Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Nomeco A/S

Nomeco A/S

|
Indrykket 04-01-2019

Nomeco søger Digital Marketing Specialist

Som vores nye digitale marketing specialist hos Nomeco bliver du en del af en spændende arbejdsplads og et stærkt marketing team med reference til marketingchefen. Som person er du en proaktiv og kompetent teamplayer, som brænder for at gøre en forskel. Du har derfor en opdateret og erfaringsrig værktøjskasse inden for digital marketing og kommunikation, som du glæder dig til at bringe i spil sammen med os.

Du sætter dig i kundens sted, og det er helt naturligt for dig at forstå og hele tiden forbedre den digitale kunderejse. For at lykkes i jobbet er det en forudsætning, at du har masser af drive, er nysgerrig og har en ambition om at lære vores forretning og kunder godt at kende. Du skal skabe resultater i et stærkt konkurrencepræget marked ved hele tiden at holde dig opdateret og være på forkant med nye digitale muligheder.

Du er teknisk velfunderet. Du motiveres samtidig af i samarbejde med vores grafiker - at skabe stærke budskaber og involverende content, som du aktiverer på tværs af relevante kanaler. Desuden taler og skriver du perfekt på både dansk og engelsk.

Dine primære arbejdsopgaver bliver at:

  • Stå i spidsen for udviklingen og driften af Nomecos digitale kanaler.
  • Være content ansvarlig med bl.a. SEO optimering, udvikling og vedligeholdelse af vores websites Nomeco.dk m.fl., LinkedIn, Facebook og selvbetjeningsløsninger.
  • Udvikling og udsendelse af nyhedsmails.
  • Produktansvarlig for udviklingen af vores selvbetjeningsløsninger (web og app) til vores kunder, herunder koordinere med eksterne samarbejdspartnere, rådgive om brug af kanalerne samt facilitere udviklingsspor.
  • Projektledelse af strategiske digitale initiativer i tæt samarbejde med vores IT afdeling og øvrige interne og eksterne samarbejdspartnere. F.eks. succesfuld implementering af CRM marketing modul og selvbetjeningsløsninger.
  • Drive vores brug af CRM marketing modul (Microsoft Dynamics 365 CRM).
  • Rapportering og statistik for vores digitale løsninger.
  • Rådgive om og opsætte relevante kundeundersøgelser.
  • Være en aktiv part i at sikre, at Nomeco har et stærkt brand og fremstår i overensstemmelse med sit brand i alle kanaler og på alle platforme.

Hvem er du? Du kan genkende dig selv i disse faglige kompetencer

  • Min. 3-5 års erfaring fra en tilsvarende stilling
  • Erfaring med drift og udvikling af websites, primært content og UX. Du er samtidig dygtig til at omsætte brugerdata og brugerindsigt til at forbedre og udvikle eksisterende løsninger (F.eks. via Google analytics)
  • Erfaring med at arbejde i Content Management System (CMS) vi bruger primært Drupal men også andre systemer (bl.a. WordPress). Det er ikke afgørende, at du kender Drupal, men at du har erfaring med at arbejde i forskellige CMSer.
  • Erfaring med CRM systemer, da du vil blive ansvarlig for implementeringen af en ny CRM marketing platform samt efterfølgende drive brugen af platformen.
  • Erfaring med udvikling af app primært i forhold til UX.
  • Stærke projektlederegenskaber, så leverancer leveres til tiden og i høj kvalitet i tæt samarbejde med eksterne og interne samarbejdspartnere.
  • Erfaring med nyhedsbreve (f.eks. MailChimp og Dynamics 365 CRM)
  • Erfaring med sociale medier: Produktion af content og contentplaner, strategi, tone of voice mm.
  • Kendskab til billedbehandlingsprogrammer som f.eks. Photoshop er en fordel.

Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse på minimum bachelor niveau og har en kommerciel tilgang til dit arbejde. Har du markedskendskab er det en fordel, men ikke et krav.

Vi tilbyder:

Arbejdsglæde, ambition og udvikling er ledestjerner for Nomeco. Vi værdsætter idérigdom og initiativ og forventer ansvarlighed og engagement. Nomeco vil være den bedste arbejdsplads ved at støtte dig og dine udviklingsplaner af fælles interesse.

Har du spørgsmål til stillingen, så ring til Marketingchef Tina Alstrøm på 2214 1361 eller HR Partner Britta Kronborg på 3614 2295.

Vi indkalder løbende til samtale, så send din motiverede ansøgning og dit CV så hurtigt som muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Ansøgningsfrist:
20. januar 2019

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontaktperson
Tina Alstrøm
Borgmester Christiansens Gade 40
1790 København V
Danmark
Tlf:
2214 1361
LJA-693149192019-01-04T15:12:38.047Nomeco søger Digital Marketing Specialist

Som vores nye digitale marketing specialist hos Nomeco bliver du en del af en spændende arbejdsplads og et stærkt marketing team med reference til marketingchefen. Som person er du en proaktiv og kompetent teamplayer, som brænder for at gøre en forskel. Du har derfor en opdateret og erfaringsrig værktøjskasse inden for digital marketing og kommunikation, som du glæder dig til at bringe i spil sammen med os.

Du sætter dig i kundens sted, og det er helt naturligt for dig at forstå og hele tiden forbedre den digitale kunderejse. For at lykkes i jobbet er det en forudsætning, at du har masser af drive, er nysgerrig og har en ambition om at lære vores forretning og kunder godt at kende. Du skal skabe resultater i et stærkt konkurrencepræget marked ved hele tiden at holde dig opdateret og være på forkant med nye digitale muligheder.

Du er teknisk velfunderet. Du motiveres samtidig af i samarbejde med vores grafiker - at skabe stærke budskaber og involverende content, som du aktiverer på tværs af relevante kanaler. Desuden taler og skriver du perfekt på både dansk og engelsk.

Dine primære arbejdsopgaver bliver at:

  • Stå i spidsen for udviklingen og driften af Nomecos digitale kanaler.
  • Være content ansvarlig med bl.a. SEO optimering, udvikling og vedligeholdelse af vores websites Nomeco.dk m.fl., LinkedIn, Facebook og selvbetjeningsløsninger.
  • Udvikling og udsendelse af nyhedsmails.
  • Produktansvarlig for udviklingen af vores selvbetjeningsløsninger (web og app) til vores kunder, herunder koordinere med eksterne samarbejdspartnere, rådgive om brug af kanalerne samt facilitere udviklingsspor.
  • Projektledelse af strategiske digitale initiativer i tæt samarbejde med vores IT afdeling og øvrige interne og eksterne samarbejdspartnere. F.eks. succesfuld implementering af CRM marketing modul og selvbetjeningsløsninger.
  • Drive vores brug af CRM marketing modul (Microsoft Dynamics 365 CRM).
  • Rapportering og statistik for vores digitale løsninger.
  • Rådgive om og opsætte relevante kundeundersøgelser.
  • Være en aktiv part i at sikre, at Nomeco har et stærkt brand og fremstår i overensstemmelse med sit brand i alle kanaler og på alle platforme.

Hvem er du? Du kan genkende dig selv i disse faglige kompetencer

  • Min. 3-5 års erfaring fra en tilsvarende stilling
  • Erfaring med drift og udvikling af websites, primært content og UX. Du er samtidig dygtig til at omsætte brugerdata og brugerindsigt til at forbedre og udvikle eksisterende løsninger (F.eks. via Google analytics)
  • Erfaring med at arbejde i Content Management System (CMS) vi bruger primært Drupal men også andre systemer (bl.a. WordPress). Det er ikke afgørende, at du kender Drupal, men at du har erfaring med at arbejde i forskellige CMSer.
  • Erfaring med CRM systemer, da du vil blive ansvarlig for implementeringen af en ny CRM marketing platform samt efterfølgende drive brugen af platformen.
  • Erfaring med udvikling af app primært i forhold til UX.
  • Stærke projektlederegenskaber, så leverancer leveres til tiden og i høj kvalitet i tæt samarbejde med eksterne og interne samarbejdspartnere.
  • Erfaring med nyhedsbreve (f.eks. MailChimp og Dynamics 365 CRM)
  • Erfaring med sociale medier: Produktion af content og contentplaner, strategi, tone of voice mm.
  • Kendskab til billedbehandlingsprogrammer som f.eks. Photoshop er en fordel.

Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse på minimum bachelor niveau og har en kommerciel tilgang til dit arbejde. Har du markedskendskab er det en fordel, men ikke et krav.

Vi tilbyder:

Arbejdsglæde, ambition og udvikling er ledestjerner for Nomeco. Vi værdsætter idérigdom og initiativ og forventer ansvarlighed og engagement. Nomeco vil være den bedste arbejdsplads ved at støtte dig og dine udviklingsplaner af fælles interesse.

Har du spørgsmål til stillingen, så ring til Marketingchef Tina Alstrøm på 2214 1361 eller HR Partner Britta Kronborg på 3614 2295.

Vi indkalder løbende til samtale, så send din motiverede ansøgning og dit CV så hurtigt som muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Ansøgningsfrist:
20. januar 2019

101IDK_MFDKDanmark2019-01-20T00:00:000000https://www.nomeco.dk/da/ledige-stillinger?hr=show-job/38527&locale=da_DKEuropaDanmark3428326Nomeco A/S1Borgmester Christiansens Gade 401790København VDKDanmarkDKDanmark3428326_logo_large.pngwww.nomeco.dk3428326_logo_small.png0359945517TinaAlstrøm
Borgmester Christiansens Gade 40
17902214 1361København VDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid104-01-201920-01-2019905Adwords/SEO/SEM896Brand Management912Client Management899Content Management900CRM Management578Digital Marketing579Kontakt & Kunde relationer214Marketing & kommunikation895Marketing & projektledelse903Sociale Medier901Web Management359945517ThomasPedersen
Borgmester Christiansens Gade 40
1790thped@nomeco.dk+45 36454536København VDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
04-01-2019
Udløber:
20-01-2019
Kviknummer:
LJA-69314919
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Adwords/SEO/SEM,
Brand Management,
Client Management,
Content Management,
CRM Management,
Digital Marketing,
Kontakt & Kunde relationer,
Marketing & kommunikation,
Marketing & projektledelse,
Sociale Medier,
Web Management
Beliggenhed og ruter