Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Red Barnet

Red Barnet

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 27-12-2018

Red Barnet søger Head of Corporate Partnerships

Er du en stærk leder med solid erfaring inden for salg og marketing? Har du haft succes med at etablere større samarbejder på b2b markedet? Har du samtidig strategisk sans og kan sætte retning og handling efter, hvad der rører sig i den kommercielle verden? Så er det dig, vi har brug for at til løfte Red Barnets samarbejde med virksomheder til et nyt niveau med markant stigende indtægter til glæde for børn i Danmark og resten af verden.  

HVAD VI TILBYDER
Red Barnet er Danmarks største hjælpeorganisation for børn. Vi tror på, at alle børn har potentialet til at skabe en bedre verden end den, de er født ind i. Hvis blot de får en tryg opvækst og den hjælp, de har ret til. Det kæmper vi for. For enhver pris. Hver time. Hver dag. Overalt i verden.  

Red Barnets Fundraising & Marketing-afdeling arbejder kompromisløst for at understøtte denne vision. Vi tør godt sige, at vi er Danmarks mest ambitiøse fundraising- og marketingteam. Vi stræber efter at være de bedste, og vi er ikke bange for at udfordre konventionerne i branchen.

Nu står vi på kanten af en ny strategiperiode med stort fokus på at udnytte potentialet i den private sektor og løfte vores virksomhedssamarbejder til et nyt, mere strategisk niveau. Rammen er Red Barnets strategiske indsatsområder og tværgående kampagner og ambitionen er samarbejder, der skaber værdi for virksomhederne og øgede indtægter til Red Barnets arbejde for de mest udsatte børn.

DU VIL

  • Få ansvar for udvikling, implementering og løbende tilpasning af handleplaner for maksimal udnyttelse af potentialet i virksomhedssamarbejder 
  • Få budgetansvar for en diversificeret pallette af virksomhedssamarbejder både strategiske partnerskaber og kommercielle/markedsføringssamarbejder 
  • Få ansvar for at drive en kortlægning af potentielle samarbejdspartnere med henblik på at finde oplagte match mellem Red Barnets strategiske programindsatser, tværgående kampagnetiltag og specifikke brancher og virksomheder
  • Få ansvar for at sikre en konstant pipeline af partnerskaber med henblik på opnåelse af kortsigtede og langsigtede mål.
  • Repræsentere Red Barnet udadtil i forbindelse med indgåelse og pleje af større partnerskaber
  • Få ansvar for forhandlingen af større partnerskaber på strategisk niveau
  • Sikre fremdrift i samarbejdsrelationerne og holde fokus på målet om øget økonomisk værdi 
  • Bidrage aktivt til sammenhæng og synergi mellem Corporate Partnerships og Private Donor Fundraising
  • Få ansvar for at sikre involvering af virksomhedspartnere i tværgående kampagneindsatser, herunder katastrofeindsamlinger og Landsindsamling
  • Blive en del af afdelingsledelsen i den nye Fundraising & Marketingafdeling, hvor vi samler funktioner inden for Fundraising, Kommunikation, Digital marketing, Kampagner og Virksomheds-partnerskaber.
  • Blive den daglige leder af et team af stærke salgsprofiler (p.t. 5 medarbejdere)

DIN PROFESSIONELLE & PERSONLIGE PROFIL

  • Minimum 5 års erfaring med personaleledelse af salgsprofiler
  • Minimum 5 års erfaring med marketing fra den kommercielle sektor og gerne både med b2b og b2c.
  • Gennemgribende forretningsforståelse og indblik i den kommercielle verden
  • Solid erfaring med udarbejdelse og opfølgning på salgs og driftsbudgetter
  • Dokumenterede resultater fra egne salg/indgåelse af virksomhedssamarbejder
  • Dokumenteret erfaring med forhandling af større/strategiske virksomhedssamarbejder
  • Erfaring med kampagnesamarbejder med involvering af detailhandlen en fordel
  • Erfaring med anvendelse af FNs verdensmål i strategiske samarbejder en fordel.
  • Flydende engelsk i skrift og tale

Som person er du resultatorienteret, har et tårnhøjt drive og stor gennemslagskraft. Du kender vigtigheden af at lytte for at skabe de optimale rammer for såvel dit team som de partnerskaber, du indgår. Dine ambitioner er mindst lige så store som vores, og dit stærke strategiske fokus afspejler sig i den retning, du sætter for dit team og den måde, du løbende følger op på dette. Du er en stærk forhandler, en dygtig netværker og spotter muligheden for at skabe alliancer, der ikke har været overvejet før. Sidst men ikke mindst er det vigtigt, at du bidrager med en positiv tilgang og har lyst til at smøge ærmerne op også når det er svært.

VILKÅR & REKRUTTERINGSPROCES
Løn- og ansættelsesforhold iht. gældende overenskomst mellem Red Barnet og AC-organisationerne og Handels- og Kontorfunktionærernes Forbund. Ansættelse i en sektionsleder-stilling uden øvre arbejdstid, men et forventet gennemsnit på 37 timer. Forventet tiltrædelse 1/3-19.

Ansøgningsfristen er søndag den 13. januar 2019. Interviews forventes afholdt i uge 3 og 4.

Vær opmærksom på, at vi ikke modtager ansøgninger uden om vores rekrutteringssystem.

KONTAKT
For yderligere information er du velkommen til at kontakte Fundraising- og marketingchef Merete Falkenstrøm




Red Barnet arbejder i Danmark og flere end 120 andre lande. Vi redder, beskytter og styrker de dårligst stillede børn i Danmark og ude i verden. Vi er Save the Children - verdens førende uafhængige organisation for børn.

Red Barnet ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede at søge stillingen - uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder. Vores fokus på at beskytte børn mod overgreb er også afspejlet i vores rekrutteringsproces. Vores fokus på at beskytte børn mod overgreb er også afspejlet i vores rekrutteringsproces. Ønsker du at arbejde for os, er du forpligtet til at følge vores interne børnebeskyttelsespolitik.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Job i virksomheden
Frist: 
03-02-2019
Kontakt
Kontaktperson
Merete Falkenstrøm
Rosenørns allé 12
1634 København V
Danmark
Tlf:
+45 3524 8552
LJA-691453562018-12-27T17:40:15.403Red Barnet søger Head of Corporate Partnerships

Er du en stærk leder med solid erfaring inden for salg og marketing? Har du haft succes med at etablere større samarbejder på b2b markedet? Har du samtidig strategisk sans og kan sætte retning og handling efter, hvad der rører sig i den kommercielle verden? Så er det dig, vi har brug for at til løfte Red Barnets samarbejde med virksomheder til et nyt niveau med markant stigende indtægter til glæde for børn i Danmark og resten af verden.  

HVAD VI TILBYDER
Red Barnet er Danmarks største hjælpeorganisation for børn. Vi tror på, at alle børn har potentialet til at skabe en bedre verden end den, de er født ind i. Hvis blot de får en tryg opvækst og den hjælp, de har ret til. Det kæmper vi for. For enhver pris. Hver time. Hver dag. Overalt i verden.  

Red Barnets Fundraising & Marketing-afdeling arbejder kompromisløst for at understøtte denne vision. Vi tør godt sige, at vi er Danmarks mest ambitiøse fundraising- og marketingteam. Vi stræber efter at være de bedste, og vi er ikke bange for at udfordre konventionerne i branchen.

Nu står vi på kanten af en ny strategiperiode med stort fokus på at udnytte potentialet i den private sektor og løfte vores virksomhedssamarbejder til et nyt, mere strategisk niveau. Rammen er Red Barnets strategiske indsatsområder og tværgående kampagner og ambitionen er samarbejder, der skaber værdi for virksomhederne og øgede indtægter til Red Barnets arbejde for de mest udsatte børn.

DU VIL

  • Få ansvar for udvikling, implementering og løbende tilpasning af handleplaner for maksimal udnyttelse af potentialet i virksomhedssamarbejder 
  • Få budgetansvar for en diversificeret pallette af virksomhedssamarbejder både strategiske partnerskaber og kommercielle/markedsføringssamarbejder 
  • Få ansvar for at drive en kortlægning af potentielle samarbejdspartnere med henblik på at finde oplagte match mellem Red Barnets strategiske programindsatser, tværgående kampagnetiltag og specifikke brancher og virksomheder
  • Få ansvar for at sikre en konstant pipeline af partnerskaber med henblik på opnåelse af kortsigtede og langsigtede mål.
  • Repræsentere Red Barnet udadtil i forbindelse med indgåelse og pleje af større partnerskaber
  • Få ansvar for forhandlingen af større partnerskaber på strategisk niveau
  • Sikre fremdrift i samarbejdsrelationerne og holde fokus på målet om øget økonomisk værdi 
  • Bidrage aktivt til sammenhæng og synergi mellem Corporate Partnerships og Private Donor Fundraising
  • Få ansvar for at sikre involvering af virksomhedspartnere i tværgående kampagneindsatser, herunder katastrofeindsamlinger og Landsindsamling
  • Blive en del af afdelingsledelsen i den nye Fundraising & Marketingafdeling, hvor vi samler funktioner inden for Fundraising, Kommunikation, Digital marketing, Kampagner og Virksomheds-partnerskaber.
  • Blive den daglige leder af et team af stærke salgsprofiler (p.t. 5 medarbejdere)

DIN PROFESSIONELLE & PERSONLIGE PROFIL

  • Minimum 5 års erfaring med personaleledelse af salgsprofiler
  • Minimum 5 års erfaring med marketing fra den kommercielle sektor og gerne både med b2b og b2c.
  • Gennemgribende forretningsforståelse og indblik i den kommercielle verden
  • Solid erfaring med udarbejdelse og opfølgning på salgs og driftsbudgetter
  • Dokumenterede resultater fra egne salg/indgåelse af virksomhedssamarbejder
  • Dokumenteret erfaring med forhandling af større/strategiske virksomhedssamarbejder
  • Erfaring med kampagnesamarbejder med involvering af detailhandlen en fordel
  • Erfaring med anvendelse af FNs verdensmål i strategiske samarbejder en fordel.
  • Flydende engelsk i skrift og tale

Som person er du resultatorienteret, har et tårnhøjt drive og stor gennemslagskraft. Du kender vigtigheden af at lytte for at skabe de optimale rammer for såvel dit team som de partnerskaber, du indgår. Dine ambitioner er mindst lige så store som vores, og dit stærke strategiske fokus afspejler sig i den retning, du sætter for dit team og den måde, du løbende følger op på dette. Du er en stærk forhandler, en dygtig netværker og spotter muligheden for at skabe alliancer, der ikke har været overvejet før. Sidst men ikke mindst er det vigtigt, at du bidrager med en positiv tilgang og har lyst til at smøge ærmerne op også når det er svært.

VILKÅR & REKRUTTERINGSPROCES
Løn- og ansættelsesforhold iht. gældende overenskomst mellem Red Barnet og AC-organisationerne og Handels- og Kontorfunktionærernes Forbund. Ansættelse i en sektionsleder-stilling uden øvre arbejdstid, men et forventet gennemsnit på 37 timer. Forventet tiltrædelse 1/3-19.

Ansøgningsfristen er søndag den 13. januar 2019. Interviews forventes afholdt i uge 3 og 4.

Vær opmærksom på, at vi ikke modtager ansøgninger uden om vores rekrutteringssystem.

KONTAKT
For yderligere information er du velkommen til at kontakte Fundraising- og marketingchef Merete Falkenstrøm

101IDK_MFDKDanmark2019-01-13T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=399&ProjectId=178848&DepartmentId=21541&MediaId=5&SkipAdvertisement=FalseEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn1887838Red Barnet10Red Barnet arbejder i Danmark og flere end 120 andre lande. Vi redder, beskytter og styrker de dårligst stillede børn i Danmark og ude i verden. Vi er Save the Children - verdens førende uafhængige organisation for børn.

Red Barnet ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede at søge stillingen - uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder. Vores fokus på at beskytte børn mod overgreb er også afspejlet i vores rekrutteringsproces. Vores fokus på at beskytte børn mod overgreb er også afspejlet i vores rekrutteringsproces. Ønsker du at arbejde for os, er du forpligtet til at følge vores interne børnebeskyttelsespolitik.
Red Barnet arbejder i Danmark og flere end 120 andre lande. Vi redder, beskytter og styrker de dårligst stillede børn i Danmark og ude i verden. Vi er Save the Children - verdens førende uafhængige organisation for børn.

Red Barnet ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede at søge stillingen - uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder. Vores fokus på at beskytte børn mod overgreb er også afspejlet i vores rekrutteringsproces. Vores fokus på at beskytte børn mod overgreb er også afspejlet i vores rekrutteringsproces. Ønsker du at arbejde for os, er du forpligtet til at følge vores interne børnebeskyttelsespolitik.
Rosenørns allé 121634København V35365555DKDanmarkDKDanmark1887838_logo_large.pngwww.redbarnet.dk1887838_logo_small.png155.6818348012.55531800
359865840MereteFalkenstrøm
Rosenørns allé 12
1634MGF@redbarnet.dk+45 3524 8552København VDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid127-12-201813-01-2019912Client Management241Fundraising228Management214Marketing & kommunikation895Marketing & projektledelse235Strategi359865840DoritEriksen
Rosenørns allé 12
1634dhe@redbarnet.dk+45 3524 8645København VDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
27-12-2018
Udløber:
13-01-2019
Kviknummer:
LJA-69145356
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Client Management,
Fundraising,
Management,
Marketing & kommunikation,
Marketing & projektledelse,
Strategi
Beliggenhed og ruter