Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Kontrapunkt A/S

Kontrapunkt A/S

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 17-12-2018

Kontrapunkt søger senior kommunikationsstrateg

Vi søger en brand- og kommunikationsstrateg med en brændende lyst til at udvikle og udforske kommunikation, der flytter brands. Hos Kontrapunkt hjælper vi vores kunder med at omsætte brandet til oplevelser. Vi skaber fængslende historiefortællinger formidlet gennem ord, lyd, billeder og interaktion, der skaber sammenhold og forandring. Vi ser kommunikation som et centralt værktøj i transformationsprocesser og undersøger konstant dets potentiale. Som senior kommunikationsstrateg skal du hjælpe os med at lede udviklingen af kommunikationsfaget og demonstrere det for vores kunder.

Som kommunikatør har du ordet i din magt. Både når du præsenterer et oplæg, eller når du folder en brandstrategi ud på alt fra websites, apps og plakater til årsrapporter, bestyrelsespræsentationer og pitches. Du er lige så hjemmevant på engelsk, som du er på dansk og har altid din argumentation i orden.

Du tror på, at ethvert brand, hvad enten det er en ung start up eller hæderkronet virksomhed, skal tænkes holistisk fra starten, fra visuel, verbal og interaktions-identitet til produkter, adfærd og services. Og når det kommer til valg af kontaktpunkter er du græsk-katolsk. Dit udgangspunkt er aldrig platform, men kontekst og målgruppe, og du formår at tale, så dit publikum kan mærke det, uanset om det drejer sig om kundens medarbejdere, politiske stakeholders, borgere eller kommende investorer.

Du har formentlig 5+ års erfaring med dig fra bureausiden eller fra kundesiden, hvor du har arbejdet indgående med kommunikation, branding og strategi.

Dit nye arbejde
Du skal bygge og flytte brands. I tæt samarbejde med vores kreative teams omsætter du brandstrategier til konceptuel slagkraft og holistiske brandoplevelser. Vi forestiller os at din værktøjskasse ser nogenlunde sådan her ud:

  • Tekstforfatning og kreativ copy
  • Alsidigt metodeapparat til research og analyse af brugere, kunder, og konkurrenter
  • Erfaring med stakeholder interviews og præsentation for kunder, både på dansk og engelsk
  • Workshopforberedelse og -afholdelse
  • Indsigt og analyse omsat til inspirerende præsentationer
  • Udvikling af brandplatforme og kreative koncepter både på corporate og produktniveau
  • Kommunikationsstrategi, kernefortælling- og budskaber, tone of voice

Vi tilbyder

  • En ledende rolle i udviklingen af kommunikation i fremtidens førende brandoplevelser
  • Mulighed for at arbejde med nogle af de mest interessante globale brands i verden
  • At lytte til gode idéer og give plads til at handle på de allerbedste
  • En tempofyldt og afvekslende hverdag sammen med mere end 50 kreative idealister, der med begejstring diskuterer alt fra kurven på et g til aktiekursen på Novo Nordisk og kunstig intelligens.

Start?
1. marts 2019 eller før, hvis muligt.

Send din ansøgning til job@kontrapunkt.com hurtigst muligt og skriv hvor du har set eller hørt om jobopslaget. Ansøgninger bliver bedømt, som de kommer ind, og vi starter med at afholde samtaler i januar 2019.

Om Kontrapunkt
Kontrapunkt er blandt Skandinaviens førende brand- og designbureauer. I mere end 30 år har vi rådgivet internationale kunder som Ørsted, Carlsberg, Noma, DNP, Denso, Novo Nordisk, Glyptoteket, KPMG, Experimentarium, Arken, Coca Cola, Den Blå Planet, DSB, Nissan og Asics Tiger. I dag er vi mere end 50 kreative idealister, der arbejder med design og strategi på vores kontorer i København og Tokyo.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontaktperson
Jesper Aagaard
Nikolaj Plads 2
1067 København K
Danmark
Tlf:
+45 52 14 59 52
LJA-689216342018-12-17T20:08:16.313Kontrapunkt søger senior kommunikationsstrateg

Vi søger en brand- og kommunikationsstrateg med en brændende lyst til at udvikle og udforske kommunikation, der flytter brands. Hos Kontrapunkt hjælper vi vores kunder med at omsætte brandet til oplevelser. Vi skaber fængslende historiefortællinger formidlet gennem ord, lyd, billeder og interaktion, der skaber sammenhold og forandring. Vi ser kommunikation som et centralt værktøj i transformationsprocesser og undersøger konstant dets potentiale. Som senior kommunikationsstrateg skal du hjælpe os med at lede udviklingen af kommunikationsfaget og demonstrere det for vores kunder.

Som kommunikatør har du ordet i din magt. Både når du præsenterer et oplæg, eller når du folder en brandstrategi ud på alt fra websites, apps og plakater til årsrapporter, bestyrelsespræsentationer og pitches. Du er lige så hjemmevant på engelsk, som du er på dansk og har altid din argumentation i orden.

Du tror på, at ethvert brand, hvad enten det er en ung start up eller hæderkronet virksomhed, skal tænkes holistisk fra starten, fra visuel, verbal og interaktions-identitet til produkter, adfærd og services. Og når det kommer til valg af kontaktpunkter er du græsk-katolsk. Dit udgangspunkt er aldrig platform, men kontekst og målgruppe, og du formår at tale, så dit publikum kan mærke det, uanset om det drejer sig om kundens medarbejdere, politiske stakeholders, borgere eller kommende investorer.

Du har formentlig 5+ års erfaring med dig fra bureausiden eller fra kundesiden, hvor du har arbejdet indgående med kommunikation, branding og strategi.

Dit nye arbejde
Du skal bygge og flytte brands. I tæt samarbejde med vores kreative teams omsætter du brandstrategier til konceptuel slagkraft og holistiske brandoplevelser. Vi forestiller os at din værktøjskasse ser nogenlunde sådan her ud:

  • Tekstforfatning og kreativ copy
  • Alsidigt metodeapparat til research og analyse af brugere, kunder, og konkurrenter
  • Erfaring med stakeholder interviews og præsentation for kunder, både på dansk og engelsk
  • Workshopforberedelse og -afholdelse
  • Indsigt og analyse omsat til inspirerende præsentationer
  • Udvikling af brandplatforme og kreative koncepter både på corporate og produktniveau
  • Kommunikationsstrategi, kernefortælling- og budskaber, tone of voice

Vi tilbyder

  • En ledende rolle i udviklingen af kommunikation i fremtidens førende brandoplevelser
  • Mulighed for at arbejde med nogle af de mest interessante globale brands i verden
  • At lytte til gode idéer og give plads til at handle på de allerbedste
  • En tempofyldt og afvekslende hverdag sammen med mere end 50 kreative idealister, der med begejstring diskuterer alt fra kurven på et g til aktiekursen på Novo Nordisk og kunstig intelligens.

Start?
1. marts 2019 eller før, hvis muligt.

Send din ansøgning til job@kontrapunkt.com hurtigst muligt og skriv hvor du har set eller hørt om jobopslaget. Ansøgninger bliver bedømt, som de kommer ind, og vi starter med at afholde samtaler i januar 2019.

Om Kontrapunkt
Kontrapunkt er blandt Skandinaviens førende brand- og designbureauer. I mere end 30 år har vi rådgivet internationale kunder som Ørsted, Carlsberg, Noma, DNP, Denso, Novo Nordisk, Glyptoteket, KPMG, Experimentarium, Arken, Coca Cola, Den Blå Planet, DSB, Nissan og Asics Tiger. I dag er vi mere end 50 kreative idealister, der arbejder med design og strategi på vores kontorer i København og Tokyo.

101IDK_MFDKDanmark2019-01-16T00:00:000001EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn3078134Kontrapunkt A/S11Nikolaj Plads 21067København KDKDanmarkDKDanmarknew1516051322_logo_large.jpgwww.kontrapunkt.comnew1516051330_logo_small.jpg0359763430JesperAagaard
Nikolaj Plads 2
1067job@kontrapunkt.com+45 52 14 59 52København KDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid117-12-201816-01-2019896Brand Management912Client Management245Forretningsudvikling579Kontakt & Kunde relationer239Markedsanalyse214Marketing & kommunikation895Marketing & projektledelse235Strategi359763430JesperAagaard
Nikolaj Plads 2
1067jap@kontrapunkt.com+45 52 14 59 52København KDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
17-12-2018
Udløber:
16-01-2019
Kviknummer:
LJA-68921634
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Brand Management,
Client Management,
Forretningsudvikling,
Kontakt & Kunde relationer,
Markedsanalyse,
Marketing & kommunikation,
Marketing & projektledelse,
Strategi
Beliggenhed og ruter