Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Semler Gruppen A/S

Semler Gruppen A/S

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 18-02-2019

Semler Mobility søger Campaign Specialist

Er du erfaren i at bygge kundeflows og digitaliserede kundeoplevelser? Tænker du forretningsorienteret og er kyndig på, hvordan vi sammensætter optimale datasegmenter til vores marketing automation? Besidder du en generel nysgerrighed på kundernes adfærd i bilbranchen, og vil du gerne videreudvikle dit talent inden for customer experience? Så er du muligvis vores nye kollega.

STILLINGEN
Som Campaign Specialist i Semler Mobilitys CRM team, vil du blive en del af vores overordnede Marketing & e-business enhed på knap 40 mand. Under denne enhed beskæftiger vi os med alt fra events, PR, marketing, webudvikling og digitalisering af kunderejsen alt med det fokus at sælge mobilitet og dertilhørende services til vores kunder - nu og i fremtiden.

På vores team, hvor vi arbejder med kundeloyalitet, sidder vi 5 personer og arbejder med få indsigt i vores kunders adfærd og dermed at skabe en optimal 360 graders digitaliseret kundeoplevelse. Vi mangler nu en specialist, som kan opsætte, udsende, evaluere og kvalitetssikre vores store digitale kampagner og koncepter for hhv. Volkswagen, Audi, SKODA og SEAT.

Du vil primært samarbejde med marketingteamet og ny- og eftermarkedssalg samt indgå i projekter med vores IT- og tech-team, afhængigt af den enkelte opgave/projekt. Vores aktiviteter finder sted i Salesforce, og det vil være her, at du bygger kunderejsen op og f.eks. eksekverer e-mails.

Dine opgaver vil bl.a. indbefatte:

  • Opsætte e-mails, sms og app push i Salesforce
  • Lave workflows og målgruppekriterier til ad-hoc opgaver og kunderejser
  • Eksekvere og udsende ad-hoc aktiviteter i Salesforce
  • Vedligeholde og følge op på kunderejser
  • Oprette JIRA-sager og opgaver til Salesforce og tech-teamet
  • Vedligeholde forhandler- og servicepartnere i Salesforce
  • Være med til at sikre vedligeholdelsen af vores data
  • På sigt blive superbruger i Salesforce

OM DIG
Din uddannelse og viden om bilbranchen har ikke den store betydning. Dét der betyder noget, er din passion for marketing automation og din evne til at tilegne dig ny viden så skal vi nok lære dig alt om branchen og vores mange systemer. Til gengæld kan du bidrage med en specialistviden om customer experience, og hvordan man opbygger f.eks. velkomst-, retention-, win-back flows osv. Du kommer med en erfaring med HTML, e-mail konfigurering og anden digital markedsføring, hvor du har bygget kunderejser og eksekveret i et Marketing Automation System som f.eks. Salesforce.

Nogle har måske beskyldt dig for at tænke i kasser, og lige netop dette øje for struktur, ser vi som en stor force. Denne tankegang vil give adgang til nemmere at forstå vores systemer og opbygge relevante flows. Da vi er en over 100 år gammel virksomhed, har vi rigtig mange portaler og egenudviklede systemer, og derfor er evnen til at kunne navigere i dette og se sammenhængene særlig vigtig.

Med et detaljeorienteret mindset er du typen, der elsker at sidde og nørkle med opgaverne helt ned i dybden. Denne præference kombineret med din tekniske forståelse er særlig gavnlig, hvis der opstår mere komplekse issues, da du så kan dykke ned i processen og ad den vej, finde ud af hvorfor fejlen opstår.

Din forretningsforståelse kommer i spil, når du skal være med til at planlægge fremtidige kampagner, og du skal udtænke kundesegmenter. Her kan vores Customer Insight Manager fodre dig med dataen, du skal bruge til de forskellige flows, men du skal evne at vide, hvilken data er det relevante ift. kampagnerne. På den måde kan du demonstrere din forståelse for principperne i marketing automation og virkelig være med til at flytte vores forretning til nye højder.

Da det er en nyoprettet stilling får du relativt frie hænder til at afprøve din viden og idéer. Du kan derfor kigge ind i vide rammer, hvor du kan foretage A/B testing, lave konkurrencer osv., der kan spore dig ind på den mest effektive måde at bygge vores kampagner på.

OM OS
Semler Gruppen er Danmarks største koncern i bilbranchen med over 100 års erfaring inden for import og salg af biler af bl.a. mærkerne Volkswagen, Audi, SKODA og SEAT.

Vores branche er på en spændende rejse, hvor både vores produkter og den måde de bliver ejet og brugt på udvikles med lynets hast. Vores kunder køber ikke længere bare en bil de køber en mobilitetsløsning. Som de førende på markedet har vi de bedste forudsætninger for at geare os til en mere teknologisk fremtid med f.eks. el- og selvkørende biler.

Den daglige arbejdsplads er på Park Allé 355 i Brøndby.

Ansøgning
Lyder dette som noget for dig? Samtalerne afholdes løbende, så søg allerede i dag. Du ansøger via linket "Ansøg via link".

Kunne du godt tænke dig at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Siff Hansen, Customer Relations Manager på telefon +45 29 90 76 96 eller e-mail: siha@semler.dk

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontaktperson
Siff Hansen
Park Allé 355
2605 Brøndby
Danmark
Tlf:
+45 29 90 76 96
LJA-708050232019-02-18T14:02:30.053Semler Mobility søger Campaign Specialist

Er du erfaren i at bygge kundeflows og digitaliserede kundeoplevelser? Tænker du forretningsorienteret og er kyndig på, hvordan vi sammensætter optimale datasegmenter til vores marketing automation? Besidder du en generel nysgerrighed på kundernes adfærd i bilbranchen, og vil du gerne videreudvikle dit talent inden for customer experience? Så er du muligvis vores nye kollega.

STILLINGEN
Som Campaign Specialist i Semler Mobilitys CRM team, vil du blive en del af vores overordnede Marketing & e-business enhed på knap 40 mand. Under denne enhed beskæftiger vi os med alt fra events, PR, marketing, webudvikling og digitalisering af kunderejsen alt med det fokus at sælge mobilitet og dertilhørende services til vores kunder - nu og i fremtiden.

På vores team, hvor vi arbejder med kundeloyalitet, sidder vi 5 personer og arbejder med få indsigt i vores kunders adfærd og dermed at skabe en optimal 360 graders digitaliseret kundeoplevelse. Vi mangler nu en specialist, som kan opsætte, udsende, evaluere og kvalitetssikre vores store digitale kampagner og koncepter for hhv. Volkswagen, Audi, SKODA og SEAT.

Du vil primært samarbejde med marketingteamet og ny- og eftermarkedssalg samt indgå i projekter med vores IT- og tech-team, afhængigt af den enkelte opgave/projekt. Vores aktiviteter finder sted i Salesforce, og det vil være her, at du bygger kunderejsen op og f.eks. eksekverer e-mails.

Dine opgaver vil bl.a. indbefatte:

  • Opsætte e-mails, sms og app push i Salesforce
  • Lave workflows og målgruppekriterier til ad-hoc opgaver og kunderejser
  • Eksekvere og udsende ad-hoc aktiviteter i Salesforce
  • Vedligeholde og følge op på kunderejser
  • Oprette JIRA-sager og opgaver til Salesforce og tech-teamet
  • Vedligeholde forhandler- og servicepartnere i Salesforce
  • Være med til at sikre vedligeholdelsen af vores data
  • På sigt blive superbruger i Salesforce

OM DIG
Din uddannelse og viden om bilbranchen har ikke den store betydning. Dét der betyder noget, er din passion for marketing automation og din evne til at tilegne dig ny viden så skal vi nok lære dig alt om branchen og vores mange systemer. Til gengæld kan du bidrage med en specialistviden om customer experience, og hvordan man opbygger f.eks. velkomst-, retention-, win-back flows osv. Du kommer med en erfaring med HTML, e-mail konfigurering og anden digital markedsføring, hvor du har bygget kunderejser og eksekveret i et Marketing Automation System som f.eks. Salesforce.

Nogle har måske beskyldt dig for at tænke i kasser, og lige netop dette øje for struktur, ser vi som en stor force. Denne tankegang vil give adgang til nemmere at forstå vores systemer og opbygge relevante flows. Da vi er en over 100 år gammel virksomhed, har vi rigtig mange portaler og egenudviklede systemer, og derfor er evnen til at kunne navigere i dette og se sammenhængene særlig vigtig.

Med et detaljeorienteret mindset er du typen, der elsker at sidde og nørkle med opgaverne helt ned i dybden. Denne præference kombineret med din tekniske forståelse er særlig gavnlig, hvis der opstår mere komplekse issues, da du så kan dykke ned i processen og ad den vej, finde ud af hvorfor fejlen opstår.

Din forretningsforståelse kommer i spil, når du skal være med til at planlægge fremtidige kampagner, og du skal udtænke kundesegmenter. Her kan vores Customer Insight Manager fodre dig med dataen, du skal bruge til de forskellige flows, men du skal evne at vide, hvilken data er det relevante ift. kampagnerne. På den måde kan du demonstrere din forståelse for principperne i marketing automation og virkelig være med til at flytte vores forretning til nye højder.

Da det er en nyoprettet stilling får du relativt frie hænder til at afprøve din viden og idéer. Du kan derfor kigge ind i vide rammer, hvor du kan foretage A/B testing, lave konkurrencer osv., der kan spore dig ind på den mest effektive måde at bygge vores kampagner på.

OM OS
Semler Gruppen er Danmarks største koncern i bilbranchen med over 100 års erfaring inden for import og salg af biler af bl.a. mærkerne Volkswagen, Audi, SKODA og SEAT.

Vores branche er på en spændende rejse, hvor både vores produkter og den måde de bliver ejet og brugt på udvikles med lynets hast. Vores kunder køber ikke længere bare en bil de køber en mobilitetsløsning. Som de førende på markedet har vi de bedste forudsætninger for at geare os til en mere teknologisk fremtid med f.eks. el- og selvkørende biler.

Den daglige arbejdsplads er på Park Allé 355 i Brøndby.

Ansøgning
Lyder dette som noget for dig? Samtalerne afholdes løbende, så søg allerede i dag. Du ansøger via linket "Ansøg via link".

Kunne du godt tænke dig at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Siff Hansen, Customer Relations Manager på telefon +45 29 90 76 96 eller e-mail: siha@semler.dk

101IDK_MFDKDanmark2019-03-15T00:00:000000http://semler.dk/job-item/campaign-specialist-til-semler-mobility/EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn1863551Semler Gruppen A/S11Park Allé 3552605Brøndby4328 8000DKDanmarkDKDanmark1863551_logo_large.pngwww.semler.dk1863551_logo_small.png155.6607266012.38694170357790116SiffHansen
Park Allé 355
2605siha@semler.dk+45 29 90 76 96BrøndbyDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid578Digital Marketing214Marketing & kommunikation895Marketing & projektledelse235Strategi357790116LonePetersen
Park Allé 355
2605lope@semler.dk43 28 83 38BrøndbyDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
18-02-2019
Udløber:
15-03-2019
Kviknummer:
LJA-70805023
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Digital Marketing,
Marketing & kommunikation,
Marketing & projektledelse,
Strategi
Beliggenhed og ruter