Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Scandic Hotel A/S

Scandic Hotel A/S

|
Indrykket 29-12-2018

Scandic søger CRM Manager

Er du analytisk og brænder du for kundeloyalitet, så tror vi på, at du er vores nye CRM Manager på Scandic Support Office. Vi ved, at du har et stærkt kommercielt forretningsfokus, og at du drives af at have ansvar for at øge omsætningen ved at styrke kundeloyalitet og drive kommercielle aktiviteter baseret på kundeindsigter. Du ser muligheder i stedet for begrænsninger, og du motiverer og påvirker dine kolleger med dine indsigter og konklusioner. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.

Opgaver

  • Planlægge og drive aktiviteter der understøtter vores KPI'er vedr. loyalitet
  • Analysere kundedata og konvertere opnåede indsigter til konkrete handlinger
  • Udvikle og teste hypoteser som optimerer eksisterende aktiviteter eller danner grundlag for nye initiativer indenfor 1:1 kommunikation, ad-hoc eller automatiseret
  • Kontinuerligt monitorere og tilpasse automatiserede kommunikationsaktiviteter
  • Deltage i arbejdet omkring CRM strategien sammen med dine kollegaer på tværs af Norden
  • Ansvarlig for Scandic Friends value proposition i det danske marked

Hvem er du

  • Du har en relevant videregående uddannelse samt min. 2 års erfaring med CRM, 1:1 kommunikation og Marketing Automation
  • Du har stærke kvantitative og kvalitative analytiske færdigheder og du er en mester i Excel
  • Du arbejder gerne selvstændigt, men du er stærkest som et del af et team
  • Du er god til at holde mange bolde i luften og få ting til at ske
  • Du udfordrer og tester for at finde de bedste løsninger
  • Du er resultatorienteret, tager ansvar og er proaktiv af natur
  • Koncernsproget er engelsk, og engelskkundskaber i skrift og tale forudsættes

Vi tilbyder

  • At du bliver en del af Danmarks bedste arbejdsplads til Inklusion, som også er Nordens største hotelkæde
  • Landets bedste kolleger som alle arbejder med tydeligt afsæt i vores fire værdier "be caring", "be you", "be a pro" og "be bold"
  • Faglig og personlig udvikling
  • Landets fedeste kultur, hvor vi vil hinanden det godt, hvor der er plads til alle, uanset hvor vi kommer fra, og hvor vi har det sjovt
  • Favorable personalegoder, herunder Team Member Card, som giver dig rabatter på overnatning på Scandics hoteller og en god sundhedsforsikring

Hos Scandic hylder vi forskellighed og gir plads til den enkelte. Vi ved, at vi gør hinanden gode, og at vi alle sammen bidrager med noget særligt. Derfor er vi meget stolte af, at Scandic er kåret til Danmarks bedste arbejdsplads til Inklusion. Vi er utrolig glade for den flotte pris og siger tusind tak til alle vores medarbejdere, der hver dag har omtanke for hinanden og alle vores gæster.




Hos Scandic ønsker vi at være en valgmulighed for så mange mennesker som muligt. Uanset hvem de er, hvordan de går klædt, hvor de kommer fra, eller hvor de er på vej hen, står vi op hver morgen for at levere en virkelig god hoteloplevelse til hver og en. Det handler om et venligt smil, en imødekommende atmosfære, ægte service og noget ud over det sædvanlige. For at opnå dette, mener vi, at det kræver dedikerede medarbejdere, der viser vejen, som udvikler og forbedrer virksomheden og er gode rollemodeller. Hos Scandic får du mulighed for at udvikle dig gennem inspirerende karriereveje, både i Danmark og i udlandet, og vi foretrækker, at du har lyst og potentiale til, at tage endnu et skridt videre i vores virksomhed.

Vil du være en del af dette? Så venter Scandic på dig!

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontaktperson
Mette Broløs
Nansensgade 19, 7. sal
1366 København K
Danmark
Tlf:
+45 2368 0461
3299342012018-12-29T14:25:54.257Scandic søger CRM Manager

Er du analytisk og brænder du for kundeloyalitet, så tror vi på, at du er vores nye CRM Manager på Scandic Support Office. Vi ved, at du har et stærkt kommercielt forretningsfokus, og at du drives af at have ansvar for at øge omsætningen ved at styrke kundeloyalitet og drive kommercielle aktiviteter baseret på kundeindsigter. Du ser muligheder i stedet for begrænsninger, og du motiverer og påvirker dine kolleger med dine indsigter og konklusioner. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig.

Opgaver

  • Planlægge og drive aktiviteter der understøtter vores KPI'er vedr. loyalitet
  • Analysere kundedata og konvertere opnåede indsigter til konkrete handlinger
  • Udvikle og teste hypoteser som optimerer eksisterende aktiviteter eller danner grundlag for nye initiativer indenfor 1:1 kommunikation, ad-hoc eller automatiseret
  • Kontinuerligt monitorere og tilpasse automatiserede kommunikationsaktiviteter
  • Deltage i arbejdet omkring CRM strategien sammen med dine kollegaer på tværs af Norden
  • Ansvarlig for Scandic Friends value proposition i det danske marked

Hvem er du

  • Du har en relevant videregående uddannelse samt min. 2 års erfaring med CRM, 1:1 kommunikation og Marketing Automation
  • Du har stærke kvantitative og kvalitative analytiske færdigheder og du er en mester i Excel
  • Du arbejder gerne selvstændigt, men du er stærkest som et del af et team
  • Du er god til at holde mange bolde i luften og få ting til at ske
  • Du udfordrer og tester for at finde de bedste løsninger
  • Du er resultatorienteret, tager ansvar og er proaktiv af natur
  • Koncernsproget er engelsk, og engelskkundskaber i skrift og tale forudsættes

Vi tilbyder

  • At du bliver en del af Danmarks bedste arbejdsplads til Inklusion, som også er Nordens største hotelkæde
  • Landets bedste kolleger som alle arbejder med tydeligt afsæt i vores fire værdier "be caring", "be you", "be a pro" og "be bold"
  • Faglig og personlig udvikling
  • Landets fedeste kultur, hvor vi vil hinanden det godt, hvor der er plads til alle, uanset hvor vi kommer fra, og hvor vi har det sjovt
  • Favorable personalegoder, herunder Team Member Card, som giver dig rabatter på overnatning på Scandics hoteller og en god sundhedsforsikring

Hos Scandic hylder vi forskellighed og gir plads til den enkelte. Vi ved, at vi gør hinanden gode, og at vi alle sammen bidrager med noget særligt. Derfor er vi meget stolte af, at Scandic er kåret til Danmarks bedste arbejdsplads til Inklusion. Vi er utrolig glade for den flotte pris og siger tusind tak til alle vores medarbejdere, der hver dag har omtanke for hinanden og alle vores gæster.

2019-01-14T02:00:17.480 Er du analytisk og brænder du for kundeloyalitet, så tror vi på, at du er vores nye CRM Manager på Scandic Support Office. Vi ved, at du har et stærkt kommercielt forretningsfokus, og at du drives af at have ansvar for at øge omsætningen ved at styrke kundeloyalitet og drive kommercielle aktiviteter baseret på kundeindsigter. Du ser muligheder i stedet for begrænsninger, og du motiverer og påvirker dine kolleger med dine indsigter og konklusioner. Vi glæder os til at byde dig velkommen. Vi tror på dig. Opgaver Planlægge og drive aktiviteter der understøtter vores KPI er vedr. loyalitet Analysere kundedata og konvertere opnåede indsigter til konkrete handlinger Udvikle og teste hypoteser som optimerer eksisterende aktiviteter eller danner grundlag for nye initiativer indenfor 1:1 kommunikation, ad-hoc eller automatiseret Kontinuerligt monitorere og tilpasse automatiserede kommunikationsaktiviteter Deltage i arbejdet omkring CRM strategien sammen med dine kollegaer på tværs af Norden Ansvarlig for Scandic Friends value proposition i det danske marked Hvem er du Du har en relevant videregående uddannelse samt min. 2 års erfaring med CRM, 1:1 kommunikation og Marketing Automation Du har stærke kvantitative og kvalitative analytiske færdigheder og du er en mester i Excel Du arbejder gerne selvstændigt, men du er stærkest som et del af et team Du er god til at holde mange bolde i luften og få ting til at ske Du udfordrer og tester for at finde de bedste løsninger Du er resultatorienteret, tager ansvar og er proaktiv af natur Koncernsproget er engelsk, og engelskkundskaber i skrift og tale forudsættes Vi tilbyder At du bliver en del af Danmarks bedste arbejdsplads til Inklusion, som også er Nordens største hotelkæde Landets bedste kolleger som alle arbejder med tydeligt afsæt i vores fire værdier be caring , be you , be a pro og be bold Faglig og personlig udvikling Landets fedeste kultur, hvor vi vil hinanden det godt, hvor der er plads til alle, uanset hvor vi kommer fra, og hvor vi har det sjovt Favorable personalegoder, herunder Team Member Card, som giver dig rabatter på overnatning på Scandics hoteller og en god sundhedsforsikring Hos Scandic hylder vi forskellighed og gir plads til den enkelte. Vi ved, at vi gør hinanden gode, og at vi alle sammen bidrager med noget særligt. Derfor er vi meget stolte af, at Scandic er kåret til Danmarks bedste arbejdsplads til Inklusion. Vi er utrolig glade for den flotte pris og siger tusind tak til alle vores medarbejdere, der hver dag har omtanke for hinanden og alle vores gæster.1010000000000IDK_MFDKDanmark228DKK2019-01-13T00:00:000000https://emp.jobylon.com/jobs/32882-scandic-hotels-denmark-crm-manager-scandic-support-office-kobenhavn/0EuropaDanmark1893945Scandic Hotel A/S10Hos Scandic ønsker vi at være en valgmulighed for så mange mennesker som muligt. Uanset hvem de er, hvordan de går klædt, hvor de kommer fra, eller hvor de er på vej hen, står vi op hver morgen for at levere en virkelig god hoteloplevelse til hver og en. Det handler om et venligt smil, en imødekommende atmosfære, ægte service og noget ud over det sædvanlige. For at opnå dette, mener vi, at det kræver dedikerede medarbejdere, der viser vejen, som udvikler og forbedrer virksomheden og er gode rollemodeller. Hos Scandic får du mulighed for at udvikle dig gennem inspirerende karriereveje, både i Danmark og i udlandet, og vi foretrækker, at du har lyst og potentiale til, at tage endnu et skridt videre i vores virksomhed.

Vil du være en del af dette? Så venter Scandic på dig!
Hos Scandic ønsker vi at være en valgmulighed for så mange mennesker som muligt. Uanset hvem de er, hvordan de går klædt, hvor de kommer fra, eller hvor de er på vej hen, står vi op hver morgen for at levere en virkelig god hoteloplevelse til hver og en. Det handler om et venligt smil, en imødekommende atmosfære, ægte service og noget ud over det sædvanlige. For at opnå dette, mener vi, at det kræver dedikerede medarbejdere, der viser vejen, som udvikler og forbedrer virksomheden og er gode rollemodeller. Hos Scandic får du mulighed for at udvikle dig gennem inspirerende karriereveje, både i Danmark og i udlandet, og vi foretrækker, at du har lyst og potentiale til, at tage endnu et skridt videre i vores virksomhed.

Vil du være en del af dette? Så venter Scandic på dig!
Nansensgade 19, 7. sal1366København K2368 0455DKDanmarkDKDanmark1893945_logo_large.pngwww.scandichotels.dk1893945_logo_small.png155.6818116012.56276240
MetteBroløs
Nansensgade 19, 7. sal
1366+45 2368 0461København KDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid129-12-201813-01-201929-12-201813-01-20191Dansk3Læse/ tale2Engelsk4Læse/ tale/ skrive51Markedsanalyse4EkspertMarketing10000025Kundeservice4EkspertHotel og restauration20000070Microsoft Excel, bruger4EkspertKontor og administration114000128CRM (Customer Relation Management)4EkspertMarketing114000150Strategi4EkspertMarketing114960538Kundepleje og service4EkspertSalg114968879Kundeanalyse4EkspertSalg937858CRM Manager235Strategi239Markedsanalyse579Kontakt & Kunde relationer900CRM Management907CRM og kunderelationer910Kundeklubber/loyalitet918Dataanalyse339463193JetteSteen
Nansensgade 19, 7. sal
1366jette.steen@scandichotels.com+45 3348 0455København KDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
29-12-2018
Udløber:
13-01-2019
Kviknummer:
329934201
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Strategi,
Markedsanalyse,
Kontakt & Kunde relationer,
CRM Management,
CRM og kunderelationer,
Kundeklubber/loyalitet,
Dataanalyse
Stillingsbetegnelse:
CRM Manager
Erfaringer - I højere grad:
Markedsanalyse,
Kundeservice,
Microsoft Excel, bruger,
CRM (Customer Relation Management),
Strategi,
Kundepleje og service,
Kundeanalyse
Sprog:
Dansk Læse/ tale
Engelsk Læse/ tale/ skrive
Beliggenhed og ruter