Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
VisitDenmark A/S

VisitDenmark A/S

|
New York
|
Indrykket 16-11-2018

VisitDenmark New York søger dynamisk Marketing manager

Kan du markedsføre Danmark over for amerikanerne fra New York?

VisitDenmark New York søger en dynamisk marketing manager med stærke digitale kompetencer og erfaring med opbygning af partnerskaber.

Har du lyst til at arbejde med markedsføring af Danmark i et internationalt miljø og i en branche, hvor den digitale udvikling fundamentalt har ændret den måde, turisterne agerer på, har du muligheden her. 

VisitDenmark arbejder for at øge kendskabet til Danmark som rejsemål, og fra kontoret i New York markedsfører og brander vi Danmark målrettet mod turister og amerikanske medier.

Om jobbet
USA er et vækstmarked for dansk turisme, og dit mål vil være at bidrage til at indfri VisitDenmarks ambition om, at væksten skal fortsætte.

Dine opgaver vil bl.a. omfatte:

1. Partnerfokuseret arbejde, eksempelvis

  • udvikling af strategiske partnerskaber med større lokale aktører i USA flyselskaber, medier, bookingplatforme, etc.
  • opbygning af tætte samarbejdsrelationer til danske brands i USA, som kan være med til at understøtte fortællingen om de mange kvalitetsoplevelser i Danmark
  • new Bizz opsøgende dialog med danske turisme partnere omkring muligheder i USA, herunder salg af VisitDenmarks services og platforme

2. Projektledelse af markedsføringsindsatser med ansvar for

  • budgethåndtering
  • udarbejdelse af milepælsplaner
  • udvikling af ekstern markedskommunikation (konceptudvikling)
  • partnerkommunikation i forbindelse med markedsføringsindsatsen
  • udarbejdelse af medieplan
  • afrapportering af indsatserne

Opgaverne løses i tæt samarbejde med kolleger på tværs af fagområder på kontoret i New York og på hovedkontoret i København samt de nationale turismeorganisationer fra de andre nordiske lande, hvor der er muligheder for synergier.

Se i øvrigt mere om VisitDenmark på www.VisitDenmark.com.

Om dig
Vi søger en marketing manager med flere års BtC erfaring, stærke digitale kompetencer og mod på at spille en meget dynamisk rolle, der kræver tæt kontakt til turisme partnere, medier, flyselskaber, booking platforme og forskellige danske brands i USA.

Vi forventer, at du enten bor i - eller har lyst til at bosætte dig i New York, og at du

  • har en relevant uddannelse på minimum bachelor niveau
  • har mindst tre års erhvervserfaring med digital markedsføring du vil arbejde i tæt dialog  med vores centrale digitale team
  • har erfaring med salg og kunderelationer relateret til digitale kampagneaktiviteter
  • har erfaring fra projektledelse af udvikling og produktion af kampagneindhold til digitale kampagner
  • til enhver tid tilstræber et højt fagligt niveau
  • brænder for at gøre en forskel, er resultatorienteret og har erfaring med BtC marketing og partnerskaber
  • både leverer en stærk individuel indsats og ser værdien i, at det er som team, vi for alvor gør en forskel. Du skal således kunne koordinere og integrere din indsats med dine kollegers også på tværs af fagdiscipliner

Du får en helt central rolle i forhold til at tegne VisitDenmarks profil udadtil, og det er derfor vigtigt, at du er stærk til at kommunikere mundtligt og skriftligt på engelsk. Vores koncernsprog er dansk, men bl.a. på vores US kontor foregår en stor del af den daglige kommunikation på engelsk.

Vi tilbyder dig
Et spændende og meningsfuldt job i et internationalt miljø i New York, hvor du samarbejder med et hold af dynamiske og engagerede kolleger, der er stolte af at markedsføre Danmark og dermed medvirker til at sikre arbejdspladser i Danmark.

Mulighed for at blive udfordret og at udvikle dine kompetencer i et internationalt marketingmiljø med en uformel og uhøjtidelig tone.

Du vil blive ansat på et såkaldt A2 visum, hvilket bl.a. betyder, at din løn bliver udbetalt skattefrit. Arbejdsstedet er placeret tæt på Grand Central Terminal i New York, hvor vi er et stærkt team på fem medarbejdere, der i samarbejde med ca. 50 kolleger på hovedkontoret i København og ca. 30 kolleger på andre markedskontorer rundt i verden sætter en ære i at markedsføre Danmark for at øge kendskabet og rejselysten til Danmark.

Stillingen indebærer noget rejseaktivitet, primært til Danmark, men også til partnermøder i andre dele af USA. Vi forventer en stor personlig ansvarlighed for de opgaver, der skal løses, men har omvendt også meget fokus på, at der skal være en ordentlig balance mellem privatliv og arbejdsliv.

Tiltrædelse gerne hurtigst muligt, idet stillingen senest forventes besat pr. 1. marts 2019.

Løn vil blive forhandlet individuelt.

Ansøgning
Ansøgning og CV (begge dokumenter på engelsk) samt relevant dokumentation for din erfaring sendes til VisitDenmark senest den 7. december 2018 gennem ansøg via link nedenfor. Alene ansøgninger indsendt via vores E-rekrutteringssystem vil blive taget i betragtning. 

Undervejs i rekrutteringsprocessen kan du blive præsenteret for løsning af case og personprofilanalyse.

Eventuelle spørgsmål kan rettes til markedschef for UK & US, Dennis Englund, på e-mail: de@visitdenmark.com

Samtaler afholdes løbende, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.  




VisitDenmark, Danmarks nationale turisme organisation, arbejder med markedsføring af dansk turisme. Vi er ca. 85 ansatte fordelt på hovedkontoret i København samt på 8 markedskontorer i Europa, USA og Asien.

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Kontakt
Virksomhedsinformation
VisitDenmark A/S
Islands Brygge 43, 3. sal
2300 København S
Tlf:
3288 9900
Kontaktperson
Dennis Englund
Islands Brygge 43, 3. sal
2300 København S
Danmark
Tlf:
+44 7900 980 866
3299138682018-11-16T16:51:34.513VisitDenmark New York søger dynamisk Marketing manager

Kan du markedsføre Danmark over for amerikanerne fra New York?

VisitDenmark New York søger en dynamisk marketing manager med stærke digitale kompetencer og erfaring med opbygning af partnerskaber.

Har du lyst til at arbejde med markedsføring af Danmark i et internationalt miljø og i en branche, hvor den digitale udvikling fundamentalt har ændret den måde, turisterne agerer på, har du muligheden her. 

VisitDenmark arbejder for at øge kendskabet til Danmark som rejsemål, og fra kontoret i New York markedsfører og brander vi Danmark målrettet mod turister og amerikanske medier.

Om jobbet
USA er et vækstmarked for dansk turisme, og dit mål vil være at bidrage til at indfri VisitDenmarks ambition om, at væksten skal fortsætte.

Dine opgaver vil bl.a. omfatte:

1. Partnerfokuseret arbejde, eksempelvis

  • udvikling af strategiske partnerskaber med større lokale aktører i USA flyselskaber, medier, bookingplatforme, etc.
  • opbygning af tætte samarbejdsrelationer til danske brands i USA, som kan være med til at understøtte fortællingen om de mange kvalitetsoplevelser i Danmark
  • new Bizz opsøgende dialog med danske turisme partnere omkring muligheder i USA, herunder salg af VisitDenmarks services og platforme

2. Projektledelse af markedsføringsindsatser med ansvar for

  • budgethåndtering
  • udarbejdelse af milepælsplaner
  • udvikling af ekstern markedskommunikation (konceptudvikling)
  • partnerkommunikation i forbindelse med markedsføringsindsatsen
  • udarbejdelse af medieplan
  • afrapportering af indsatserne

Opgaverne løses i tæt samarbejde med kolleger på tværs af fagområder på kontoret i New York og på hovedkontoret i København samt de nationale turismeorganisationer fra de andre nordiske lande, hvor der er muligheder for synergier.

Se i øvrigt mere om VisitDenmark på www.VisitDenmark.com.

Om dig
Vi søger en marketing manager med flere års BtC erfaring, stærke digitale kompetencer og mod på at spille en meget dynamisk rolle, der kræver tæt kontakt til turisme partnere, medier, flyselskaber, booking platforme og forskellige danske brands i USA.

Vi forventer, at du enten bor i - eller har lyst til at bosætte dig i New York, og at du

  • har en relevant uddannelse på minimum bachelor niveau
  • har mindst tre års erhvervserfaring med digital markedsføring du vil arbejde i tæt dialog  med vores centrale digitale team
  • har erfaring med salg og kunderelationer relateret til digitale kampagneaktiviteter
  • har erfaring fra projektledelse af udvikling og produktion af kampagneindhold til digitale kampagner
  • til enhver tid tilstræber et højt fagligt niveau
  • brænder for at gøre en forskel, er resultatorienteret og har erfaring med BtC marketing og partnerskaber
  • både leverer en stærk individuel indsats og ser værdien i, at det er som team, vi for alvor gør en forskel. Du skal således kunne koordinere og integrere din indsats med dine kollegers også på tværs af fagdiscipliner

Du får en helt central rolle i forhold til at tegne VisitDenmarks profil udadtil, og det er derfor vigtigt, at du er stærk til at kommunikere mundtligt og skriftligt på engelsk. Vores koncernsprog er dansk, men bl.a. på vores US kontor foregår en stor del af den daglige kommunikation på engelsk.

Vi tilbyder dig
Et spændende og meningsfuldt job i et internationalt miljø i New York, hvor du samarbejder med et hold af dynamiske og engagerede kolleger, der er stolte af at markedsføre Danmark og dermed medvirker til at sikre arbejdspladser i Danmark.

Mulighed for at blive udfordret og at udvikle dine kompetencer i et internationalt marketingmiljø med en uformel og uhøjtidelig tone.

Du vil blive ansat på et såkaldt A2 visum, hvilket bl.a. betyder, at din løn bliver udbetalt skattefrit. Arbejdsstedet er placeret tæt på Grand Central Terminal i New York, hvor vi er et stærkt team på fem medarbejdere, der i samarbejde med ca. 50 kolleger på hovedkontoret i København og ca. 30 kolleger på andre markedskontorer rundt i verden sætter en ære i at markedsføre Danmark for at øge kendskabet og rejselysten til Danmark.

Stillingen indebærer noget rejseaktivitet, primært til Danmark, men også til partnermøder i andre dele af USA. Vi forventer en stor personlig ansvarlighed for de opgaver, der skal løses, men har omvendt også meget fokus på, at der skal være en ordentlig balance mellem privatliv og arbejdsliv.

Tiltrædelse gerne hurtigst muligt, idet stillingen senest forventes besat pr. 1. marts 2019.

Løn vil blive forhandlet individuelt.

Ansøgning
Ansøgning og CV (begge dokumenter på engelsk) samt relevant dokumentation for din erfaring sendes til VisitDenmark senest den 7. december 2018 gennem ansøg via link nedenfor. Alene ansøgninger indsendt via vores E-rekrutteringssystem vil blive taget i betragtning. 

Undervejs i rekrutteringsprocessen kan du blive præsenteret for løsning af case og personprofilanalyse.

Eventuelle spørgsmål kan rettes til markedschef for UK & US, Dennis Englund, på e-mail: de@visitdenmark.com

Samtaler afholdes løbende, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.  

2018-12-08T02:00:16.337 Kan du markedsføre Danmark over for amerikanerne fra New York? VisitDenmark New York søger en dynamisk marketing manager med stærke digitale kompetencer og erfaring med opbygning af partnerskaber. Har du lyst til at arbejde med markedsføring af Danmark i et internationalt miljø og i en branche, hvor den digitale udvikling fundamentalt har ændret den måde, turisterne agerer på, har du muligheden her. VisitDenmark arbejder for at øge kendskabet til Danmark som rejsemål, og fra kontoret i New York markedsfører og brander vi Danmark målrettet mod turister og amerikanske medier. Om jobbet USA er et vækstmarked for dansk turisme, og dit mål vil være at bidrage til at indfri VisitDenmarks ambition om, at væksten skal fortsætte. Dine opgaver vil bl.a. omfatte: 1. Partnerfokuseret arbejde, eksempelvis udvikling af strategiske partnerskaber med større lokale aktører i USA flyselskaber, medier, bookingplatforme, etc. opbygning af tætte samarbejdsrelationer til danske brands i USA, som kan være med til at understøtte fortællingen om de mange kvalitetsoplevelser i Danmark new Bizz opsøgende dialog med danske turisme partnere omkring muligheder i USA, herunder salg af VisitDenmarks services og platforme 2. Projektledelse af markedsføringsindsatser med ansvar for budgethåndtering udarbejdelse af milepælsplaner udvikling af ekstern markedskommunikation (konceptudvikling) partnerkommunikation i forbindelse med markedsføringsindsatsen udarbejdelse af medieplan afrapportering af indsatserne Opgaverne løses i tæt samarbejde med kolleger på tværs af fagområder på kontoret i New York og på hovedkontoret i København samt de nationale turismeorganisationer fra de andre nordiske lande, hvor der er muligheder for synergier. Se i øvrigt mere om VisitDenmark på www.VisitDenmark.com. Om dig Vi søger en marketing manager med flere års BtC erfaring, stærke digitale kompetencer og mod på at spille en meget dynamisk rolle, der kræver tæt kontakt til turisme partnere, medier, flyselskaber, booking platforme og forskellige danske brands i USA. Vi forventer, at du enten bor i - eller har lyst til at bosætte dig i New York, og at du har en relevant uddannelse på minimum bachelor niveau har mindst tre års erhvervserfaring med digital markedsføring du vil arbejde i tæt dialog med vores centrale digitale team har erfaring med salg og kunderelationer relateret til digitale kampagneaktiviteter har erfaring fra projektledelse af udvikling og produktion af kampagneindhold til digitale kampagner til enhver tid tilstræber et højt fagligt niveau brænder for at gøre en forskel, er resultatorienteret og har erfaring med BtC marketing og partnerskaber både leverer en stærk individuel indsats og ser værdien i, at det er som team, vi for alvor gør en forskel. Du skal således kunne koordinere og integrere din indsats med dine kollegers også på tværs af fagdiscipliner Du får en helt central rolle i forhold til at tegne VisitDenmarks profil udadtil, og det er derfor vigtigt, at du er stærk til at kommunikere mundtligt og skriftligt på engelsk. Vores koncernsprog er dansk, men bl.a. på vores US kontor foregår en stor del af den daglige kommunikation på engelsk. Vi tilbyder dig Et spændende og meningsfuldt job i et internationalt miljø i New York, hvor du samarbejder med et hold af dynamiske og engagerede kolleger, der er stolte af at markedsføre Danmark og dermed medvirker til at sikre arbejdspladser i Danmark. Mulighed for at blive udfordret og at udvikle dine kompetencer i et internationalt marketingmiljø med en uformel og uhøjtidelig tone. Du vil blive ansat på et såkaldt A2 visum, hvilket bl.a. betyder, at din løn bliver udbetalt skattefrit. Arbejdsstedet er placeret tæt på Grand Central Terminal i New York, hvor vi er et stærkt team på fem medarbejdere, der i samarbejde med ca. 50 kolleger på hovedkontoret i København og ca. 30 kolleger på andre markedskontorer rundt i verden sætter en ære i at markedsføre Danmark for at øge kendskabet og rejselysten til Danmark. Stillingen indebærer noget rejseaktivitet, primært til Danmark, men også til partnermøder i andre dele af USA. Vi forventer en stor personlig ansvarlighed for de opgaver, der skal løses, men har omvendt også meget fokus på, at der skal være en ordentlig balance mellem privatliv og arbejdsliv. Tiltrædelse gerne hurtigst muligt, idet stillingen senest forventes besat pr. 1. marts 2019. Løn vil blive forhandlet individuelt. Ansøgning Ansøgning og CV (begge dokumenter på engelsk) samt relevant dokumentation for din erfaring sendes til VisitDenmark senest den 7. december 2018 gennem ansøg via link nedenfor. Alene ansøgninger indsendt via vores E-rekrutteringssystem vil blive taget i betragtning. Undervejs i rekrutteringsprocessen kan du blive præsenteret for løsning af case og personprofilanalyse. Eventuelle spørgsmål kan rettes til markedschef for UK & US, Dennis Englund, på e-mail: de@visitdenmark.com. Samtaler afholdes løbende, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.1011000000000IDK_MFDKDanmark228DKK2018-12-07T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=117892&DepartmentId=9490&MediaId=5&SkipAdvertisement=False0NordamerikaUSANew YorkNew York1863553VisitDenmark A/S11VisitDenmark, Danmarks nationale turisme organisation, arbejder med markedsføring af dansk turisme. Vi er ca. 85 ansatte fordelt på hovedkontoret i København samt på 8 markedskontorer i Europa, USA og Asien.VisitDenmark, Danmarks nationale turisme organisation, arbejder med markedsføring af dansk turisme. Vi er ca. 85 ansatte fordelt på hovedkontoret i København samt på 8 markedskontorer i Europa, USA og Asien.Islands Brygge 43, 3. sal2300København S3288 9900DKDanmarkDKDanmark1863553_logo_large.pngwww.visitdenmark.com1863553_logo_small.png1DennisEnglund
Islands Brygge 43, 3. sal
2300de@visitdenmark.com+44 7900 980 866København SDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid116-11-201807-12-201816-11-201807-12-20181Dansk3Læse/ tale2Engelsk2Læse6Opsøgende salg4EkspertSalg17Budget4EkspertØkonomi114000150Strategi4EkspertMarketing114940202Konceptudvikling4EkspertMarketing114961598Faglige relationer4EkspertLedelse114961808Relationsopbygning4EkspertMarketing114962075Kommunikationsstrategi4EkspertMarketing114962082Mediestrategi4EkspertMarketing114967800Digital markedsføring4EkspertMarketing114968586Projektledelse4EkspertMarketing933364Marketing Manager2Salg214Marketing & kommunikation235Strategi245Forretningsudvikling578Digital Marketing579Kontakt & Kunde relationer895Marketing & projektledelse907CRM og kunderelationer348486615CharlotteØllegaard
Islands Brygge 43, 3. sal
2300cj@visitdenmark.com60 16 42 49København SDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
16-11-2018
Udløber:
07-12-2018
Kviknummer:
329913868
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Salg,
Marketing & kommunikation,
Strategi,
Forretningsudvikling,
Digital Marketing,
Kontakt & Kunde relationer,
Marketing & projektledelse,
CRM og kunderelationer
Stillingsbetegnelse:
Marketing Manager
Erfaringer - I højere grad:
Opsøgende salg,
Budget,
Strategi,
Konceptudvikling,
Faglige relationer,
Relationsopbygning,
Kommunikationsstrategi,
Mediestrategi,
Digital markedsføring,
Projektledelse
Sprog:
Dansk Læse/ tale
Engelsk Læse
Beliggenhed og ruter