Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
LeadFamly Denmark

LeadFamly Denmark

|
Aarhus
|
Indrykket 28-11-2019

Senior Digital Client Manager

LeadFamly søger en Senior Digital Client Manager til hovedkontoret i Aarhus, som skal udvikle og rådgive LeadFamlys kunder inden for gamification i digital marketing. Vi søger en imødekommende og ambitiøs kollega med erfaring fra bureau eller anden kundevendt position, som ønsker at være en del af vækstrejsen i en af Danmarks hurtigst voksende SaaS (software-as-a-service) virksomheder.

I LeadFamly ønsker vi at forandre måden, hvorpå brands interagerer med deres kunder, gennem gamification. I 2016 lancerede vi vores softwareplatform, som gør det muligt for kunder at bygge avancerede og medrivende digitale kampagner, og derved skabe mindeværdige relationer med deres målgrupper. Vi er på en vækstrejse og samarbejder p.t. med 300 af landets største virksomheder, som Danfoss, Grundfos, Arla og mange flere. Vi har hovedkontor i Aarhus, men er også etableret i London, Helsinki og Amsterdam, og planerne for de kommende lande er allerede klar. Derfor søger vi en ambitiøs og dreven Senior Digital Client Manager, som vil med på vækstrejsen.

Om stillingen

Brænder du for markedsføring og for at rådgive kunder inden for en digital marketingdisciplin, som virker på tværs af brancher og alle dele af kunderejsen? Har du erfaring fra bureau med at rådgive kunder inden for digital markedsføring som strategisk konsulent, account manager eller lignende? Så har vi det perfekte job til dig. Hos os får du mulighed for at indtage en selvstændig, ansvarsfuld position med mulighed for at forme rollen, da det er en nyoprettet stilling.

Som en SaaS virksomhed er et af vores allerstørste succesparametre, at kunden får maksimal værdi i arbejdet med os og i anvendelse af LeadFamly platformen. Vi ved, at kunderne skal motiveres og inspireres til at bruge platformen for få den rette værdi. Netop dette er vores fokus i Customer Success afdelingen: At hjælpe vores kunder med at få success med anvendelsen af platformen. Derfor bliver det din opgave at rådgive og assistere vores kunder med, at deres spil-kampagner er værdiskabende for dem og for deres målgrupper. Som Senior Digital Client Manager skal du være i daglig kontakt med dine kunder. Du skal proaktivt række ud og starte dialoger om brugen af Leadfamly platformen, rådgive om best practises og deltage på månedlige events, hvor vi inviterer vores eksisterende kunder på besøg eller mødes med dem i København.

Du indtager seniorrollen i vores team og får kolleger både i Danmark, men også i London og Amsterdam. Desuden kommer du til at have en tæt dagligt samarbejde med vores danske salgsafdeling samt vores tech enhed, som sidder på samme kontor som dig. Du kommer til at være kontaktperson for nogle af vores største kunder, så du skal være klar på at have en bred kontaktflade, både internt og eksternt.

Dine kvalifikationer

Vi forventer at du

  • har min. 5 års erfaring som strategisk konsulent, account manager eller lignende
  • er en struktureret og erfaren projektleder med stor forretningsforståelse på tværs af brancher
  • er udadvent og kundeorienteret, og kan rådgive i valg og anvendelse af marketingprodukter i kunderejsen
  • har en grundig forståelse for det digitale marketing felt, herunder SoMe og E-commerce
  • har en stor teknisk forståelse og finder det naturligt at lære nye digitale systemer at kende
  • naturligt fremstår som en ekspert på dit felt og tør udfordre kunderne
  • har en relevant uddannelsesmæssig baggrund på min. BA-niveau

Vi tilbyder

Til den rette kandidat tilbyder vi en spændende, ansvarsfuld stilling, hvor du bliver sparringspartner i digital marketing gamification for en meget bred vifte af virksomheder i Danmark. Vi tilbyder attraktive ansættelsesforhold, som afspejler dine kvalifikationer. Hos LeadFamly har vi et godt fællesskab og socialt miljø. Du bliver du en del af en virksomhed, hvor ideerne er mange og vækstambitionerne er høje.  Her er der plads til, at du lufter dine ideer, tester dem af og lærer af dem.

Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte Birgitte Kjær Holm på tlf. +45 3138 3219 eller bkh@leadfamly.com. Fristen for at sende din ansøgning er d. 9/12-2019. Vi behandler ansøgninger løbende og ønsker din tiltrædelse hurtigst muligt.

Søg stillingen her

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Virksomhedsinformation
LeadFamly Denmark
Brendstrupgårdsvej 13, 1.th
8200 Aarhus N
Kontaktperson
Birgitte Kjær Holm
Brendstrupgårdsvej 13, 1.th
8200 Aarhus N
Danmark
Tlf:
+45 3138 3219
3301321592019-11-28T10:59:32.593Senior Digital Client Manager

LeadFamly søger en Senior Digital Client Manager til hovedkontoret i Aarhus, som skal udvikle og rådgive LeadFamlys kunder inden for gamification i digital marketing. Vi søger en imødekommende og ambitiøs kollega med erfaring fra bureau eller anden kundevendt position, som ønsker at være en del af vækstrejsen i en af Danmarks hurtigst voksende SaaS (software-as-a-service) virksomheder.

I LeadFamly ønsker vi at forandre måden, hvorpå brands interagerer med deres kunder, gennem gamification. I 2016 lancerede vi vores softwareplatform, som gør det muligt for kunder at bygge avancerede og medrivende digitale kampagner, og derved skabe mindeværdige relationer med deres målgrupper. Vi er på en vækstrejse og samarbejder p.t. med 300 af landets største virksomheder, som Danfoss, Grundfos, Arla og mange flere. Vi har hovedkontor i Aarhus, men er også etableret i London, Helsinki og Amsterdam, og planerne for de kommende lande er allerede klar. Derfor søger vi en ambitiøs og dreven Senior Digital Client Manager, som vil med på vækstrejsen.

Om stillingen

Brænder du for markedsføring og for at rådgive kunder inden for en digital marketingdisciplin, som virker på tværs af brancher og alle dele af kunderejsen? Har du erfaring fra bureau med at rådgive kunder inden for digital markedsføring som strategisk konsulent, account manager eller lignende? Så har vi det perfekte job til dig. Hos os får du mulighed for at indtage en selvstændig, ansvarsfuld position med mulighed for at forme rollen, da det er en nyoprettet stilling.

Som en SaaS virksomhed er et af vores allerstørste succesparametre, at kunden får maksimal værdi i arbejdet med os og i anvendelse af LeadFamly platformen. Vi ved, at kunderne skal motiveres og inspireres til at bruge platformen for få den rette værdi. Netop dette er vores fokus i Customer Success afdelingen: At hjælpe vores kunder med at få success med anvendelsen af platformen. Derfor bliver det din opgave at rådgive og assistere vores kunder med, at deres spil-kampagner er værdiskabende for dem og for deres målgrupper. Som Senior Digital Client Manager skal du være i daglig kontakt med dine kunder. Du skal proaktivt række ud og starte dialoger om brugen af Leadfamly platformen, rådgive om best practises og deltage på månedlige events, hvor vi inviterer vores eksisterende kunder på besøg eller mødes med dem i København.

Du indtager seniorrollen i vores team og får kolleger både i Danmark, men også i London og Amsterdam. Desuden kommer du til at have en tæt dagligt samarbejde med vores danske salgsafdeling samt vores tech enhed, som sidder på samme kontor som dig. Du kommer til at være kontaktperson for nogle af vores største kunder, så du skal være klar på at have en bred kontaktflade, både internt og eksternt.

Dine kvalifikationer

Vi forventer at du

  • har min. 5 års erfaring som strategisk konsulent, account manager eller lignende
  • er en struktureret og erfaren projektleder med stor forretningsforståelse på tværs af brancher
  • er udadvent og kundeorienteret, og kan rådgive i valg og anvendelse af marketingprodukter i kunderejsen
  • har en grundig forståelse for det digitale marketing felt, herunder SoMe og E-commerce
  • har en stor teknisk forståelse og finder det naturligt at lære nye digitale systemer at kende
  • naturligt fremstår som en ekspert på dit felt og tør udfordre kunderne
  • har en relevant uddannelsesmæssig baggrund på min. BA-niveau

Vi tilbyder

Til den rette kandidat tilbyder vi en spændende, ansvarsfuld stilling, hvor du bliver sparringspartner i digital marketing gamification for en meget bred vifte af virksomheder i Danmark. Vi tilbyder attraktive ansættelsesforhold, som afspejler dine kvalifikationer. Hos LeadFamly har vi et godt fællesskab og socialt miljø. Du bliver du en del af en virksomhed, hvor ideerne er mange og vækstambitionerne er høje.  Her er der plads til, at du lufter dine ideer, tester dem af og lærer af dem.

Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte Birgitte Kjær Holm på tlf. +45 3138 3219 eller bkh@leadfamly.com. Fristen for at sende din ansøgning er d. 9/12-2019. Vi behandler ansøgninger løbende og ønsker din tiltrædelse hurtigst muligt.

Søg stillingen her

2019-12-10T02:00:13.133 LeadFamly søger en Senior Digital Client Manager til hovedkontoret i Aarhus, som skal udvikle og rådgive LeadFamlys kunder inden for gamification i digital marketing. Vi søger en imødekommende og ambitiøs kollega med erfaring fra bureau eller anden kundevendt position, som ønsker at være en del af vækstrejsen i en af Danmarks hurtigst voksende SaaS (software-as-a-service) virksomheder. I LeadFamly ønsker vi at forandre måden, hvorpå brands interagerer med deres kunder, gennem gamification. I 2016 lancerede vi vores softwareplatform, som gør det muligt for kunder at bygge avancerede og medrivende digitale kampagner, og derved skabe mindeværdige relationer med deres målgrupper. Vi er på en vækstrejse og samarbejder p.t. med 300 af landets største virksomheder, som Danfoss, Grundfos, Arla og mange flere. Vi har hovedkontor i Aarhus, men er også etableret i London, Helsinki og Amsterdam, og planerne for de kommende lande er allerede klar. Derfor søger vi en ambitiøs og dreven Senior Digital Client Manager, som vil med på vækstrejsen. Om stillingen Brænder du for markedsføring og for at rådgive kunder inden for en digital marketingdisciplin, som virker på tværs af brancher og alle dele af kunderejsen? Har du erfaring fra bureau med at rådgive kunder inden for digital markedsføring som strategisk konsulent, account manager eller lignende? Så har vi det perfekte job til dig. Hos os får du mulighed for at indtage en selvstændig, ansvarsfuld position med mulighed for at forme rollen, da det er en nyoprettet stilling. Som en SaaS virksomhed er et af vores allerstørste succesparametre, at kunden får maksimal værdi i arbejdet med os og i anvendelse af LeadFamly platformen. Vi ved, at kunderne skal motiveres og inspireres til at bruge platformen for få den rette værdi. Netop dette er vores fokus i Customer Success afdelingen: At hjælpe vores kunder med at få success med anvendelsen af platformen. Derfor bliver det din opgave at rådgive og assistere vores kunder med, at deres spil-kampagner er værdiskabende for dem og for deres målgrupper. Som Senior Digital Client Manager skal du være i daglig kontakt med dine kunder. Du skal proaktivt række ud og starte dialoger om brugen af Leadfamly platformen, rådgive om best practises og deltage på månedlige events, hvor vi inviterer vores eksisterende kunder på besøg eller mødes med dem i København. Du indtager seniorrollen i vores team og får kolleger både i Danmark, men også i London og Amsterdam. Desuden kommer du til at have en tæt dagligt samarbejde med vores danske salgsafdeling samt vores tech enhed, som sidder på samme kontor som dig. Du kommer til at være kontaktperson for nogle af vores største kunder, så du skal være klar på at have en bred kontaktflade, både internt og eksternt. Dine kvalifikationer Vi forventer at du har min. 5 års erfaring som strategisk konsulent, account manager eller lignende er en struktureret og erfaren projektleder med stor forretningsforståelse på tværs af brancher er udadvent og kundeorienteret, og kan rådgive i valg og anvendelse af marketingprodukter i kunderejsen har en grundig forståelse for det digitale marketing felt, herunder SoMe og E-commerce har en stor teknisk forståelse og finder det naturligt at lære nye digitale systemer at kende naturligt fremstår som en ekspert på dit felt og tør udfordre kunderne har en relevant uddannelsesmæssig baggrund på min. BA-niveau Vi tilbyder Til den rette kandidat tilbyder vi en spændende, ansvarsfuld stilling, hvor du bliver sparringspartner i digital marketing gamification for en meget bred vifte af virksomheder i Danmark. Vi tilbyder attraktive ansættelsesforhold, som afspejler dine kvalifikationer. Hos LeadFamly har vi et godt fællesskab og socialt miljø. Du bliver du en del af en virksomhed, hvor ideerne er mange og vækstambitionerne er høje. Her er der plads til, at du lufter dine ideer, tester dem af og lærer af dem. Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte Birgitte Kjær Holm på tlf. 45 3138 3219 eller bkh@leadfamly.com. Fristen for at sende din ansøgning er d. 9 12-2019. Vi behandler ansøgninger løbende og ønsker din tiltrædelse hurtigst muligt. Søg stillingen her1011000000000IDK_MFDKDanmark228DKK2019-12-09T00:00:000000https://leadfamly.bamboohr.com/jobs/view.php?id=24&source=MarkedsfoeringDK0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3665194LeadFamly Denmark1Brendstrupgårdsvej 13, 1.th8200Aarhus NDKDanmarkDKDanmark3665194_logo_large.pnghttps://www.leadfamly.com3665194_logo_small.png0BirgitteKjær Holm
Brendstrupgårdsvej 13, 1.th
8200bkh@leadfamly.com+45 3138 3219Aarhus NDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid128-11-201909-12-201928-11-201909-12-2019Senior Digital Client Manager1Dansk3Læse/ tale2Engelsk3Læse/ tale111600037Kundebetjening3I højere gradSalg114960538Kundepleje og service3I højere gradSalg114963113Salg3I højere gradSalg114968325Sociale medier3I højere gradMarketing213111Projektleder934604Strategikonsulent938022Manager2Salg235Strategi579Kontakt & Kunde relationer903Sociale Medier906E-commerce363634596ChristianLuk
Brendstrupgårdsvej 13, 1.th
8200luk@leadfamly.comAarhus NDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
28-11-2019
Udløber:
09-12-2019
Kviknummer:
330132159
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Salg,
Strategi,
Kontakt & Kunde relationer,
Sociale Medier,
E-commerce
Stillingsbetegnelse:
Projektleder
Strategikonsulent
Manager
Erfaringer - I højere grad:
Kundebetjening,
Kundepleje og service,
Salg,
Sociale medier
Sprog:
Dansk Læse/ tale
Engelsk Læse/ tale
Beliggenhed og ruter