Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
UNICEF Danmark

UNICEF Danmark

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 26-08-2019

Unicef søger Digital Marketing Manager // Digital fundraiser

Stillingen er et barselsvikariat.

UNICEF Danmark er en dynamisk organisation i vækst. Vores dygtige Digitale Marketing Manager skal på barsel og derfor søger vi en ny og idérig kollega med et stort talent for markedsføring samt gode samarbejdsevner og lysten til at arbejde for verdens bedste sag: Børnene.

Du vil blive en del af et dedikeret digitalt team i vores kommunikationsafdeling, som hver eneste dag arbejder målrettet på at producere engagerende indhold og indsamle midler til børn i nød. Som Digital Marketing Manager får du ansvaret for at løfte vores eksisterende marketingaktiviteter og du får muligheden for at præge din hverdag ved at udfordre og udvikle vores marketingmix og du vil også skulle arbejde tæt sammen med vores privatfundraising team om optimering og support af kampagner, e-mail, SMS-udsendelser etc.

Om jobbet

Vi tilbyder et arbejde for en helt særlig og vigtig sag i et spændende internationalt miljø, hvor du både selv kan udvikle dig og også sætte dit fingeraftryk på udviklingen.

Dine opgaver bliver blandt andet:

  • At være udførende på betalt markedsføring på UNICEF Danmarks digitale kanaler. Sammen med teamet er du ansvarlig for at nå i mål med de KPIer der er sat for året. Herunder særligt hvervning af nye faste støtter.
  • Du får mulighed for at arbejde med indkøb og eksekvering af betalte medier, og skal både arbejde med at drive trafik og sikre at trafikken konverterer til donationer, underskrifter, leads og faste støtter - og at der er synergi mellem eksisterende og nye digitale kampagneaktiviteter.
  • At arbejde hands on med betalte medier. Herunder opsætning samt optimering af self-service medier og annoncer i Facebook, Instagram, LinkedIn, Display, Google Ads herunder Search, GDN, Gmail, YouTube m.m.
  • Medieplanlægning og eksternt medieindkøb. Vi køber bl.a. TV og programmatic gennem mediebureau de fleste andre kanaler håndterer vi in-house.
  • Kampagneopfølgning, herunder analyse og evaluering af performance. Dette foregår hovedsageligt i Google Analytics og Facebook Insights. Du skal være resultatorienteret og kunne håndtere målbarheden i dit digitale arbejde.
  • God forståelse for kampagne-tracking, vi bruger mest Google Analytics og Facebook Pixels, men vil gerne udfordres på f.eks. Facebook Attribution.
  • At følge udviklingen inden for digital markedsføring og løbende vurdere hvilke kanaler der er mest optimale for vores kerneprodukt: faste støtter.

Om dig

  • Du elsker den agile marketing-verden, og syntes at det er sjovt at teste nye medie- og markedsføringskanaler. Du kan derfor ikke lade være med at følge den digitale udvikling tæt, så du typisk har hørt om sidste nye funktion i annoncemodulet på Facebook eller ved hvilke medier, der lige har åbnet for en ny type annoncer.
  • Du har en god forståelse for hele marketingmixet og er ikke bange for at kaste dig ud i noget nyt, og forstår samtidig, at du også har ansvar for at nå KPIer og skabe resultater.
  • Struktureret og initiativrig; Du handler på egen hånd, sætter ting i værk og driver det frem.
  • En teamplayer, som trives godt med at arbejde tæt sammen med kolleger med andre kompetencer end dig selv.
  • En god kollega der trives med en uformel omgangstone på arbejdspladsen
  • Passioneret omkring børns forhold, udvikling og rettigheder
  • Du er fleksibel, ansvars- og kvalitetsbevidst og indstillet på ind imellem at arbejde uden for almindelig arbejdstid, f.eks. når vi har en akut katastrofeindsamling.

Kvalifikationer

  • Du har en videregående uddannelse og minimum 3 års erfaring fra en tilsvarende stilling, fx fra bureau eller anden NGO.
  • Hands on erfaring med navnlig Facebook Business Manager og Google-annoncering, du kommer selv til at være udførende på det meste på disse to vigtige kanaler.
  • Skal kunne samarbejde og forhandle med vores mediebureau samt eksterne medier
  • Forståelse eller erfaring fra branchen er en fordel men ikke et krav.
  • Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du kan arbejde med photoshop, og derfor ved, hvordan du lige kan rette din annonce til.

Organisatorisk bliver du en del af kommunikationsafdelingen med reference til vores mediechef. Der er tale om et barselsvikariat af 1. års varighed og på fuld tid. Løn- og ansættelsesvilkår efter aftale og på alm. danske vilkår. Vi har gode, fleksible forhold. Det er en familie- og børnevenlig arbejdsplads. For spørgsmål og yderligere oplysninger, kontakt mediechef Christian Sophus Ehlers på 26 71 78 84 eller på e-mail cehlers@unicef.dk.

Ansøgningsfrist er onsdag den 18. september kl. 8.00. Vi forventer at afholde første runde af samtaler tirsdag den 24. september. Der vil for kandidater der går videre til 2. runde, være en lille opgave der skal løses inden en eventuel 2. samtale, der forventeligt finder sted 27. september. Vi håber på tiltrædelse 1. november 2019 eller efter nærmere aftale.





UNICEF er dén organisation, som alle verdens lande har sat i spidsen for at sørge for, at børn overlever og klarer sig i livet. Først og fremmest hjælper vi de mest udsatte børn, men ikke kun dem. UNICEF arbejder for alle verdens børn. Rammen er FN's Børnekonvention, og hele indsatsen er afhængig af frivillige bidrag fra private, fonde og virksomheder.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Kontaktperson
Christian Sophus
Marmorvej 51
2100 København Ø
Danmark
Tlf:
+45 26 71 78 84
3300786592019-08-26T16:55:38.553Unicef søger Digital Marketing Manager // Digital fundraiser

Stillingen er et barselsvikariat.

UNICEF Danmark er en dynamisk organisation i vækst. Vores dygtige Digitale Marketing Manager skal på barsel og derfor søger vi en ny og idérig kollega med et stort talent for markedsføring samt gode samarbejdsevner og lysten til at arbejde for verdens bedste sag: Børnene.

Du vil blive en del af et dedikeret digitalt team i vores kommunikationsafdeling, som hver eneste dag arbejder målrettet på at producere engagerende indhold og indsamle midler til børn i nød. Som Digital Marketing Manager får du ansvaret for at løfte vores eksisterende marketingaktiviteter og du får muligheden for at præge din hverdag ved at udfordre og udvikle vores marketingmix og du vil også skulle arbejde tæt sammen med vores privatfundraising team om optimering og support af kampagner, e-mail, SMS-udsendelser etc.

Om jobbet

Vi tilbyder et arbejde for en helt særlig og vigtig sag i et spændende internationalt miljø, hvor du både selv kan udvikle dig og også sætte dit fingeraftryk på udviklingen.

Dine opgaver bliver blandt andet:

  • At være udførende på betalt markedsføring på UNICEF Danmarks digitale kanaler. Sammen med teamet er du ansvarlig for at nå i mål med de KPIer der er sat for året. Herunder særligt hvervning af nye faste støtter.
  • Du får mulighed for at arbejde med indkøb og eksekvering af betalte medier, og skal både arbejde med at drive trafik og sikre at trafikken konverterer til donationer, underskrifter, leads og faste støtter - og at der er synergi mellem eksisterende og nye digitale kampagneaktiviteter.
  • At arbejde hands on med betalte medier. Herunder opsætning samt optimering af self-service medier og annoncer i Facebook, Instagram, LinkedIn, Display, Google Ads herunder Search, GDN, Gmail, YouTube m.m.
  • Medieplanlægning og eksternt medieindkøb. Vi køber bl.a. TV og programmatic gennem mediebureau de fleste andre kanaler håndterer vi in-house.
  • Kampagneopfølgning, herunder analyse og evaluering af performance. Dette foregår hovedsageligt i Google Analytics og Facebook Insights. Du skal være resultatorienteret og kunne håndtere målbarheden i dit digitale arbejde.
  • God forståelse for kampagne-tracking, vi bruger mest Google Analytics og Facebook Pixels, men vil gerne udfordres på f.eks. Facebook Attribution.
  • At følge udviklingen inden for digital markedsføring og løbende vurdere hvilke kanaler der er mest optimale for vores kerneprodukt: faste støtter.

Om dig

  • Du elsker den agile marketing-verden, og syntes at det er sjovt at teste nye medie- og markedsføringskanaler. Du kan derfor ikke lade være med at følge den digitale udvikling tæt, så du typisk har hørt om sidste nye funktion i annoncemodulet på Facebook eller ved hvilke medier, der lige har åbnet for en ny type annoncer.
  • Du har en god forståelse for hele marketingmixet og er ikke bange for at kaste dig ud i noget nyt, og forstår samtidig, at du også har ansvar for at nå KPIer og skabe resultater.
  • Struktureret og initiativrig; Du handler på egen hånd, sætter ting i værk og driver det frem.
  • En teamplayer, som trives godt med at arbejde tæt sammen med kolleger med andre kompetencer end dig selv.
  • En god kollega der trives med en uformel omgangstone på arbejdspladsen
  • Passioneret omkring børns forhold, udvikling og rettigheder
  • Du er fleksibel, ansvars- og kvalitetsbevidst og indstillet på ind imellem at arbejde uden for almindelig arbejdstid, f.eks. når vi har en akut katastrofeindsamling.

Kvalifikationer

  • Du har en videregående uddannelse og minimum 3 års erfaring fra en tilsvarende stilling, fx fra bureau eller anden NGO.
  • Hands on erfaring med navnlig Facebook Business Manager og Google-annoncering, du kommer selv til at være udførende på det meste på disse to vigtige kanaler.
  • Skal kunne samarbejde og forhandle med vores mediebureau samt eksterne medier
  • Forståelse eller erfaring fra branchen er en fordel men ikke et krav.
  • Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du kan arbejde med photoshop, og derfor ved, hvordan du lige kan rette din annonce til.

Organisatorisk bliver du en del af kommunikationsafdelingen med reference til vores mediechef. Der er tale om et barselsvikariat af 1. års varighed og på fuld tid. Løn- og ansættelsesvilkår efter aftale og på alm. danske vilkår. Vi har gode, fleksible forhold. Det er en familie- og børnevenlig arbejdsplads. For spørgsmål og yderligere oplysninger, kontakt mediechef Christian Sophus Ehlers på 26 71 78 84 eller på e-mail cehlers@unicef.dk.

Ansøgningsfrist er onsdag den 18. september kl. 8.00. Vi forventer at afholde første runde af samtaler tirsdag den 24. september. Der vil for kandidater der går videre til 2. runde, være en lille opgave der skal løses inden en eventuel 2. samtale, der forventeligt finder sted 27. september. Vi håber på tiltrædelse 1. november 2019 eller efter nærmere aftale.


2019-09-19T02:00:25.260 Stillingen er et barselsvikariat. UNICEF Danmark er en dynamisk organisation i vækst. Vores dygtige Digitale Marketing Manager skal på barsel og derfor søger vi en ny og idérig kollega med et stort talent for markedsføring samt gode samarbejdsevner og lysten til at arbejde for verdens bedste sag: Børnene. Du vil blive en del af et dedikeret digitalt team i vores kommunikationsafdeling, som hver eneste dag arbejder målrettet på at producere engagerende indhold og indsamle midler til børn i nød. Som Digital Marketing Manager får du ansvaret for at løfte vores eksisterende marketingaktiviteter og du får muligheden for at præge din hverdag ved at udfordre og udvikle vores marketingmix og du vil også skulle arbejde tæt sammen med vores privatfundraising team om optimering og support af kampagner, e-mail, SMS-udsendelser etc. Om jobbet Vi tilbyder et arbejde for en helt særlig og vigtig sag i et spændende internationalt miljø, hvor du både selv kan udvikle dig og også sætte dit fingeraftryk på udviklingen. Dine opgaver bliver blandt andet: At være udførende på betalt markedsføring på UNICEF Danmarks digitale kanaler. Sammen med teamet er du ansvarlig for at nå i mål med de KPIer der er sat for året. Herunder særligt hvervning af nye faste støtter. Du får mulighed for at arbejde med indkøb og eksekvering af betalte medier, og skal både arbejde med at drive trafik og sikre at trafikken konverterer til donationer, underskrifter, leads og faste støtter - og at der er synergi mellem eksisterende og nye digitale kampagneaktiviteter. At arbejde hands on med betalte medier. Herunder opsætning samt optimering af self-service medier og annoncer i Facebook, Instagram, LinkedIn, Display, Google Ads herunder Search, GDN, Gmail, YouTube m.m. Medieplanlægning og eksternt medieindkøb. Vi køber bl.a. TV og programmatic gennem mediebureau de fleste andre kanaler håndterer vi in-house. Kampagneopfølgning, herunder analyse og evaluering af performance. Dette foregår hovedsageligt i Google Analytics og Facebook Insights. Du skal være resultatorienteret og kunne håndtere målbarheden i dit digitale arbejde. God forståelse for kampagne-tracking, vi bruger mest Google Analytics og Facebook Pixels, men vil gerne udfordres på f.eks. Facebook Attribution. At følge udviklingen inden for digital markedsføring og løbende vurdere hvilke kanaler der er mest optimale for vores kerneprodukt: faste støtter. Om dig Du elsker den agile marketing-verden, og syntes at det er sjovt at teste nye medie- og markedsføringskanaler. Du kan derfor ikke lade være med at følge den digitale udvikling tæt, så du typisk har hørt om sidste nye funktion i annoncemodulet på Facebook eller ved hvilke medier, der lige har åbnet for en ny type annoncer. Du har en god forståelse for hele marketingmixet og er ikke bange for at kaste dig ud i noget nyt, og forstår samtidig, at du også har ansvar for at nå KPIer og skabe resultater. Struktureret og initiativrig Du handler på egen hånd, sætter ting i værk og driver det frem. En teamplayer, som trives godt med at arbejde tæt sammen med kolleger med andre kompetencer end dig selv. En god kollega der trives med en uformel omgangstone på arbejdspladsen Passioneret omkring børns forhold, udvikling og rettigheder Du er fleksibel, ansvars- og kvalitetsbevidst og indstillet på ind imellem at arbejde uden for almindelig arbejdstid, f.eks. når vi har en akut katastrofeindsamling. Kvalifikationer Du har en videregående uddannelse og minimum 3 års erfaring fra en tilsvarende stilling, fx fra bureau eller anden NGO. Hands on erfaring med navnlig Facebook Business Manager og Google-annoncering, du kommer selv til at være udførende på det meste på disse to vigtige kanaler. Skal kunne samarbejde og forhandle med vores mediebureau samt eksterne medier Forståelse eller erfaring fra branchen er en fordel men ikke et krav. Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du kan arbejde med photoshop, og derfor ved, hvordan du lige kan rette din annonce til. Organisatorisk bliver du en del af kommunikationsafdelingen med reference til vores mediechef. Der er tale om et barselsvikariat af 1. års varighed og på fuld tid. Løn- og ansættelsesvilkår efter aftale og på alm. danske vilkår. Vi har gode, fleksible forhold. Det er en familie- og børnevenlig arbejdsplads. For spørgsmål og yderligere oplysninger, kontakt mediechef Christian Sophus Ehlers på 26 71 78 84 eller på e-mail cehlers@unicef.dk. Ansøgningsfrist er onsdag den 18. september kl. 8.00. Vi forventer at afholde første runde af samtaler tirsdag den 24. september. Der vil for kandidater der går videre til 2. runde, være en lille opgave der skal løses inden en eventuel 2. samtale, der forventeligt finder sted 27. september. Vi håber på tiltrædelse 1. november 2019 eller efter nærmere aftale.1010000000000IDK_MFDKDanmark228DKK2019-09-18T00:00:000000https://unicef.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=da366c70-b3fe-4d5a-8da0-9d892aa1a9d7&languageKey=da-DK0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn3393101UNICEF Danmark1UNICEF er dén organisation, som alle verdens lande har sat i spidsen for at sørge for, at børn overlever og klarer sig i livet. Først og fremmest hjælper vi de mest udsatte børn, men ikke kun dem. UNICEF arbejder for alle verdens børn. Rammen er FN's Børnekonvention, og hele indsatsen er afhængig af frivillige bidrag fra private, fonde og virksomheder. UNICEF er dén organisation, som alle verdens lande har sat i spidsen for at sørge for, at børn overlever og klarer sig i livet. Først og fremmest hjælper vi de mest udsatte børn, men ikke kun dem. UNICEF arbejder for alle verdens børn. Rammen er FN's Børnekonvention, og hele indsatsen er afhængig af frivillige bidrag fra private, fonde og virksomheder. Marmorvej 512100København ØDKDanmarkDKDanmark3393101_logo_large.jpgwww.unicef.dk3393101_logo_small.jpg0ChristianSophus
Marmorvej 51
2100cehlers@unicef.dk+45 26 71 78 84København ØDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid126-08-201918-09-201926-08-201918-09-2019Unicef søger Digital Marketing Manager // Digital fundraiser1Dansk3Læse/ tale2Engelsk3Læse/ tale114820153Direct marketing3I højere gradMarketing114960308Fundraising3I højere gradMarketing114960309Fundraising3I højere gradOrganisation og forening114962982Markedsudvikling, marketing3I højere gradMarketing114964001Marketing, generelt3I højere gradMarketing114968089Digitale medier, marketing3I højere gradMarketing933508Fundraiser937600Digital Marketing Manager212Marketing & business213Marketing & reklame214Marketing & kommunikation215Event marketing579Kontakt & Kunde relationer896Brand Management897Instore marketing358998317ChristianSophus Ehlers
Marmorvej 51
2100cehlers@unicef.dk+45 26 71 78 84København ØDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
26-08-2019
Udløber:
18-09-2019
Kviknummer:
330078659
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Marketing & business,
Marketing & reklame,
Marketing & kommunikation,
Event marketing,
Kontakt & Kunde relationer,
Brand Management,
Instore marketing
Stillingsbetegnelse:
Fundraiser
Digital Marketing Manager
Erfaringer - I højere grad:
Direct marketing,
Fundraising,
Fundraising,
Markedsudvikling, marketing,
Marketing, generelt,
Digitale medier, marketing
Sprog:
Dansk Læse/ tale
Engelsk Læse/ tale
Beliggenhed og ruter