Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
TV2 | Danmark A/S

TV2 | Danmark A/S

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 10-07-2019

TV 2 søger filmstærke kreative konceptudviklere

 TV 2 Creative er Marketings interne reklamebureau. Her udvikles og eksekveres kampagnekoncepter for TV 2 på tværs af medieplatforme.

Vi er omkring 25 kreative, der udkommer med alt lige fra store brandingfilm som Alt Det Vi Deler til kampagner for Folketingsvalget, Demensugen, Knæk Cancer, Danmark Planter træer, ZULU Comedy galla, ZULU Sommerbio, X factor, Vild med Dans, Tour de France, Håndbold VM samt alt vores fiktion herunder julekalenderen Tinka og Kongespillet, Badehotellet, Kriger, Greyzone og meget, meget mere.

Det kreative team har de sidste par år været i gang med en omfattende kulturforandring, hvor der har været fokus på at højne det kreative niveau og på at løfte afdelingen op til en kreativ hot shop i verdensklasse.

Da du skal indgå i vores kreative film-team, er det afgørende, at du kan tænke i og eksekvere levende billeder.

Jobbet:

  • En (film)kreativ konceptudvikler har 2 væsentlige roller:
  • Sammen med en anden af vores kreative konceptudviklere bliver du ansvarlig for udvikling af kreative koncepter, der kan foldes ud på alle interne og eksterne platforme.
  • Du er ansvarlig for vores filmiske fortællinger, når det kommer til manus, instruktion, klip og færdiggørelse.

Personprofil:

  • Du har 3-5 års erfaring i koncept- og ideudvikling fra bureau eller lign.
  • Du er ambitiøs og sætter barren for det kreative niveau højt.
  • Du er velorienteret i forhold til, hvad der sker på den kreative scene både lokalt og internationalt.
  • Du er vant til at præsentere dine ideer og argumentere for de strategiske og kreative til- og -fravalg, du har foretaget undervejs.
  • Dit naturlige medie er film. Både filmisk indhold til digitale platforme, men i høj grad også en klassisk trailer til TV.
  • Du har gjort dig bemærket i awardsammenhænge, eksempelvis Cannes Lions, D&AD, Eurobest, Creative Circle eller Promax.

Yderligere information
Du vil referere til TV 2 Marketings Creative Director og få en spændende hverdag i et dynamisk miljø med højt til loftet og mange udviklingsmuligheder. Arbejdssted er København.

Send din ansøgning og eksempler på dit arbejde i dag, da samtaler afholdes løbende, og stillingen besættes, når den rette kandidat er fundet.

Tiltrædelse: snarest muligt.

Se eksempler på vores arbejde på www.TV2Marketing.dk

Ansøgningsfrist:
10. august 2019

Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
Chaga Signe Bruun
Creative Director
 
csib@tv2.dk

 




Om TV 2

TV 2 DANMARK er en medievirksomhed med digitale ambitioner og en mangeårig, stærk position på det danske tv-marked. Virksomheden driver public service-kanalen TV 2 og nichekanalerne TV 2 ZULU, TV 2 CHARLIE, TV 2 FRI, TV 2 NEWS og TV 2 SPORT, og samlet set er kanalfamilien Danmarks mest populære. Streamingstjenesten TV 2 PLAY er virksomhedens digitale betalingsunivers, mens tv2.dk og apps er TV 2s frit tilgængelige platforme. På tværs af kanaler og platforme har TV 2 kontakt med over 80 procent af danskerne i løbet af en uge. TV 2 driver public servicevirksomhed på et kommercielt grundlag, og årsomsætningen på ca. 2,8 milliarder kroner udgøres af både reklame- og abonnementssalg. TV 2 har omkring 1200 ansatte og hovedkontor i Odense.

TV 2s vision er at engagere danskere og sikre kvalitetsindhold i en omskiftelig medievirkelighed, hvilket gøres ved at tage fat i nære og relevante emner i varierede dokumentarer og livsstilsprogrammer. TV 2 har skabt store fælles oplevelser med blandt andet fiktion som eksempelvis 'Badehotellet', dækning af store sportsbegivenheder som OL samt velgørenhedsarrangementer som Knæk Cancer.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Virksomhedsinformation
TV2 | Danmark A/S
Teglholm Allé 16 / Rugaardsvej 25
2450 / 5100 København SV / Odense
Tlf:
3975 7575 / 6591 9191
Kontaktperson
Chaga Signe Bruun
Teglholm Allé 16 / Rugaardsvej 25
2450 / 5100 København SV / Odense
Danmark
3300577952019-07-10T13:17:48.173TV 2 søger filmstærke kreative konceptudviklere

 TV 2 Creative er Marketings interne reklamebureau. Her udvikles og eksekveres kampagnekoncepter for TV 2 på tværs af medieplatforme.

Vi er omkring 25 kreative, der udkommer med alt lige fra store brandingfilm som Alt Det Vi Deler til kampagner for Folketingsvalget, Demensugen, Knæk Cancer, Danmark Planter træer, ZULU Comedy galla, ZULU Sommerbio, X factor, Vild med Dans, Tour de France, Håndbold VM samt alt vores fiktion herunder julekalenderen Tinka og Kongespillet, Badehotellet, Kriger, Greyzone og meget, meget mere.

Det kreative team har de sidste par år været i gang med en omfattende kulturforandring, hvor der har været fokus på at højne det kreative niveau og på at løfte afdelingen op til en kreativ hot shop i verdensklasse.

Da du skal indgå i vores kreative film-team, er det afgørende, at du kan tænke i og eksekvere levende billeder.

Jobbet:

  • En (film)kreativ konceptudvikler har 2 væsentlige roller:
  • Sammen med en anden af vores kreative konceptudviklere bliver du ansvarlig for udvikling af kreative koncepter, der kan foldes ud på alle interne og eksterne platforme.
  • Du er ansvarlig for vores filmiske fortællinger, når det kommer til manus, instruktion, klip og færdiggørelse.

Personprofil:

  • Du har 3-5 års erfaring i koncept- og ideudvikling fra bureau eller lign.
  • Du er ambitiøs og sætter barren for det kreative niveau højt.
  • Du er velorienteret i forhold til, hvad der sker på den kreative scene både lokalt og internationalt.
  • Du er vant til at præsentere dine ideer og argumentere for de strategiske og kreative til- og -fravalg, du har foretaget undervejs.
  • Dit naturlige medie er film. Både filmisk indhold til digitale platforme, men i høj grad også en klassisk trailer til TV.
  • Du har gjort dig bemærket i awardsammenhænge, eksempelvis Cannes Lions, D&AD, Eurobest, Creative Circle eller Promax.

Yderligere information
Du vil referere til TV 2 Marketings Creative Director og få en spændende hverdag i et dynamisk miljø med højt til loftet og mange udviklingsmuligheder. Arbejdssted er København.

Send din ansøgning og eksempler på dit arbejde i dag, da samtaler afholdes løbende, og stillingen besættes, når den rette kandidat er fundet.

Tiltrædelse: snarest muligt.

Se eksempler på vores arbejde på www.TV2Marketing.dk

Ansøgningsfrist:
10. august 2019

Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
Chaga Signe Bruun
Creative Director
 
csib@tv2.dk

 

2019-08-10T02:00:19.097 TV 2 Creative er Marketings interne reklamebureau. Her udvikles og eksekveres kampagnekoncepter for TV 2 på tværs af medieplatforme. Vi er omkring 25 kreative, der udkommer med alt lige fra store brandingfilm som Alt Det Vi Deler til kampagner for Folketingsvalget, Demensugen, Knæk Cancer, Danmark Planter træer, ZULU Comedy galla, ZULU Sommerbio, X factor, Vild med Dans, Tour de France, Håndbold VM samt alt vores fiktion herunder julekalenderen Tinka og Kongespillet, Badehotellet, Kriger, Greyzone og meget, meget mere. Det kreative team har de sidste par år været i gang med en omfattende kulturforandring, hvor der har været fokus på at højne det kreative niveau og på at løfte afdelingen op til en kreativ hot shop i verdensklasse. Da du skal indgå i vores kreative film-team, er det afgørende, at du kan tænke i og eksekvere levende billeder. Jobbet: En (film)kreativ konceptudvikler har 2 væsentlige roller: Sammen med en anden af vores kreative konceptudviklere bliver du ansvarlig for udvikling af kreative koncepter, der kan foldes ud på alle interne og eksterne platforme. Du er ansvarlig for vores filmiske fortællinger, når det kommer til manus, instruktion, klip og færdiggørelse. Personprofil: Du har 3-5 års erfaring i koncept- og ideudvikling fra bureau eller lign. Du er ambitiøs og sætter barren for det kreative niveau højt. Du er velorienteret i forhold til, hvad der sker på den kreative scene både lokalt og internationalt. Du er vant til at præsentere dine ideer og argumentere for de strategiske og kreative til- og -fravalg, du har foretaget undervejs. Dit naturlige medie er film. Både filmisk indhold til digitale platforme, men i høj grad også en klassisk trailer til TV. Du har gjort dig bemærket i awardsammenhænge, eksempelvis Cannes Lions, D&AD, Eurobest, Creative Circle eller Promax. Yderligere information Du vil referere til TV 2 Marketings Creative Director og få en spændende hverdag i et dynamisk miljø med højt til loftet og mange udviklingsmuligheder. Arbejdssted er København. Send din ansøgning og eksempler på dit arbejde i dag, da samtaler afholdes løbende, og stillingen besættes, når den rette kandidat er fundet. Tiltrædelse: snarest muligt. Se eksempler på vores arbejde på www.TV2Marketing.dk Ansøgningsfrist: 10. august 2019 Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Chaga Signe Bruun Creative Director csib@tv2.dk1011000000000IDK_MFDKDanmark228DKK2019-08-09T00:00:000000https://omtv2.tv2.dk/job/ledige-stillinger/?jobid=462060EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn1884581TV2 | Danmark A/S11Om TV 2

TV 2 DANMARK er en medievirksomhed med digitale ambitioner og en mangeårig, stærk position på det danske tv-marked. Virksomheden driver public service-kanalen TV 2 og nichekanalerne TV 2 ZULU, TV 2 CHARLIE, TV 2 FRI, TV 2 NEWS og TV 2 SPORT, og samlet set er kanalfamilien Danmarks mest populære. Streamingstjenesten TV 2 PLAY er virksomhedens digitale betalingsunivers, mens tv2.dk og apps er TV 2s frit tilgængelige platforme. På tværs af kanaler og platforme har TV 2 kontakt med over 80 procent af danskerne i løbet af en uge. TV 2 driver public servicevirksomhed på et kommercielt grundlag, og årsomsætningen på ca. 2,8 milliarder kroner udgøres af både reklame- og abonnementssalg. TV 2 har omkring 1200 ansatte og hovedkontor i Odense.

TV 2s vision er at engagere danskere og sikre kvalitetsindhold i en omskiftelig medievirkelighed, hvilket gøres ved at tage fat i nære og relevante emner i varierede dokumentarer og livsstilsprogrammer. TV 2 har skabt store fælles oplevelser med blandt andet fiktion som eksempelvis 'Badehotellet', dækning af store sportsbegivenheder som OL samt velgørenhedsarrangementer som Knæk Cancer.
Om TV 2

TV 2 DANMARK er en medievirksomhed med digitale ambitioner og en mangeårig, stærk position på det danske tv-marked. Virksomheden driver public service-kanalen TV 2 og nichekanalerne TV 2 ZULU, TV 2 CHARLIE, TV 2 FRI, TV 2 NEWS og TV 2 SPORT, og samlet set er kanalfamilien Danmarks mest populære. Streamingstjenesten TV 2 PLAY er virksomhedens digitale betalingsunivers, mens tv2.dk og apps er TV 2s frit tilgængelige platforme. På tværs af kanaler og platforme har TV 2 kontakt med over 80 procent af danskerne i løbet af en uge. TV 2 driver public servicevirksomhed på et kommercielt grundlag, og årsomsætningen på ca. 2,8 milliarder kroner udgøres af både reklame- og abonnementssalg. TV 2 har omkring 1200 ansatte og hovedkontor i Odense.

TV 2s vision er at engagere danskere og sikre kvalitetsindhold i en omskiftelig medievirkelighed, hvilket gøres ved at tage fat i nære og relevante emner i varierede dokumentarer og livsstilsprogrammer. TV 2 har skabt store fælles oplevelser med blandt andet fiktion som eksempelvis 'Badehotellet', dækning af store sportsbegivenheder som OL samt velgørenhedsarrangementer som Knæk Cancer.
Teglholm Allé 16 / Rugaardsvej 252450 / 5100København SV / Odense3975 7575 / 6591 9191DKDanmarkDKDanmark1884581_logo_large.pngwww.tv2.dk1884581_logo_small.png1
ChagaSigne Bruun
Teglholm Allé 16 / Rugaardsvej 25
2450 / 5100csib@tv2.dkKøbenhavn SV / OdenseDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid110-07-201909-08-201910-07-201909-08-20191Dansk3Læse/ tale2Engelsk3Læse/ tale203Reklame3I højere gradMedia111000032Film3I højere gradMedia114960648Medieplanlægning3I højere gradMarketing114962082Mediestrategi3I højere gradMarketing114963114Kampagne3I højere gradMarketing114963465Kreativt arbejde3I højere gradKunst, kultur og sport114968089Digitale medier, marketing3I højere gradMarketing934710Konceptudvikler, TV213Marketing & reklame214Marketing & kommunikation235Strategi578Digital Marketing914Kreativ produktion915Medieproduktion362187686ChagaSigne Bruun
Teglholm Allé 16 / Rugaardsvej 25
2450 / 5100orders@hr-on.comKøbenhavn SV / OdenseDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
10-07-2019
Udløber:
09-08-2019
Kviknummer:
330057795
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Marketing & reklame,
Marketing & kommunikation,
Strategi,
Digital Marketing,
Kreativ produktion,
Medieproduktion
Stillingsbetegnelse:
Konceptudvikler, TV
Erfaringer - I højere grad:
Reklame,
Film,
Medieplanlægning,
Mediestrategi,
Kampagne,
Kreativt arbejde,
Digitale medier, marketing
Sprog:
Dansk Læse/ tale
Engelsk Læse/ tale
Beliggenhed og ruter