Kristeligt Dagblad

Kristeligt Dagblad

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 09-04-2019

Kristeligt Dagblad søger Customer Experience-projektleder

Vil du være med til at løfte kunderejsen og abonnementsforretningen til et nyt niveau?

Kristeligt Dagblad er én af landets førende fokuserede aviser, og i tider som disse, hvor aviser ellers har trange kår, oplever vi fremgang og rivende udvikling. Det, der kan blive din nye arbejdsplads, er kendetegnet ved digital innovation, kreative og datadrevne marketing-strategier og en eksperimentel tilgang til kommunikation. Her kommer du ind i billedet.

Du vil indgå i en tæt samarbejdende og initiativrig marketingafdeling, hvor én af dine centrale opgaver bliver at udtænke og eksekvere kreative og databaserede strategier, som kan hjælpe afdelingen og avisen med at løfte kunderejsen til et nyt niveau. Du kommer til at kortlægge og designe brugerrejser, hvor abonnenternes behov og avisens strategiske mål forenes. Du kommer også til at arbejde med avisens kundeklub, da kundeklubben er et uundværligt redskab i forhold til fastholdelse og en del af det univers, man som abonnent møder på kunderejsen.

Dine primære arbejdsopgaver vil være at:

  • Kortlægge og designe brugerrejser både til kundeklub og til abonnementsforretningen
  • Indgå nye samarbejdsaftaler til kundeklubben
  • Være med til at konceptudvikle og komme med idéer til nye kampagner til abonnenter
  • Planlægning, eksekvering og datasikring af automation programmer såsom onboarding og win-back
  • Koordinere tværgående kampagner på tværs af afdelinger, eksempelvis den årlige julekalender og quizkampagner
  • Facilitere brugerinvolvering i research- og designfaser
  • Omsætte kvalitative og kvantitative data til indsigter og procesbeskrivelser
  • Omdanne procesbeskrivelser til user stories
  • Indgå i ad hoc-opgaver på tværs af organisationen
  • Drikke kaffe

Lyder stillingen interessant, da det giver dig mulighed for at videreudvikle og skabe nye kunderejser samt være med til at styrke en sund abonnementsforretning? Og anser du dig som den helt rette kandidat, idet du tidligere har erfaring med at koordinere kampagner og større opgaver projekter, hvor data, service-design og CX endda havde et fundament? Udover at kunne svare ja til alt dette har du også en videregående uddannelse eventuelt fra CBS, ITU eller i en anden kommunikativ eller kreativ retning. Som person har du mod på at involvere dig og tage initiativ, men du er også god til at arbejde selvstændigt.

Hvis dette lyder som det helt rigtige, vil vi se frem til at modtage din ansøgning.

Sådan søger du: Ansøgning, CV og svar på nedenstående spørgsmål sendes på e-mail til ansoegning@k.dk med emnet Customer Experience-projektleder og stiles til marketingschef Sandra Sveinbjørnsson.

Arbejdstid: fuldtidsstilling på 37 timer på vores kontor med en central beliggenhed i indre København.

Ansættelse: Du starter hurtigst muligt, men vi er fleksible det regner vi med, at du også er.

Løn: Efter aftale

Ansøgningsfrist: 1. maj 2019

Vedlæg venligst svar på nedenstående spørgsmål sammen med ansøgning:

Spørgsmål 1:
Beskriv venligst, hvordan du har arbejdet med kunderejser?

Spørgsmål 2:
Hvilke værktøjer og arbejdsgange har du tidligere arbejdet med? Angiv dit niveau (1-5) i forhold til følgende discipliner (5= ingen erfaring.).

Social Media Marketing, Marketing Automation, SEM, kundeservice, service design, content marketing, E-mail marketing, Google Analytics, UX, churn, SEO, SQL.

Spørgsmål 3:
Kan du beskrive fem opgaver, som du ville starte op med, hvis du blev ansat i stillingen?




Kristeligt Dagblad er et uafhængigt mediehus, der gennem kvalitetsjournalistik leverer nyheder, baggrund
og perspektiv med særligt fokus på tro, etik og eksistens. Avisen har i en årrække haft stigende oplag og er
dermed gået imod tendenserne i branchen. Dagligt læses avisen af over 100.000 læsere. Også digitalt har
avisen stor gennemslagskraft. Månedligt besøger omkring 700.000 forskellige brugere Kristeligt Dagblads
digitale univers, som udover k.dk blandt andet omfatter tjenesterne kristendom.dk, religion.dk og etik.dk

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Save job

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Gem annonce
Kontakt
Virksomhedsinformation
Kristeligt Dagblad
Vimmelskaftet 47
1161 København K
LJA-724027182019-04-09T22:14:35.690Kristeligt Dagblad søger Customer Experience-projektleder

Vil du være med til at løfte kunderejsen og abonnementsforretningen til et nyt niveau?

Kristeligt Dagblad er én af landets førende fokuserede aviser, og i tider som disse, hvor aviser ellers har trange kår, oplever vi fremgang og rivende udvikling. Det, der kan blive din nye arbejdsplads, er kendetegnet ved digital innovation, kreative og datadrevne marketing-strategier og en eksperimentel tilgang til kommunikation. Her kommer du ind i billedet.

Du vil indgå i en tæt samarbejdende og initiativrig marketingafdeling, hvor én af dine centrale opgaver bliver at udtænke og eksekvere kreative og databaserede strategier, som kan hjælpe afdelingen og avisen med at løfte kunderejsen til et nyt niveau. Du kommer til at kortlægge og designe brugerrejser, hvor abonnenternes behov og avisens strategiske mål forenes. Du kommer også til at arbejde med avisens kundeklub, da kundeklubben er et uundværligt redskab i forhold til fastholdelse og en del af det univers, man som abonnent møder på kunderejsen.

Dine primære arbejdsopgaver vil være at:

  • Kortlægge og designe brugerrejser både til kundeklub og til abonnementsforretningen
  • Indgå nye samarbejdsaftaler til kundeklubben
  • Være med til at konceptudvikle og komme med idéer til nye kampagner til abonnenter
  • Planlægning, eksekvering og datasikring af automation programmer såsom onboarding og win-back
  • Koordinere tværgående kampagner på tværs af afdelinger, eksempelvis den årlige julekalender og quizkampagner
  • Facilitere brugerinvolvering i research- og designfaser
  • Omsætte kvalitative og kvantitative data til indsigter og procesbeskrivelser
  • Omdanne procesbeskrivelser til user stories
  • Indgå i ad hoc-opgaver på tværs af organisationen
  • Drikke kaffe

Lyder stillingen interessant, da det giver dig mulighed for at videreudvikle og skabe nye kunderejser samt være med til at styrke en sund abonnementsforretning? Og anser du dig som den helt rette kandidat, idet du tidligere har erfaring med at koordinere kampagner og større opgaver projekter, hvor data, service-design og CX endda havde et fundament? Udover at kunne svare ja til alt dette har du også en videregående uddannelse eventuelt fra CBS, ITU eller i en anden kommunikativ eller kreativ retning. Som person har du mod på at involvere dig og tage initiativ, men du er også god til at arbejde selvstændigt.

Hvis dette lyder som det helt rigtige, vil vi se frem til at modtage din ansøgning.

Sådan søger du: Ansøgning, CV og svar på nedenstående spørgsmål sendes på e-mail til ansoegning@k.dk med emnet Customer Experience-projektleder og stiles til marketingschef Sandra Sveinbjørnsson.

Arbejdstid: fuldtidsstilling på 37 timer på vores kontor med en central beliggenhed i indre København.

Ansættelse: Du starter hurtigst muligt, men vi er fleksible det regner vi med, at du også er.

Løn: Efter aftale

Ansøgningsfrist: 1. maj 2019

Vedlæg venligst svar på nedenstående spørgsmål sammen med ansøgning:

Spørgsmål 1:
Beskriv venligst, hvordan du har arbejdet med kunderejser?

Spørgsmål 2:
Hvilke værktøjer og arbejdsgange har du tidligere arbejdet med? Angiv dit niveau (1-5) i forhold til følgende discipliner (5= ingen erfaring.).

Social Media Marketing, Marketing Automation, SEM, kundeservice, service design, content marketing, E-mail marketing, Google Analytics, UX, churn, SEO, SQL.

Spørgsmål 3:
Kan du beskrive fem opgaver, som du ville starte op med, hvis du blev ansat i stillingen?

Vil du være med til at løfte kunderejsen og abonnementsforretningen til et nyt niveau? Kristeligt Dagblad er én af landets førende fokuserede aviser, og i tider som disse, hvor aviser ellers har trange kår, oplever vi fremgang og rivende udvikling. Det, der kan blive din nye arbejdsplads, er kendetegnet ved digital innovation, kreative og datadrevne marketing-strategier og en eksperimentel tilgang til kommunikation. Her kommer du ind i billedet. Du vil indgå i en tæt samarbejdende og initiativrig marketingafdeling, hvor én af dine centrale opgaver bliver at udtænke og eksekvere kreative og databaserede strategier, som kan hjælpe afdelingen og avisen med at løfte kunderejsen til et nyt niveau. Du kommer til at kortlægge og designe brugerrejser, hvor abonnenternes behov og avisens strategiske mål forenes. Du kommer også til at arbejde med avisens kundeklub, da kundeklubben er et uundværligt redskab i forhold til fastholdelse og en del af det univers, man som abonnent møder på kunderejsen. Dine primære arbejdsopgaver vil være at: Kortlægge og designe brugerrejser både til kundeklub og til abonnementsforretningen Indgå nye samarbejdsaftaler til kundeklubben Være med til at konceptudvikle og komme med idéer til nye kampagner til abonnenter Planlægning, eksekvering og datasikring af automation programmer såsom onboarding og win-back Koordinere tværgående kampagner på tværs af afdelinger, eksempelvis den årlige julekalender og quizkampagner Facilitere brugerinvolvering i research- og designfaser Omsætte kvalitative og kvantitative data til indsigter og procesbeskrivelser Omdanne procesbeskrivelser til user stories Indgå i ad hoc-opgaver på tværs af organisationen Drikke kaffe Lyder stillingen interessant, da det giver dig mulighed for at videreudvikle og skabe nye kunderejser samt være med til at styrke en sund abonnementsforretning? Og anser du dig som den helt rette kandidat, idet du tidligere har erfaring med at koordinere kampagner og større opgaver projekter, hvor data, service-design og CX endda havde et fundament? Udover at kunne svare ja til alt dette har du også en videregående uddannelse eventuelt fra CBS, ITU eller i en anden kommunikativ eller kreativ retning. Som person har du mod på at involvere dig og tage initiativ, men du er også god til at arbejde selvstændigt. Hvis dette lyder som det helt rigtige, vil vi se frem til at modtage din ansøgning. Sådan søger du: Ansøgning, CV og svar på nedenstående spørgsmål sendes på e-mail til ansoegning@k.dk med emnet Customer Experience-projektleder og stiles til marketingschef Sandra Sveinbjørnsson. Arbejdstid: fuldtidsstilling på 37 timer på vores kontor med en central beliggenhed i indre København. Ansættelse: Du starter hurtigst muligt, men vi er fleksible det regner vi med, at du også er. Løn: Efter aftale Ansøgningsfrist: 1. maj 2019 Vedlæg venligst svar på nedenstående spørgsmål sammen med ansøgning: Spørgsmål 1: Beskriv venligst, hvordan du har arbejdet med kunderejser? Spørgsmål 2: Hvilke værktøjer og arbejdsgange har du tidligere arbejdet med? Angiv dit niveau (1-5) i forhold til følgende discipliner (5 ingen erfaring.). Social Media Marketing, Marketing Automation, SEM, kundeservice, service design, content marketing, E-mail marketing, Google Analytics, UX, churn, SEO, SQL. Spørgsmål 3: Kan du beskrive fem opgaver, som du ville starte op med, hvis du blev ansat i stillingen?1111ADK_MFDKDanmark2019-05-01T00:00:000001EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn3505441Kristeligt Dagblad1Kristeligt Dagblad er et uafhængigt mediehus, der gennem kvalitetsjournalistik leverer nyheder, baggrund
og perspektiv med særligt fokus på tro, etik og eksistens. Avisen har i en årrække haft stigende oplag og er
dermed gået imod tendenserne i branchen. Dagligt læses avisen af over 100.000 læsere. Også digitalt har
avisen stor gennemslagskraft. Månedligt besøger omkring 700.000 forskellige brugere Kristeligt Dagblads
digitale univers, som udover k.dk blandt andet omfatter tjenesterne kristendom.dk, religion.dk og etik.dk
Kristeligt Dagblad er et uafhængigt mediehus, der gennem kvalitetsjournalistik leverer nyheder, baggrund
og perspektiv med særligt fokus på tro, etik og eksistens. Avisen har i en årrække haft stigende oplag og er
dermed gået imod tendenserne i branchen. Dagligt læses avisen af over 100.000 læsere. Også digitalt har
avisen stor gennemslagskraft. Månedligt besøger omkring 700.000 forskellige brugere Kristeligt Dagblads
digitale univers, som udover k.dk blandt andet omfatter tjenesterne kristendom.dk, religion.dk og etik.dk
Vimmelskaftet 471161København KDKDanmarkDKDanmark3505441_logo_large.pngwww.k.dk3505441_logo_small.png0
361405131
Vimmelskaftet 47
1161ansoegning@k.dkKøbenhavn KDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid109-04-201901-05-2019918Dataanalyse578Digital Marketing910Kundeklubber/loyalitet214Marketing & kommunikation895Marketing & projektledelse235Strategi361405131LoneBendtsen
Vimmelskaftet 47
1161bendtsen@k.dk+45 41 74 18 12København KDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
09-04-2019
Udløber:
01-05-2019
Kviknummer:
LJA-72402718
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Dataanalyse,
Digital Marketing,
Kundeklubber/loyalitet,
Marketing & kommunikation,
Marketing & projektledelse,
Strategi
Beliggenhed og ruter