Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Aller Leisure

Aller Leisure

|
København
|
Indrykket 29-10-2019

Marketing Automation Specialist til Aller Leisure

Brænder du for at udvikle kunderejsen inden for rejsebranchen? Er du ekspert i digital kommunikation og super stærk inden for marketing automation, og vil du gerne være med til at fortsætte udviklingen af Aller Leisures nye dialogplatform? Så er det dig, vi søger!

Vi søger en marketing automation specialist, der er drevet af at skabe værdi for vores mange tusinde kunder. Du får ansvaret for at skabe en engagerende og relevant 1:1 dialog med kunderne, som kan være med til at løfte vores digitale kommunikation og salg til nye højder.

Du vil blive ansvarlig for både strategiske og operationelle opgaver inden for marketing automation disciplinen. Det bevirker bl.a., at du skal løse opgaver, som omfatter både databehandling, dataanalyse, segmentering og opbygge triggerbaserede flows og personaliseret kommunikation en bred rolle, som kræver dybdegående forståelse for elementerne bag datadreven kommunikation samt en sans for slutresultatet, der skal fange modtagerens opmærksomhed.

Om Aller Leisure
Aller Leisure blev etableret i 2013 og er en spændende forretningsgren under Aller Holding A/S med fokus på rejser. Vi holder til på Østerbro lige ved Østerport Station.

Aller Leisure er kendetegnet ved en stærk organisation, der har specialiseret sig i at skabe unikke rejsebrands, som sikrer kunderne enestående rejseoplevelser. Organisationen omfatter rejsebureauerne Nyhavn Rejser, Kulturrejser Europa, Gislev Rejser, Nilles Rejser, Stjernegaard Rejser og Aller Travel.

Om stillingen
Jobbet som marketing automation specialist i Aller Leisure marketing er en nyoprettet stilling. Formålet er, at samle spidskompetencerne på marketing automation området ét sted i organisationen, og derfra kunne drive en strategisk og ambitiøs MA-strategi. Det er essentielt, at du har stærke kompetencer inden for kommunikation- og marketing samt IT, men at du også har hands-on erfaring med alle dele af MA-arbejdet.

Dine arbejdsopgaver

  • I tæt samarbejde med dine kollegaer i marketing og salg hos de forskellige rejsebrands definerer og opsætter du datatriggers og flows i Agillic
  • Opsætte og teste e-mails og sms-udsendelser samt udsendelser på SoMe mm.
  • Opbygge og løbende tilpasse datagrundlag og datamodeller
  • Sikre udveksling af data mellem relevante databaser, landingpages og platforme
  • Analysere kundedata og omsætte resultaterne til handling og operationelle mål
  • Rapportere og følge op på KPIer på baggrund af diverse tracking
  • Samarbejde med IT-leverandører, bureauer og andre eksterne og interne samarbejdspartnere
  • Accelerere indsamlingen af permissions hos Aller Leisure
  • Sikre en effektiv brug af datamining og AI-indsigter i dialogprogrammer og kampagneaktiviteter (især churn-, upgrade og leadscoring)
  • Du er super user og kan supportere andre i Agillic
Du vil indgå i et dynamisk marketingteam på 11 personer og med reference til Aller Leisures CMO.

Dine egenskaber
  • 3-5 års erfaring med marketing automation disciplinen og helst kendskab til Agillic, som er det MA-system, du skal arbejde i. Alternativt erfaring med andre MA-systemer såsom Responsys, Eloqua, Hubspot eller lignende
  • Gerne erfaring med BI-systemer, Google Analytics, Google BigQuery samt SQL
  • Erfaring med segmentering og opbygning af personaliserede kommunikation på tværs af flere kanaler
  • Du har formodentlig en lang videregående uddannelse som cand.merc. eller lignende og erfaring inden for marketing automation, hvor du har leveret stærke og målbare resultater.
  • Du har en stærk digital forretningsforståelse samt gode evner inden for kommunikation. Det er vigtigt, at du kan forstå brugerdata med det formål at forbedre automationflows, segmenteringer m.m.
  • Som person er du proaktiv og struktureret. Du kan arbejde selvstændigt og fokuseret, men har også viljen og et mål om at gøre en forskel. Du arbejder med stor respekt for procedurer og deadlines - samtidig med, at du bevarer roen og overblikket i en ind i mellem hektisk hverdag.
  • Du kan lide at udvise initiativ og sprænge rammerne med det formål at visualisere fremtiden samt skabe succeser for dig selv og Aller Leisure
Interesseret?
Ønsker du at ansøge eller vide mere om jobbet, skal du kontakte Helle Schjødt-Bruhn, CMO Aller Leisure på hsb@allerleisure.com eller på mobil 23 63 60 37. Sidste ansøgningsfrist er d. 10. november 2019. Samtaler foretages løbende, og tiltrædelse efter aftale. Ansøgning sendes til job@allerleisure.com.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontaktperson
Helle Schjødt-Bruhn
Folke Bernadottes Allé 7
2100 København Ø
Danmark
Tlf:
23 63 60 37
LJA-768946632019-10-29T13:17:58.517Marketing Automation Specialist til Aller Leisure

Brænder du for at udvikle kunderejsen inden for rejsebranchen? Er du ekspert i digital kommunikation og super stærk inden for marketing automation, og vil du gerne være med til at fortsætte udviklingen af Aller Leisures nye dialogplatform? Så er det dig, vi søger!

Vi søger en marketing automation specialist, der er drevet af at skabe værdi for vores mange tusinde kunder. Du får ansvaret for at skabe en engagerende og relevant 1:1 dialog med kunderne, som kan være med til at løfte vores digitale kommunikation og salg til nye højder.

Du vil blive ansvarlig for både strategiske og operationelle opgaver inden for marketing automation disciplinen. Det bevirker bl.a., at du skal løse opgaver, som omfatter både databehandling, dataanalyse, segmentering og opbygge triggerbaserede flows og personaliseret kommunikation en bred rolle, som kræver dybdegående forståelse for elementerne bag datadreven kommunikation samt en sans for slutresultatet, der skal fange modtagerens opmærksomhed.

Om Aller Leisure
Aller Leisure blev etableret i 2013 og er en spændende forretningsgren under Aller Holding A/S med fokus på rejser. Vi holder til på Østerbro lige ved Østerport Station.

Aller Leisure er kendetegnet ved en stærk organisation, der har specialiseret sig i at skabe unikke rejsebrands, som sikrer kunderne enestående rejseoplevelser. Organisationen omfatter rejsebureauerne Nyhavn Rejser, Kulturrejser Europa, Gislev Rejser, Nilles Rejser, Stjernegaard Rejser og Aller Travel.

Om stillingen
Jobbet som marketing automation specialist i Aller Leisure marketing er en nyoprettet stilling. Formålet er, at samle spidskompetencerne på marketing automation området ét sted i organisationen, og derfra kunne drive en strategisk og ambitiøs MA-strategi. Det er essentielt, at du har stærke kompetencer inden for kommunikation- og marketing samt IT, men at du også har hands-on erfaring med alle dele af MA-arbejdet.

Dine arbejdsopgaver

  • I tæt samarbejde med dine kollegaer i marketing og salg hos de forskellige rejsebrands definerer og opsætter du datatriggers og flows i Agillic
  • Opsætte og teste e-mails og sms-udsendelser samt udsendelser på SoMe mm.
  • Opbygge og løbende tilpasse datagrundlag og datamodeller
  • Sikre udveksling af data mellem relevante databaser, landingpages og platforme
  • Analysere kundedata og omsætte resultaterne til handling og operationelle mål
  • Rapportere og følge op på KPIer på baggrund af diverse tracking
  • Samarbejde med IT-leverandører, bureauer og andre eksterne og interne samarbejdspartnere
  • Accelerere indsamlingen af permissions hos Aller Leisure
  • Sikre en effektiv brug af datamining og AI-indsigter i dialogprogrammer og kampagneaktiviteter (især churn-, upgrade og leadscoring)
  • Du er super user og kan supportere andre i Agillic
Du vil indgå i et dynamisk marketingteam på 11 personer og med reference til Aller Leisures CMO.

Dine egenskaber
  • 3-5 års erfaring med marketing automation disciplinen og helst kendskab til Agillic, som er det MA-system, du skal arbejde i. Alternativt erfaring med andre MA-systemer såsom Responsys, Eloqua, Hubspot eller lignende
  • Gerne erfaring med BI-systemer, Google Analytics, Google BigQuery samt SQL
  • Erfaring med segmentering og opbygning af personaliserede kommunikation på tværs af flere kanaler
  • Du har formodentlig en lang videregående uddannelse som cand.merc. eller lignende og erfaring inden for marketing automation, hvor du har leveret stærke og målbare resultater.
  • Du har en stærk digital forretningsforståelse samt gode evner inden for kommunikation. Det er vigtigt, at du kan forstå brugerdata med det formål at forbedre automationflows, segmenteringer m.m.
  • Som person er du proaktiv og struktureret. Du kan arbejde selvstændigt og fokuseret, men har også viljen og et mål om at gøre en forskel. Du arbejder med stor respekt for procedurer og deadlines - samtidig med, at du bevarer roen og overblikket i en ind i mellem hektisk hverdag.
  • Du kan lide at udvise initiativ og sprænge rammerne med det formål at visualisere fremtiden samt skabe succeser for dig selv og Aller Leisure
Interesseret?
Ønsker du at ansøge eller vide mere om jobbet, skal du kontakte Helle Schjødt-Bruhn, CMO Aller Leisure på hsb@allerleisure.com eller på mobil 23 63 60 37. Sidste ansøgningsfrist er d. 10. november 2019. Samtaler foretages løbende, og tiltrædelse efter aftale. Ansøgning sendes til job@allerleisure.com.
101IDK_MFDKDanmark2019-11-10T00:00:000001EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3424696Aller Leisure1Folke Bernadottes Allé 72100København ØDKDanmarkDKDanmark3424696_logo_large.jpgwww.aller.dk3424696_logo_small.jpg0363360983HelleSchjødt-Bruhn
Folke Bernadottes Allé 7
2100job@allerleisure.com23 63 60 37København ØDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid129-10-201910-11-2019578Digital Marketing214Marketing & kommunikation213Marketing & reklame216PR & kommunikation363360983HelleSchjødt-Bruhn
Folke Bernadottes Allé 7
2100job@allerleisure.com23 63 60 37København ØDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
29-10-2019
Udløber:
10-11-2019
Kviknummer:
LJA-76894663
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Digital Marketing,
Marketing & kommunikation,
Marketing & reklame,
PR & kommunikation
Beliggenhed og ruter