Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
TV2 | Danmark A/S

TV2 | Danmark A/S

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 05-02-2019

TV 2 søger Brand Manager til TV 2 PLAY

TV 2 søger en dygtig digital og kommunikationsstrategisk Brand Manager til én af landets største streamingtjenester TV 2 PLAY. Som Brand Manager kommer du til at spille en vigtig rolle i at sikre TV 2 PLAY en stærk position på mediemarkedet

Positionen
Som Brand Manager for TV 2 PLAY kommer du med relevante digitale indsigter og besidder en stor kommunikationsstrategisk tyngde kombineret med flair for projektledelse. Det bliver din rolle at udvikle marketingplaner og kampagner for det indhold, der udspringer fra TV 2 PLAY og derigennem styrke positioneringen af TV 2 PLAY.

Helt konkret kommer du til, at:

  • sikre eksekvering af husets brandstrategi for TV 2 PLAY
  • udvikle den rette struktur og workflow for support af TV 2 PLAY-aktiviteterne
  • være ansvarlig for TV 2 PLAYs marketingplan, kampagneprioriteter og budgetstyring
  • bruge din kommercielle erfaring til at sikre målfokus og stram opfølgning på bl.a. trafik-, abonnements-, og seertalsmål
  • udvikle kampagnestrategier for vores program- og brandingkampagner
  • lægge medieplaner i samarbejde med TV2s medierådgiver, hvor alle husets egne platforme, eksterne medier og sociale medier spiller optimalt sammen
  • projektstyre kampagnearbejdet fra A-Z
  • skrive kreative briefs og foretage briefing af kampagneteamet
  • sikre, at alle kampagneelementer er på brief og på brand
  • motivere og inspirere dit kampagneteam, som består af flere forskellige faggrupper
  • arbejde med aktualitet på dag til dag basis

Som Brand Manager for TV 2 PLAY bliver du en del af TV 2s brandingteam på ti faste medarbejdere, og du vil dertil få samarbejdspartnere både internt i huset såvel som i produktionsmiljøet.

Din Profil
Du kommer med en marketing- eller kommunikationsuddannelse og har en baggrund indenfor brand management og projektledelse af marketinginitiativer. Du har tidligere erfaring med arbejde som strategisk planner, Brand Manager eller lignende, og det ligger til din natur at tænke digitale og sociale medier ind i dine projekter.

Som person er du playmakeren, der med stærke samarbejdsevner, formår at bevare overblikket og hurtigt finder en ny vej, når den første viser sig at være en blindgyde. Du er derfor en hands-on person, som får tingene til at ske. Du er en holdspiller ind til benet, men føler dig samtidig godt tilpas med at sidde for bordenden og slå en streg i sandet, når det er nødvendigt. Du kommer dertil med en solid brandstrategisk styrke og evne for kommerciel tænkning samtidig med, at du har relevante indsigter i mediebranchen, digital medieadfærd og content marketing. Det er et stort plus, hvis du har konkret erfaring med streamingmarkedet og med at navigere i et mediehus med mange interesser. Det er derfor relevant, at du er robust og kan stå distancen, og samtidig er imødekommende og besidder respektfulde samarbejdsevner og forståelse for andres holdninger.

Hos TV 2 er ambitionerne høje, og det er vigtigt, at du er klar til at matche niveauet, og at du kan se dig selv i et dynamisk mediehus, der opererer i en omskiftelig medievirkelighed.

Interesseret?
Holm Marcher & Co. står for rekrutteringen. Hvis du ønsker at ansøge eller vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Jesper Christiansen på mobil +45 2020 3736 eller på mail: jc@holmmarcher.dk.

Ansøgningsfrist:
Løbende




Om TV 2

TV 2 DANMARK er en medievirksomhed med digitale ambitioner og en mangeårig, stærk position på det danske tv-marked. Virksomheden driver public service-kanalen TV 2 og nichekanalerne TV 2 ZULU, TV 2 CHARLIE, TV 2 FRI, TV 2 NEWS og TV 2 SPORT, og samlet set er kanalfamilien Danmarks mest populære. Streamingstjenesten TV 2 PLAY er virksomhedens digitale betalingsunivers, mens tv2.dk og apps er TV 2s frit tilgængelige platforme. På tværs af kanaler og platforme har TV 2 kontakt med over 80 procent af danskerne i løbet af en uge. TV 2 driver public servicevirksomhed på et kommercielt grundlag, og årsomsætningen på ca. 2,8 milliarder kroner udgøres af både reklame- og abonnementssalg. TV 2 har omkring 1200 ansatte og hovedkontor i Odense.

TV 2s vision er at engagere danskere og sikre kvalitetsindhold i en omskiftelig medievirkelighed, hvilket gøres ved at tage fat i nære og relevante emner i varierede dokumentarer og livsstilsprogrammer. TV 2 har skabt store fælles oplevelser med blandt andet fiktion som eksempelvis 'Badehotellet', dækning af store sportsbegivenheder som OL samt velgørenhedsarrangementer som Knæk Cancer.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontaktperson
Jesper Christiansen
Teglholm Allé 16 / Rugaardsvej 25
2450 København SV
Danmark
Tlf:
+45 2020 3736
LJA-704424062019-02-05T00:00:00TV 2 søger Brand Manager til TV 2 PLAY

TV 2 søger en dygtig digital og kommunikationsstrategisk Brand Manager til én af landets største streamingtjenester TV 2 PLAY. Som Brand Manager kommer du til at spille en vigtig rolle i at sikre TV 2 PLAY en stærk position på mediemarkedet

Positionen
Som Brand Manager for TV 2 PLAY kommer du med relevante digitale indsigter og besidder en stor kommunikationsstrategisk tyngde kombineret med flair for projektledelse. Det bliver din rolle at udvikle marketingplaner og kampagner for det indhold, der udspringer fra TV 2 PLAY og derigennem styrke positioneringen af TV 2 PLAY.

Helt konkret kommer du til, at:

  • sikre eksekvering af husets brandstrategi for TV 2 PLAY
  • udvikle den rette struktur og workflow for support af TV 2 PLAY-aktiviteterne
  • være ansvarlig for TV 2 PLAYs marketingplan, kampagneprioriteter og budgetstyring
  • bruge din kommercielle erfaring til at sikre målfokus og stram opfølgning på bl.a. trafik-, abonnements-, og seertalsmål
  • udvikle kampagnestrategier for vores program- og brandingkampagner
  • lægge medieplaner i samarbejde med TV2s medierådgiver, hvor alle husets egne platforme, eksterne medier og sociale medier spiller optimalt sammen
  • projektstyre kampagnearbejdet fra A-Z
  • skrive kreative briefs og foretage briefing af kampagneteamet
  • sikre, at alle kampagneelementer er på brief og på brand
  • motivere og inspirere dit kampagneteam, som består af flere forskellige faggrupper
  • arbejde med aktualitet på dag til dag basis

Som Brand Manager for TV 2 PLAY bliver du en del af TV 2s brandingteam på ti faste medarbejdere, og du vil dertil få samarbejdspartnere både internt i huset såvel som i produktionsmiljøet.

Din Profil
Du kommer med en marketing- eller kommunikationsuddannelse og har en baggrund indenfor brand management og projektledelse af marketinginitiativer. Du har tidligere erfaring med arbejde som strategisk planner, Brand Manager eller lignende, og det ligger til din natur at tænke digitale og sociale medier ind i dine projekter.

Som person er du playmakeren, der med stærke samarbejdsevner, formår at bevare overblikket og hurtigt finder en ny vej, når den første viser sig at være en blindgyde. Du er derfor en hands-on person, som får tingene til at ske. Du er en holdspiller ind til benet, men føler dig samtidig godt tilpas med at sidde for bordenden og slå en streg i sandet, når det er nødvendigt. Du kommer dertil med en solid brandstrategisk styrke og evne for kommerciel tænkning samtidig med, at du har relevante indsigter i mediebranchen, digital medieadfærd og content marketing. Det er et stort plus, hvis du har konkret erfaring med streamingmarkedet og med at navigere i et mediehus med mange interesser. Det er derfor relevant, at du er robust og kan stå distancen, og samtidig er imødekommende og besidder respektfulde samarbejdsevner og forståelse for andres holdninger.

Hos TV 2 er ambitionerne høje, og det er vigtigt, at du er klar til at matche niveauet, og at du kan se dig selv i et dynamisk mediehus, der opererer i en omskiftelig medievirkelighed.

Interesseret?
Holm Marcher & Co. står for rekrutteringen. Hvis du ønsker at ansøge eller vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Jesper Christiansen på mobil +45 2020 3736 eller på mail: jc@holmmarcher.dk.

Ansøgningsfrist:
Løbende

101IDK_MFDKDanmark2019-03-07T00:00:000000https://omtv2.tv2.dk/job/ledige-stillinger?jobid=39779EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn1884581TV2 | Danmark A/S11Om TV 2

TV 2 DANMARK er en medievirksomhed med digitale ambitioner og en mangeårig, stærk position på det danske tv-marked. Virksomheden driver public service-kanalen TV 2 og nichekanalerne TV 2 ZULU, TV 2 CHARLIE, TV 2 FRI, TV 2 NEWS og TV 2 SPORT, og samlet set er kanalfamilien Danmarks mest populære. Streamingstjenesten TV 2 PLAY er virksomhedens digitale betalingsunivers, mens tv2.dk og apps er TV 2s frit tilgængelige platforme. På tværs af kanaler og platforme har TV 2 kontakt med over 80 procent af danskerne i løbet af en uge. TV 2 driver public servicevirksomhed på et kommercielt grundlag, og årsomsætningen på ca. 2,8 milliarder kroner udgøres af både reklame- og abonnementssalg. TV 2 har omkring 1200 ansatte og hovedkontor i Odense.

TV 2s vision er at engagere danskere og sikre kvalitetsindhold i en omskiftelig medievirkelighed, hvilket gøres ved at tage fat i nære og relevante emner i varierede dokumentarer og livsstilsprogrammer. TV 2 har skabt store fælles oplevelser med blandt andet fiktion som eksempelvis 'Badehotellet', dækning af store sportsbegivenheder som OL samt velgørenhedsarrangementer som Knæk Cancer.
Om TV 2

TV 2 DANMARK er en medievirksomhed med digitale ambitioner og en mangeårig, stærk position på det danske tv-marked. Virksomheden driver public service-kanalen TV 2 og nichekanalerne TV 2 ZULU, TV 2 CHARLIE, TV 2 FRI, TV 2 NEWS og TV 2 SPORT, og samlet set er kanalfamilien Danmarks mest populære. Streamingstjenesten TV 2 PLAY er virksomhedens digitale betalingsunivers, mens tv2.dk og apps er TV 2s frit tilgængelige platforme. På tværs af kanaler og platforme har TV 2 kontakt med over 80 procent af danskerne i løbet af en uge. TV 2 driver public servicevirksomhed på et kommercielt grundlag, og årsomsætningen på ca. 2,8 milliarder kroner udgøres af både reklame- og abonnementssalg. TV 2 har omkring 1200 ansatte og hovedkontor i Odense.

TV 2s vision er at engagere danskere og sikre kvalitetsindhold i en omskiftelig medievirkelighed, hvilket gøres ved at tage fat i nære og relevante emner i varierede dokumentarer og livsstilsprogrammer. TV 2 har skabt store fælles oplevelser med blandt andet fiktion som eksempelvis 'Badehotellet', dækning af store sportsbegivenheder som OL samt velgørenhedsarrangementer som Knæk Cancer.
Teglholm Allé 16 / Rugaardsvej 252450 / 5100København SV / Odense3975 7575 / 6591 9191DKDanmarkDKDanmark1884581_logo_large.pngwww.tv2.dk1884581_logo_small.png1
360511521JesperChristiansen
Teglholm Allé 16 / Rugaardsvej 25
2450jc@holmmarcher.dk+45 2020 3736København SVDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid105-02-201907-03-2019896Brand Management578Digital Marketing245Forretningsudvikling214Marketing & kommunikation895Marketing & projektledelse235Strategi360511521PiaLarsen
Teglholm Allé 16 / Rugaardsvej 25
2450 / 5100pila@tv2.dk+45 30100297København SV / OdenseDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
05-02-2019
Udløber:
07-03-2019
Kviknummer:
LJA-70442406
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Brand Management,
Digital Marketing,
Forretningsudvikling,
Marketing & kommunikation,
Marketing & projektledelse,
Strategi
Beliggenhed og ruter