Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Red Barnet

Red Barnet

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 22-01-2019

Red Barnet søger Customer Experience Manager

Kan du skabe vedvarende værdi og loyalitet for medlemmer/kunder i en abonnementsbaseret forretning? Er du datadreven af natur og har både analytisk og kreativt flair? Har du erfaring med projektledelse af churn og roadmaps der har ført til initiativer som prisfastsættelse, loyalitet, og kundetilfredshed? Så har vi brug for dig til at skabe en second to none kundeoplevelse for Red Barnets støtter og derigennem realisere visionen om en bedre verden for børn - i Danmark og resten af verden.  

HVAD VI TILBYDER
Red Barnet er Danmarks største hjælpeorganisation for børn. Vi tror på, at alle børn har potentialet til at skabe en bedre verden end den, de er født ind i. Hvis blot de får en tryg opvækst og den hjælp, de har ret til. Det kæmper vi for. For enhver pris. Hver time. Hver dag. Overalt i verden.  

I Red Barnets Fundraising & Marketing-afdeling arbejder 40 ildsjæle kompromisløst for at understøtte denne vision. De sidste par år har vi haft en rekordstor vækst i antal medlemmer.Nu er tiden kommet til at rette fokus mod kundeoplevelse og loyalitet. Ambitionen er at blive førende inden for kundeinspiration og fastholdelse. Det vil vi gøre via datadrevet forretnings-optimering, predictive analyser og personalisering af Journeys.

Til at drive denne udvikling opretter vi nu en stilling som Customer experience manager. Du vil indgå i et strategisk vigtigt Customer insight & development team, der ud over dig består af en Marketing automation specialist og en Data scientist. Gennem nye indsigter og optimal anvendelse af tekniske værktøjer skal I hver især bidrage til at udnytte potentialet for livstidsværdi hos Red Barnets bidragsydere.

DU VIL
Som Customer experience manager først og fremmest få ansvar for reduktion af churn hos medlemmer. Dine vigtigste KPIer er retention/churn rate og Life Time Value. Du bliver ansvarlig for igangsætning, projektledelse og evaluering af customer journeys og anti-churn initiativer, både on- og offline. Dine initiativer kan både omfatte optimering af 1:1 kommunikation, men også udvikling/optimering af abonnementsproduktet.

Dertil vil du:

  • Initiere og anvende data-analyser til prioritering af aktiviteter, der vil reducere churn
  • Tage kundens perspektiv (outside-in i stedet for inside-out) og sikre dette perspektiv gennemsyrer alle kontaktflader med kunden
  • Bidrage til mapping af den samlede kunderejse på tværs af platforme
  • Bidrage til udvikling og styring af programmer der øger LTV, fx velkomstprogrammer og trigger-baserede kommunikations-flows
  • Bidrage til udvikling af handlingsplan for teamet
  • Bidrage til udarbejdelse af business cases og idé-pipeline 
  • Få ansvar for at sortere og analysere kvalitativ feedback fra kunder og sikre, at dette bliver anvendt til at optimere kundeoplevelsen
  • Få mulighed for at sparre med kolleger fra Save the Children på tværs af landegrænser
  • Hvordan du ellers vil skabe og forme din egen rolle, glæder vi os til at høre.

DIN PROFESSIONELLE & PERSONLIGE PROFIL
Du har en kandidatuddannelse i marketing eller kommunikation. Du har minimum 3 års hands-on erfaring med dialogprogrammer, hvor du har skabt dokumenterede resultater med anti-churn tiltag.
Dertil forventer vi, at du har:

  • Erfaring med projektledelse 
  • Hands-on erfaring med brug af CRM
  • Erfaring med mapping af customer journeys på tværs af platforme
  • Erfaring med at drive mersalg på tværs af platforme
  • Flair for at kombinere marketing trends, kundeadfærd og behov til at skabe fantastiske kundeoplevelser
  • Erfaring med produkt- og konceptudvikling er en fordel
  • Erfaring med brug af analyseværktøjer som Power BI er en fordel
  • Flydende engelsk-kundskaber (skrift såvel som tale)

 Som person har du uovertrufne samarbejdsevner og trives med en stor kontaktflade på tværs af organisatoriske skel. Du foretrækker et tempo-fyldt arbejdsmiljø og er ikke bange for at sigte højt. Du arbejder systematisk og kan holde overblikket over skiftende arbejdsopgaver, også når det går stærkt. Du spotter muligheder for forbedring, tager gerne initiativ, men er også klar til at smøge ærmerne op og følge opgaverne til dørs.

VILKÅR & REKRUTTERINGSPROCES
Løn- og ansættelsesforhold iht. gældende overenskomst mellem Red Barnet og AC-organisationerne og Handels- og Kontorfunktionærernes Forbund. Ansættelse i en AC-stilling med en ugentlig arbejdstid på 37 timer inkl. en halv times daglig betalt frokostpause og flekstid. Forventet tiltrædelse 1/4-19.

Ansøgningsfristen er onsdag den 13. februar 2019. Interviews forventes afholdt i uge 8 og 9.

Vær opmærksom på at vi ikke modtager ansøgninger uden om vores rekrutteringssystem.

KONTAKT
For yderligere information er du velkommen til at kontakte Chef for Private Donors Dennis Twum.

Mobile: +45 2934 4270 eller dtw@redbarnet.dk




Red Barnet arbejder i Danmark og flere end 120 andre lande. Vi redder, beskytter og styrker de dårligst stillede børn i Danmark og ude i verden. Vi er Save the Children - verdens førende uafhængige organisation for børn.

Red Barnet ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede at søge stillingen - uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder. Vores fokus på at beskytte børn mod overgreb er også afspejlet i vores rekrutteringsproces. Vores fokus på at beskytte børn mod overgreb er også afspejlet i vores rekrutteringsproces. Ønsker du at arbejde for os, er du forpligtet til at følge vores interne børnebeskyttelsespolitik.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontaktperson
Dennis Twum
Rosenørns allé 12
1634 København V
Danmark
Tlf:
+45 2934 4270
LJA-699742832019-01-22T22:38:48.693Red Barnet søger Customer Experience Manager

Kan du skabe vedvarende værdi og loyalitet for medlemmer/kunder i en abonnementsbaseret forretning? Er du datadreven af natur og har både analytisk og kreativt flair? Har du erfaring med projektledelse af churn og roadmaps der har ført til initiativer som prisfastsættelse, loyalitet, og kundetilfredshed? Så har vi brug for dig til at skabe en second to none kundeoplevelse for Red Barnets støtter og derigennem realisere visionen om en bedre verden for børn - i Danmark og resten af verden.  

HVAD VI TILBYDER
Red Barnet er Danmarks største hjælpeorganisation for børn. Vi tror på, at alle børn har potentialet til at skabe en bedre verden end den, de er født ind i. Hvis blot de får en tryg opvækst og den hjælp, de har ret til. Det kæmper vi for. For enhver pris. Hver time. Hver dag. Overalt i verden.  

I Red Barnets Fundraising & Marketing-afdeling arbejder 40 ildsjæle kompromisløst for at understøtte denne vision. De sidste par år har vi haft en rekordstor vækst i antal medlemmer.Nu er tiden kommet til at rette fokus mod kundeoplevelse og loyalitet. Ambitionen er at blive førende inden for kundeinspiration og fastholdelse. Det vil vi gøre via datadrevet forretnings-optimering, predictive analyser og personalisering af Journeys.

Til at drive denne udvikling opretter vi nu en stilling som Customer experience manager. Du vil indgå i et strategisk vigtigt Customer insight & development team, der ud over dig består af en Marketing automation specialist og en Data scientist. Gennem nye indsigter og optimal anvendelse af tekniske værktøjer skal I hver især bidrage til at udnytte potentialet for livstidsværdi hos Red Barnets bidragsydere.

DU VIL
Som Customer experience manager først og fremmest få ansvar for reduktion af churn hos medlemmer. Dine vigtigste KPIer er retention/churn rate og Life Time Value. Du bliver ansvarlig for igangsætning, projektledelse og evaluering af customer journeys og anti-churn initiativer, både on- og offline. Dine initiativer kan både omfatte optimering af 1:1 kommunikation, men også udvikling/optimering af abonnementsproduktet.

Dertil vil du:

  • Initiere og anvende data-analyser til prioritering af aktiviteter, der vil reducere churn
  • Tage kundens perspektiv (outside-in i stedet for inside-out) og sikre dette perspektiv gennemsyrer alle kontaktflader med kunden
  • Bidrage til mapping af den samlede kunderejse på tværs af platforme
  • Bidrage til udvikling og styring af programmer der øger LTV, fx velkomstprogrammer og trigger-baserede kommunikations-flows
  • Bidrage til udvikling af handlingsplan for teamet
  • Bidrage til udarbejdelse af business cases og idé-pipeline 
  • Få ansvar for at sortere og analysere kvalitativ feedback fra kunder og sikre, at dette bliver anvendt til at optimere kundeoplevelsen
  • Få mulighed for at sparre med kolleger fra Save the Children på tværs af landegrænser
  • Hvordan du ellers vil skabe og forme din egen rolle, glæder vi os til at høre.

DIN PROFESSIONELLE & PERSONLIGE PROFIL
Du har en kandidatuddannelse i marketing eller kommunikation. Du har minimum 3 års hands-on erfaring med dialogprogrammer, hvor du har skabt dokumenterede resultater med anti-churn tiltag.
Dertil forventer vi, at du har:

  • Erfaring med projektledelse 
  • Hands-on erfaring med brug af CRM
  • Erfaring med mapping af customer journeys på tværs af platforme
  • Erfaring med at drive mersalg på tværs af platforme
  • Flair for at kombinere marketing trends, kundeadfærd og behov til at skabe fantastiske kundeoplevelser
  • Erfaring med produkt- og konceptudvikling er en fordel
  • Erfaring med brug af analyseværktøjer som Power BI er en fordel
  • Flydende engelsk-kundskaber (skrift såvel som tale)

 Som person har du uovertrufne samarbejdsevner og trives med en stor kontaktflade på tværs af organisatoriske skel. Du foretrækker et tempo-fyldt arbejdsmiljø og er ikke bange for at sigte højt. Du arbejder systematisk og kan holde overblikket over skiftende arbejdsopgaver, også når det går stærkt. Du spotter muligheder for forbedring, tager gerne initiativ, men er også klar til at smøge ærmerne op og følge opgaverne til dørs.

VILKÅR & REKRUTTERINGSPROCES
Løn- og ansættelsesforhold iht. gældende overenskomst mellem Red Barnet og AC-organisationerne og Handels- og Kontorfunktionærernes Forbund. Ansættelse i en AC-stilling med en ugentlig arbejdstid på 37 timer inkl. en halv times daglig betalt frokostpause og flekstid. Forventet tiltrædelse 1/4-19.

Ansøgningsfristen er onsdag den 13. februar 2019. Interviews forventes afholdt i uge 8 og 9.

Vær opmærksom på at vi ikke modtager ansøgninger uden om vores rekrutteringssystem.

KONTAKT
For yderligere information er du velkommen til at kontakte Chef for Private Donors Dennis Twum.

Mobile: +45 2934 4270 eller dtw@redbarnet.dk

101IDK_MFDKDanmark2019-02-13T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=399&ProjectId=178861&DepartmentId=21531&MediaId=59EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn1887838Red Barnet10Red Barnet arbejder i Danmark og flere end 120 andre lande. Vi redder, beskytter og styrker de dårligst stillede børn i Danmark og ude i verden. Vi er Save the Children - verdens førende uafhængige organisation for børn.

Red Barnet ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede at søge stillingen - uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder. Vores fokus på at beskytte børn mod overgreb er også afspejlet i vores rekrutteringsproces. Vores fokus på at beskytte børn mod overgreb er også afspejlet i vores rekrutteringsproces. Ønsker du at arbejde for os, er du forpligtet til at følge vores interne børnebeskyttelsespolitik.
Red Barnet arbejder i Danmark og flere end 120 andre lande. Vi redder, beskytter og styrker de dårligst stillede børn i Danmark og ude i verden. Vi er Save the Children - verdens førende uafhængige organisation for børn.

Red Barnet ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede at søge stillingen - uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder. Vores fokus på at beskytte børn mod overgreb er også afspejlet i vores rekrutteringsproces. Vores fokus på at beskytte børn mod overgreb er også afspejlet i vores rekrutteringsproces. Ønsker du at arbejde for os, er du forpligtet til at følge vores interne børnebeskyttelsespolitik.
Rosenørns allé 121634København V35365555DKDanmarkDKDanmark1887838_logo_large.pngwww.redbarnet.dk1887838_logo_small.png155.6818348012.55531800
357936455DennisTwum
Rosenørns allé 12
1634dtw@redbarnet.dk+45 2934 4270København VDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid122-01-201913-02-2019912Client Management907CRM og kunderelationer918Dataanalyse910Kundeklubber/loyalitet214Marketing & kommunikation357936455OliviaChristensen
Rosenørns allé 12
1634oltc@redbarnet.dk+45 4647 3447København VDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
22-01-2019
Udløber:
13-02-2019
Kviknummer:
LJA-69974283
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Client Management,
CRM og kunderelationer,
Dataanalyse,
Kundeklubber/loyalitet,
Marketing & kommunikation
Beliggenhed og ruter