. Om det er B2B eller B2C betyder ikke det store Har arbejdet strategisk og taktisk med Content Marketing og permissionbaseret marketing. Kontakt: Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør for Digitalisering & Marketing Lasse Schelbeck på tlf: 2148 6237 eller mail: las@ida.dk. Der er ansøgningsdeadline søndag den 15. september og forventet tiltrædelse senest 1. december.1011000000000IDK_MFDKDanmark228DKK2019-09-15T00:00:000000https://ida.easycruit.com/vacancy/application/send/2364451/156267?iso=dk0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn2971435IDA10Kalvebod Brygge 31-331780København VDKDanmarkDKDanmark2971435_logo_large.pngwww.ida.dk/2971435_logo_small.png155.6669004012.57072090LasseSchelbeck
Kalvebod Brygge 31-33
1780las@ida.dk2148 6237København VDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid129-08-201915-09-201929-08-201915-09-2019IDA søger chef for Marketing & Kommunikation1Dansk3Læse/ tale2Engelsk3Læse/ tale114820153Direct marketing3I højere gradMarketing114960872Kommunikationsaktiviteter3I højere gradMarketing114961639Markedskommunikation3I højere gradMarketing114962073Kommunikationsmål3I højere gradMarketing114964001Marketing, generelt3I højere gradMarketing114968089Digitale medier, marketing3I højere gradMarketing114968166Sociale medier, marketing3I højere gradMarketing114968290Internet-marketing3I højere gradMarketing114968297Digital kommunikation3I højere gradMedia114968325Sociale medier3I højere gradMarketing123407Kommunikationschef933364Marketing Manager937600Digital Marketing Manager212Marketing & business213Marketing & reklame214Marketing & kommunikation215Event marketing578Digital Marketing895Marketing & projektledelse896Brand Management897Instore marketing899Content Management903Sociale Medier905Adwords/SEO/SEM912Client Management362485066SandraMulvad
Kalvebod Brygge 31-33
1780smv@ida.dkKøbenhavn VDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
29-08-2019
Udløber:
15-09-2019
Kviknummer:
330080958
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Marketing & business,
Marketing & reklame,
Marketing & kommunikation,
Event marketing,
Digital Marketing,
Marketing & projektledelse,
Brand Management,
Instore marketing,
Content Management,
Sociale Medier,
Adwords/SEO/SEM,
Client Management
Stillingsbetegnelse:
Kommunikationschef
Marketing Manager
Digital Marketing Manager
Erfaringer - I højere grad:
Direct marketing,
Kommunikationsaktiviteter,
Markedskommunikation,
Kommunikationsmål,
Marketing, generelt,
Digitale medier, marketing,
Sociale medier, marketing,
Internet-marketing,
Digital kommunikation,
Sociale medier
Sprog:
Dansk Læse/ tale
Engelsk Læse/ tale
Beliggenhed og ruter