Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Red Barnet

Red Barnet

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 04-06-2019

Red Barnet søger Event Coordinator til deres promoter afdeling

Vil du indgå i et nyt ambitiøst projekt, hvor du virkelig kan teste og udvikle dine evner med salg, markedsføring, og konceptudvikling? Har du et svar på hvordan Red Barnet kan udvikle og planlægge promoter-kampagner og salgsevents, som sikrer resultater på bundlinjen?

Så bliv del af Danmarks største hjælpeorganisation for børn og tag medansvar for at opbygge brachens mest nytænkende promoter-afdeling, til gavn for de mest udsatte børn i Danmark og resten af verden.

INSPIRER DANSKERNE TIL HANDLING!
I de kommende år har vi særligt fokus på at styrke engagement og opbakning gennem større tværorganisatoriske kampagner, der skal samle hele organisationen omkring ambitiøse mål for øget indtjening, øget synlighed om programindsatserne og markant øget engagement blandt danskerne.

Vores promoter-afdeling arbejder kompromisløst for at kunne understøtte denne vision.

Afdelingens opgave er at hverve støtter til arbejdet for børn - Vi fundraiser på gader og stræder, indendørs og udendørs - Vi brænder for at kunne give oplevelser, der kan mærkes og som sikrer økonomisk støtte til de mest udsatte børn. Derfor vil vi gerne tage endnu et step op i vores ambitioner og her vil små pop-up events/happenings være et centralt værktøj. Vi har derfor brug for en passioneret eventkoordinator med flair for markedsføring, salg og konceptudvikling til at være med til at skabe små, sublime, oplysende og interagerende oplevelser rundt om i landet, som vil inspirere danskerne til handling.

DIN MISSION
Du skal, med en idérig og kreativ tilgang, udvikle spændende, sjove og omkostnings-effektive pop-up-events med det formål at hverve månedlige støtter til de mest udsatte børn, derudover skal du sikre, at vores promotere får attraktive lokationer rundt om i landet, ved at sælge koncepterne ind til virksomheder, shoppingcentre, foreninger messer mv.   

  • Udvikle hverve-/salgsevents og kampagner
  • Bidrage til det interne arbejde omkring tilblivelsen af kampagnerne i forhold til udarbejdelse af kreative budskaber, færdiggørelse af elementer, timing, lanceringstidspunkt i promoter teamet i samarbejde med vores kampagnesektion
  • Rekruttere nye samarbejdspartnere samt opretholde kontakt til disse (virksomheder, festivaler, centre, messer, supermarkeder mv.)
  • Koordinere, planlægge og eksekvere events i hele landet, herunder have ansvar for det praktiske
  • Bidrage med kampagneindhold og salgsbudskaber til vores eksterne telemarketing & promoter hverveteams
  • Blive en del af et acquistion-team, bestående af en acquistion manager, acquistion specialist, promoter coordinator, 1 mødebooker og 2 praktikanter
  • Bl.a. have din daglige gang på vores kontor på Rosenørns Allé 12, 1634 København V, men du vil i stor udstrækning tage rundt til storcentre, supermarkeder og messer for at sælge vores koncepter ind

HVEM ER DU:
Du kan være nyuddannet eller har nogle års erfaring med at skabe events/happenings. Du er udadvendt af natur, du har humor og har nemt ved at skabe relationer. Du trives i rollen som den koordinerende og skabende drivkraft, som har overblikket, er detaljeorienteret og følger projekter til dørs. Desuden er der ingen opgaver, som er for lille til dig.

Derudover vil du være det rigtige match hvis:

  • Du er kreativ, iderig og udviklingsorienteret.
  • Du har erfaring med eller mod på at skabe events/happenings
  • Du kan sælge og skabe nye kommercielle relationer
  • Du kan holde overblikket i en travl og dynamisk hverdag
  • Du har et stærkt drive og kan arbejde proaktivt og selvstændigt
  • Du er udpræget teamplayer, samarbejder effektivt med andre og deler viden og erfaringer

VILKÅR & REKRUTTERINGSPROCES
Der er tale om en 2-årig projektansættelse med mulighed for fastansættelse.

Løn- og ansættelsesforhold iht. gældende overenskomst mellem Red Barnet og AC-organisationerne og Handels- og Kontorfunktionærernes Forbund. Ansættelse i en AC-stilling med en ugentlig arbejdstid på 37 timer med betalt frokostpause, der kan forekomme aften og weekendarbejde. Tiltrædelse 1. august 2019.

Store resultater nås gennem de rigtige medarbejdere. Derfor søger vi kun kandidater, der er passionerede omkring den forskel, de kan skabe igennem direkte salg/face2face-fundraising, events og kampagner, fordi det vil være brændstoffet i din motivation, evne og vilje til at opnå resultater i kampen for at sikre vores fælles vision. 

Bliver du grebet af ovenstående? Så send os en ansøgning jo før, jo bedre!




Red Barnet arbejder i Danmark og flere end 120 andre lande. Vi redder, beskytter og styrker de dårligst stillede børn i Danmark og ude i verden. Vi er Save the Children - verdens førende uafhængige organisation for børn.

Red Barnet ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede at søge stillingen - uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder. Vores fokus på at beskytte børn mod overgreb er også afspejlet i vores rekrutteringsproces. Vores fokus på at beskytte børn mod overgreb er også afspejlet i vores rekrutteringsproces. Ønsker du at arbejde for os, er du forpligtet til at følge vores interne børnebeskyttelsespolitik.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontaktperson
Harald Kildsig
Rosenørns allé 12
1634 København V
Danmark
LJA-738439552019-06-04T13:36:04.057Red Barnet søger Event Coordinator til deres promoter afdeling

Vil du indgå i et nyt ambitiøst projekt, hvor du virkelig kan teste og udvikle dine evner med salg, markedsføring, og konceptudvikling? Har du et svar på hvordan Red Barnet kan udvikle og planlægge promoter-kampagner og salgsevents, som sikrer resultater på bundlinjen?

Så bliv del af Danmarks største hjælpeorganisation for børn og tag medansvar for at opbygge brachens mest nytænkende promoter-afdeling, til gavn for de mest udsatte børn i Danmark og resten af verden.

INSPIRER DANSKERNE TIL HANDLING!
I de kommende år har vi særligt fokus på at styrke engagement og opbakning gennem større tværorganisatoriske kampagner, der skal samle hele organisationen omkring ambitiøse mål for øget indtjening, øget synlighed om programindsatserne og markant øget engagement blandt danskerne.

Vores promoter-afdeling arbejder kompromisløst for at kunne understøtte denne vision.

Afdelingens opgave er at hverve støtter til arbejdet for børn - Vi fundraiser på gader og stræder, indendørs og udendørs - Vi brænder for at kunne give oplevelser, der kan mærkes og som sikrer økonomisk støtte til de mest udsatte børn. Derfor vil vi gerne tage endnu et step op i vores ambitioner og her vil små pop-up events/happenings være et centralt værktøj. Vi har derfor brug for en passioneret eventkoordinator med flair for markedsføring, salg og konceptudvikling til at være med til at skabe små, sublime, oplysende og interagerende oplevelser rundt om i landet, som vil inspirere danskerne til handling.

DIN MISSION
Du skal, med en idérig og kreativ tilgang, udvikle spændende, sjove og omkostnings-effektive pop-up-events med det formål at hverve månedlige støtter til de mest udsatte børn, derudover skal du sikre, at vores promotere får attraktive lokationer rundt om i landet, ved at sælge koncepterne ind til virksomheder, shoppingcentre, foreninger messer mv.   

  • Udvikle hverve-/salgsevents og kampagner
  • Bidrage til det interne arbejde omkring tilblivelsen af kampagnerne i forhold til udarbejdelse af kreative budskaber, færdiggørelse af elementer, timing, lanceringstidspunkt i promoter teamet i samarbejde med vores kampagnesektion
  • Rekruttere nye samarbejdspartnere samt opretholde kontakt til disse (virksomheder, festivaler, centre, messer, supermarkeder mv.)
  • Koordinere, planlægge og eksekvere events i hele landet, herunder have ansvar for det praktiske
  • Bidrage med kampagneindhold og salgsbudskaber til vores eksterne telemarketing & promoter hverveteams
  • Blive en del af et acquistion-team, bestående af en acquistion manager, acquistion specialist, promoter coordinator, 1 mødebooker og 2 praktikanter
  • Bl.a. have din daglige gang på vores kontor på Rosenørns Allé 12, 1634 København V, men du vil i stor udstrækning tage rundt til storcentre, supermarkeder og messer for at sælge vores koncepter ind

HVEM ER DU:
Du kan være nyuddannet eller har nogle års erfaring med at skabe events/happenings. Du er udadvendt af natur, du har humor og har nemt ved at skabe relationer. Du trives i rollen som den koordinerende og skabende drivkraft, som har overblikket, er detaljeorienteret og følger projekter til dørs. Desuden er der ingen opgaver, som er for lille til dig.

Derudover vil du være det rigtige match hvis:

  • Du er kreativ, iderig og udviklingsorienteret.
  • Du har erfaring med eller mod på at skabe events/happenings
  • Du kan sælge og skabe nye kommercielle relationer
  • Du kan holde overblikket i en travl og dynamisk hverdag
  • Du har et stærkt drive og kan arbejde proaktivt og selvstændigt
  • Du er udpræget teamplayer, samarbejder effektivt med andre og deler viden og erfaringer

VILKÅR & REKRUTTERINGSPROCES
Der er tale om en 2-årig projektansættelse med mulighed for fastansættelse.

Løn- og ansættelsesforhold iht. gældende overenskomst mellem Red Barnet og AC-organisationerne og Handels- og Kontorfunktionærernes Forbund. Ansættelse i en AC-stilling med en ugentlig arbejdstid på 37 timer med betalt frokostpause, der kan forekomme aften og weekendarbejde. Tiltrædelse 1. august 2019.

Store resultater nås gennem de rigtige medarbejdere. Derfor søger vi kun kandidater, der er passionerede omkring den forskel, de kan skabe igennem direkte salg/face2face-fundraising, events og kampagner, fordi det vil være brændstoffet i din motivation, evne og vilje til at opnå resultater i kampen for at sikre vores fælles vision. 

Bliver du grebet af ovenstående? Så send os en ansøgning jo før, jo bedre!

101IDK_MFDKDanmark2019-06-18T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationForm/SinglePageApplicationForm.aspx?cid=399&departmentId=21532&ProjectId=178933&MediaId=5EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn1887838Red Barnet10Red Barnet arbejder i Danmark og flere end 120 andre lande. Vi redder, beskytter og styrker de dårligst stillede børn i Danmark og ude i verden. Vi er Save the Children - verdens førende uafhængige organisation for børn.

Red Barnet ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede at søge stillingen - uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder. Vores fokus på at beskytte børn mod overgreb er også afspejlet i vores rekrutteringsproces. Vores fokus på at beskytte børn mod overgreb er også afspejlet i vores rekrutteringsproces. Ønsker du at arbejde for os, er du forpligtet til at følge vores interne børnebeskyttelsespolitik.
Red Barnet arbejder i Danmark og flere end 120 andre lande. Vi redder, beskytter og styrker de dårligst stillede børn i Danmark og ude i verden. Vi er Save the Children - verdens førende uafhængige organisation for børn.

Red Barnet ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede at søge stillingen - uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder. Vores fokus på at beskytte børn mod overgreb er også afspejlet i vores rekrutteringsproces. Vores fokus på at beskytte børn mod overgreb er også afspejlet i vores rekrutteringsproces. Ønsker du at arbejde for os, er du forpligtet til at følge vores interne børnebeskyttelsespolitik.
Rosenørns allé 121634København V35365555DKDanmarkDKDanmark1887838_logo_large.pngwww.redbarnet.dk1887838_logo_small.png155.6818348012.55531800
361401669HaraldKildsig
Rosenørns allé 12
1634hki@redbarnet.dkKøbenhavn VDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid104-06-201918-06-2019896Brand Management912Client Management578Digital Marketing215Event marketing226Konference579Kontakt & Kunde relationer214Marketing & kommunikation895Marketing & projektledelse2Salg361401669DanielaCanfarotta
Rosenørns allé 12
1634dac@redbarnet.dkKøbenhavn VDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
04-06-2019
Udløber:
18-06-2019
Kviknummer:
LJA-73843955
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Brand Management,
Client Management,
Digital Marketing,
Event marketing,
Konference,
Kontakt & Kunde relationer,
Marketing & kommunikation,
Marketing & projektledelse,
Salg
Beliggenhed og ruter