TV2 | Danmark A/S

TV2 | Danmark A/S

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 07-10-2019

TV2 søger Kommunikationschef

TV 2 søger en visionær og proaktiv Kommunikationschef, som med et stort drive vil blive overordnet ansvarlig for virksomhedens interne kommunikation, understøtte TV 2s position og brandfortælling og gennem strategisk rådgivning sikre ekstern presseomtale af koncernen.

Positionen

Som Kommunikationschef hos TV 2 får du chancen for at blive en del af landets største mediehus, der står over for en både spændende og udfordrende rejse. TV 2 opererer i et medielandskab, der er i hastig forandring, og ikke mindst qua den nye digitale virkelighed, bliver det vigtigere end nogensinde at kende og styrke virksomhedens position. Du får hermed en unik mulighed for at være med til at udvikle og tegne TV 2s position både internt og eksternt som den aktør, der samler og gør en forskel for danskerne.

Du vil blive overordnet ansvarlig for en afdeling på ca. 20 personer og have tre teamchefer i kommunikationsenheden i direkte reference og vil indtage en position med stor selvstændighed og indflydelse.

Din brede pallette af ansvarsområder inkluderer:

  • Overordnet ansvarlig for TV 2 Kommunikation, herunder:
    - Corporate kommunikation: Du skal understøtte TV 2s position og brandfortælling og gennem strategisk rådgivning sikre ekstern presseomtale af koncernen.
    - Intern kommunikation: Du bliver overordnet ansvarlig for TV 2s interne kommunikation, herunder udvikling og opfølgning på interne kommunikationsstrategier.
    - PR: Du bliver øverst ansvarlig for TV 2s PR og programomtale i tæt samarbejde med PR-chefen og redaktionschefen for tekst-teamet.
  • Ansvarlig for udvikling af kommunikationsstrategier og eksekvering i forbindelse med større strategiske projekter, der ofte går på tværs af huset.
  • Komme til at yde presserådgivning bredt i TV 2, inklusiv TV 2s ledelse, talspersoner samt redaktionerne. Derudover skal du klæde talspersoner kommunikativt på i forbindelse med konkrete sager og issues management.
  • Ansvarlig for udviklingen af TV 2s kommunikation, værktøjer, strategier, presserelationer, mv.

Som kommunikationschef for TV 2 bliver du en del af et hold, som arbejder professionelt med alle dele af TV 2s kommunikation, herunder corporate kommunikation, intern kommunikation, programomtale og proaktiv PR. Du får en spændende og varieret hverdag med højt til loftet og meget at skulle have sagt. Da kommunikationsafdelingen for nylig er blevet lagt sammen med TV 2 Marketing, vil du blive del af et stærkt team med godt 100 dygtige kolleger samt samarbejde med eksterne parter som brancheaktører og underleverandører.

Dit primære arbejdssted er på Teglholmen, København, men du skal forvente også at have faste arbejdsdage på TV 2s hovedkontor i Odense.

Din profil

Den ideelle profil er en sværvægter inden for kommunikation og er en alsidig og visionær profil, der brænder for kommunikationsstrategisk arbejde. Du er en ambitiøs seniorprofil med flere års dokumenteret erfaring med at arbejde med intern og ekstern kommunikation fra en lignende stilling i en større virksomhed og står hermed på et stærkt kommunikationsstrategisk fundament. Endvidere har du det sorte bælte i at udvikle kommunikationsplaner, er vant til at have pressekontakt og har en både dyb og bred indsigt i mediebranchen. Med både flair og interesse for den digitale udvikling er du opsøgende og har blik for den gode historie, hvad enten det handler om branding af TV 2 eksternt eller om det er en fortællingen, der kan bidrage til at samle TV 2-familien internt. Hertil har du forudsætningerne for samt brænder for at bidrage til TV 2s digitale transformation.

Personligt er du proaktiv og fremadsynet og besidder både strategisk og eksekverende flair. Du forstår hermed at udvikle stærke strategier, men også efterfølgende at eksekvere alt fra udvikling af kommunikationsstrategier og presseplaner til formulering af budskabsnotater, Q&As og pressemeddelelser. Du har derfor en skarp pen.

Da du bliver en del af et stort hus med stor aktivitet, er det essentielt, at du forstår at samarbejde på tværs af afdelinger og faglige profiler lige fra indholdsafdelinger til stabfunktioner. Du har en solid ledelseserfaring og evner både at lede og motivere mennesker og projekter. Du besidder en god portion empati, har øje for dine medarbejdere og en oprigtig interesse i at udvikle både dem og din afdeling. Hertil ved du, at de bedste resultater ofte kommer ved at løfte i flok, og du er derfor en leder, som forstår at tage fat og begive sig ud på nye rejser, men som samtidig tager hele holdet med på vejen mod målet.

TV 2 sætter fagligheden højt og har derfor kontinuerlig fokus på kompetenceudvikling blandt medarbejdere og ledere. Det forventes derfor, at du selv tør og evner at sætte barren højt både fagligt og som leder og har et stort personligt drive og et engagement, der smitter. Du er opdateret på tidens og samfundets tendenser og udvikling, forstår at aflæse mediebilledet og kommer med oprigtig lyst og vilje til at blive en del af landets største mediehus.

Interesseret?

Holm Marcher & Co. står for rekrutteringen. Hvis du ønsker at ansøge eller vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Jesper Christiansen på mobil +45 2020 3736 eller på mail: jc@holmmarcher.dk.

Se også http://holmmarcher.dk/da/job/kommunikationschef-til-tv2-2/

Send din ansøgning hurtigst muligt, da samtaler afholdes løbende, og stillingen besættes, når den rette kandidat er fundet.

Om TV 2

TV 2 DANMARK er en medievirksomhed med digitale ambitioner og en mangeårig, stærk position på det danske tv-marked. Virksomheden driver public service-kanalen TV 2 og nichekanalerne TV 2 ZULU, TV 2 CHARLIE, TV 2 FRI, TV 2 NEWS og TV 2 SPORT, og samlet set er kanalfamilien Danmarks mest populære. Streamingstjenesten TV 2 PLAY er virksomhedens digitale betalingsunivers, mens tv2.dk og apps er TV 2s frit tilgængelige platforme. På tværs af kanaler og platforme har TV 2 kontakt med over 80 procent af danskerne i løbet af en uge. TV 2 driver public servicevirksomhed på et kommercielt grundlag, og årsomsætningen på ca. 2,8 milliarder kroner udgøres af både reklame- og abonnementssalg. TV 2 har omkring 1200 ansatte og hovedkontor i Odense.

Ansøgningsfrist:

23. oktober 2019




Om TV 2

TV 2 DANMARK er en medievirksomhed med digitale ambitioner og en mangeårig, stærk position på det danske tv-marked. Virksomheden driver public service-kanalen TV 2 og nichekanalerne TV 2 ZULU, TV 2 CHARLIE, TV 2 FRI, TV 2 NEWS og TV 2 SPORT, og samlet set er kanalfamilien Danmarks mest populære. Streamingstjenesten TV 2 PLAY er virksomhedens digitale betalingsunivers, mens tv2.dk og apps er TV 2s frit tilgængelige platforme. På tværs af kanaler og platforme har TV 2 kontakt med over 80 procent af danskerne i løbet af en uge. TV 2 driver public servicevirksomhed på et kommercielt grundlag, og årsomsætningen på ca. 2,8 milliarder kroner udgøres af både reklame- og abonnementssalg. TV 2 har omkring 1200 ansatte og hovedkontor i Odense.

TV 2s vision er at engagere danskere og sikre kvalitetsindhold i en omskiftelig medievirkelighed, hvilket gøres ved at tage fat i nære og relevante emner i varierede dokumentarer og livsstilsprogrammer. TV 2 har skabt store fælles oplevelser med blandt andet fiktion som eksempelvis 'Badehotellet', dækning af store sportsbegivenheder som OL samt velgørenhedsarrangementer som Knæk Cancer.

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Save job

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Gem annonce
Kontakt
Virksomhedsinformation
TV2 | Danmark A/S
Teglholm Allé 16 / Rugaardsvej 25
2450 / 5100 København SV / Odense
Tlf:
3975 7575 / 6591 9191
Kontaktperson
Jesper Christiansen
Danmark
Tlf:
+45 2020 3736
LJA-762708662019-10-07T00:00:00TV2 søger Kommunikationschef

TV 2 søger en visionær og proaktiv Kommunikationschef, som med et stort drive vil blive overordnet ansvarlig for virksomhedens interne kommunikation, understøtte TV 2s position og brandfortælling og gennem strategisk rådgivning sikre ekstern presseomtale af koncernen.

Positionen

Som Kommunikationschef hos TV 2 får du chancen for at blive en del af landets største mediehus, der står over for en både spændende og udfordrende rejse. TV 2 opererer i et medielandskab, der er i hastig forandring, og ikke mindst qua den nye digitale virkelighed, bliver det vigtigere end nogensinde at kende og styrke virksomhedens position. Du får hermed en unik mulighed for at være med til at udvikle og tegne TV 2s position både internt og eksternt som den aktør, der samler og gør en forskel for danskerne.

Du vil blive overordnet ansvarlig for en afdeling på ca. 20 personer og have tre teamchefer i kommunikationsenheden i direkte reference og vil indtage en position med stor selvstændighed og indflydelse.

Din brede pallette af ansvarsområder inkluderer:

  • Overordnet ansvarlig for TV 2 Kommunikation, herunder:
    - Corporate kommunikation: Du skal understøtte TV 2s position og brandfortælling og gennem strategisk rådgivning sikre ekstern presseomtale af koncernen.
    - Intern kommunikation: Du bliver overordnet ansvarlig for TV 2s interne kommunikation, herunder udvikling og opfølgning på interne kommunikationsstrategier.
    - PR: Du bliver øverst ansvarlig for TV 2s PR og programomtale i tæt samarbejde med PR-chefen og redaktionschefen for tekst-teamet.
  • Ansvarlig for udvikling af kommunikationsstrategier og eksekvering i forbindelse med større strategiske projekter, der ofte går på tværs af huset.
  • Komme til at yde presserådgivning bredt i TV 2, inklusiv TV 2s ledelse, talspersoner samt redaktionerne. Derudover skal du klæde talspersoner kommunikativt på i forbindelse med konkrete sager og issues management.
  • Ansvarlig for udviklingen af TV 2s kommunikation, værktøjer, strategier, presserelationer, mv.

Som kommunikationschef for TV 2 bliver du en del af et hold, som arbejder professionelt med alle dele af TV 2s kommunikation, herunder corporate kommunikation, intern kommunikation, programomtale og proaktiv PR. Du får en spændende og varieret hverdag med højt til loftet og meget at skulle have sagt. Da kommunikationsafdelingen for nylig er blevet lagt sammen med TV 2 Marketing, vil du blive del af et stærkt team med godt 100 dygtige kolleger samt samarbejde med eksterne parter som brancheaktører og underleverandører.

Dit primære arbejdssted er på Teglholmen, København, men du skal forvente også at have faste arbejdsdage på TV 2s hovedkontor i Odense.

Din profil

Den ideelle profil er en sværvægter inden for kommunikation og er en alsidig og visionær profil, der brænder for kommunikationsstrategisk arbejde. Du er en ambitiøs seniorprofil med flere års dokumenteret erfaring med at arbejde med intern og ekstern kommunikation fra en lignende stilling i en større virksomhed og står hermed på et stærkt kommunikationsstrategisk fundament. Endvidere har du det sorte bælte i at udvikle kommunikationsplaner, er vant til at have pressekontakt og har en både dyb og bred indsigt i mediebranchen. Med både flair og interesse for den digitale udvikling er du opsøgende og har blik for den gode historie, hvad enten det handler om branding af TV 2 eksternt eller om det er en fortællingen, der kan bidrage til at samle TV 2-familien internt. Hertil har du forudsætningerne for samt brænder for at bidrage til TV 2s digitale transformation.

Personligt er du proaktiv og fremadsynet og besidder både strategisk og eksekverende flair. Du forstår hermed at udvikle stærke strategier, men også efterfølgende at eksekvere alt fra udvikling af kommunikationsstrategier og presseplaner til formulering af budskabsnotater, Q&As og pressemeddelelser. Du har derfor en skarp pen.

Da du bliver en del af et stort hus med stor aktivitet, er det essentielt, at du forstår at samarbejde på tværs af afdelinger og faglige profiler lige fra indholdsafdelinger til stabfunktioner. Du har en solid ledelseserfaring og evner både at lede og motivere mennesker og projekter. Du besidder en god portion empati, har øje for dine medarbejdere og en oprigtig interesse i at udvikle både dem og din afdeling. Hertil ved du, at de bedste resultater ofte kommer ved at løfte i flok, og du er derfor en leder, som forstår at tage fat og begive sig ud på nye rejser, men som samtidig tager hele holdet med på vejen mod målet.

TV 2 sætter fagligheden højt og har derfor kontinuerlig fokus på kompetenceudvikling blandt medarbejdere og ledere. Det forventes derfor, at du selv tør og evner at sætte barren højt både fagligt og som leder og har et stort personligt drive og et engagement, der smitter. Du er opdateret på tidens og samfundets tendenser og udvikling, forstår at aflæse mediebilledet og kommer med oprigtig lyst og vilje til at blive en del af landets største mediehus.

Interesseret?

Holm Marcher & Co. står for rekrutteringen. Hvis du ønsker at ansøge eller vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Jesper Christiansen på mobil +45 2020 3736 eller på mail: jc@holmmarcher.dk.

Se også http://holmmarcher.dk/da/job/kommunikationschef-til-tv2-2/

Send din ansøgning hurtigst muligt, da samtaler afholdes løbende, og stillingen besættes, når den rette kandidat er fundet.

Om TV 2

TV 2 DANMARK er en medievirksomhed med digitale ambitioner og en mangeårig, stærk position på det danske tv-marked. Virksomheden driver public service-kanalen TV 2 og nichekanalerne TV 2 ZULU, TV 2 CHARLIE, TV 2 FRI, TV 2 NEWS og TV 2 SPORT, og samlet set er kanalfamilien Danmarks mest populære. Streamingstjenesten TV 2 PLAY er virksomhedens digitale betalingsunivers, mens tv2.dk og apps er TV 2s frit tilgængelige platforme. På tværs af kanaler og platforme har TV 2 kontakt med over 80 procent af danskerne i løbet af en uge. TV 2 driver public servicevirksomhed på et kommercielt grundlag, og årsomsætningen på ca. 2,8 milliarder kroner udgøres af både reklame- og abonnementssalg. TV 2 har omkring 1200 ansatte og hovedkontor i Odense.

Ansøgningsfrist:

23. oktober 2019

TV 2 søger en visionær og proaktiv Kommunikationschef, som med et stort drive vil blive overordnet ansvarlig for virksomhedens interne kommunikation, understøtte TV 2s position og brandfortælling og gennem strategisk rådgivning sikre ekstern presseomtale af koncernen. Positionen Som Kommunikationschef hos TV 2 får du chancen for at blive en del af landets største mediehus, der står over for en både spændende og udfordrende rejse. TV 2 opererer i et medielandskab, der er i hastig forandring, og ikke mindst qua den nye digitale virkelighed, bliver det vigtigere end nogensinde at kende og styrke virksomhedens position. Du får hermed en unik mulighed for at være med til at udvikle og tegne TV 2s position både internt og eksternt som den aktør, der samler og gør en forskel for danskerne. Du vil blive overordnet ansvarlig for en afdeling på ca. 20 personer og have tre teamchefer i kommunikationsenheden i direkte reference og vil indtage en position med stor selvstændighed og indflydelse. Din brede pallette af ansvarsområder inkluderer: Overordnet ansvarlig for TV 2 Kommunikation, herunder: - Corporate kommunikation: Du skal understøtte TV 2s position og brandfortælling og gennem strategisk rådgivning sikre ekstern presseomtale af koncernen. - Intern kommunikation: Du bliver overordnet ansvarlig for TV 2s interne kommunikation, herunder udvikling og opfølgning på interne kommunikationsstrategier. - PR: Du bliver øverst ansvarlig for TV 2s PR og programomtale i tæt samarbejde med PR-chefen og redaktionschefen for tekst-teamet. Ansvarlig for udvikling af kommunikationsstrategier og eksekvering i forbindelse med større strategiske projekter, der ofte går på tværs af huset. Komme til at yde presserådgivning bredt i TV 2, inklusiv TV 2s ledelse, talspersoner samt redaktionerne. Derudover skal du klæde talspersoner kommunikativt på i forbindelse med konkrete sager og issues management. Ansvarlig for udviklingen af TV 2s kommunikation, værktøjer, strategier, presserelationer, mv. Som kommunikationschef for TV 2 bliver du en del af et hold, som arbejder professionelt med alle dele af TV 2s kommunikation, herunder corporate kommunikation, intern kommunikation, programomtale og proaktiv PR. Du får en spændende og varieret hverdag med højt til loftet og meget at skulle have sagt. Da kommunikationsafdelingen for nylig er blevet lagt sammen med TV 2 Marketing, vil du blive del af et stærkt team med godt 100 dygtige kolleger samt samarbejde med eksterne parter som brancheaktører og underleverandører. Dit primære arbejdssted er på Teglholmen, København, men du skal forvente også at have faste arbejdsdage på TV 2s hovedkontor i Odense. Din profil Den ideelle profil er en sværvægter inden for kommunikation og er en alsidig og visionær profil, der brænder for kommunikationsstrategisk arbejde. Du er en ambitiøs seniorprofil med flere års dokumenteret erfaring med at arbejde med intern og ekstern kommunikation fra en lignende stilling i en større virksomhed og står hermed på et stærkt kommunikationsstrategisk fundament. Endvidere har du det sorte bælte i at udvikle kommunikationsplaner, er vant til at have pressekontakt og har en både dyb og bred indsigt i mediebranchen. Med både flair og interesse for den digitale udvikling er du opsøgende og har blik for den gode historie, hvad enten det handler om branding af TV 2 eksternt eller om det er en fortællingen, der kan bidrage til at samle TV 2-familien internt. Hertil har du forudsætningerne for samt brænder for at bidrage til TV 2s digitale transformation. Personligt er du proaktiv og fremadsynet og besidder både strategisk og eksekverende flair. Du forstår hermed at udvikle stærke strategier, men også efterfølgende at eksekvere alt fra udvikling af kommunikationsstrategier og presseplaner til formulering af budskabsnotater, Q&As og pressemeddelelser. Du har derfor en skarp pen. Da du bliver en del af et stort hus med stor aktivitet, er det essentielt, at du forstår at samarbejde på tværs af afdelinger og faglige profiler lige fra indholdsafdelinger til stabfunktioner. Du har en solid ledelseserfaring og evner både at lede og motivere mennesker og projekter. Du besidder en god portion empati, har øje for dine medarbejdere og en oprigtig interesse i at udvikle både dem og din afdeling. Hertil ved du, at de bedste resultater ofte kommer ved at løfte i flok, og du er derfor en leder, som forstår at tage fat og begive sig ud på nye rejser, men som samtidig tager hele holdet med på vejen mod målet. TV 2 sætter fagligheden højt og har derfor kontinuerlig fokus på kompetenceudvikling blandt medarbejdere og ledere. Det forventes derfor, at du selv tør og evner at sætte barren højt både fagligt og som leder og har et stort personligt drive og et engagement, der smitter. Du er opdateret på tidens og samfundets tendenser og udvikling, forstår at aflæse mediebilledet og kommer med oprigtig lyst og vilje til at blive en del af landets største mediehus. Interesseret? Holm Marcher & Co. står for rekrutteringen. Hvis du ønsker at ansøge eller vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Jesper Christiansen på mobil 45 2020 3736 eller på mail: jc@holmmarcher.dk. Se også http: holmmarcher.dk da job kommunikationschef-til-tv2-2 Send din ansøgning hurtigst muligt, da samtaler afholdes løbende, og stillingen besættes, når den rette kandidat er fundet. Om TV 2 TV 2 DANMARK er en medievirksomhed med digitale ambitioner og en mangeårig, stærk position på det danske tv-marked. Virksomheden driver public service-kanalen TV 2 og nichekanalerne TV 2 ZULU, TV 2 CHARLIE, TV 2 FRI, TV 2 NEWS og TV 2 SPORT, og samlet set er kanalfamilien Danmarks mest populære. Streamingstjenesten TV 2 PLAY er virksomhedens digitale betalingsunivers, mens tv2.dk og apps er TV 2s frit tilgængelige platforme. På tværs af kanaler og platforme har TV 2 kontakt med over 80 procent af danskerne i løbet af en uge. TV 2 driver public servicevirksomhed på et kommercielt grundlag, og årsomsætningen på ca. 2,8 milliarder kroner udgøres af både reklame- og abonnementssalg. TV 2 har omkring 1200 ansatte og hovedkontor i Odense. Ansøgningsfrist: 23. oktober 20191011ADK_MFDKDanmark2019-10-23T00:00:000000https://omtv2.tv2.dk/job/ledige-stillinger/?jobid=49433EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn1884581TV2 | Danmark A/S11Om TV 2

TV 2 DANMARK er en medievirksomhed med digitale ambitioner og en mangeårig, stærk position på det danske tv-marked. Virksomheden driver public service-kanalen TV 2 og nichekanalerne TV 2 ZULU, TV 2 CHARLIE, TV 2 FRI, TV 2 NEWS og TV 2 SPORT, og samlet set er kanalfamilien Danmarks mest populære. Streamingstjenesten TV 2 PLAY er virksomhedens digitale betalingsunivers, mens tv2.dk og apps er TV 2s frit tilgængelige platforme. På tværs af kanaler og platforme har TV 2 kontakt med over 80 procent af danskerne i løbet af en uge. TV 2 driver public servicevirksomhed på et kommercielt grundlag, og årsomsætningen på ca. 2,8 milliarder kroner udgøres af både reklame- og abonnementssalg. TV 2 har omkring 1200 ansatte og hovedkontor i Odense.

TV 2s vision er at engagere danskere og sikre kvalitetsindhold i en omskiftelig medievirkelighed, hvilket gøres ved at tage fat i nære og relevante emner i varierede dokumentarer og livsstilsprogrammer. TV 2 har skabt store fælles oplevelser med blandt andet fiktion som eksempelvis 'Badehotellet', dækning af store sportsbegivenheder som OL samt velgørenhedsarrangementer som Knæk Cancer.
Om TV 2

TV 2 DANMARK er en medievirksomhed med digitale ambitioner og en mangeårig, stærk position på det danske tv-marked. Virksomheden driver public service-kanalen TV 2 og nichekanalerne TV 2 ZULU, TV 2 CHARLIE, TV 2 FRI, TV 2 NEWS og TV 2 SPORT, og samlet set er kanalfamilien Danmarks mest populære. Streamingstjenesten TV 2 PLAY er virksomhedens digitale betalingsunivers, mens tv2.dk og apps er TV 2s frit tilgængelige platforme. På tværs af kanaler og platforme har TV 2 kontakt med over 80 procent af danskerne i løbet af en uge. TV 2 driver public servicevirksomhed på et kommercielt grundlag, og årsomsætningen på ca. 2,8 milliarder kroner udgøres af både reklame- og abonnementssalg. TV 2 har omkring 1200 ansatte og hovedkontor i Odense.

TV 2s vision er at engagere danskere og sikre kvalitetsindhold i en omskiftelig medievirkelighed, hvilket gøres ved at tage fat i nære og relevante emner i varierede dokumentarer og livsstilsprogrammer. TV 2 har skabt store fælles oplevelser med blandt andet fiktion som eksempelvis 'Badehotellet', dækning af store sportsbegivenheder som OL samt velgørenhedsarrangementer som Knæk Cancer.
Teglholm Allé 16 / Rugaardsvej 252450 / 5100København SV / Odense3975 7575 / 6591 9191DKDanmarkDKDanmark1884581_logo_large.pngwww.tv2.dk1884581_logo_small.png1
339350935JesperChristiansenjc@holmmarcher.dk+45 2020 3736DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid107-10-201923-10-2019896Brand Management579Kontakt & Kunde relationer214Marketing & kommunikation216PR & kommunikation235Strategi339350935HR-Skyen
Teglholm Allé 16 / Rugaardsvej 25
2450 / 5100annoncer@hr-skyen.dk+4571990727København SV / OdenseDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
07-10-2019
Udløber:
23-10-2019
Kviknummer:
LJA-76270866
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Brand Management,
Kontakt & Kunde relationer,
Marketing & kommunikation,
PR & kommunikation,
Strategi
Beliggenhed og ruter