VisitDenmark A/S

VisitDenmark A/S

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 06-09-2019

VisitDenmark søger Digital Campaign Specialist GENOPSLAG

Er du skarp til medieplanlægning og har du hands-on erfaring med medieindkøb? Så har vi et job til dig, hvis du har lyst til markedsføre Danmark.

Har du lyst til at arbejde med markedsføring af Danmark i et internationalt miljø og i en branche, hvor den digitale udvikling fundamentalt har ændret den måde, turisterne agerer på, har du muligheden her.

VisitDenmark arbejder for at øge kendskabet og rejselysten til Danmark som rejsemål, og som vores nye Digital Campaign Specialist bliver du en central person i både planlægningen og eksekveringen af vores digitale annoncering.

Opgaver og ansvar:
Stillingen er nyoprettet, og du skal arbejde tæt sammen med vores Senior Digital Campaign Specialist. I er begge en vigtig del af vores digitale team, der tæller 20 medarbejdere og som arbejder tæt sammen med VisitDenmarks kampagne- og projektansvarlige i København og på vores markedskontorer. Du vil primært have fokus på Tyskland og vores tyske kampagner, og det er derfor en nødvendighed, at du kan begå dig på tysk.

Din primære rolle vil være at rådgive vores markedskontorer og projektledere og ikke mindst at eksekvere vores digitale kampagner i de digitale indkøbsplatforme. Du skal arbejde på tværs af alle vores markeder, så du vil få en bred kontaktflade i organisationen. Derfor er det vigtigt, at du er i stand til hurtigt at sætte dig ind i nye problemstillinger og projekter, og at du kan jonglere flere projekter samtidigt.

Dine primære ansvarsområder vil være:

  • Strategisk sparring og rådgivning i forhold til medieplaner, særligt i forhold til Googles produkter og annoncering på sociale medier
  • Hands on og daglig ansvarlig for mediebudgetter og den løbende optimering af digitale kampagner i digitale indkøbsplatforme
  • Afrapportering på kampagner til projektledere og marketingmedarbejdere.
  • Assistance i forhold til effektevaluering
  • Dialog med udvalgte partnere omkring den løbende optimering af kampagner

Dine erfaringer og kompetencer:
Vi søger en person med et par års erfaring både med medieplanlægning og eksekvering af digital annoncering. Det er vigtigt, at du har hands on erfaring med platforme som Googles Adwords (SEM, GDN og TrueView) og Facebook, og det er det en fordel, hvis du har et godt kendskab til Google Analytics. Erfaring med A/B test vil være en fordel. Desuden har du gode tyskkundskaber.

Du skal kunne arbejde selvstændigt og struktureret, også med rutineopgaver men der vil være god afveksling i dine arbejdsopgaver. Du er innovativ og detaljeorienteret og sætter en ære i at skabe de bedst mulige resultater og konstant at forbedre udgangspunktet.

Du skal kunne trives i et hektisk miljø med flere sideløbende arbejdsopgaver, som du balancerer at få fulgt til dørs. Da du har en stor samarbejdsflade i organisationen vægter vi desuden gode samarbejds- og kommunikationsevner.

Vi tilbyder:

  • Som vores nye digital campaign specialist får du et spændende og selvstændigt job, hvor du får mulighed for at blive udfordret og at udvikle dine kompetencer i et internationalt digitalt marketingmiljø med en uformel og uhøjtidelig tone.
  • Løn forhandles individuelt i forhold til kvalifikationer.
  • Den ledige stilling er placeret i enheden Digitale Medier, som er en del af Strategisk Marketing. Arbejdsstedet er på VisitDenmarks hovedkontor, Islands Brygge 43, hvor vi er ca. 50 medarbejdere. Samlet set får du omkring 80 dynamiske og engagerede kolleger i København og på vores markedskontorer, som alle er stolte af at markedsføre Danmark og dermed medvirke til at sikre udvikling og arbejdspladser i hele landet.

Ansøgning og CV sendes senest den 20. september 2019 kl. 12.00, via søg stillingen. Alene ansøgninger indsendt via vores E-rekrutteringssystem vil blive taget i betragtning. Send gerne din ansøgning hurtigt, da vi holder samtaler løbende, i håb om at få besat stillingen pr. 1. november 2019.

Undervejs i rekrutteringsprocessen kan du blive præsenteret for en personprofilanalyse.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe chef for digitale medier Agnete Sylvest Jensen på mobil: 2533 9241.




VisitDenmark, Danmarks nationale turisme organisation, arbejder med markedsføring af dansk turisme. Vi er ca. 85 ansatte fordelt på hovedkontoret i København samt på 8 markedskontorer i Europa, USA og Asien.

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Save job

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Gem annonce
Kontakt
Virksomhedsinformation
VisitDenmark A/S
Islands Brygge 43, 3. sal
2300 København S
Tlf:
3288 9900
Kontaktperson
Agnete Sylvest Jensen
Islands Brygge 43, 3. sal
2300 København S
Danmark
Tlf:
2533 9241
LJA-754119812019-09-06T14:59:14.530VisitDenmark søger Digital Campaign Specialist GENOPSLAG

Er du skarp til medieplanlægning og har du hands-on erfaring med medieindkøb? Så har vi et job til dig, hvis du har lyst til markedsføre Danmark.

Har du lyst til at arbejde med markedsføring af Danmark i et internationalt miljø og i en branche, hvor den digitale udvikling fundamentalt har ændret den måde, turisterne agerer på, har du muligheden her.

VisitDenmark arbejder for at øge kendskabet og rejselysten til Danmark som rejsemål, og som vores nye Digital Campaign Specialist bliver du en central person i både planlægningen og eksekveringen af vores digitale annoncering.

Opgaver og ansvar:
Stillingen er nyoprettet, og du skal arbejde tæt sammen med vores Senior Digital Campaign Specialist. I er begge en vigtig del af vores digitale team, der tæller 20 medarbejdere og som arbejder tæt sammen med VisitDenmarks kampagne- og projektansvarlige i København og på vores markedskontorer. Du vil primært have fokus på Tyskland og vores tyske kampagner, og det er derfor en nødvendighed, at du kan begå dig på tysk.

Din primære rolle vil være at rådgive vores markedskontorer og projektledere og ikke mindst at eksekvere vores digitale kampagner i de digitale indkøbsplatforme. Du skal arbejde på tværs af alle vores markeder, så du vil få en bred kontaktflade i organisationen. Derfor er det vigtigt, at du er i stand til hurtigt at sætte dig ind i nye problemstillinger og projekter, og at du kan jonglere flere projekter samtidigt.

Dine primære ansvarsområder vil være:

  • Strategisk sparring og rådgivning i forhold til medieplaner, særligt i forhold til Googles produkter og annoncering på sociale medier
  • Hands on og daglig ansvarlig for mediebudgetter og den løbende optimering af digitale kampagner i digitale indkøbsplatforme
  • Afrapportering på kampagner til projektledere og marketingmedarbejdere.
  • Assistance i forhold til effektevaluering
  • Dialog med udvalgte partnere omkring den løbende optimering af kampagner

Dine erfaringer og kompetencer:
Vi søger en person med et par års erfaring både med medieplanlægning og eksekvering af digital annoncering. Det er vigtigt, at du har hands on erfaring med platforme som Googles Adwords (SEM, GDN og TrueView) og Facebook, og det er det en fordel, hvis du har et godt kendskab til Google Analytics. Erfaring med A/B test vil være en fordel. Desuden har du gode tyskkundskaber.

Du skal kunne arbejde selvstændigt og struktureret, også med rutineopgaver men der vil være god afveksling i dine arbejdsopgaver. Du er innovativ og detaljeorienteret og sætter en ære i at skabe de bedst mulige resultater og konstant at forbedre udgangspunktet.

Du skal kunne trives i et hektisk miljø med flere sideløbende arbejdsopgaver, som du balancerer at få fulgt til dørs. Da du har en stor samarbejdsflade i organisationen vægter vi desuden gode samarbejds- og kommunikationsevner.

Vi tilbyder:

  • Som vores nye digital campaign specialist får du et spændende og selvstændigt job, hvor du får mulighed for at blive udfordret og at udvikle dine kompetencer i et internationalt digitalt marketingmiljø med en uformel og uhøjtidelig tone.
  • Løn forhandles individuelt i forhold til kvalifikationer.
  • Den ledige stilling er placeret i enheden Digitale Medier, som er en del af Strategisk Marketing. Arbejdsstedet er på VisitDenmarks hovedkontor, Islands Brygge 43, hvor vi er ca. 50 medarbejdere. Samlet set får du omkring 80 dynamiske og engagerede kolleger i København og på vores markedskontorer, som alle er stolte af at markedsføre Danmark og dermed medvirke til at sikre udvikling og arbejdspladser i hele landet.

Ansøgning og CV sendes senest den 20. september 2019 kl. 12.00, via søg stillingen. Alene ansøgninger indsendt via vores E-rekrutteringssystem vil blive taget i betragtning. Send gerne din ansøgning hurtigt, da vi holder samtaler løbende, i håb om at få besat stillingen pr. 1. november 2019.

Undervejs i rekrutteringsprocessen kan du blive præsenteret for en personprofilanalyse.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe chef for digitale medier Agnete Sylvest Jensen på mobil: 2533 9241.

Er du skarp til medieplanlægning og har du hands-on erfaring med medieindkøb? Så har vi et job til dig, hvis du har lyst til markedsføre Danmark. Har du lyst til at arbejde med markedsføring af Danmark i et internationalt miljø og i en branche, hvor den digitale udvikling fundamentalt har ændret den måde, turisterne agerer på, har du muligheden her. VisitDenmark arbejder for at øge kendskabet og rejselysten til Danmark som rejsemål, og som vores nye Digital Campaign Specialist bliver du en central person i både planlægningen og eksekveringen af vores digitale annoncering. Opgaver og ansvar: Stillingen er nyoprettet, og du skal arbejde tæt sammen med vores Senior Digital Campaign Specialist. I er begge en vigtig del af vores digitale team, der tæller 20 medarbejdere og som arbejder tæt sammen med VisitDenmarks kampagne- og projektansvarlige i København og på vores markedskontorer. Du vil primært have fokus på Tyskland og vores tyske kampagner, og det er derfor en nødvendighed, at du kan begå dig på tysk. Din primære rolle vil være at rådgive vores markedskontorer og projektledere og ikke mindst at eksekvere vores digitale kampagner i de digitale indkøbsplatforme. Du skal arbejde på tværs af alle vores markeder, så du vil få en bred kontaktflade i organisationen. Derfor er det vigtigt, at du er i stand til hurtigt at sætte dig ind i nye problemstillinger og projekter, og at du kan jonglere flere projekter samtidigt. Dine primære ansvarsområder vil være: Strategisk sparring og rådgivning i forhold til medieplaner, særligt i forhold til Googles produkter og annoncering på sociale medier Hands on og daglig ansvarlig for mediebudgetter og den løbende optimering af digitale kampagner i digitale indkøbsplatforme Afrapportering på kampagner til projektledere og marketingmedarbejdere. Assistance i forhold til effektevaluering Dialog med udvalgte partnere omkring den løbende optimering af kampagner Dine erfaringer og kompetencer: Vi søger en person med et par års erfaring både med medieplanlægning og eksekvering af digital annoncering. Det er vigtigt, at du har hands on erfaring med platforme som Googles Adwords (SEM, GDN og TrueView) og Facebook, og det er det en fordel, hvis du har et godt kendskab til Google Analytics. Erfaring med A B test vil være en fordel. Desuden har du gode tyskkundskaber. Du skal kunne arbejde selvstændigt og struktureret, også med rutineopgaver men der vil være god afveksling i dine arbejdsopgaver. Du er innovativ og detaljeorienteret og sætter en ære i at skabe de bedst mulige resultater og konstant at forbedre udgangspunktet. Du skal kunne trives i et hektisk miljø med flere sideløbende arbejdsopgaver, som du balancerer at få fulgt til dørs. Da du har en stor samarbejdsflade i organisationen vægter vi desuden gode samarbejds- og kommunikationsevner. Vi tilbyder: Som vores nye digital campaign specialist får du et spændende og selvstændigt job, hvor du får mulighed for at blive udfordret og at udvikle dine kompetencer i et internationalt digitalt marketingmiljø med en uformel og uhøjtidelig tone. Løn forhandles individuelt i forhold til kvalifikationer. Den ledige stilling er placeret i enheden Digitale Medier, som er en del af Strategisk Marketing. Arbejdsstedet er på VisitDenmarks hovedkontor, Islands Brygge 43, hvor vi er ca. 50 medarbejdere. Samlet set får du omkring 80 dynamiske og engagerede kolleger i København og på vores markedskontorer, som alle er stolte af at markedsføre Danmark og dermed medvirke til at sikre udvikling og arbejdspladser i hele landet. Ansøgning og CV sendes senest den 20. september 2019 kl. 12.00, via søg stillingen. Alene ansøgninger indsendt via vores E-rekrutteringssystem vil blive taget i betragtning. Send gerne din ansøgning hurtigt, da vi holder samtaler løbende, i håb om at få besat stillingen pr. 1. november 2019. Undervejs i rekrutteringsprocessen kan du blive præsenteret for en personprofilanalyse. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe chef for digitale medier Agnete Sylvest Jensen på mobil: 2533 9241.1011ADK_MFDKDanmark2019-09-20T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=124287&DepartmentId=8494&MediaId=5&SkipAdvertisement=FalseEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn1863553VisitDenmark A/S11VisitDenmark, Danmarks nationale turisme organisation, arbejder med markedsføring af dansk turisme. Vi er ca. 85 ansatte fordelt på hovedkontoret i København samt på 8 markedskontorer i Europa, USA og Asien.VisitDenmark, Danmarks nationale turisme organisation, arbejder med markedsføring af dansk turisme. Vi er ca. 85 ansatte fordelt på hovedkontoret i København samt på 8 markedskontorer i Europa, USA og Asien.Islands Brygge 43, 3. sal2300København S3288 9900DKDanmarkDKDanmark1863553_logo_large.pngwww.visitdenmark.com1863553_logo_small.png1348486615AgneteSylvest Jensen
Islands Brygge 43, 3. sal
23002533 9241København SDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid106-09-201920-09-2019899Content Management578Digital Marketing579Kontakt & Kunde relationer914Kreativ produktion212Marketing & business214Marketing & kommunikation213Marketing & reklame14Media915Medieproduktion232Reklame348486615CharlotteØllegaard
Islands Brygge 43, 3. sal
2300cj@visitdenmark.com60 16 42 49København SDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
06-09-2019
Udløber:
20-09-2019
Kviknummer:
LJA-75411981
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Content Management,
Digital Marketing,
Kontakt & Kunde relationer,
Kreativ produktion,
Marketing & business,
Marketing & kommunikation,
Marketing & reklame,
Media,
Medieproduktion,
Reklame
Beliggenhed og ruter