TV2 | Danmark A/S

TV2 | Danmark A/S

|
Storkøbenhavn
|
Indrykket 07-11-2019

Visuel kommunikatør til TV 2

TV 2 er en medievirksomhed i fuld gang med en digital transformation, hvilket betyder, at vi blandt andet accelererer udviklingen af vores streamingtjeneste, TV 2 PLAY. Til at styrke det visuelle udtryk på tjenesten søger vi en dedikeret og dygtig visuel kommunikatør, der med faglighed og stærke samarbejdsevner kan bestride en meget central og vigtig rolle på TV 2.

Opgaver og ansvarsområde

Du vil som visuel kommunikatør i Kommunikation og Marketing få ansvar for implementering og kvalitetssikring af en helstøbt visuel profil på TV 2 PLAY - i samarbejde med dine kolleger i Marketing, Digital Design og TV 2 PLAY.

Du vil få særligt ansvar for at sikre det gode billedmateriale og udvælgelsen til TV 2 PLAY samt koordinere montager og andet grafisk indhold før publicering. Det betyder, at du skal være i dialog med produktionsselskaber, tekstredaktører og øvrige indholdsafdelinger på TV 2 i henhold til leveranceforpligtelserne. Som sparringspartner for fotograferne på de danske produktioner skal du have din fotografiske faglighed på plads - ligesom du også selv kan tage billeder til vores presse- og PR-arbejde.

Du vil desuden indgå i produktionen og skal således have hands on på billedbehandling og dermed være med til at sikre kvaliteten af programstills til brug på vores egne samt eksterne platforme.

Det bliver din opgave sammen med resten af teamet at sikre, at TV 2s billedmateriale er af høj kvalitet og lever op til vores brandforståelse og visuelle profil - en profil, som du med din billedforståelse og æstetiske kompetence i høj grad skal være med til at præge.

Du skal således bidrage til udviklingen og styrkelse af TV 2 PLAY som tjeneste gennem en optimal billedbrug. Dette sker i samarbejde med afdelingens tekstredaktører, UX og design samt PLAY-redaktionen.

Profil

Du er muligvis uddannet fotograf, eller har en højere uddannelse inden for visuel kommunikation. Det vigtigste er, at du har særdeles gode færdigheder i Photoshop og øvrig billedbehandling samt fototekniske kompetencer. Du er en visuel ildsjæl med stor billedforståelse, der brænder for at bruge dine kompetencer til at skabe det mest professionelle look på en af Danmarks største streamingtjenester.

I rollen som visuel kommunikatør skal du arbejde på tværs af fagligheder og afdelinger på TV 2, og det er vigtigt, at du evner at være opsøgende, undersøgende og eksekverende, ligesom du kan udstikke retningslinjer og følge op på dem. Derudover er du i besiddelse af en god portion tålmodighed, er vedholdende og motiveres af at være en aktiv del af processer, hvor out come gør en synlig forskel.

Vi forventer, at du har:

  • erfaring som fotograf eller med fotografisk arbejde
  • digital billedforståelse
  • gode samarbejdsevner
  • gennemslagskraft
  • arbejdet med grafik eller har grafisk indsigt

Det er en klar fordel, hvis du desuden har erfaring med indholdsbaserede streamingtjenester, har brandforståelse og kan omsætte indhold til visuel identitet. Du vil skulle træffe beslutninger på baggrund af performance på tjenesten, og det er derfor vigtigt, at du ligeledes har forståelse for brugeroplevelse og slutprodukt i en kommerciel kontekst.

Det kan du se frem til

Som visuel kommunikatør arbejder du meget på tværs af organisationen, men du vil være ansat i Kommunikation og Marketing på tekst- og billedredaktionen med reference til redaktionschef Lene Pind. Du får 18 dygtige kolleger i TV 2s kommunikationsafdeling, som arbejder med corporate kommunikation, PR samt tekst- og billedproduktion.

Stillingen kræver arbejdsdage både i København og Odense, så uanset hvor du bor, skal du være parat til at tage turen over Storebælt et par gange om ugen.

Startdato: Hurtigst muligt

Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Der vil blive afholdt samtaler løbende.

Ansøgningsfrist:
19. november 2019

Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte:

Lene Pind
Redaktionschef
lepi@tv2.dk
Tlf.: 61931666




Om TV 2

TV 2 DANMARK er en medievirksomhed med digitale ambitioner og en mangeårig, stærk position på det danske tv-marked. Virksomheden driver public service-kanalen TV 2 og nichekanalerne TV 2 ZULU, TV 2 CHARLIE, TV 2 FRI, TV 2 NEWS og TV 2 SPORT, og samlet set er kanalfamilien Danmarks mest populære. Streamingstjenesten TV 2 PLAY er virksomhedens digitale betalingsunivers, mens tv2.dk og apps er TV 2s frit tilgængelige platforme. På tværs af kanaler og platforme har TV 2 kontakt med over 80 procent af danskerne i løbet af en uge. TV 2 driver public servicevirksomhed på et kommercielt grundlag, og årsomsætningen på ca. 2,8 milliarder kroner udgøres af både reklame- og abonnementssalg. TV 2 har omkring 1200 ansatte og hovedkontor i Odense.

TV 2s vision er at engagere danskere og sikre kvalitetsindhold i en omskiftelig medievirkelighed, hvilket gøres ved at tage fat i nære og relevante emner i varierede dokumentarer og livsstilsprogrammer. TV 2 har skabt store fælles oplevelser med blandt andet fiktion som eksempelvis 'Badehotellet', dækning af store sportsbegivenheder som OL samt velgørenhedsarrangementer som Knæk Cancer.

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Save job

Del dette job

linkedin
googleplus

Værktøjskasse

Gem annonce
Kontakt
Virksomhedsinformation
TV2 | Danmark A/S
Teglholm Allé 16 / Rugaardsvej 25
2450 / 5100 København SV / Odense
Tlf:
3975 7575 / 6591 9191
Kontaktperson
Lene Pind
Danmark
Tlf:
61931666
LJA-772392182019-11-07T08:29:43.777Visuel kommunikatør til TV 2

TV 2 er en medievirksomhed i fuld gang med en digital transformation, hvilket betyder, at vi blandt andet accelererer udviklingen af vores streamingtjeneste, TV 2 PLAY. Til at styrke det visuelle udtryk på tjenesten søger vi en dedikeret og dygtig visuel kommunikatør, der med faglighed og stærke samarbejdsevner kan bestride en meget central og vigtig rolle på TV 2.

Opgaver og ansvarsområde

Du vil som visuel kommunikatør i Kommunikation og Marketing få ansvar for implementering og kvalitetssikring af en helstøbt visuel profil på TV 2 PLAY - i samarbejde med dine kolleger i Marketing, Digital Design og TV 2 PLAY.

Du vil få særligt ansvar for at sikre det gode billedmateriale og udvælgelsen til TV 2 PLAY samt koordinere montager og andet grafisk indhold før publicering. Det betyder, at du skal være i dialog med produktionsselskaber, tekstredaktører og øvrige indholdsafdelinger på TV 2 i henhold til leveranceforpligtelserne. Som sparringspartner for fotograferne på de danske produktioner skal du have din fotografiske faglighed på plads - ligesom du også selv kan tage billeder til vores presse- og PR-arbejde.

Du vil desuden indgå i produktionen og skal således have hands on på billedbehandling og dermed være med til at sikre kvaliteten af programstills til brug på vores egne samt eksterne platforme.

Det bliver din opgave sammen med resten af teamet at sikre, at TV 2s billedmateriale er af høj kvalitet og lever op til vores brandforståelse og visuelle profil - en profil, som du med din billedforståelse og æstetiske kompetence i høj grad skal være med til at præge.

Du skal således bidrage til udviklingen og styrkelse af TV 2 PLAY som tjeneste gennem en optimal billedbrug. Dette sker i samarbejde med afdelingens tekstredaktører, UX og design samt PLAY-redaktionen.

Profil

Du er muligvis uddannet fotograf, eller har en højere uddannelse inden for visuel kommunikation. Det vigtigste er, at du har særdeles gode færdigheder i Photoshop og øvrig billedbehandling samt fototekniske kompetencer. Du er en visuel ildsjæl med stor billedforståelse, der brænder for at bruge dine kompetencer til at skabe det mest professionelle look på en af Danmarks største streamingtjenester.

I rollen som visuel kommunikatør skal du arbejde på tværs af fagligheder og afdelinger på TV 2, og det er vigtigt, at du evner at være opsøgende, undersøgende og eksekverende, ligesom du kan udstikke retningslinjer og følge op på dem. Derudover er du i besiddelse af en god portion tålmodighed, er vedholdende og motiveres af at være en aktiv del af processer, hvor out come gør en synlig forskel.

Vi forventer, at du har:

  • erfaring som fotograf eller med fotografisk arbejde
  • digital billedforståelse
  • gode samarbejdsevner
  • gennemslagskraft
  • arbejdet med grafik eller har grafisk indsigt

Det er en klar fordel, hvis du desuden har erfaring med indholdsbaserede streamingtjenester, har brandforståelse og kan omsætte indhold til visuel identitet. Du vil skulle træffe beslutninger på baggrund af performance på tjenesten, og det er derfor vigtigt, at du ligeledes har forståelse for brugeroplevelse og slutprodukt i en kommerciel kontekst.

Det kan du se frem til

Som visuel kommunikatør arbejder du meget på tværs af organisationen, men du vil være ansat i Kommunikation og Marketing på tekst- og billedredaktionen med reference til redaktionschef Lene Pind. Du får 18 dygtige kolleger i TV 2s kommunikationsafdeling, som arbejder med corporate kommunikation, PR samt tekst- og billedproduktion.

Stillingen kræver arbejdsdage både i København og Odense, så uanset hvor du bor, skal du være parat til at tage turen over Storebælt et par gange om ugen.

Startdato: Hurtigst muligt

Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Der vil blive afholdt samtaler løbende.

Ansøgningsfrist:
19. november 2019

Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte:

Lene Pind
Redaktionschef
lepi@tv2.dk
Tlf.: 61931666

TV 2 er en medievirksomhed i fuld gang med en digital transformation, hvilket betyder, at vi blandt andet accelererer udviklingen af vores streamingtjeneste, TV 2 PLAY. Til at styrke det visuelle udtryk på tjenesten søger vi en dedikeret og dygtig visuel kommunikatør, der med faglighed og stærke samarbejdsevner kan bestride en meget central og vigtig rolle på TV 2. Opgaver og ansvarsområde Du vil som visuel kommunikatør i Kommunikation og Marketing få ansvar for implementering og kvalitetssikring af en helstøbt visuel profil på TV 2 PLAY - i samarbejde med dine kolleger i Marketing, Digital Design og TV 2 PLAY. Du vil få særligt ansvar for at sikre det gode billedmateriale og udvælgelsen til TV 2 PLAY samt koordinere montager og andet grafisk indhold før publicering. Det betyder, at du skal være i dialog med produktionsselskaber, tekstredaktører og øvrige indholdsafdelinger på TV 2 i henhold til leveranceforpligtelserne. Som sparringspartner for fotograferne på de danske produktioner skal du have din fotografiske faglighed på plads - ligesom du også selv kan tage billeder til vores presse- og PR-arbejde. Du vil desuden indgå i produktionen og skal således have hands on på billedbehandling og dermed være med til at sikre kvaliteten af programstills til brug på vores egne samt eksterne platforme. Det bliver din opgave sammen med resten af teamet at sikre, at TV 2s billedmateriale er af høj kvalitet og lever op til vores brandforståelse og visuelle profil - en profil, som du med din billedforståelse og æstetiske kompetence i høj grad skal være med til at præge. Du skal således bidrage til udviklingen og styrkelse af TV 2 PLAY som tjeneste gennem en optimal billedbrug. Dette sker i samarbejde med afdelingens tekstredaktører, UX og design samt PLAY-redaktionen. Profil Du er muligvis uddannet fotograf, eller har en højere uddannelse inden for visuel kommunikation. Det vigtigste er, at du har særdeles gode færdigheder i Photoshop og øvrig billedbehandling samt fototekniske kompetencer. Du er en visuel ildsjæl med stor billedforståelse, der brænder for at bruge dine kompetencer til at skabe det mest professionelle look på en af Danmarks største streamingtjenester. I rollen som visuel kommunikatør skal du arbejde på tværs af fagligheder og afdelinger på TV 2, og det er vigtigt, at du evner at være opsøgende, undersøgende og eksekverende, ligesom du kan udstikke retningslinjer og følge op på dem. Derudover er du i besiddelse af en god portion tålmodighed, er vedholdende og motiveres af at være en aktiv del af processer, hvor out come gør en synlig forskel. Vi forventer, at du har: erfaring som fotograf eller med fotografisk arbejde digital billedforståelse gode samarbejdsevner gennemslagskraft arbejdet med grafik eller har grafisk indsigt Det er en klar fordel, hvis du desuden har erfaring med indholdsbaserede streamingtjenester, har brandforståelse og kan omsætte indhold til visuel identitet. Du vil skulle træffe beslutninger på baggrund af performance på tjenesten, og det er derfor vigtigt, at du ligeledes har forståelse for brugeroplevelse og slutprodukt i en kommerciel kontekst. Det kan du se frem til Som visuel kommunikatør arbejder du meget på tværs af organisationen, men du vil være ansat i Kommunikation og Marketing på tekst- og billedredaktionen med reference til redaktionschef Lene Pind. Du får 18 dygtige kolleger i TV 2s kommunikationsafdeling, som arbejder med corporate kommunikation, PR samt tekst- og billedproduktion. Stillingen kræver arbejdsdage både i København og Odense, så uanset hvor du bor, skal du være parat til at tage turen over Storebælt et par gange om ugen. Startdato: Hurtigst muligt Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Der vil blive afholdt samtaler løbende. Ansøgningsfrist: 19. november 2019 Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte: Lene Pind Redaktionschef lepi@tv2.dk Tlf.: 619316661011ADK_MFDKDanmark2019-11-19T00:00:000000https://omtv2.tv2.dk/job/ledige-stillinger/?jobid=50625EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavn1884581TV2 | Danmark A/S11Om TV 2

TV 2 DANMARK er en medievirksomhed med digitale ambitioner og en mangeårig, stærk position på det danske tv-marked. Virksomheden driver public service-kanalen TV 2 og nichekanalerne TV 2 ZULU, TV 2 CHARLIE, TV 2 FRI, TV 2 NEWS og TV 2 SPORT, og samlet set er kanalfamilien Danmarks mest populære. Streamingstjenesten TV 2 PLAY er virksomhedens digitale betalingsunivers, mens tv2.dk og apps er TV 2s frit tilgængelige platforme. På tværs af kanaler og platforme har TV 2 kontakt med over 80 procent af danskerne i løbet af en uge. TV 2 driver public servicevirksomhed på et kommercielt grundlag, og årsomsætningen på ca. 2,8 milliarder kroner udgøres af både reklame- og abonnementssalg. TV 2 har omkring 1200 ansatte og hovedkontor i Odense.

TV 2s vision er at engagere danskere og sikre kvalitetsindhold i en omskiftelig medievirkelighed, hvilket gøres ved at tage fat i nære og relevante emner i varierede dokumentarer og livsstilsprogrammer. TV 2 har skabt store fælles oplevelser med blandt andet fiktion som eksempelvis 'Badehotellet', dækning af store sportsbegivenheder som OL samt velgørenhedsarrangementer som Knæk Cancer.
Om TV 2

TV 2 DANMARK er en medievirksomhed med digitale ambitioner og en mangeårig, stærk position på det danske tv-marked. Virksomheden driver public service-kanalen TV 2 og nichekanalerne TV 2 ZULU, TV 2 CHARLIE, TV 2 FRI, TV 2 NEWS og TV 2 SPORT, og samlet set er kanalfamilien Danmarks mest populære. Streamingstjenesten TV 2 PLAY er virksomhedens digitale betalingsunivers, mens tv2.dk og apps er TV 2s frit tilgængelige platforme. På tværs af kanaler og platforme har TV 2 kontakt med over 80 procent af danskerne i løbet af en uge. TV 2 driver public servicevirksomhed på et kommercielt grundlag, og årsomsætningen på ca. 2,8 milliarder kroner udgøres af både reklame- og abonnementssalg. TV 2 har omkring 1200 ansatte og hovedkontor i Odense.

TV 2s vision er at engagere danskere og sikre kvalitetsindhold i en omskiftelig medievirkelighed, hvilket gøres ved at tage fat i nære og relevante emner i varierede dokumentarer og livsstilsprogrammer. TV 2 har skabt store fælles oplevelser med blandt andet fiktion som eksempelvis 'Badehotellet', dækning af store sportsbegivenheder som OL samt velgørenhedsarrangementer som Knæk Cancer.
Teglholm Allé 16 / Rugaardsvej 252450 / 5100København SV / Odense3975 7575 / 6591 9191DKDanmarkDKDanmark1884581_logo_large.pngwww.tv2.dk1884581_logo_small.png1
339350935LenePindlepi@tv2.dk61931666DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid107-11-201919-11-2019238Grafik914Kreativ produktion214Marketing & kommunikation339350935HR-Skyen
Teglholm Allé 16 / Rugaardsvej 25
2450 / 5100annoncer@hr-skyen.dk+4571990727København SV / OdenseDKDanmarkDKDanmark
da-DK
Praktisk information
Oprettet:
07-11-2019
Udløber:
19-11-2019
Kviknummer:
LJA-77239218
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Grafik,
Kreativ produktion,
Marketing & kommunikation
Beliggenhed og ruter