Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
TDC A/S

TDC A/S

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 25-01-2019

TDC søger Marketing Automation Manager

Vil du udvikle dig i det hurtigst voksende felt indenfor marketing?

Brænder du for at skabe og eksekvere relevant 1:1 omnichannel kundekommunikation og ser du mulighederne i at anvende kundedata som en løftestang til at sikre TDC Groups resultater i fremtiden? Så tænker du ligesom os, og du vil have alle muligheder for at udfolde og udvikle dit potentiale.

Har du et stærkt drive for at arbejde intenst med kundedata - og har du talent for sammen med vores marketing afdeling at konvertere dem til Danmarks mest effektive 1:1 kampagner, naturligvis i et dynamisk miljø med høj puls og mange deadlines?

Vi vil være DKs bedste til Marketing Automation
Du bliver en del af teamet Omnichannel Communications, og vi vil være DKs bedste indenfor Marketing Automation. Vi udsender årligt +50 mio. kundekontakter på tværs af vores direkte kanaler (Brev, E-mail, SMS, Telemarketing, Online, Facebook, Kontaktcenter). Vi arbejder med de nyeste teknologier til at sikre relevant og personaliseret kundekommunikation i alle vores kanaler. Vores fokusområder er optimering af adfærds- og trigger-dreven kommunikation ved brug af både online- og offline-datakilder. Alt sammen med det overordnede formål at sikre en god kundeoplevelse gennem relevant og personlig kundekommunikation.

Mulighed for hurtig udvikling i spændende rolle
Du kommer primært til at supportere YouSee i opsætningen af deres 1:1 Go2Market kampagner, samtidig med at du proaktivt udfordrer vanetænkning med nye tekniske og datamæssige muligheder du kan simpelthen ikke lade være!

1:1 kampagnerne foregår i IBM Campaign og IBM Watson Campaign Automation. Miljøet er konstant udfordrende og hektisk, så det er vigtigt at du kan arbejde selvstændigt, sikkert og effektivt også med korte deadlines.

I overblik vil dine primære opgaver omfatte:

  • Være med til at definere udvælgelser/segmenter til marketing kampagner i tæt samarbejde med Marketing, Produktudvikling og data scientists
  • Foretage konkrete kundeemneudvælgelser og opsætte 1:1 og trigger kampagner i vores kampagne system (IBM Campaign)
  • Sikre en effektiv indarbejdelse af data mining indsigter i kampagneaktiviteterne (især churn-, respons- og salgsmodellering)
  • Medvirke til at udvikle nye personaliserings muligheder på tværs af alle kanaler bredt i TDC Group

Du kommer til at arbejde i et dedikeret team med høj faglighed og stor erfaring, og du vil opleve en stejl læringskurve inden for dette felt får du simpelthen ikke bedre muligheder i Danmark. Vi er blandt de bedste til insourcing af marketing teknologi, så der er stor mulighed for udvikling i et af de hurtigst voksende felter indenfor marketing.

Din baggrund
Du har gerne erfaring med Marketing Automation og en relevant uddannelse (cand.merc.mat., cand.it, Cand.scient.oecon., datamatiker eller lign). Det vigtigste er dog en sund datamæssig forståelse og en nysgerrighed for området.
Erfaring med IBM Campaign eller lignende systemer vil være et plus, men ikke et krav.

Du skal trives med mange sideløbende opgaver med stor forretningsmæssig betydning, og besidder allerede naturlig gennemslagskraft til at sikre en tydelig og klar forventningsafstemning til din leder og kollegaer omkring dine aftalte leverancer.

Rollen indebærer meget tæt kontakt med dygtige marketing- og commercial managers, så du skal have en åben og udadvendt personlighed for at trives i jobbet.

Ansøgning og kontakt
Ansøgningsfristen er den 18. februar 2019. Send din ansøgning ved at følge linket "Ansøg via link". Du hører fra os inden for 3 uger efter fristens udløb. Har du spørgsmål, så ring til Afdelingschef Lars Monrad-Jensen, Omnichannel Communications, Business Intelligence & Analytics, på 3070 5591.




I TDC Group er vi stolte af at binde mennesker og verden sammen. Mere end 8.000 kompetente kolleger arbejder dagligt for at skabe produkter, oplevelser og infrastruktur i verdensklasse. Vi leverer den hurtige forbindelse, den gode film, musik til din smartphone - og en hilsen til farmor. Som medarbejder vil du møde en stor organisation, der stiller krav til dig. Du vil også møde muligheden for at forvandle dit engagement og dine kompetencer til en lang og lovende karriere på tværs af mange stærke brands. Vi leder dig på vej, så du kan vokse med os.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontaktperson
Lars Monrad-Jensen
Teglholmsgade 1
0900 København K
Danmark
Tlf:
3070 5591
LJA-700643652019-01-25T11:33:30.890TDC søger Marketing Automation Manager

Vil du udvikle dig i det hurtigst voksende felt indenfor marketing?

Brænder du for at skabe og eksekvere relevant 1:1 omnichannel kundekommunikation og ser du mulighederne i at anvende kundedata som en løftestang til at sikre TDC Groups resultater i fremtiden? Så tænker du ligesom os, og du vil have alle muligheder for at udfolde og udvikle dit potentiale.

Har du et stærkt drive for at arbejde intenst med kundedata - og har du talent for sammen med vores marketing afdeling at konvertere dem til Danmarks mest effektive 1:1 kampagner, naturligvis i et dynamisk miljø med høj puls og mange deadlines?

Vi vil være DKs bedste til Marketing Automation
Du bliver en del af teamet Omnichannel Communications, og vi vil være DKs bedste indenfor Marketing Automation. Vi udsender årligt +50 mio. kundekontakter på tværs af vores direkte kanaler (Brev, E-mail, SMS, Telemarketing, Online, Facebook, Kontaktcenter). Vi arbejder med de nyeste teknologier til at sikre relevant og personaliseret kundekommunikation i alle vores kanaler. Vores fokusområder er optimering af adfærds- og trigger-dreven kommunikation ved brug af både online- og offline-datakilder. Alt sammen med det overordnede formål at sikre en god kundeoplevelse gennem relevant og personlig kundekommunikation.

Mulighed for hurtig udvikling i spændende rolle
Du kommer primært til at supportere YouSee i opsætningen af deres 1:1 Go2Market kampagner, samtidig med at du proaktivt udfordrer vanetænkning med nye tekniske og datamæssige muligheder du kan simpelthen ikke lade være!

1:1 kampagnerne foregår i IBM Campaign og IBM Watson Campaign Automation. Miljøet er konstant udfordrende og hektisk, så det er vigtigt at du kan arbejde selvstændigt, sikkert og effektivt også med korte deadlines.

I overblik vil dine primære opgaver omfatte:

  • Være med til at definere udvælgelser/segmenter til marketing kampagner i tæt samarbejde med Marketing, Produktudvikling og data scientists
  • Foretage konkrete kundeemneudvælgelser og opsætte 1:1 og trigger kampagner i vores kampagne system (IBM Campaign)
  • Sikre en effektiv indarbejdelse af data mining indsigter i kampagneaktiviteterne (især churn-, respons- og salgsmodellering)
  • Medvirke til at udvikle nye personaliserings muligheder på tværs af alle kanaler bredt i TDC Group

Du kommer til at arbejde i et dedikeret team med høj faglighed og stor erfaring, og du vil opleve en stejl læringskurve inden for dette felt får du simpelthen ikke bedre muligheder i Danmark. Vi er blandt de bedste til insourcing af marketing teknologi, så der er stor mulighed for udvikling i et af de hurtigst voksende felter indenfor marketing.

Din baggrund
Du har gerne erfaring med Marketing Automation og en relevant uddannelse (cand.merc.mat., cand.it, Cand.scient.oecon., datamatiker eller lign). Det vigtigste er dog en sund datamæssig forståelse og en nysgerrighed for området.
Erfaring med IBM Campaign eller lignende systemer vil være et plus, men ikke et krav.

Du skal trives med mange sideløbende opgaver med stor forretningsmæssig betydning, og besidder allerede naturlig gennemslagskraft til at sikre en tydelig og klar forventningsafstemning til din leder og kollegaer omkring dine aftalte leverancer.

Rollen indebærer meget tæt kontakt med dygtige marketing- og commercial managers, så du skal have en åben og udadvendt personlighed for at trives i jobbet.

Ansøgning og kontakt
Ansøgningsfristen er den 18. februar 2019. Send din ansøgning ved at følge linket "Ansøg via link". Du hører fra os inden for 3 uger efter fristens udløb. Har du spørgsmål, så ring til Afdelingschef Lars Monrad-Jensen, Omnichannel Communications, Business Intelligence & Analytics, på 3070 5591.

101IDK_MFDKDanmark2019-02-18T00:00:000000https://tdc.csod.com/ats/careersite/jobdetails.aspx?site=2&c=tdc&id=3884EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn1873349TDC A/S10I TDC Group er vi stolte af at binde mennesker og verden sammen. Mere end 8.000 kompetente kolleger arbejder dagligt for at skabe produkter, oplevelser og infrastruktur i verdensklasse. Vi leverer den hurtige forbindelse, den gode film, musik til din smartphone - og en hilsen til farmor. Som medarbejder vil du møde en stor organisation, der stiller krav til dig. Du vil også møde muligheden for at forvandle dit engagement og dine kompetencer til en lang og lovende karriere på tværs af mange stærke brands. Vi leder dig på vej, så du kan vokse med os.I TDC Group er vi stolte af at binde mennesker og verden sammen. Mere end 8.000 kompetente kolleger arbejder dagligt for at skabe produkter, oplevelser og infrastruktur i verdensklasse. Vi leverer den hurtige forbindelse, den gode film, musik til din smartphone - og en hilsen til farmor. Som medarbejder vil du møde en stor organisation, der stiller krav til dig. Du vil også møde muligheden for at forvandle dit engagement og dine kompetencer til en lang og lovende karriere på tværs af mange stærke brands. Vi leder dig på vej, så du kan vokse med os.Teglholmsgade 1-30900København K7070 3030DKDanmarkDKDanmark1873349_logo_large.pngwww.tdc.dk1873349_logo_small.png155.6539680012.54567100331223039LarsMonrad-Jensen
Teglholmsgade 1
09003070 5591København KDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid125-01-201918-02-2019918Dataanalyse579Kontakt & Kunde relationer239Markedsanalyse214Marketing & kommunikation14Media235Strategi331223039Anette NygaardHansen
Teglholmsgade 1
0900ANYHA@tdc.dk51 24 51 46København KDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
25-01-2019
Udløber:
18-02-2019
Kviknummer:
LJA-70064365
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Dataanalyse,
Kontakt & Kunde relationer,
Markedsanalyse,
Marketing & kommunikation,
Media,
Strategi
Beliggenhed og ruter