Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
IDA

IDA

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 09-01-2019

IDA søger Social Media Manager

Ved du præcis hvilken hundevideo, som vil få engagement på Facebook til at eksplodere? Og er du ikke bange for at bruge den video selvom opslaget i virkeligheden handler om bæredygtighed? Ved du ikke noget bedre end at skrive clickbait-rubrikker, så dine læsere bare MÅ klikke på linket?

Så er dette job ikke for dig.

Men hvis du derimod kan få et brand til at leve på de sociale medier på en brandnær måde, skabe engagement og synlighed gennem habil community management og hvis du har lyst til at arbejde i en ambitiøs og succesrig interesseorganisation, hvor der er kort fra tanke til handling? Så har IDA jobbet til dig.

For os er sociale medier nemlig en naturlig del af den samlede kommunikations- og marketingpalet, og vi tror ikke på at billeder af søde hunde eller babyer bringer reel værdi til et brand upåagtet at det kan få engagement og reach til at peake.

Til et etårigt barselsvikariat hos IDA har vi derfor brug for en skarp og kreativ digital profil, som kender virkemidlerne på sociale medier til fingerspidserne. Og som mestrer at bruge de triggers, der får folk til at engagere sig med indhold på de sociale kanaler uden at udvande brandets værdi.

Som Social Media Manager hos IDA vil du få ansvaret for vores tilstedeværelse på sociale kanaler. Det vil derfor være dit job at være med inde over idéudviklingen og eksekveringen af kampagner, der skal skabe awareness omkring vores politiske mærkesager. Men du vil også bruge tid på den daglige pleje af de forskellige kanaler og interaktion og dialog med brugerne for at skabe en helstøbt og brandnær oplevelse uanset, hvor brugeren møder os.

Vi forventer, at du:

  • Har minimum to års erfaring med Social Media og Community Management meget gerne fra enten en interesseorganisation eller en NGO.
  • Er fortrolig med virkemidlerne på de sociale medier og har dokumenteret erfaring med at skabe vækst og engagement på disse kanaler.
  • Er kreativ og er i stand til at finde de rigtige vinkler på alt fra politiske mærkesager til en nyhed omkring øget optag på ingeniør- eller de naturvidenskabelige uddannelser i Danmark.
  • Har erfaring med afrapportering på kampagneniveau.
  • Er vant til at arbejde projektorienteret og evner at have mange bolde i luften og sikre, at de lander rigtigt.
  • Har erfaring med at være eksekverende led på kampagner på sociale kanaler.

Vi kan til gengæld tilbyde

  • Attraktive vilkår ift. løn, arbejdstider og efteruddannelse efter lokal overenskomst.
  • At du bliver en del af en dynamisk marketing og digital interaktions-afdeling på 20 personer, der fungerer som internt bureau for resten af IDA.
  • En af Danmarks bedste frokostordninger og skøn beliggenhed ved Kalvebod Brygge.
  • Mulighed for at præge og udvikle vores digitale kanaler.

Der er deadline for ansøgninger 20. januar 2019, men vi holder løbende samtaler, og barselsvikariatet vil starte 1. marts 2019.

Hvis du skulle have spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Marketing and Digital Interaction, Lasse Schelbeck, på las@ida.dk eller telefon: 21 48 62 37

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontaktperson
Lasse Schelbeck
Kalvebod Brygge 31-33
1780 København V
Danmark
Tlf:
21 48 62 37
LJA-694681222019-01-09T14:45:36.057IDA søger Social Media Manager

Ved du præcis hvilken hundevideo, som vil få engagement på Facebook til at eksplodere? Og er du ikke bange for at bruge den video selvom opslaget i virkeligheden handler om bæredygtighed? Ved du ikke noget bedre end at skrive clickbait-rubrikker, så dine læsere bare MÅ klikke på linket?

Så er dette job ikke for dig.

Men hvis du derimod kan få et brand til at leve på de sociale medier på en brandnær måde, skabe engagement og synlighed gennem habil community management og hvis du har lyst til at arbejde i en ambitiøs og succesrig interesseorganisation, hvor der er kort fra tanke til handling? Så har IDA jobbet til dig.

For os er sociale medier nemlig en naturlig del af den samlede kommunikations- og marketingpalet, og vi tror ikke på at billeder af søde hunde eller babyer bringer reel værdi til et brand upåagtet at det kan få engagement og reach til at peake.

Til et etårigt barselsvikariat hos IDA har vi derfor brug for en skarp og kreativ digital profil, som kender virkemidlerne på sociale medier til fingerspidserne. Og som mestrer at bruge de triggers, der får folk til at engagere sig med indhold på de sociale kanaler uden at udvande brandets værdi.

Som Social Media Manager hos IDA vil du få ansvaret for vores tilstedeværelse på sociale kanaler. Det vil derfor være dit job at være med inde over idéudviklingen og eksekveringen af kampagner, der skal skabe awareness omkring vores politiske mærkesager. Men du vil også bruge tid på den daglige pleje af de forskellige kanaler og interaktion og dialog med brugerne for at skabe en helstøbt og brandnær oplevelse uanset, hvor brugeren møder os.

Vi forventer, at du:

  • Har minimum to års erfaring med Social Media og Community Management meget gerne fra enten en interesseorganisation eller en NGO.
  • Er fortrolig med virkemidlerne på de sociale medier og har dokumenteret erfaring med at skabe vækst og engagement på disse kanaler.
  • Er kreativ og er i stand til at finde de rigtige vinkler på alt fra politiske mærkesager til en nyhed omkring øget optag på ingeniør- eller de naturvidenskabelige uddannelser i Danmark.
  • Har erfaring med afrapportering på kampagneniveau.
  • Er vant til at arbejde projektorienteret og evner at have mange bolde i luften og sikre, at de lander rigtigt.
  • Har erfaring med at være eksekverende led på kampagner på sociale kanaler.

Vi kan til gengæld tilbyde

  • Attraktive vilkår ift. løn, arbejdstider og efteruddannelse efter lokal overenskomst.
  • At du bliver en del af en dynamisk marketing og digital interaktions-afdeling på 20 personer, der fungerer som internt bureau for resten af IDA.
  • En af Danmarks bedste frokostordninger og skøn beliggenhed ved Kalvebod Brygge.
  • Mulighed for at præge og udvikle vores digitale kanaler.

Der er deadline for ansøgninger 20. januar 2019, men vi holder løbende samtaler, og barselsvikariatet vil starte 1. marts 2019.

Hvis du skulle have spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Marketing and Digital Interaction, Lasse Schelbeck, på las@ida.dk eller telefon: 21 48 62 37

101IDK_MFDKDanmark2019-01-20T00:00:000000https://ida.easycruit.com/vacancy/2216121/156267?iso=dkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn2971435IDA10Kalvebod Brygge 31-331780København VDKDanmarkDKDanmark2971435_logo_large.pngwww.ida.dk/2971435_logo_small.png155.6669004012.57072090350537433LasseSchelbeck
Kalvebod Brygge 31-33
1780las@ida.dk21 48 62 37København VDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid109-01-201920-01-2019578Digital Marketing914Kreativ produktion212Marketing & business214Marketing & kommunikation213Marketing & reklame903Sociale Medier350537433IngerHelweg
Kalvebod Brygge 31-33
1780ih@ida.dk24 47 51 01København VDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
09-01-2019
Udløber:
20-01-2019
Kviknummer:
LJA-69468122
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Digital Marketing,
Kreativ produktion,
Marketing & business,
Marketing & kommunikation,
Marketing & reklame,
Sociale Medier
Beliggenhed og ruter