Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Røde Kors

Røde Kors

|
København
|
Indrykket 13-03-2020

Røde Kors søger ny mediechef

Er du skarp til digital markedsføring, er du frontrunner på digitale trends og har du blik for, hvor det digitale og kommercielle marked bevæger sig hen? Så er du måske Røde Kors nye mediechef.

Vi er en organisation i vækst og forandring med en ambition om at være blandt de bedste i Danmark til digital kommunikation og forretning. Vi vil engagere flere som bidragsydere, rekruttere flere til vores frivillige indsatser og styrke vores brand og gennemslagskraft.

Vi søger en ny mediechef, som har solid erfaring med at udvikle, tilrettelægge og eksekvere succesfulde digitale kampagner og forretning. Du får det strategiske og ledelsesmæssige ansvar for et team med ca. ti højt kvalificerede digitale medarbejdere. Samtidigt er organisationen i gang med udviklingen af et samlet nyt digitalt roadmap med udgangspunkt i et agilt mindset. Du kommer til, sammen med andre chefer, at spille en helt central rolle i at bidrage til at få fremtidens tværfaglige agile teams inden for digital markedsføring, digitalisering og kommunikation til at fungere.

Det bliver din og teamets rolle at sikre, at vi styrker os på fem afgørende kerneområder:

  • Økonomi: Vi vil styrke vores digitale fundraising markant i forhold til private bidragsydere. Vi skal også se på mulighederne for at arbejde digitalt med vores genbrugsforretning.
  • Rekruttering af frivillige: Vi udvikler til stadighed vores sociale aktiviteter og har konstant brug for at tiltrække flere engagerede mennesker til at løfte de mange opgaver.
  • Brandposition og indflydelse: Vi står stærkt i offentlighedens bevidsthed. Og der bliver lyttet til Røde Kors. Den position skal vi udbygge også i vores digitale formidling.
  • Digitaliseringen af foreningskommunikationen med og blandt foreningens 35.000 frivillige.
  • Udvikling af en agil leveranceorganisation: Vi er først lige startet på den digitale og agile omstilling, men vores ambition er at etablere stærke tværfaglige agile teams til at udvikle og drive vores digitale forretning, services, kommunikation og kampagner.

For at levere på disse kerneområder skal du have:

  • Solid kommunikations- og markedsføringserfaring herunder også erfaring med datadrevet og målstyret digital markedsføring og kommunikation.
  • Indgående kendskab til og erfaring med udviklingen af digitale platforme, konverteringsoptimering og evne at engagere på tværs af platformene.
  • Udpræget blik for at bruge aktuelle dagsordner i kampagner og flair for nye digitale tendenser med henblik på kontinuerlig udvikling af forretningen strategisk.
  • Gerne have ledelseserfaring fra en politisk ledet organisation. Du skal kunne sikre et tæt samarbejde med husets operationelle afdelinger samt kunne udfordre ledelsen strategisk.
  • Betydelig personlig gennemslagskraft og se forandringer som en mulighed fremfor en forhindring.

Det er meget vi forlanger men for den rette tilbyder vi til gengæld et af de bedste og mest udfordrende digitale job i Danmark med garanti. Du må meget gerne have store ambitioner, for det har vi.

Kontakt afdelingschef Klaus Nørskov, klnrs@rodekors.dk eller 2724 5890, hvis du har spørgsmål til stillingen.

Ansøgningsfrist den mandag den 6. april 2020. Vi forventer at afholde førstesamtaler fredag den 17. april og anden samtaler den 21. april eller den 22. april.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontaktperson
Klaus Nørskov Nørskov
Blegdamsvej 27
2100 København Ø
Danmark
Tlf:
2724 5890
LJA-798025402020-03-13T15:23:43.577Røde Kors søger ny mediechef

Er du skarp til digital markedsføring, er du frontrunner på digitale trends og har du blik for, hvor det digitale og kommercielle marked bevæger sig hen? Så er du måske Røde Kors nye mediechef.

Vi er en organisation i vækst og forandring med en ambition om at være blandt de bedste i Danmark til digital kommunikation og forretning. Vi vil engagere flere som bidragsydere, rekruttere flere til vores frivillige indsatser og styrke vores brand og gennemslagskraft.

Vi søger en ny mediechef, som har solid erfaring med at udvikle, tilrettelægge og eksekvere succesfulde digitale kampagner og forretning. Du får det strategiske og ledelsesmæssige ansvar for et team med ca. ti højt kvalificerede digitale medarbejdere. Samtidigt er organisationen i gang med udviklingen af et samlet nyt digitalt roadmap med udgangspunkt i et agilt mindset. Du kommer til, sammen med andre chefer, at spille en helt central rolle i at bidrage til at få fremtidens tværfaglige agile teams inden for digital markedsføring, digitalisering og kommunikation til at fungere.

Det bliver din og teamets rolle at sikre, at vi styrker os på fem afgørende kerneområder:

  • Økonomi: Vi vil styrke vores digitale fundraising markant i forhold til private bidragsydere. Vi skal også se på mulighederne for at arbejde digitalt med vores genbrugsforretning.
  • Rekruttering af frivillige: Vi udvikler til stadighed vores sociale aktiviteter og har konstant brug for at tiltrække flere engagerede mennesker til at løfte de mange opgaver.
  • Brandposition og indflydelse: Vi står stærkt i offentlighedens bevidsthed. Og der bliver lyttet til Røde Kors. Den position skal vi udbygge også i vores digitale formidling.
  • Digitaliseringen af foreningskommunikationen med og blandt foreningens 35.000 frivillige.
  • Udvikling af en agil leveranceorganisation: Vi er først lige startet på den digitale og agile omstilling, men vores ambition er at etablere stærke tværfaglige agile teams til at udvikle og drive vores digitale forretning, services, kommunikation og kampagner.

For at levere på disse kerneområder skal du have:

  • Solid kommunikations- og markedsføringserfaring herunder også erfaring med datadrevet og målstyret digital markedsføring og kommunikation.
  • Indgående kendskab til og erfaring med udviklingen af digitale platforme, konverteringsoptimering og evne at engagere på tværs af platformene.
  • Udpræget blik for at bruge aktuelle dagsordner i kampagner og flair for nye digitale tendenser med henblik på kontinuerlig udvikling af forretningen strategisk.
  • Gerne have ledelseserfaring fra en politisk ledet organisation. Du skal kunne sikre et tæt samarbejde med husets operationelle afdelinger samt kunne udfordre ledelsen strategisk.
  • Betydelig personlig gennemslagskraft og se forandringer som en mulighed fremfor en forhindring.

Det er meget vi forlanger men for den rette tilbyder vi til gengæld et af de bedste og mest udfordrende digitale job i Danmark med garanti. Du må meget gerne have store ambitioner, for det har vi.

Kontakt afdelingschef Klaus Nørskov, klnrs@rodekors.dk eller 2724 5890, hvis du har spørgsmål til stillingen.

Ansøgningsfrist den mandag den 6. april 2020. Vi forventer at afholde førstesamtaler fredag den 17. april og anden samtaler den 21. april eller den 22. april.

101IDK_MFDKDanmark2020-04-06T00:00:000000https://drk.easycruit.com/vacancy/2489947/68826?iso=dkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn2279098Røde Kors10Blegdamsvej 272100København Ø35259259DKDanmarkDKDanmark2279098_logo_large.gifwww.rodekors.dk/2279098_logo_small.gif155.6983530012.57408390362763283Klaus NørskovNørskov
Blegdamsvej 27
2100klnrs@rodekors.dk2724 5890København ØDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid113-03-202006-04-2020578Digital Marketing214Marketing & kommunikation220Organisation & ledelse235Strategi362763283Marie LouiseLage Jørgensen
Blegdamsvej 27
2100major@rodekors.dkKøbenhavn ØDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
13-03-2020
Udløber:
06-04-2020
Kviknummer:
LJA-79802540
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Digital Marketing,
Marketing & kommunikation,
Organisation & ledelse,
Strategi
Beliggenhed og ruter