Zetland

Zetland

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 07-01-2020

Kampagnechef til Zetland

Zetland skal begejstre endnu flere danskere af alle slags i hele landet. Vores nye kampagnechef ved hvordan.

I august 2019 voksede Zetlands forretning med 25 procent på en enkelt måned. Kampagnen havde et marketingbudget på nul.

I stedet var den baseret på hjælp fra frivillige, der besluttede at bruge en smule af deres sparsomme tid, fordi de tror på Zetlands mission. Kampagnen var tilrettelagt, så flest muligt fik lyst til at bidrage, og så de hele tiden kunne mærke, at deres indsats gjorde en forskel.

Omtalte "ambassadørprogram" bliver et væsentligt ansvarsområde for Zetlands kommende kampagnechef. I kombination med events, partnerskaber, sponsorater og marketingkampagner. "Marketing" bør stå i anførselstegn, da vi i Zetlands snart fireårige levetid har lært, at traditionelle reklamer ikke virker for os. Ingen danskere går rundt og mangler nyheder, sjovt nok, især ikke den yngre halvdel af befolkningen. Til gengæld kæmper Zetland for nogle værdier, som flere end nogensinde er tiltrukket af. Nysgerrighed frem for kynisme. Opmærksomhed frem for distraktion. Passion frem for overflade. En mere indsigtsfuld, begejstret og løsningsorienteret offentlig samtale frem for en dummere.

Zetland har opnået en særlig position i dansk journalistik og får i stigende grad opmærksomhed uden for landets grænser. På et fortættet mediemarked har vi bygget en bæredygtig forretning baseret på brugerbetaling og intet andet. Ikke nok med det; Zetlands medlemmer har en lav gennemsnitsalder og er fordelt over hele Danmark. Vi arbejder meget hårdt på at gøre os selv uundværlige for dem ved hele tiden at forbedre vores brugeroplevelse og tilpasse vores journalistiske formater.

Vi har omkring 14.000 medlemmer. Næste mål er at blive et uundværligt medie for mindst dobbelt så mange.

Og dét mål er dit udgangspunkt. Dine vigtigste opgaver bliver at finde nye måder at få flere danskere indenfor på samt at udvikle de metoder, vi har succes med, så de bliver endnu bedre. Når først folk har en fod indenfor, skal vi nok i fællesskab overbevise dem om, at vi er noget værd i deres hverdag. Ifølge vores data er medlemmernes brugertilfredshed i en liga for sig i den danske mediebranche.

Har du spørgsmål? Så kommer svarene på dem måske her:

Hvad for en baggrund forestiller I jer, at jeg har?

Du er et produkt af to måder at tænke på, og du kan få dem til at gå op i en højere enhed. For det første har du erfaring med communities, medlemmer, fællesskaber, kald-det-hvad-du-vil: at mennesker samles om ting, de går op i eller tror på.

For det andet går du op i forretning og mærker en stor tilfredsstillelse, hver gang Zetland får et nyt medlem. Du er venner med excel, og du er vild med data. Erfaringer med marketing er en fordel, men vær forberedt på, at du skal finde nye løsninger. Vi prøvede engang den traditionelle reklamehåndbog, og den virker som nævnt ikke rigtig for det, Zetland laver.

Hvordan søger jeg?

Send en ansøgning til administrerende direktør Jakob Moll på moll@zetland.dk. Du kan overveje at beskrive et par ting, som Zetland gør rigtigt i forsøget på at blive opdaget af flere .... og én ting, som vi kunne gøre bedre. Du må også meget gerne skrive, hvis du tænker, at der er nogen, vi kunne lære noget af, og hvorfor.

Ansøgningsfristen er så hurtigt som muligt (jeg opdaterer den her side, når stillingen er besat).

Jeg forstår ikke helt, hvad I mener med at have erfaring med fællesskaber.

Så er stillingen muligvis ikke noget for dig. Men det betyder blandt andet, at du interesserer dig mere for at udbrede en idé end for at sælge et produkt.

Hvor stor er Zetland, hvor stort er teamet, og hvor høj er lønnen?

Der er omkring 25 medarbejdere på Zetland, kampagneholdet vil være dig og to meget dygtige indholdsansvarlige (det er derfor, der ikke står noget om socialt medieindhold ovenfor. Det styrer Jesper og Nicolai nemlig i dagligdagen) og en praktikant. I vil arbejde tæt sammen med direktøren (altså mig, der skriver). Lønnen er fair, men lavere end hvis du skulle udvikle et community omkring dyre kondisko.

Hvor sjovt er det?

Her er enormt rart at være. Hvis du går op i demokratiet og drømmer om at bidrage til en bedre fremtid og interesserer dig for, at teknologi bliver til gavn snarere end til skade for den næste generation og ... alt sådan noget, så er det samtidig meningsfuldt. Det er en ret fin kombination.

https://www.zetland.dk/historie/sO9kQk61-aoV3ddwm-fcf9a

 

 

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Save job

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Gem annonce
Kontakt
Virksomhedsinformation
Zetland
Bygmestervej 2, 1. sal
2400 København NV
Kontaktperson
Jakob Moll
Bygmestervej 2, 1. sal
2400 København NV
Danmark
LJA-787713632020-01-07T12:44:52.723Kampagnechef til Zetland

Zetland skal begejstre endnu flere danskere af alle slags i hele landet. Vores nye kampagnechef ved hvordan.

I august 2019 voksede Zetlands forretning med 25 procent på en enkelt måned. Kampagnen havde et marketingbudget på nul.

I stedet var den baseret på hjælp fra frivillige, der besluttede at bruge en smule af deres sparsomme tid, fordi de tror på Zetlands mission. Kampagnen var tilrettelagt, så flest muligt fik lyst til at bidrage, og så de hele tiden kunne mærke, at deres indsats gjorde en forskel.

Omtalte "ambassadørprogram" bliver et væsentligt ansvarsområde for Zetlands kommende kampagnechef. I kombination med events, partnerskaber, sponsorater og marketingkampagner. "Marketing" bør stå i anførselstegn, da vi i Zetlands snart fireårige levetid har lært, at traditionelle reklamer ikke virker for os. Ingen danskere går rundt og mangler nyheder, sjovt nok, især ikke den yngre halvdel af befolkningen. Til gengæld kæmper Zetland for nogle værdier, som flere end nogensinde er tiltrukket af. Nysgerrighed frem for kynisme. Opmærksomhed frem for distraktion. Passion frem for overflade. En mere indsigtsfuld, begejstret og løsningsorienteret offentlig samtale frem for en dummere.

Zetland har opnået en særlig position i dansk journalistik og får i stigende grad opmærksomhed uden for landets grænser. På et fortættet mediemarked har vi bygget en bæredygtig forretning baseret på brugerbetaling og intet andet. Ikke nok med det; Zetlands medlemmer har en lav gennemsnitsalder og er fordelt over hele Danmark. Vi arbejder meget hårdt på at gøre os selv uundværlige for dem ved hele tiden at forbedre vores brugeroplevelse og tilpasse vores journalistiske formater.

Vi har omkring 14.000 medlemmer. Næste mål er at blive et uundværligt medie for mindst dobbelt så mange.

Og dét mål er dit udgangspunkt. Dine vigtigste opgaver bliver at finde nye måder at få flere danskere indenfor på samt at udvikle de metoder, vi har succes med, så de bliver endnu bedre. Når først folk har en fod indenfor, skal vi nok i fællesskab overbevise dem om, at vi er noget værd i deres hverdag. Ifølge vores data er medlemmernes brugertilfredshed i en liga for sig i den danske mediebranche.

Har du spørgsmål? Så kommer svarene på dem måske her:

Hvad for en baggrund forestiller I jer, at jeg har?

Du er et produkt af to måder at tænke på, og du kan få dem til at gå op i en højere enhed. For det første har du erfaring med communities, medlemmer, fællesskaber, kald-det-hvad-du-vil: at mennesker samles om ting, de går op i eller tror på.

For det andet går du op i forretning og mærker en stor tilfredsstillelse, hver gang Zetland får et nyt medlem. Du er venner med excel, og du er vild med data. Erfaringer med marketing er en fordel, men vær forberedt på, at du skal finde nye løsninger. Vi prøvede engang den traditionelle reklamehåndbog, og den virker som nævnt ikke rigtig for det, Zetland laver.

Hvordan søger jeg?

Send en ansøgning til administrerende direktør Jakob Moll på moll@zetland.dk. Du kan overveje at beskrive et par ting, som Zetland gør rigtigt i forsøget på at blive opdaget af flere .... og én ting, som vi kunne gøre bedre. Du må også meget gerne skrive, hvis du tænker, at der er nogen, vi kunne lære noget af, og hvorfor.

Ansøgningsfristen er så hurtigt som muligt (jeg opdaterer den her side, når stillingen er besat).

Jeg forstår ikke helt, hvad I mener med at have erfaring med fællesskaber.

Så er stillingen muligvis ikke noget for dig. Men det betyder blandt andet, at du interesserer dig mere for at udbrede en idé end for at sælge et produkt.

Hvor stor er Zetland, hvor stort er teamet, og hvor høj er lønnen?

Der er omkring 25 medarbejdere på Zetland, kampagneholdet vil være dig og to meget dygtige indholdsansvarlige (det er derfor, der ikke står noget om socialt medieindhold ovenfor. Det styrer Jesper og Nicolai nemlig i dagligdagen) og en praktikant. I vil arbejde tæt sammen med direktøren (altså mig, der skriver). Lønnen er fair, men lavere end hvis du skulle udvikle et community omkring dyre kondisko.

Hvor sjovt er det?

Her er enormt rart at være. Hvis du går op i demokratiet og drømmer om at bidrage til en bedre fremtid og interesserer dig for, at teknologi bliver til gavn snarere end til skade for den næste generation og ... alt sådan noget, så er det samtidig meningsfuldt. Det er en ret fin kombination.

https://www.zetland.dk/historie/sO9kQk61-aoV3ddwm-fcf9a

 

 

Zetland skal begejstre endnu flere danskere af alle slags i hele landet. Vores nye kampagnechef ved hvordan. I august 2019 voksede Zetlands forretning med 25 procent på en enkelt måned. Kampagnen havde et marketingbudget på nul. I stedet var den baseret på hjælp fra frivillige, der besluttede at bruge en smule af deres sparsomme tid, fordi de tror på Zetlands mission. Kampagnen var tilrettelagt, så flest muligt fik lyst til at bidrage, og så de hele tiden kunne mærke, at deres indsats gjorde en forskel. Omtalte ambassadørprogram bliver et væsentligt ansvarsområde for Zetlands kommende kampagnechef. I kombination med events, partnerskaber, sponsorater og marketingkampagner. Marketing bør stå i anførselstegn, da vi i Zetlands snart fireårige levetid har lært, at traditionelle reklamer ikke virker for os. Ingen danskere går rundt og mangler nyheder, sjovt nok, især ikke den yngre halvdel af befolkningen. Til gengæld kæmper Zetland for nogle værdier, som flere end nogensinde er tiltrukket af. Nysgerrighed frem for kynisme. Opmærksomhed frem for distraktion. Passion frem for overflade. En mere indsigtsfuld, begejstret og løsningsorienteret offentlig samtale frem for en dummere. Zetland har opnået en særlig position i dansk journalistik og får i stigende grad opmærksomhed uden for landets grænser. På et fortættet mediemarked har vi bygget en bæredygtig forretning baseret på brugerbetaling og intet andet. Ikke nok med det Zetlands medlemmer har en lav gennemsnitsalder og er fordelt over hele Danmark. Vi arbejder meget hårdt på at gøre os selv uundværlige for dem ved hele tiden at forbedre vores brugeroplevelse og tilpasse vores journalistiske formater. Vi har omkring 14.000 medlemmer. Næste mål er at blive et uundværligt medie for mindst dobbelt så mange. Og dét mål er dit udgangspunkt. Dine vigtigste opgaver bliver at finde nye måder at få flere danskere indenfor på samt at udvikle de metoder, vi har succes med, så de bliver endnu bedre. Når først folk har en fod indenfor, skal vi nok i fællesskab overbevise dem om, at vi er noget værd i deres hverdag. Ifølge vores data er medlemmernes brugertilfredshed i en liga for sig i den danske mediebranche. Har du spørgsmål? Så kommer svarene på dem måske her: Hvad for en baggrund forestiller I jer, at jeg har? Du er et produkt af to måder at tænke på, og du kan få dem til at gå op i en højere enhed. For det første har du erfaring med communities, medlemmer, fællesskaber, kald-det-hvad-du-vil: at mennesker samles om ting, de går op i eller tror på. For det andet går du op i forretning og mærker en stor tilfredsstillelse, hver gang Zetland får et nyt medlem. Du er venner med excel, og du er vild med data. Erfaringer med marketing er en fordel, men vær forberedt på, at du skal finde nye løsninger. Vi prøvede engang den traditionelle reklamehåndbog, og den virker som nævnt ikke rigtig for det, Zetland laver. Hvordan søger jeg? Send en ansøgning til administrerende direktør Jakob Moll på moll@zetland.dk. Du kan overveje at beskrive et par ting, som Zetland gør rigtigt i forsøget på at blive opdaget af flere .... og én ting, som vi kunne gøre bedre. Du må også meget gerne skrive, hvis du tænker, at der er nogen, vi kunne lære noget af, og hvorfor. Ansøgningsfristen er så hurtigt som muligt (jeg opdaterer den her side, når stillingen er besat). Jeg forstår ikke helt, hvad I mener med at have erfaring med fællesskaber. Så er stillingen muligvis ikke noget for dig. Men det betyder blandt andet, at du interesserer dig mere for at udbrede en idé end for at sælge et produkt. Hvor stor er Zetland, hvor stort er teamet, og hvor høj er lønnen? Der er omkring 25 medarbejdere på Zetland, kampagneholdet vil være dig og to meget dygtige indholdsansvarlige (det er derfor, der ikke står noget om socialt medieindhold ovenfor. Det styrer Jesper og Nicolai nemlig i dagligdagen) og en praktikant. I vil arbejde tæt sammen med direktøren (altså mig, der skriver). Lønnen er fair, men lavere end hvis du skulle udvikle et community omkring dyre kondisko. Hvor sjovt er det? Her er enormt rart at være. Hvis du går op i demokratiet og drømmer om at bidrage til en bedre fremtid og interesserer dig for, at teknologi bliver til gavn snarere end til skade for den næste generation og ... alt sådan noget, så er det samtidig meningsfuldt. Det er en ret fin kombination. https: www.zetland.dk historie sO9kQk61-aoV3ddwm-fcf9a1011ADK_MFDKDanmark2020-02-06T00:00:000001EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn3387416Zetland1Bygmestervej 2, 1. sal2400København NVDKDanmarkDKDanmark3387416_logo_large.pngwww.zetland.dk3387416_logo_small.png0358827424JakobMoll
Bygmestervej 2, 1. sal
2400moll@zetland.dkKøbenhavn NVDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid107-01-202006-02-2020579Kontakt & Kunde relationer910Kundeklubber/loyalitet214Marketing & kommunikation14Media909Salg & projektledelse358827424JakobMoll
Bygmestervej 2, 1. sal
2400moll@zetland.dk+45 53304380København NVDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
07-01-2020
Udløber:
06-02-2020
Kviknummer:
LJA-78771363
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Kontakt & Kunde relationer,
Kundeklubber/loyalitet,
Marketing & kommunikation,
Media,
Salg & projektledelse
Beliggenhed og ruter